گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, December 27, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 26 Aban 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

فال روز 26 آبان ماه88!

 

متولدین فروردین: به سختي كار مي كنيد اگر چه خيلي خسته مي شويد اما بعد از مدتي طولاني نتيجه اش را مي بينيد. ديگران از كار شما قدرداني مي كنند.

 

متولدین اردیبهشت: کمی خستگی در محل کار بر سلامتی شما اثر می گذارد.به نظر می رسد یکی از همکاران تان نیروی فیزیکی شما را نادیده می گیرید.شاید به این خاطر که شما با آنها موافق نیستید. بهتر است عصبانیت خود را کنترل کنید و طوری رفتار کنید که انگار این شخص وجود ندارد.

 

متولدین خرداد: به سختي مي توانيد لحظه اي در يك جا بمانيد و تمايل داريد تغييرات زيادي ايجاد كنيد. به دنبال اهدافي هستيد كه مدت هاست تمايل داريد آن ها را به دست آوريد.

 

متولدین تیر: اگر به پیشنهاد سیاره ای دیروز گوش کرده باشید صبح باید لبخندی بر لب از خواب بیدار شوید. اگر گوش نکرده باشید با عصبانیت و بدخلقی بیدار می شوید و مجبورید همه مشکلات را بپذیرید.

 

متولدین مرداد: امروز كمي بي حوصله ايد و قدر فرصت هايي كه به سادگي براي تغيير اوضاع پيش مي آيد را مي دانيد. در هر حال انجام اين كار بستگي به ميزان كار شما و نظر ديگر همكارانتان دارد. ولي شما امروز به سادگي بر سر هر موضوعي، از كوره در مي رويد. به خودتان محبتي نكنيد و تا آن جا كه مي توانيد استراحت كنيد. اگر با هرگونه ويروسي مواجه شديد، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه كارهاي لازم براي پيش گيري از بيماري را انجام دهيد.

 

متولدین شهریور: همسرتان مثل همیشه زیاد با شما صحبت نمی کند.به تصورات تان اجازه ندهید بی وقفه کار کنند.سرتان را به کار خودتان مشغول کنید و اجازه ندهید فکرهای بد کنید.

 

متولدین مهر: امروز مراقب خود باشید چون خیلی زود احساس خستگی و کسالت خواهید کرد.این امر به خصوص زمانی به چشم می خورد که شما زیر بار مسوولیت ها و کارهای زیادی باشید و یا این که شخصی نسبت به شما رفتار دوستانه ای نداشته باشد.بهترین کاری که برای جلوگیری از این حالت می توانید بکنید این است که خود را مشغول کاری کنید که هم به انجام دادن آن افتخار می کنید و هم با انجام آن تایید دیگران را جلب می کنید که این امر موجب اعتماد به نفس بیشتر شما می شود.

 

متولدین آبان: امروز ارزش زیادی برای خود قائل هستید.در انتظار پیشرفت زیادی باشید.همسرتان ابراز احساسات زیادی به شما خواهد کرد.اگر کسی از شما کمک بخواهد یا برعکس آماده ارائه دادن می باشید.

 

متولدین آذر: زمان هائي هست كه مي توانيد هم به مسايل زميني و زندگي خود اهميت بدهيد و متوجه آنها باشيد و هم سرتان در آسمانها باشيد و به مسايل معنوي اهميت بدهيد. امروز خيلي بطور ايده آليستي به همه چيز و همه كس فكر مي كنيد ولي در عين حال مي دانيد كه توقع تان را نبايد بطور غير واقعي زيادي بالا ببريد. ايده خوبي نيست كه درحال حاضر كم خوابي داشته باشيد چون زماني است كه نياز داريد به سلامت جسماني خود برسيد.

 

متولدین دی: خطري برايتان وجود دارد. چون همه سرشان شلوغ است و حواسشان نيست. به خاطر داشته باشيد كه اگر تمام كارهايي را كه بايد امروز انجام مي داديد انجام ندهيد دنيا به پايان نمي رسد. تنها به آرامي كارها را انجام دهيد.

 

متولدین بهمن: بهمنی عزیز عنصر شما هواست یعنی گاهگاهی پیش می آيد که نمی توانید فعالیت های مغزیتان را متوقف کنید و به خودتان اجازه بدهید تا بجای تفکر بر اساس احساسات عمل کنید.اگر بتوانید این دو را با هم ترکیب کنید می توانید مشکلات را با سرعت نور حل کنید و به سرعت پیشرفت کنید.

 

متولدین اسفند: شما معمولاً‌ آنچنان متین هستید که اگر زمانی برای دفاع کسی را گاز بگیرید انگار که شوک رخ داده است خوب شما می توانید در معرض یک موقعیت خلق بد قرار گرفته باشید اما اگر در آن هنگام خراب بوید (در وضع عادی نبودید) عذرخواهی کنید.

 

! نظرات خود را برای ما ارسال کنید

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive