گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, June 27, 2015

||_Tehroon-Online_|| عکس: تیب جدید علیرضاخان حقیقی



 
 
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
عکس: تیب جدید علیرضاخان حقیقی
 
علیرضا حقیقی پیش از گرفتن این عکس داشت در شستن فرش ها به مادرش کمک میکرد و یادش رفته پاچه ها را پایین بزند!

 
عکس: تیب جدید علیرضاخان حقیقی
 
تعداد بازیکنان مورد نظر برانکو مشخص شد
در حالی که این روزها اسامی زیادی از بازیکنان مختلف برای حضور در تیم پرسپولیس به چشم می‌خورد، با این حال در لیست برانکو ایوانکوویچ فقط جذب چهار بازیکن داخلی پیش بینی شده است.

در این فهرست که به ترتیب اولویت بندی شده، برانکو به حفظ اسکلت اصلی تیم سال گذشته تاکید داشته و از مسئولان خواسته است چهار بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی جذب کنند.

پس از آنکه سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان باشگاه ارائه کرد، مذاکرات ابتدایی با این بازیکنان انجام شده و روزهای پایان خود را سپری می کند.
پیام صادقیان: به پرسپولیس برمی‌گردم
 
بازیکن جنجالی پرسپولیسی ها می گوید یک پیشنهاد خیلی جدی از تیم های اروپایی دارد.

پیام صادیقان‌ هافبک فصل گذشته پرسپولیس درنهایت در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار نگرفت و از این تیم جدا خواهد شد. پیام می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد، ولی اگر این موضوع منتفی شد پیراهن نفت تهران را بر تن خواهد کرد. صادقیان در مصاحبه اختصاصي با سايت فوتبال ايران درمورد جدایی از پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

برانکو چند روز پیش اعلام کرد که تمایلی برای ماندن تو در پرسپولیس ندارد. درمورد این موضوع چه صحبتی داری؟


من مصاحبه برانکو را خواندم. من برای پرسپولیس و این مربی آرزوی موفقیت دارم. برانکو می‌داند در چه تیمی‌مربیگری می‌کند و هواداران چه انتظاری از این تیم دارند. هواداران پرسپولیس در این چند سال روی خوش ندیدند و من امیدوارم برانکو در فصل آینده پرسپولیس را به موفقیت برساند.

از پرسپولیسی‌ها دلخور نیستی؟


نه از برانکو و نه از هیچ‌کس دیگر دلخور نیستم و صمیم قلب برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

جدایی از پرسپولیس برای تو سخت نیست؟


خیلی سخت بود، ولی زندگی ادامه دارد و من تلاش می‌کنم تا راهم را در فوتبال ادامه دهم.

فکر می‌کنی یک روز به پرسپولیس برگردی؟


اگر مرا بخواهند یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم. زمانی به پرسپولیس برمی‌گردم که در اوج باشم و این فصل ناموفق را جبران کنم. من با یک اخلاق دیگر به پرسپولیس برمی‌گردم.

مقصد بعدی تو کجاست؟

پیشنهادهایی از اروپا، تیم‌های ایرانی و تیم‌های عربی دارم. من قصد ندارم به لیگ قطر بروم و حتی از لیگ اسلواکی هم پیشنهاد دارم که دوست ندارم بروم. از چین و ژاپن هم پیشنهاد دارم، ولی اگر خدا بخواهد می‌خواهم به یک تیم اروپایی بروم.پيشنهاد خيلي جدي هم دارم.

کدام تیم؟


من یک پیشنهاد از یکی از لیگ‌های خوب اروپا دارم که در این چند سال تیم ملی این کشور پیشرفت خوبی داشته است. این کشور بازیکنان بزرگی در تیم‌های مطرح اروپا ازجمله چلسی و منچستر دارد.

پیشنهاد رسمی‌داری؟

قرار است تا چند روز دیگر دعوت نامه رسمی‌را بدهند. جالب اینجاست آنها خودشان بازی‌های مرا دیده اند و با یک رابط تماس گرفته اند. من حتی در حال انجام کارهایم هستم تا به این کشور بروم. قرار است ۱۰ روز آنجا باشم و مذاکرات را انجام دهیم. تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. من درمورد آینده با خیلی‌ها مشورت کردم و اگر همه چیز خوب پیش برود دوست دارم در اروپا بازی کنم.

اسم تیمی‌که از آن پیشنهاد داری را نمی‌گویی؟

فعلا بهتر است اسمی‌نیاورم. تیم مورد نظر در رده چهارم یا پنجم لیگ قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد دارند با من قرارداد سه‌ساله امضا کنند. آنها تمام آمارها و اطلاعات را درمورد من به دست آورده‌اند.

اگر اروپا منتفی شد در ایران می‌مانی؟

اگر اروپا نشد برای نفت تهران بازی خواهم کرد. من با منصوریان صحبت کردم و او گفت که دوست دارد به اروپا بروم و پیشرفت کنم. اگر رفتن به اروپا منتفی شد به نفت تهران می‌روم. من انگیزه زیادی دارم که به تیم ملی دعوت شوم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.
 
 
شیث رضایی روی تخت بیمارستان +عکس
 
بازیکن سابق پرسپولیس پای خود را عمل کرد.

شیث رضایی بازیكن فصل گذشته راه‌آهن كه سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، پای خود را جراحی كرده است.

 او در صفحه اینستاگرام خود نوشته كه دلیل كم بازی كردنش در فصل گذشته، مشكل پایش بوده و حالا پای خود را عمل كرده و دو ماه باید استراحت كند.

 
شیث رضایی روی تخت بیمارستان +عکس
 
بستني ساز نايس آيس
درست کردن سریع بستنی خانگی خوشمزه
43,000 تومان
راكت پينگ پنگ گلدكاپ
خوش دست و سبک
13,000 تومان
مباني بازاريابي و ماركتينگ
دانستن اصول بازاریابی اشتغال شما را تضمین می کند
14,800 تومان
ادكلن استقلال
ارائه شده در 2 رایحه مردانه و زنانه
59,000 تومان
زيپ پك آداپتور دار
بهترين روش براي پلمپ كيسه هاي فريزر و نايلون
36,000 تومان
روشهاي سرمايه گذاري در بورس
بیش از 6 ساعت ویدیویی فارسی آموزش بازار بورس
14,800 تومان
رازهاي ميليونر شدن
موفقیت و کسب ثروت از زبان بریان تریسی Brian Tracy
14,800 تومان
گوشواره طرح آويزي
گوشواره آویزی با دو طرح متفاوت
17,000 تومان
مانتو تابستانه طرح ققنوس
مناسب برای روزهای تابستان
49,000 تومان
هندوانه قاچ كن
وسیله ای کاربردی برای هندوانه و فصل گرما!
34,000 تومان
فانتوم جادويي
بشقاب پرنده شگفت انگيز فانتوم جادويي یک وسیله جالب برای شعبده بازی
17,500 تومان
دلمه پيچ
براحتی و در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت تهیه کنید
29,000 تومان
گوشواره عينكي فانتزي
گوشواره هایی با طراحی کاملا جدید
19,000 تومان
انواع ساعت LED FORT
سه موتوره ، دو موتوره و تک موتوره Orginal
32,000 تومان
پكيج هاي روبان دوزي
آموزش گام به گام از مبتدی تا پیشرفته
39,000 تومان
حشره كش برقي riddex
RIDDEX وسيله اي در عرصه نبرد با موجودات موزي انقلابي به پا كرده است
25,000 تومان
خردكن گوجه فرنگي
به راحتی سیب زمینی و یا گوجه فرنگی را به اندازه های یکسان منظم و زیبا برش دهید.
8,000 تومان
شاتر بلوتوث موبايل
مناسب برای عکسبرداری موبایل از راه دور
19,900 تومان
استخر بادي INTEX
قابل استفاده در منزل و مسافرت و آپارتمان
55,000 تومان
حكاكي روي ميوه خانم معزز
در مجالس خود میوه هایی با ظاهر مدرن و آراسته داشته باشید.
29,000 تومان
عينك شنا
لذت شنا به صورت حرفه اي
26,000 تومان
مو زن ميكروتاچ switch blade
سری جدید موزن میکروتاچ و باقابلیت بسیار بالا
50,000 تومان
پاوربانك چند كاره
پاور بانک- رادیو - mp3 player- چراغ قوه
75,000 تومان
آموزش پرورش قارچ به زبان فارسي
بیش از 4 ساعت آموزش فارسی پرورش قارچ های خوراکی
14,800 تومان
تاتو شب نما Glow Tattoo
تاتو شب نما کاملا درشب میدرخشد
25,000 تومان
 
----------------------



__._,_.___

Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive