گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, December 12, 2009

[Tehroon-Online] ::Majalleye IT Va Technolog 10 Aban 88!!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

مجله ای تی و فن اوری 10 آبان ماه88!

 

106970_mm1_narenji_ir.jpg

۳ روز پیش باز اپل با معرفی محصولی جدید تحسین همگان را برانگیخت. مثل همیشه این محصول اپل یکی از اولین ها و بهترین های نوع خودش است. Magic Mouse اپل اولین موس چندلمسی دنیا و بهترین موسی است که اپل تا به حال تولید کرده است. شاید هم بتوان گفت مانند هر محصول دیگر این شرکت، با اختراع دوباره موس و کاربردهای غیر قابل تصور این ابزار کوچک روبرو هستیم.

اپل با تکیه بر دانش و تجوبه اش در استفاده از تکنولوژی چند لمسی در آی فون و تولید ترک پد های چند لمسی مک بوک ها و موس های تک کلید Mighty Mouse، دست به تولید موسی ظریف و در عین حال مستحکم و زیبا زده است. سطح قابل لمس این موس با پلاستیک یک تکه سفید رنگی پوشیده شده است، که هم کار کلید چپ را انجام می دهد و هم کلید راست آن است. مهمترین قابلیتی که آن را از تمامی موش های دنیا! متمایز می سازد، اسکرول لمسی و حرکات دو انگشتی آن است. در کنار این دو قابلیت، زیبایی خارق العاده این موس هم عقل از سرتان می پراند و هم ۶۹ دلار ناقابل از حساب بانکی تان!

اگر علاقه مند شده اید که بدانید جریان از چه قرار است، سری به ادامه مطلب بزنید.

ادامه مطلب...

xps-unearthed-narenji_ir.jpg

در اخبار نمایشگاه CES2009 از دلبری های دل آدامو گفته بودیم و بعدتر هم از تبلیغ آدامو XPS توسط دل صحبت کردیم. البته هنوز شرکت دل تصمیمی برای ارائه نازک ترین لپ تاپ دنیا به بازار نگرفته، ولی برخی از مشخصات فنی این محصول از در و دیوار این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است.

درون این زیبای ۶۸۰ گرمی با پردازنده های ۱.۴ و ۱.۹ گیگاهرتزی dual-core اینتل پر شده، که در رده پردازنده های ULV قرار می گیرند. گرافیک آن هم اچ دی X4500M است که با رم ۴ گیگابایتی DDR3 قدرت لازم را در دستان شما قرار خواهد داد.

صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی آدامو ایکس پی اس با فناوری LED-backlit به میهمانی چشمان تان می آید و حافظه ۱۲۸ یا ۱۸۰گیگابایتی SSDاش فضای امنی را برای اطلاعات تان به ارمغان می آورد. باتری های این لپ تاپ با ۲۰ و ۴۰ وات قدرت می توانند تا ۲.۵ یا ۴ ساعت آداموی شما را سرپا نگه دارند. خب باز هم منتظر می مانیم تا ببینیم دل کی تصمیم به رونمایی از این شاهکارش می گیرد.

sony-s-touch-frame-priter.jpg

به دنبال یک قاب عکس دیجیتالی مناسب می گردید؟ دوست دارید بتوانید هر عکسی را که روی قاب می بینید همان لحظه پرینت کنید؟ این کاری است که مدل جدید قاب دیجیتالی سونی با نام کامل DPP-F700 انجام می دهد.  
عکس ها در سایز ۴ در ۶ اینچ و با کیفیت 300DPI چاپ می شوند. سونی گفته که کیفیت عکس های پرینت شده عالی است. قاب دیجیتالی ۷ اینچ است و دارای رزولیشن 800x480 پیکسل است. حافظه داخلی آن یک گیگابایت است و می تواند که انواع کارت های حافظه را بخواند. در کنار آن می توانید قاب را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.  
این قاب امکان ساختن کادرهای زیبا و مخلوط کردن چند عکس با هم جهت پرینت کردن را به شما می دهد. سونی این محصول جدید را برای تعطیلات سال میلادی و در ماه ژانویه با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار ارایه خواهد کرد.  

 
اطلاعات بیشتر

rationalizer_narenji_ir.jpg

شرکت فيليپس، ساخت دستگاهی را مطرح کرده است که می تواند میزان استرس افراد را در زمان انجام کار های مختلف تعیین کند.

این دستگاه که به مجموعه Rationalizer نام گرفته شامل يک دستبند به نام EmoBracelet و يک کاسه به نام Emobowl است. کاربر دستبند آن را به مچ دست خود می بندد. این دستبند با پردازش نبض مچ دست اطلاعاتی را به صورت بی سيم به کاسه ای که جداره آن با چراغ های کوچک LED پوشيده شده است ارسال می کند.

اگر ميزان استرس و اضطراب شخص زیاد باشد، نور داخل کاسه در اثر روشن شدن چراغ هایش قرمز می شود. در اين لحظه فرد متوجه می شود که بايستی قدری استراحت کند و یا ليوان آب سردی بنوشد.

طرح این محصول در حال بررسی است. اما ساخت آن از شرکتی مانند فیلیپس چندان بعید نيست.

win7_guide_splash-narenji-ir.jpg

بالاخره زمان عرضه نهایی ویندوز 7 که از مدت ها قبل منتظرش بودیم فرا رسیده و این سیستم عامل مایکروسافت طبق قرار از پنجشنبه شب، برای فروش در اختیار کاربران قرار می گیرد. وقت آن رسیده که اگر از نسخه های قدیمی ویندوز یا سایر سیستم عامل ها استفاده می کنید طعم ویندوز 7 را هم بچشید. در این صورت خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنم.

برای ارتقاء سیستم عامل فعلی و یا نصب ویندوز 7، دانستن نکاتی لازم است که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب...

1dsmarkiv-narenji-ir.jpg

امروز جدیدترین دوربین دیجیتال DSLR کانن معرفی شد. کیفیت بسیار عالی عکس های این دوربین و بازدهی خیره کننده در هنگام فیلمبرداری سر و صدای زیادی به پا کرده است.

سنسور 16 مگاپیکسلی این دوربین وضوح تصویر عالی برای کاربر به ارمغان می آورد. همچنین قابلیت فیلمبرداری HD 1080 این دوربین نقطه ی قوتی برای آن به حساب می آید.

مهمترین قابلیت این دوربین حساسیت بالای آن است که تا 102,400 ISO قابل افزایش است. بدین ترتیب این دوربین برای فیلمسازانی که می خواهند فیلم هایی با نویز کم در تاریکی داشته باشند، انتخابی عالی است.

فوکوس خودکار 45 نقطه ای این دوربین هم می تواند برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی داشته باشد.

البته این دوربین برای کاربران حرفه ای ارائه شده است، چرا که قیمت بدنه این دوربین 5000 دلار است. در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این دوربین ببینید. همچنین توصیه می کنم که نمونه فیلم گرفته شده با این دوربین را مشاهده کنید تا معنی کیفیت را بهتر درک کنید.

ادامه مطلب...

squidshowerhead_narenji_ir.jpg

سردوشی ها در بازار معمولا به شکل های مختلفی یافت می شوند، اما همه آنها تقریبا شکل و شمایل یکسانی دارند و تنها تفاوت قابل توجه اندازه آنها است. وگرنه همگی با شکل و شمایل دایره ای شان همراه با حالت های مختلف آب پاش، حق هرگونه انتخاب هیجان انگیز را از شما می گیرند.

اما اگر طالب تنوع در این زمینه باشید، این دوش شش سر انتخاب مناسبی است. می توانید آن را همچون یک اثر هنری حجمی ببینید و یا به چشم یک موجود فضایی به آن نگاه کنید. سرهای این دوش کاملا انعطاف پذیر بوده و هر یک را می توان به هر سمت که می خواهید بپیچانید و خم کنید.

من که ترجیح می دهم به چشم یک ربات خطرناک که از فیلم های علمی-تحیلی بیرون آمده، به آن نگاه کنم و همیشه هنگام دوش گرفتن مراقب باشم. چون ممکن است روزی زمان برنامه ریزی شده برای عملیاتش سر برسد و بالاخره بیدار شود. من به هیچ وجه دوست ندارم آن موقع زیر دوش و اولین طعمه این ربات غارت گر باشم. هشت پاهای مکانیکی فیلم ماتریکس را به خاطر دارید که چگونه برای شکار انسانها فلزات را با لیزر می بریدند و از سر راه بر می داشتند.

هنوز درباره قیمت و نحوه خرید آن چیزی گفته نشده (خب، برای ما که فرقی نمی کند!)، اما کسانی که علاقه و امکان خرید را دارند می توانند به سایت شرکت وادو مراجعه و اطلاعات لازم را از طریق مکاتبه کسب کنند،

Cloud over Moscow city-narenji-ir.jpg

اگر شما این چنین چیزی را بالا سرتان می دیدید چه فکری می کردید؟ فضایی ها آمده اند تا نابودمان کنند، یا عذاب الهی نازل شده؟ اما ظاهرا این ابر های عجیب که اخیرا در مسکو دیده شده اند فقط یک پدیده طبیعی هستند و به گفته یک کارشناس هواشناسی شهر مسکو در اثر برخورد توده های هوا ایجاد شده اند.

جریان دقیق از این قرار است که چند جبهه هوا با خیال راحت در حال عبور از آسمان مسکو بوده اند که یک جبهه هوای مربوط به قطب شمال بهشان حمله می کند پس از مدتی خورشید نیز وارد عمل می شود و میدان نبرد را گرم تر می کند، تمام این عوامل دست به دست هم می دهند و باعث ایجاد این پدیده طبیعی می شوند.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: "این یک پدیده کاملا بصری و در عین حال تاثیر برانگیز است."

پس بنابراین در دنیای واقعی این ها فقط ابر هستند، اما اگر در یک فیلم این ها را دیدید شک نکنید که این ابر یک کشتی فضایی است و از حفره وسط آن اشعه لیزر بیرون می آید.

برای ديدن ویدئوی اين ابرها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب...

نظرات،پیشنهادات،انتقادات خود را به شماره پيام کوتاه گروه اينترنتي تهرون آنلاين ارسال نمایید !!!

۳۰۰۰۷۲۹۰۰۰۰۸۵۲

"سردبیر: علی اصغر هنرمند "

نظرات خود برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive