گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, December 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

360 desktop 0.8.4.2040 - دسکتاپ 360 درجه

کل دستکاپ یا میز کار ویندوز در حد یک مانیتور مربع یا مستطیل شکل است و به راحتی با چند آیکن پر می شود و به هم می ریزد. سایت دانلود رایگان نرم افزار اقدام به اشتراک گذاری نرم افزاری مفید و کارامد کرده است که علاوه بر زیبایی، محیط باز و بیشتری از دسکتاپ به شما هدیه می دهد.
با نرم افزار 360 desktop فضای بیشتری بر رو دسکتاپ برای قرار دادن هر چیزی که نیاز دارید بوجود خواهد کرد. با این نرم افزار دسکتاپ خود را در یک نمای 360� بچرخانید و از هر جای آن برای انجام عملیات و قرار دادن فایل های خود بهره ببرید و یک فضای تفریبا نا محدود داشته باشید. دسکتاپ خود را حرکت دهید و بین برنامه و پنجره های باز سر بخورید تا بهترین مدیریت کار خود را در یک میز 360 درجه تجربه کنید. اما تنها کارایی آن شما را به وجه نخواهد آورد زیرا نرم افزار با تصاویر فوق العاده زیبا از مکان های شگفت انگیز به صورت 360 درجه که در سایت آن موجود است و دائما به روز می شود و همچنین امکان ایجاد یک تصویر 360 درجه توسط خودتان شما را عاشق خود خواهد کرد.

360 desktop 0.8.4.2040 - دسکتاپ 360 درجه

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Panda USB Vaccine 1.0.1.4 - واکسینه کردن یو اس بی کامپیوتر

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس چرا به جای فکر کردن به آنتی ویروس های سنگین که ویندوز را کند می کنند به دنبال یک راه پیشگیری ساده نباشیم؟ یکی شایع ترین راه های نفوذ ویروس به رایانه که این روز ها بسیار در بین کامپیوتر های ایرانی نیز دیده می شود انتقال ویروس از طریق درایو های USB مانند کول دیسک هاست. سایت دانلود رایگان نرم افزار همیشه راه حلی ساده را برای کاربران خود پیشنهاد داده و این بار نرم افزاری را معرفی کرده که کامپیوتر شما را در برابر اجرای اتوماتیک و منتقل شدن ویروس به صورت اتوماتیک از حافظه فلش و دیسک نوری واکسینه می کند.

نرم افزار رایگان Panda USB Vaccine به کاربران این امکان را می دهد تا رایانه شخصی خودشان را در برابر ویروس های احتمالی واکسینه کنند به این صورت که از اجرای اتوماتیک از درایو یو اس بی، سی دی و دی وی دی جلوگیری می گیرد و اجازه اجرای هیچ برنامه ای را از طرف آن ها به صورت خودکار نمی دهد. این یکی از ویژگی های واقعا مفید در ویندوز به شمار می رود زیرا هیچ راه ساده و کاربر پسند برای غیر فعال کردن کامل اجرای اتوماتیک در ویندوز وجود ندارد.
سیستم عامل ویندوز مایکروسافت برای اجرای اتوماتیک فایل در درایور های قابل حمل از AUTORUN.INF استفاده می کند تا بداند که باید کدام برنامه را در زمان اتصال دستگاه ذخیره سازی خارجی از جمله درایو USB یا CD/DVD اجرا کند. در واقع AUTORUN.INF یک فایل پیکر بندی شده است که معمولا در دایرکتوری اصلی رسانه های جدا شدنی قرار می گیرد و در میان فایل های موجود به آیکنی که نماد مربوط به درایو قابل جابجایی یا حجم آن می باشد اشاره می کند و توضیحاتی در مورد محتویات آن و همچنین امکان تعریف یک برنامه که باید به صورت خودکار در زمان اتصال حافظه قابل حمل اجرا شود می باشد.

مشکل این است که این ویژگی با اینکه به طور گسترده در جامعه امنیت مورد نقد قرار می گیرد، توسط بدافزار ها به منظور منتشر کردن آلودگی ویروسی به سرعت اتصال یک درایو به کامپیوتر استفاده می شود. بدافزار ها به این صورت منتشر می شوند که با دستکاری کردن فایل AUTORUN.INF به محض اتصال یک درایو خارجی، ویندوز به صورت اتوماتیک آن را اجرا کرده و ویروس خود را به طور مخفی کپی می کند. تازه ترین نمونه ویروس ها W32/Sality، W32/Virutas و کرم W32/Conficker که به اصطلاح ما ویروس های اتوران نامیده می شوند علاوه بر انتشار از طریق شبکه اینترنت با درایو های USB هم جا به جا می شوند.
با توجه به میزان زیادی از مشکلات که بدافزار ها از طریق اتوران ویندوز به وجود آورده اند، شرکت پاندا واسکن رایگانی را برای جامعه کاربران ایجاد کرده است. نرم افزار رایگان Panda USB Vaccine به معنای واکسن USB که به آن آنتی ویروس اتوران نیز می توان گفت، برای تک تک درایور های USB نیز به کار می رود تا امکان AUTORUN.INF آن ها را به طور کلی غیر فعال کند و از گسترش بدافزار ها و گسترش خرابی جلوگیری کند. وقتی با این نرم افزار یک درایو یو اس بی را واکسن می زنید دیگر به طور داثم تا زمانی که آن را فرمت نکرده باشید تمام AUTORUN.INF بلاک خواهد شد و خواندن، ایجاد و پاک شدن این بافت از حافظه، دیگر امکان پذیر نخواهد بود. همچنین ویندوز شما را واکسینه می کند تا از اجرای هر گونه فایل مخرب به صورت اتوماتیک که ممکن است در درایو USB ذخیره شده باشد جلوگیری کند. واکسن یو اس بی شرکت پاندا در حال حاضر به خوبی بر روی درایو USB با فرمت FAT و FAT32 کار می کند.

Panda USB Vaccine 1.0.1.4 - واکسینه کردن یو اس بی کامپیوتر

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


TuneUp Utilities 2010 9.0.2000.17 Final - تنظیم موتور و برنامه ویندوز

نرم افزار تنظیم ویندوز می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.

تنظیم موتور توربو نرم افزار امکانی را فراهم می سازد تا تقویت ویندوز را در یک عملکرد فوری، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید انجام گیرد. زمانی که از این امکان نرم افزار بهره می برید، تجزیه و تحلیل و انجام وظایف در پشت زمینه ویندوز انجام می شوند تا مزاحم کار شما نشود. در حقیقت نرم افزار به گونه ای عمل می کند تا اگر به حافظه نیاز دارید و یا پردازشی انجام می دهید سرعت کار شما را پایین نیاورده و در زمان بیکاری سیستم از منابع سیستمی استفاده می کند.

TuneUp Utilities 2010 9.0.2000.17 Final - تنظیم موتور و برنامه ویندوز

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Photoshop Hearts PNG - قلب گرافیکی برای فتوشاپ

گرافیک قابل حمل در شبکه یا پینگ PNG تصاویر با تکنیک فشرده سازی بی اتلاف داده و کیفیت بالایی هستند که در اینترنت مورد استفاده قرار میگیرند و با نرم افزار فتوشاپ به راحتی قابل ویرایش می باشند. عکس قلب های تهیه دیده شده توسط سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مجموعه ای کم نظیر از قلب های عاشقانه با کیفیتی فوق العاده بالا برای چاپ روی کارت و استفاده در طرح های گرافیکی با دقت بالا می باشد. این 12 تصویر PNG با کیفیت های 750x900 تا 1700x1200 واضح و با جزئیات را می توانید با نرم افزار فتوشاپ به راحتی تلفیق و طراحی کنید.

Photoshop Hearts PNG - قلب گرافیکی برای فتوشاپ

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Album Caricature Of Cars - آلبوم کاریکاتور ماشین

کاریکاتور نوعی نقاشی است که سوژه دلخواه را به صورت مضحک و خنده آوری ترسیم می کند. در واقع کاریکاتور عناصری در زندگی ما هستند که برجسته می شوند و گاه به صورت مضحک به نمایش در می آیند تا ما را با واقعیتی آشنا کنند که از دیدمان پنهان است. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان تصاویر زیبا و هنرمندانه ای از اتومبیل ها تهیه کرده که واقعیتی ژرف از اتفاقات پیرامون خیابان و شهر ماشینی ما ترسیم می کند و معنی کلام خود را بدون شرح به تصویر می کشد. شما می توانید این عکس کاریکاتور ماشین را در یک بسته 55 تایی با فرمت JPG از سایت ما دانلود کنید.

Album Caricature Of Cars - آلبوم کاریکاتور ماشین

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


WebcamMax 5.5.0.6 - وب کم مجازی

اگر شما Webcam ندارید یا تصویر شما برای دوستانتان تکراری شده و نیاز به مدیریت وب کم خود دارید سایت دانلود رایگان نرم افزار برای کاربران همیشگی خود نرم افزاری را فراهم کرده تا با لذت بیشتری در اینترنت چت کنید و امکانات زیادی را در دسترس داشته باشید.

فیلم های ویدئویی، فلش، صفحه نمایش دسکتاپ، عکس در وب کم مجازی، اضافه کردن متن شناور، قالب، تغییر شکل، افکت های منتقل کردن احساسات همه و همه بیش از یک وب کم واقعی در اینترنت برای شما کار می کند. قابل اجرا در تمام برنامه های پشتیبانی کننده وب کم مانند MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و غیره ... یک مکمل در زمان چت کردن شما با بیش از 1500 افکت آنلاین با این نرم افزار جذاب تر خواهد شد. رنگ هایی که با این نرم افزار خود وب کم ایجاد می کند، ضبط ویدئو با وب کم، گرفتن عکس فوری با وب کم، پخش همزمان وب کم در 16 برنامه و تعویض سریع بین وب کم مجازی و واقعی از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار web cam مجازی می باشد.

WebcamMax 5.5.0.6 - وب کم مجازی

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Themes Animated Nokia S40 - تم متحرک سری 40 نوکیا

در مدل های سری 40 نوکیا بیشتر از آنکه به امکانات اهمیت داده شده باشد به جلوه های زیبای ظاهری و نرم افزاری توجه شده و می تواند با همین امکاناتی ساده دل خیلی از کاربران را ببرد. این سری از موبایل ها با پشتیبانی تم ها با فرمت Nth که می تواند قابلیت های خاصی را به گوشی ببخشد دریچه ای به دنیای هنر باز کرده تا طراحان را بر آن دارد برای این وسیله همیشه همراه تم های به خصوصی تولید کنند و هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان 13 تم سری 40 نوکیا زیبای متحرک و زنده تهیه دیده که شما را به وجه خواهند آورد. این تم موبایل نوکیا در گوشی های سری 40 مانند 2220 slide, 2690, X3, 6750 Mural, 3208 classic, 3710 fold, 6600i slide, 2730 classic, 6700 classic, 8800 Gold Arte, 7100 Supernova, 7070 Prism, 5610 XpressMusic, 6131 NFC, 5300 و غیره قابل اجرا هستند.

Themes Animated Nokia S40 - تم متحرک سری 40 نوکیا

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Sound Effects Ringtones Water Weather - زنگ موبایل افکت صوتی آب و هوا

فصل پاییز است و آسمان و زمین با هم سر جنگ دارند . ابر ها گاهی هجوم آورده و آسمان را تیره می کنند سپس باران تمام شهر را فرا می گیرد. در این میان انسان های نکته بین و خلاقی وجود دارند که از صدا های نعره رعد و برق و زوزه باد و صدای پای باران لذت می برند و به ثبت آن می پردازند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مجموعه ای از اصوات صدای آب و هوا را تهیه دیده که می توان آن ها را برای زنگ گوشی یا اس ام اس به کار برد. این جلوه های صوتی و آهنگ گوش نواز باران در آبان ماه بارانی را با فرمت MP3 و کیفیت 192 در یک بسته 30 تایی می توانید از این سایت دریافت کنید.

Sound Effects Ringtones Water Weather - زنگ موبایل افکت صوتی آّب و هوا

آب و هوا: قلقل زدن، باد سرد، انفجار آتش، حریق، آتش، شهاب سنگ، فروریختن دیوار آتش، چرخش، مرغ نوروزی، باران شدید، همهمه ماشین، شب، باران، رودخانه، موج دریا، رعد، آسمان غرش، ورزوز درخت، حجوم باد، باد زمستان
آب: باران، پوسته، نهر، آب شناور، چلپ چلوپ کردن، دریچه آب، آب روی آب، آب، چکه آب، شارش آب

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


VSO BlindWrite 6.3.1.3 Multilingual - نسخه پشتیبان و تکثیر همانند سی دی بازی

BlindWrite یک نرم افزار قدرتمند برای کپی و پشتیبان گیری از بازی ها می باشد. این نرم افزار تمام ویژگی های فایل مدیا شما را بر روی هارد دیسک استخراح کرده تا یک کپی همانند مانند اصل آن داشته باشید. این عمل نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از سرمایه های رایانه خود در برابر آسیب کودکان یا خراش و خرابی بر اثر استفاده های مکرر حفاظت کنید. حتی این بکاپ گرفته شده توسط نرم افزار BlindWrite از سی دی یا دی وی دی شما می تواند مستقیما از روی کامپیوتر با استفاده از نرم افزار های درایو مجازی مانند Daemon اجرا شود. نرم افزار پشتیبان و تکثیر و کپی بازی ها از بیشتر فرمت های موجود پشتیبانی می کند و در ترکیب با نرم افزار CopyToDVD به یک مجموعه کامل برای تمام نیاز های نسخه پشتیبان تبدیل خواهد شد که فایل های داده، بکاپ CD/DVD، سی دی های موسیقی و فیلم های دی وی دی را شامل می شود. نرم افزار BlindWrite تمامی رایتر های محبوب CD و DVD را پشتیبانی می کند و با تمامی فرمت های دی وی دی موجود سازگار است (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer)

VSO BlindWrite 6.3.1.3 Multilingual - نسخه پشتیبان و تکثیر همانند سی دی بازی

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Ebook Pack For Mobiles - 35 کتاب الکترونیکی مخصوص موبایل

در گوشه و کنار دنیا شاهد پیشرفت فناوری هستیم و می بینیم که یک دهکده ی کوچک اروپائی به مجهزترین سیستم های ارتباطی مجهز است. در کشورعزیزمان نیز فرهنگ استفاده از اینترنت و وب چندی است که روند رو به رشدی را طی می کند ولی تا رسیدن به حد عالی راه بسیار طولانی را در پیش داریم. از جمله پیشرفت ها می توان به کتاب الکترونیکی اشاره کرد تا چند سال قبل می دیدیم که افراد حتی 1 کتاب غیر درسی را در 1800 روز مطالعه می کردند(بر اساس آمار) ولی امروزه با نصب کتاب بر روی موبایل خود هفته ای 2 یا 3 کتاب را مطالعه می کنند,یا افرادی که قبلا نویسنده نبوده اند امروزه چندین وبگاه را اداره و در آن مطالب خود را منتشر می کنند. با توصیفات بالا و اهمیت کتاب الکترونیکی نزد مردم کشورمان تیم نرم افزار دانلود رایگان برای تمامی عزیزان بسته ای شامل 35 کتاب الکترونیکی با پسوند جاوا آماده کرده است. این کتاب ها که در اصل به صورت یک نرم افزار جاوا نصب می شوند را می توانید بر روی تمامی گوشی هایی که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند نصب کنید. امیدواریم استفاده از این کتاب ها برای شما مفید واقع شود.

Ebook Pack For Mobiles  - 35 کتاب الکترونیکی مخصوص موبایل

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Car Wallpapers Collection - تصویر های پشت زمینه ماشین برای موبایل

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به رشته جذاب اتومبیل رانی باشید می دانید که این رشته با جذابیت های خاصی خود خطراتی را هم به دنبال دارد. علاقه مندان به این ورزش از خطرات آن آگاهند و به دلیل هیجان بسیار زیاد این مسابقات همه ساله تعداد بسیار زیادی از افراد جذب این رشته می شوند. بسته رایگانی از بهترین و زیبا ترین تصویر های پشت زمینه ماشین برای موبایل که دارای دقت صفحه 320*240 هستند توسط تیم دانلود رایگان برای شما هواداران آماده شده است. تیم دانلود رایگان دانلود این بسته فوق العاده زیبا را به شما پیشنهاد می دهد.

Car Wallpapers Collection - تصویر های پشت زمینه ماشین برای موبایل

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


DAEMON Tools Lite 4.35.5 - نرم افزار ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی

همانطور که می دانید اکثر شرکت های بازی سازی و نرم افزاری برای جلوگیری از کپی برداری و حفظ کپی رایت روش های گوناگونی به کار می برند که یکی از این راه ها ایجاد وابستگی بازی و نرم افزار مورد نظر به سی دی یا دی وی دی آن برای اجرا است.
نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار قدرتمند را از سایت دانلود رایگان تهیه و از هر سی دی محافظ در برابر کپی و محافظت نشده یک کپی برابر اصل تهیه کنید.
همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و... را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

DAEMON Tools Lite 4.35.5 32/64 Bits � ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی

ویژگی های کلیدی نرم افزار

  • دارای آداپتور IDE emulation درایو دی وی دی

  • دارای مبدل CD/DVD Image

  • رفع مشکلات پیشین موتور درایو مجازی نرم افزار

  • پشتیبانی از ویندوز XP/Vista 32 بیتی و 64 بیتی

  • قابلیت چک کردن برای ارتقا به نسخه ی جدید نرم افزار

  • امکان گرفتن فایل ایمیج از سی دی و دی وی دی

ایمیج های قابل پشتیبانی

  • cue/bin

  • iso

  • ccd (CloneCD)

  • bwt (Blindwrite)

  • mds (Media Descriptor File)

  • cdi (Disjuggler)

  • nrg (Nero -باید ImageDrive نصب باشد).

  • pdi (Instant CD/DVD)

  • b5t (BlindWrite 5)

تغییرات در نسخه جدید نرم افزار
  • پشتیبانی کامل از ویندوز 7

  • اضافه شده به عنوان گجت به ویندوز ویستا و ویندوز 7

  • پنل مرکزی و اضافی دمون تولز حذف شده است

  • ظاهر کاربری تغییر پیدا کرده است و بهتر شده است

  • نیازی به اجرا در یوزر سطح ادمین برای راه اندازی نرم افزار نیست

  • فایل های زبان بروزرسانی و کامل شده اند.

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


نرم افزار فرمول نویس استاد ویژه دانش آموزان و دانشجویان

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی، فیزیک ,شیمی و ... را تایپ کنید، اگر در این کار مبتدی باشید حتماً از سختی تایپ کلافه می شوید، نرم افزار فرمول نویس استاد شما را قادر می سازد که در کمترین زمان فرمولهای درس ریاضی خود را ایجاد نمایید. مترجم داخلی این نرم افزار شما را قادر می سازد تا فرمولهای خود را به درستی رسم و اصلاح نمایید. با استفاده از بخش فرمول شما می توانید از فونتهای بیشمار سیستم خود و رنگهای دلخواه خود جهت فرمول نویسی استفاده نمایید و آنرا با پسوندهای گرافیکی Bitmap و Transparent Gif در رایانه خود ذخیره نمایید. این نرم افزار کاربردی برای دبیران ریاضی و دانش آموزان مناسب می باشد و نیاز به نصب جهت اجرا ندارد. نرم افزار فرمول نویس استاد، دارای اعداد فارسی می باشد که آنرا برای طرح سوالات توسط دبیران مناسب می نماید. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار کابردی از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان لذت ببرید.

نرم افزار فرمول نویس استاد ویژه دانش آموزان و دانشجویان

قابلیت های کلیدی نرم افزار فرمول نویس اُستاد:

  • درج سریع فرمولها به کمک منو های برنامه و یا تایپ مستقیم

  • استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب در هر مکان

  • مترجم داخلی جهت بهبود فرمول نویسی و رفع عیوب

  • امکان استفاده از فونتهای مختلف سیستم برای فرمول نویسی

  • امکان تعیین رنگ زمینه و متن فرمول جهت رسم فرمول

  • خروجی گرافیکی Bitmap و Gif جهت درج در word و سایر نرم افزارها

  • و ...

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


120 Themes For Sony Ericsson - تم های سونی اریکسون با سایز صفحه 220*176

گوشی های شرکت سونی اریکسون که به دلیل کارائی ساده و جدیدا نیز می توان واژه طراحی نو را به آن اضافه کرد در کشور ما نزد افراد از محبوبیت خاصی بر خوردار است. گوشی های این شرکت مانند k750-w810 که از گوشی های قدیمی در ایران و دارای دقت صفحه 220*176 می باشند هنوز در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این بسته رایگان شامل 120 تم سونی اریکسون برای تمامی گوشی های شرکت سونی اریکسون که دقت صفحه آن 220*176 می باشد توسط تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده گردیده است. امیدواریم دانلود این بسته زیبا و رایگان از تم های سونی اریکسون برای شما مفید واقع شود.

120 Themes For Sony Ericsson - تم های سونی اریکسون با سایز صفحه 220*176

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif


Nokia Themes S60 v3 - تم های زیبا نوکیا مخصوص سری 60 ورژن

تم های سری 60 نوکیا که بسته به اینترفیس گوشی مورد استفاده قرار می گیرند چندی است توسط افراد خبره تولید و عرضه می شود و گاهی نیز به فروش می رسد. سری 60 نوکیا که در دنیا بسیار پر طرفدار است و حتی تا به این لحظه خیلی از افراد حاظر نیستند از مدل های سری 60 دل بکنند را می توان یکی از بهترین سری های تولید شده در دنیا دانست که بسیار پرکاربرد نیزمی باشد. البته نباید فراموش کنیم که بسیاری از گوشی های موجود در بازار از این سری پیشرفته تر هستند ولی به صورت کلی استفاده کنندگان از سری 60 نوکیا در دنیا بسیار زیاد می باشند. به دلیل فراگیر بودن این سری از گوشی ها در بین افراد بسته رایگانی را شامل 13 تم نوکیا بسیار زیبا مخصوص سری 60 ورژن 3 نوکیا برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این تم های فانتزی را می توانید از سایت ما به رایگان دانلود و از استفاده آنها لذت ببرید.

Nokia Themes S60 v3 - تم های زیبا نوکیا مخصوص سری 60 ورژن 3

 

http://www.freedownload.ir/images/download.gif

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive