گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, December 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 25 Aban 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

 

فال روز 25 آبان ماه88!

 

متولدین فروردین: كم طاقت و كم صبر هستيد. اگر مراقب نباشيد اتفاقات بدي مي افتد.

 

متولدین اردیبهشت: امروز دیگران نکات مفیدی را در رابطه با مسائل مالی به شما می گویند. اگر می خواهید از این نکات استفاده کنید باید خانواده رانادیده بگیرید.همه چیز به خودتان بستگی دارد. اگر با دوستان بیرون می روید مراقب خرج کردن پولتان باشید.بهتر است به جای گران قیمت نروید.

 

متولدین خرداد: بسيار شاداب هستيد وتصميم داريد كارهاي بسيار مهمي انجام دهيد. با اين وجود، ممكن است با تصميم گيري سختي مواجه شويد. تصميم بگيريد، و سپس همه چيز را فراموش كنيد، زيرا نبايد وقت خود را صرف اتفاقات آينده كنيد.

 

متولدین تیر: شما صحبت میکنید اما به نظر نمی رسد کسی گوش کند. اگر عصبانی شوید به هیچ جا نمی رسید بهتر است بنشینید و آرام و مودب صحبت کنید.

 

متولدین مرداد: ستاره ها بيانگر اين هستند كه اين فرصتي عالي براي انجام كارهاي سخت روزانه وكارهاي نوكر مآبانه است. خيلي رضايت بخش تر است كه آنها را از سر راه كنار بياندازيم و آنها را از ليست كارهايتان خط بزنيم تا اين كه مسئوليت انجام آنها را به دوش نكشيم. به علاوه بايد تصديق كنيد كه از قدرت سازماندهي بالاي خود احساس غرور مي كنيد و دوست داريد كه اين امر را به نمايش بگذاريد.

 

متولدین شهریور: امروز فرد با سیاستی هستید.می دانید برای به دست آوردن دل دیگران چه حرفی بزنید.

 

متولدین مهر: نگاهی به اطراف خانه تان بیاندازید که برای چه مواردی لازم است کمی پول خرج کنید.ممکن است از پس تمام کارهایی که دلتان می خواهد انجام دهید برنیاید ولی ایده خوبی است که ببینید چه چیزهایی از همه ضروری تر است و کاری راجع به آنها انجام دهید.اگر می خواهید به خرید غذاها و خوراکی ها بروید،از این که خوراکی های ضروری و اصلی را خریده و برای بعدها نگهداری کنید،لذت خواهید برد.

 

متولدین آبان: درست است که کارهای زیادی دارید اما یک نفر به کمک تان نیاز دارد.اگر از پس این کار بر نمی آیید خودتان را اذیت نکنید اول به خوبی فکر کنید و بعد بپذیرید.

 

متولدین آذر: امروز صددرصد به خود اعتقاد داريد و همينطور هم به ديگران. سوار اين موج شويد و از آنجائي كه شما را مي كشاند بسيار خوشحال خواهيد شد. با اينحال، با وجود علاقه زيادي كه به چشيدن طعم موفقيت داريد، در ضمن از حال كساني كه باندازه شما خوش نبوده اند در زندگي آگاهيد و اين باعث مي شود كه درباره اهميت قضايا درست قضاوت كنيد.

 

متولدین دی: موضوعي هيجان انگيز فوق العاده خوشحالتان مي كند. از دوستي قديمي يا شخصي كه مدت هاست از او بي خبريد، باخبر مي شويد آن هم در زماني كه مشغول انجام كارهاي روزمره هستيد. از اين كه عمق احساستان را به يك نفر مي بينيد تعجب مي كنيد و سعي مي كنيد در آينده با او ارتباط بيش تري داشته باشيد.

 

متولدین بهمن: ذهن شما اخیراً‌ با آرزوها و موقعیت ها اشغال شده است و شما بیشتر وقت خود را صرف صحبت با مردم و برنامه ریزی برای آینده خواهید کرد. در هر صورت حتماً‌ به دوست خود توجه کنید و او را نادیده نگیرید چون بالاخره آنها کسانی هستند که شما را در تلاش هایتان حمایت می کنند.

 

متولدین اسفند: شما چنان در وضعیت هوس باری قرار گرفته اید که دایره دوستان شما بزرگتر شده است که به نظر می رسد اگر امشب را تنها در خانه بمانید شرم است ( مایه خجالت است ) هوا هر چه باشد لطفاً‌ دعوت های اخیر را پی گیری کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive