گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, September 14, 2015

||_Tehroon-Online_|| سلفی های جاستین بیبر



آرشیو         فروشگاه         ارتباط با ما          
 
  
      
 
سلفی های جاستین بیبر
 
همچون روال هفته‌های قبل، امروز نیز نگاهی داریم به زندگی خصوصی یکی دیگر از چهره‌های هنری دنیای امروز از قاب سلفی و گشتی در سلفی‌های جاستین بیبر، خواننده جوان و میلیونر کانادایی زده‌ایم. با ما همراه باشید.

 
 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با یک طرفدار خوشحال و موبایلی از جنس طلا)
 

سلبریتی شدن و به واسطه ان، میلیونر شدن در دنیای امروز، سن و سال و استعداد وحشتناک نیاز ندارد. حتماً نیاز نیست که شما چهره خاص یا اعجوبه ای در یک زمینه باشید تا پله‌های موفقیت را 10 تا 10 تا طی کنید! اگر چه شانس و اقبال، در همه چیز به اندازه ای تأثیر گذار هست، اما به نظر می‌رسد، قدرت رسانه و تاثیرگذاری رسانه ای، چه در محیط واقعی و چه در محیط دیجیتالی، می‌تواند یک برگ برنده قابل ملاحظه برای سلبریتی شدن شود.

جاستین بیبر، خواننده جوان کانادایی، جزو معدود بیست ساله میلیونر دنیای سلبریتی هاست. یکی از چهره‌هایی که ره صد ساله را چند شبه طی کرد و اکنون، با 21 سال سن، سلبریتی معروف خوانندگی در دنیا محسوب می‌شود. یکی از روش‌های شهرت آقای بیبر را باید شبکه یوتیوب دانست. همان طور که عرض کردیم، شبکه‌های اجتماعی و به طور کل دنیای دیجیتالی، نقش مهمی در شهرت آفرینی و فرصت آفرینی و در نهایت ثروت آفرینی برای افراد دارد که باید به آن توجه داشت. اکنون، تعداد افرادی که از راه شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت، اثری را خلق و منتشر می‌کنند و به محبوبیت می‌رسند، روز به روز در حال افزایش هست.

 
 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با یک پنجره که نام مستعارش JB بر روی آن درج شده)
 

جاستین درو بیبر (Justin Drew Bieber) (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۴)؛ خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمی ساز کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی‌اش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.

پس از انتشار آلبوم دنیای من ۲ توری جهانی را با نام تور دنیای من آغاز کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام هرگز نگو هرگز (Never Say Never) که یک مستند کنسرتی است در اوایل سال ۲۰۱۱ اکران شد و به پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد.

در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی وی با نام زیر دارواش به بازار آمد که همانند آلبوم اولش، شمارهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ شد. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه‌ای محلی که در شهر استرت‌فورد برگزار می‌شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم‌های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم‌های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید. این ویدئو را در 3 دقیقه مشاهده کنید که نزدیک به 50 میلیون بار در این شبکه مشاهده شد.

http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می‌شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است.
 
 
جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(گزارش نیویورک تایمز از موفقیت یوتیوبی جاستین بیبر – 2009 میلادی)
 

 قبل از این که بیبر اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون‌ها بازدید داشته است». بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود. من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین‌های گرون قیمت فیلم نمی‌گیریم. ما این کار رو به بچه‌ها می‌سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن. بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و یک حساب کاربری در سایت توییتر نیز راه‌اندازی کرد و به طور مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر در توییتر، تا نوامبر ۲۰۱۰، ۶ میلیون دنبال کننده را جذب خود کرد. هم اکنون به طور متوسط روزانه 24000 دنبال کننده به این حساب اضافه می‌شود. این دو حساب کاربری نقش اصلی را در شناساندن بیبر و همچنین فروش ترانه‌هایش داشته است به طوری که موزیک ویدئوی ترانهٔ «یک بار» پس از بار شدن در یوتوب به سرعت، به فروش رفت.

 
 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(صفحه شخصی جاستین بیبر در اینستاگرام)
 

جاستین بیبر در اینستاگرام قریب به 39 میلیون فالوور دارد و بیش از 2400 پست در صفحه خود منتشر کرده است. نشانی وب در آدرس https://instagram.com/justinbieber قرار دارد. اینستاگرام و یوتیوب، در سال‌های اخیر سبب شهرت افزون تر آقای بیبر جوان و میلیونر در عرصه هنری شده است و بد نیست بسیاری از علاقمندان به کارهای هنری، از مدل موفقیت آقای بیبر استفاده کنند. مدلی که با کم‌ترین هزینه و جذب حداکثری مخاطب، توانست یک کودک 10 ساله را تبدیل به یک سلبریتی در سن 18 سالگی کند.

 
جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب 
 
(جاستین بیبر و آقای کوپر 5 ساله در یک سلفی خانوادگی)


 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی اخیر جاستین بیبر برای درخواست از مخاطبانش جهت حضور در snapchat)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر در خودرو با کلاه همیشگی‌اش و زنجیره نقره از برند تیفانی)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با کلاه برعکس و تتوی جدید)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر در کنسرت با طرفداران در کانادا)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی

جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی 
(جاستین بیبر و سلفی‌اش در سالن بدنسازی)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر در وان حمام!)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی

جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با سلنا گومز)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی سیاه و سفید جاستین بیبر با آریانا گرنده)

 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با طرفدارانش در میدان پیکادلی لندن – انگلیس)

جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
(سلفی جاستین بیبر با مادرش در حال تماشای بسکتبال و خوردن ساندویچ)
 

توییتر جاستین، در نشانی https://twitter.com/justinbieber قرار دارد و مخاطبان زیادی را جذب کرده است. آخرین اطلاعات و اخبار از رویدادهای هنری و زندگی شخصی بیبر را می‌توان در این نشانی در اختیار داشت. البته ایشان وب سایت رسمی هم دارد که دانلود موسیقی و محصولاتی که با نام ایشان تولید شده در آن عرضه می‌شود. این پرتال در آدرس www.justinbiebermusic.com در دسترس هست.

 
 جاستین بیبر، اعجوبه ای از یوتیوب در قاب سلفی
 
(جاستین بیبر و مادرش در مسابقات بسکتبال آمریکا)
 

مادر جاستین Pattie Mallette هم، یک هنرمند و فعال هنری در کانادا به شمار می‌رود. بسیاری از موفقیت‌های هنری ایشان مدیون همکاری و برنامه ریزی مادرش در فضای مجازی می‌باشد که موفقیت تجاری جاستین را در عرصه خوانندگی فراهم کرد.
پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث
 
مخصوص موبایل و دوربین دیجیتال
 
نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری یا عکاسی
بدنه سبک و مقاوم
برای اولین بار در ایران
تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام  جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه موردنظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.
مونوپاد Monopod Z07-1 وسیله ای مناسب در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست، این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد.
 
 
 
این پایه نه تنها برای اتصال به انواع وشی های تلفن بکار میرود بلکه میتوان آن را به دوربین های دیجیتال نیز وصل کردهمانطور که در عکس مقابل میبینید قابلیت پیچ کردن دوربین روی آن وجود دارد
 
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای دوربین دیجیتال و دوربین موبایل است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌های سلفی بسیار عالی است.
 
 
در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست، این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.
 
قیمت: 29760تومان
قيمت : 24800 تومان
مونوپاد
مزیت مونوپاد در این است که در یک جمع، باعث می شود  تا بیشتر دیده شوید و به نوعی خاص و به‌روز به نظر برسید. شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید. در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه، عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.
 
قیمت: 29760تومان
قيمت : 24800 تومان
مونوپاد
 
 
 
مشخصات:
حداکثر وزن قابل حمل : 500 گرم
حداکثر طول : 109 سانتی متر
ابعاد : 2.5*4.5*25 میلی متر
وزن : 158 گرم
محتویات جعبه : پایه منوپاد و گیره مخصوص فنری نگهدارنده گوشی موبایل
 
 
 
 
 


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive