گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, September 14, 2015

||_Tehroon-Online_|| جاي پاركي كه طلا مي‌شود!



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
      
 
جاي پاركي كه طلا مي‌شود!
 
اخبار,اخباراجتماعی , جای  پارک  خودرو
امروز كوچه‌هاي تهران از معابري براي تردد عابران پياده به محلي براي توقف خودروها تبديل شده ‌است. 
براي هر پايتخت‌نشيني كه علاقه‌مند است از خودرو شخصي استفاده كند، پيش آمده است كه با مشكل پاركينگ مواجه شود. واقعيت اين است كه در تهران نه تنها درصد بالايي از آپارتمان‌ها پاركينگ اختصاصي ندارند كه در بسياري از مناطق صاحبان خودرو اگر بخواهند از پاركينگ عمومي استفاده كنند، چنين چيزي براي آنها در دسترس نيست. نتيجه اين وضعيت تبديل پايتخت ايران به يك پاركينگ بزرگ بوده است. در شهر تهران كمبود يك ميليون جاي پارك احساس مي‌شود.
 
به گزارش آرمان، بر اساس آمارهاي اعلام شده، در كشور ما 17 ميليون خودرو وجود دارد كه پيش بيني مي‌شود در دو دهه آينده تعداد خودروها به 50 ميليون دستگاه برسد. در شهر تهران 3 ميليون و 300 هزار خودرو تردد مي‌كنند در حالي كه اين شهر تنها ظرفيت يك ميليون و 500 هزار خودرو را دارد. اگر بخواهيم تعداد خودرو‌هايي كه در تهران در حال تردد هستند را پشت سر هم قرار دهيم حدود 11 هزار كيلومتر فضا نياز داريم، زماني فاجعه بودن اين رقم خود را نشان خواهد داد كه بدانيم طول كل مرزهاي آبي و خاكي ايران حدود 8 هزار كيلومتر است. اگر بدانيم كه جمعيت شهر تهران 11 ميليون و 700 هزار نفر است آن موقع خواهيم فهميد كه كه به ازاي هر 5/3 نفر يك خودرو در شهر تهران تردد مي‌كند. شهري كه هنوز در تامين مسكن و جاي زندگي براي شهروندانش مي‌لنگد، ديگر وضعيت پاركينگ كه جاي خود دارد.
 
خانه‌هاي كوچك بي‌پاركينگ باعث شده‌اند كه شهروندان زمان زيادي را صرف گشتن براي جاي پارك كنند و در نهايت وقتي كه خبري از پيدا كردن جاي پارك نشد در دسترس‌ترين گزينه خيابان‌ها و كوچه‌هاي شهر مي‌شوند. اين حجم زياد خودرو در كوچه و خيابان باعث شده است كه شهر بيش از پيش چهره انساني خود را از دست بدهد و به سمت ماشيني شدن حركت كند. جالب است با روندي كه در تهران طي مي‌شود و روز به روز از جمعيت كاسته شده و در عوض بر تعداد خودروها افزوده مي‌شود در آينده‌اي نه چندان دور بايد تهران را شهر ماشين‌ها ناميد و به جاي آدم‌ها براي ماشين‌ها برنامه‌ريزي كرد! كمبود يك ميليون جاي پارك مقوله‌اي نيست كه بتوان به سادگي از كنار آن گذشت، به ويژه اگر بدانيم كه اين مساله عمري طولاني دارد و با گذشت چندين سال از اين مشكل همچنان مسئولان از كمبود يك ميليون جاي پارك خبر مي‌دهند اما خبري از اقدامات در اين باره نيست.

 پارك ممنوع، ممنوع است!
يك كارشناس برنامه‌‌‌ريزي شهري با تاكيد بر اينكه نقش كوچه‌ها در زندگي شهري كم رنگ شده است، تصريح كرد: امروز مي‌توانيم ادعا كنيم اين نقش در تهران و ساير كلان‌شهرهاي كشور، فراموش شده است. شهرام جباري زادگان با بيان اينكه هر چه از حاشيه شهر و مناطق مياني آن به محدوده مركزي تهران نزديك‌تر مي‌شويم، شاهد پارك هزاران هزار خودرو در كوچه پس كوچه‌هاي شهر هستيم، اظهار كرد: امروز كوچه‌هاي تهران از معابري براي تردد عابران پياده به محلي براي توقف خودروها تبديل شده ‌است.
 
او با اشاره به اينكه كوچه‌ها به عنوان اراضي عمومي شهر، ملك شخصي نيستند و جزو معابر عمومي محسوب مي‌شوند كه عموم شهروندان حق استفاده از آن را دارند، تصريح كرد: البته براي اين موضوع، دو استثناء وجود دارد كه شامل كوچه‌هاي بن بست است كه صرفاً همسايگان كوچه بن بست مي‌توانند خودروي خود را در آن پارك کنند و ديگر جلوي در پاركينگ است كه كسي اجازه ندارد خودروي خود را مقابل ورودي آن پارك كرده و مسير رفت و آمد ساكنان آن واحد را مسدود نمايد. به گزارش مهر، جباري زادگان با تاكيد بر اينكه هر خودرو در شهري مثل تهران بطور متوسط روزانه يك ساعت و نيم تا دو ساعت يعني ۶ تا ۸ درصد ساعات شبانه روز در حال حركت است و بقيه ساعات نيز در حال توقف است، خاطرنشان كرد: تهران در خوشبينانه‌ترين حالت ممكن، حداقل يك ميليون جاي پارك كم دارد و اين در حالي است كه روزانه حداقل يك هزار دستگاه خودرو جديد به انبوه خودروهاي تهران اضافه مي‌شود.

 

قفل پاركينگ

  • صرفه جوئی در وقت وکاهش سوخت
  • مسدود کردن فضای پارکینگ برای دیگران
  • مدیریت پارکینگ عمومی در جهت کاهش پرسنل امنیتی
  • حفظ فضای پارکینگ خصوصی و حراست از پارکینگ
  • قابل نصب در انواع پارکینگ (در محیط داخلی و یا فضای باز
  • ایجاد نظم و انضباط و امنیت در فضای پارکینگ
  • یکسال ضمانت وگارانتی با هلوگرام امنیتی
  • کار کرد راحت و آسان
  • در ابعاد cm 45*46*45
 
مهمترین مزیتی که این محصول دارد اجازه استفاده از پارکینگ خصوصی را به دیگران نمی دهد به عبارتی هیچ کسی به جز مالک پارکینگ نمی تواند از محوطه پارکینگ استفاده نماید . لذا مدیریت پارکینگ پیوسته در اختیار مالک پارکینگ می باشد.
قابل استفاده در محل سکونت وکار
قیمت: 168000تومان
قيمت : 140000 تومان
 
ایجاد محیط ضد سرقت خودرو :با نصب این محصول در محیط پارکینگ ایجاد سیستم ضد سرقت خودرو (از نوع تاخیری ) می گردد. بدین صورت که سارقان خودرو در صورت سرقت خودرو یا باید این محصول را جابه جا کنند و یا اقدام به شکستن قفل آن نمایند که همین امر باعث ایجاد سروصدا و تاخیر و اخلال در کار آنان شده و مانع سرقت خودرو می گردد.
عدم تنش بین استفاده کننده گان از پارکینگها
 عدم احساس نگرانی از اشغال پارکینگ خود توسط دیگران و . . .
آرامش امنیت و خیالی آسوده با نصب قفل پارکینگ
قیمت: 168000تومان
قيمت : 140000 تومان
 

قیمت: 168000تومان
قيمت : 140000 تومان
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive