گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, April 28, 2015

||_Tehroon-Online_|| چگونه در جوانی پولدار شویم؟



 
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
چگونه در جوانی پولدار شویم؟
 
شانس برای پولدار شدن,کسب و کار عالی برای پولدارشدن
درجوانی پولدار شویم
 
در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه آسای خود دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات تکنولوژیکی امروز نسبت داد.

اینترنت در جیب های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اندن که تمام زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهند کرد و برای انجام این کار خرسند هستند.

این حقیقت که آنها بیشتر می آموزند و خودشان شانس موفقیت خود را رقم می زنند. این ریشه برتری آنها در مقایسه با نسل های قبل است؛ ولی آنها چگونه این کار را می کنند؟

عوامل و رویکردهای فراوانی وجود دارند. ما اینجا هستیم تا در مورد برخی از این رویکردها و رفتارهای زندگی خوب که می توانند در رسیدن به این هدف زندگی مالی کمک تان کنند، بحث کنیم.

1- ارتباطات کمک می کند
از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.
احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و ... سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

2- با غریزه مصرف گرای خود بجنگید
والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.
آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.
پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.
 
3- برای سرمایه گذاری پس انداز کنید
خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آنها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.
پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.

4- حرفه خود را با تعقل انتخاب کنید
بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می گیریم و تحقیق می کنیم و از توصیه های افراد استفاده می کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.
این امر باعث پیچیده تر شدن امور می شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید.

تامروز شما می توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.
اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می کنید که می دانید واقعیت دارند و اگر برنامه ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساسات تان بر شما غلبه کنند.
چگونه در جوانی پولدار شویم
داشتن ابتکار بیشتر در سازگاری با چیزهای جدید به پولدار شدن ما کمک می کند
 
5- از افرادی که قبلا این کار را انجام داده اند، تحقیق کنید
خیلی ها هستند که در جوانی می خواستند میلیاردر شوند و حتی تعداد بیشتری وجود دارند که اکنون میلیونر هستند. شاید داستان خالق واتس اپ را خیلی ها بدانند؛ چون شبکه اجتماعی او خیلی استقبال شد.

در مورد این آدم ها تحقیق کنید و ببینید آنها از چه روند فکری استفاده کردند تا به جایی که اکنون قرار دارند برسند. چه چیزی الهام بخش آنان برای رسیدن به اهدافی بود که داشتند و چگونه به این موفقیت بزرگ دست یافته اند.
خلاقیت و الهام بهترین متحدانی هستند که می توانید در محیط کسب و کار داشته باشید و وقتی با سختی مواجه می شوید، در حفظ انگیزه به شما کمک می کنند.

6- اهداف باعث ماندن شما در مسیر پیشروی می شوند
به راحتی ممکن است در طول راه حواس تان پرت شود و چشم از اهداف تان بردارید. به علاوه، هر روز فکر کردن به اینکه «چگونه آرزو کنم که میلیونر باشم» چیزی نیست که بتوان نام آن را هدف داشتن گذاشت.

این بیشتر افکار آرزومندانه است. شما باید تعیین کنید که در زندگی چه می خواهید. آن وقت و تنها آن وقت است که برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی می کنید. هنوز هم تکیه بر این هدف اصلی در زندگی به منظور ایجاد انگیزه کافی نیست. وقتی که برنامه ریزی می کنید، انگیزه را از درون اهداف کوتاه مدت خود بیرون بکشید تا شما را در مسیر نگه دارند؛ اما همیشه مقصد نهایی تان را در ذهن داشته باشید.

7- وب طلاست
اطمینان دارم که بسیاری از جوانان امروز به خوبی آگاهند که وب چه عظمتی دارد و هنوز زمینه های رشد آن به پایان نرسیده است. جایگاه خاص شما هر کجا که باشد، اهداف کسب و کاری شما هر چه که باشند، وب می تواند در برخی راه ها به شما کمک کند. به جز موارد نادری که در آن وب فایده خاصی ندارد، نمی توان وب را نادیده گرفت. البته به شرطی که بتوانید راه خود را در آن بیابید و می دانیم که خیلی از جوانان می توانند.

برای ایجاد ارتباط، بازاریابی، موقعیت های تجاری، سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، تحقیقات رقابتی و هر چیزی که فکرش را بکنید، می توان راهی یافت تا به صورت آنلاین انجام شوند.

8- به سمتش بروید!
فکر کردن به آینده تان یک چیز است، انجام کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کنید، همه بازی را شامل می شود. اگر به زمان بندی میلیونرهای جوان بنگرید، خواهید دید که بسیاری از آنان 10 تا 12 ساعت در روز کار می کنند و از انجام آن شادمانند. شما نیاز به جوانی خود دارید تا خود را ثابت کنید و به نتایجی که برای پیشرفت نیاز دارید، برسید.

9- جوانی خود را تیغ برنده خود کنید
به طور حتم افراد جوان مورد انتقاد و تایید نشدن از سوی تاجران قدیمی تر قرار می گیرند؛ اما نباید اجازه دهید که این امر شما را مایوس کند. آنها بیشتر از شما تجربه دارند؛ اما شما نظم دنیای جدید را بسیار بهتر از آنان درک می کنید و علاوه بر آن می توانید 15 ساعت در روز کار کنید. 5 تا 6 ساعت بخوابید و سپس بازگردید و باز هم 15 ساعت کار کنید.

بسیاری کارها هستند که جوانان بهتر از افراد مسن تر می توانند انجام دهند؛ یکی از آنها داشتن ابتکار بیشتر در سازگاری با چیزهای جدید است. به جوانی خود تکیه کنید تا از تجربیات آنان بیاموزید و نظرات تجاری جدید به دست آورید و درک بهتری از شغل خود داشته باشید و اجازه ندهید که از انتقادهای آنان ترسی به دل راه دهید یا هر چیزی دیگری نظیر آن.

10- ترس دشمن است
بعضی چیزها هستند که شانس شما برای پولدار شدن را ویران می کنند و در این بین می توان به ترس اشاره کرد. رایج ترین آنها این است که «من خیلی جوانم» و این مورد بدترین آنهاست.
تنها به این دلیل که جوان هستید به این معنی نیست که نمی توانید کسب و کاری عالی داشته باشید و خیلی ها هستندکه با کسب و کار موفق شان این را به اثبات رسانده اند.
 
اگر خود را جدی نگیرید، هیچ کس دیگری این کار را نخواهد کرد. از ترس خود به عنوان علامت هوشیاری استفاده کنید اما خجالت نکشید که از موقعیت هایی که ناشی از ترس نامعقول هستند خود را دور کنید.
جوانی پر از پتانسیل است و بهترین سازمان دهنده تغییرات محسوب می شود. شما نباید هرگز به خود اجازه دهید که باور کنید پتانسیل رسیدن به چیزی را ندارید.
موفق باشید و انگیزه تان روز به روز افزون باد!
 
کاملترین پکیج اشتغال زایی
پکیج آموزشی اشتغال زایی و کسب درآمد میلیونی
پولسازی در قرن 21 هدیه ای به نسل جوان
راهی نزدیک برای کسب درآمد بالا
شما می توانید به رویاهایتان حقیقت بخشید
همه چیز درمورد صفر تا صد روشهای کسب درآمد
آموزش گام به گام , کاملا تصویری و به زبان انگلیسی
راه های صحیح برای اشتغال زایی و کسب درآمد بیشتر را انتخاب کنید بدون کسب تجربه تلخ
كاملترین پكیج اشتغالزایی و كسب درآمد برای آنانكه میخواهند از صفر
و یا با سرمایه كم شروع كرده و به ثروت برسند.
3 DVD
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
1- آموزش بورس و فاركس:

* آموزش كامل فاركس به صورت مولتي مديا
* آموزش فاركس به صورت نرم افزاري
* استراتژيهاي معاملاتي سودآور
* آموزش مقدماتي فاركس
* آموزش پيشرفته فاركس
* مديريت سرمايه در فاركس
* آموزش فاندامنتال
* آموزش تكنيكال
* آموزش انديكاتورها
* آموزش متا تريدر
* كتاب آشنايي با فاركس
* كتاب استراتژيهاي موفق معامله گري در بازار ارز
* كتاب روشهاي فيبوناچي
* كتاب بهترين روش هاي خط روند
* مقالات كامل آموزشي فاركس
*مقالات انگليسي آموزش فاركس
* نرم افزارهاي تحليل فاركس
* پلتفرمهاي معاملاتي فاركس
* آموزش قدم به قدم بورس
* نرم افزارهاي تحليل داده هاي بورس تهران
* رموز انجام معاملات در بازار بورس
* شناخت گاوها در بورس(اصول سرمايه گذاري در بورس)
* راهنماي تحليل و سرمايه گذاري در بورس
* مفهوم P به E
* نمونه سوالات آزمون كارگزاري بورس
2- كسب و كار خانگي:
كاملترين پكيج آموزشي كسب و كارهاي كوچک خانگي با درآمد ماهانه يک ميليون تومان!
3- جزوه كسب درآمد ميليونی
چگونه يك دختر 20 ساله ايراني بدون سرمايه در يک سال 100 ميليون پول به دست آورد
4- نرم افزار خودكار كسب درآمد 2 دقيقه اي (ويژه كسب درآمد از سايتهاي ايران):

* برای اولین بار در ایران
* بدون زیر مجموعه گیری
* خودتان مدیر خودتان باشید
* بدون صرف هیچ هزینه اولیه ای
* واریز به حساب بانکی شما در ایران
* تنظیماتی راحت و آسان فقط با یک کلیک
* قابل کاربرد با سایت های ایرانی و خارجی
* حداکثر کاربرد روزانه ۱۵۰ بار هر کدام ۲ دقیقه
 
ما در این سیستم 2۰ سایت برتر ایرانی را برای شما انتخاب کرده ایم که اگر از هرکدام هر دفعه ۲۰ تومان دریافت نمایید حداقل روزانه مبلغ ۵۰*۲۰*2۰ =2۰۰۰۰ تومان کسب درآمد خواهید داشت.
5- نرم افزار خودكار كسب درآمد از اينترنت:
شامل حدود 10 روش كسب درآمد با نرم افزارهاي خودكار روزانه 10 هزار تومان.
6- اطلاعات و امكانات تبليغات در اينترنت:
* مجموعه نرم افزارهای ارسال و جمع آوری ایمیل تبلیغاتي (ایمیل مارکتینگ)
* مجموعه 6 نرم افزار ارسال ایمیل گروهی بدون هاست و دامین + 3نرم افزار جمع آوری ایمیل های ایرانی + 1.200.000 آدرس ایمیل ایرانیان.
* نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی نسخه حرفه اي (اس ام اس مارکتینگ)
* نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی نسخه حرفه ای – قابلیت ارسال 4000 الي 6000 اس ام اس در ساعت.
*نرم افزار ارسال بلوتوث گروهی و تبلیغاتی (بلوتوث ماركتينگ)
* نرم افزار تبلیغات بر اساس آی پی ای پی مارکتینگ
یک شیوه جدید تبلیغاتی مخصوص افرادی که دارای آپی واقعی (ولید) در اینترنت هستند .
* نحوه تبلیغات رایگان در سایت گوگل و سایت یاهو – در صفحه اول و یا نهایتا در صفحه دوم گوگل باشید !!! (بازاریابی موتورهای جستجو)
آموزش شیوه نوین تبلیغات در موتورهای جستجو بدون هیچ هزینه و یا دستکاری در سایت و یا وبلاگتان (تبلیغات موثر و مجانی)
آموزش یک شگرد جدید برای بالا بردن سریع رنک پیج صفحات سایت و کسب رتبه بالا در صفحات گوگل
* نرم افزارهای ارسال تبلیغات به چت رومها و ارسال پی ام گروهی (چت روم مارکتینگ)
* نحوه یافتن تعداد کلمات جستجو شده در گوگل - مقایسه حجم جستجوها برای تمامی کلمات - یافتن کلمه کلیدی مناسب.
خیلی از افراد تبلیغات می کنند اما دانش آنها کم است – با این محصول کیفیت تبلیغات شما چند برابر خواهد شد آیا دوست دارید بدانید مردم بیشتر چه کلماتی را سرچ میکنند و نسبت به آن تجارتتان را هدایت کنید؟
 
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
* 60 هزار IDجمع آوري شده از چت رومها
* 500 هزار ايميل ايراني
* 6 ميليون ايميل خارجي
* ثبت رایگان سایت و یا سایتهای شما در 150 موتور جستجوی معروف دنیا تنها در 5دقیقه
* نرم افزار منشی وفکس کامپیوتر و اینترنتی :
* پاسخ اتوماتیک به پیامهای شما در یاهو مسنجر و تماسهای تلفنی و دریافت و ارسال فکس توسط کامپیوتر
* معرفی سایتهای تبلیغاتی ایرانی با امکان درج آگهی رایگان
* کتابهای الکترونیکی بازاریابی و تجارت الکترونیک شامل :
* بازاریابی از طریق موتورهای جستجو – 70 نکته بازاریابی – راز موفقیت در کسب و کار
* مجموعه 15 نمونه سایت آماده و نحوه دریافت هاست و دامین رایگان و ایجاد یک سایت رایگان دراینترنت
* معرفی 4 سایت با امکان درج تبلیغات پیکسلی رایگان
* معرفی بیش از 30 سایت جهانی با امکان ارسال اس ام اس رایگان
7- اطلاعات و امكانات تجاري:
* راهنمای ثبت شرکت
* نرم افزار هاي دايركتوري اطلاعات شركت ها و كارخانجات ثبت شده و مورد تاييد وزارت بازرگاني و صنايع كشورهاي چين، امارات، آمريكا، اروپا، هلند، هند، ازبكستان، تركيه و سوريه.
* دايركتوري كامل شركت ها و كارخانجات ايران
شامل اطلاعات مفيد دقيق و به روز كارخانجات ايران؛شركتهاي بازرگاني،الكترونيكي،خودروسازها و دانشگاهها
* دايركتوري صادر كنندگان ايران
* 500 نمونه فرم مكاتبات ضروري تجاري به انگليسي
* مكاتبات و فرم هاي بازرگاني به انگليسي شامل 2 نرم افزار بسيار پيشرفته
* پيش نويس L/C (اعتبارات اسنادي) براي گشايش اعتبار در بانك
* قوانين و مقررات تجاري و گمركي كشورهاي جهان
* آموزش واردات و صادرات به صورت مولتي مديا
* جزوه آموزش واردات و صادرات
* نام ها و نشاني هاي ضروري در بازرگاني
* بيش از 500 طرح توجيهي كامل سال 87 و سالهاي ديگر
* بانک ایمیل شرکتها ، کارخانجات ، مدیران کشورهای جهان
* بیش از 15.000.000(پانزده میلیون ایمیل جمع آوری شده) توسط موسسه جهانی global Resource محصولی فوق العاده جهت امور بازرگانی
* اسامي خريداران خارجي با قابليت آپديت روزانه
 

 
این ليست قابل اتصال به سایت اصلی بوده و جهت صادرات و واردات کاربرد دارد بدین صورت که خریدارن خارجی با اتصال به شبکه جهانی supplying management هر لحضه نیازمندی خود را مطرح می سازند و شما می توانید با آنها تماس حاصل نمایید و اجناس خود را برای صادرات ارسال نمایید.
* قوانين ارزي جهت استفاده از ارز دولتي در معاملات
* قوانين تجاري ايران
* استانداردهاي تجاري جهت واردات و صادرات
* كتاب راهنماي مديران
*بیش از یکصد نکته مهم که یک مدیر میبایست رعایت کند
8- آموزش 60 شغل پر درآمد:
با شصت شغل و مهارت یکجا به صورت ویدئویی و کامل آشنا شوید و با دنیایی از امکانات و فرصت های جدید برای پول آفرینی روبرو گردید. کافی است به کامپیوتر دسترسی داشته باشید و بتوانید فیلم های آموزشی فشرده ما را مشاهده کنید.بعضی از این فیلم ها به زبان فارسی است و بعضی دیگر به زبان اصلی است که در زیر لیست فیلم های آموزشی ویدئویی فارسی آمده است:
1) آموزش کامل و دقیق و ویدئویی کشت قارچ در منزل
2) آموزش ویدئویی چاپ سیلک انواع طرح ها روی سی دی و. دی وی دی و اساسا هر سطح صافی که تصور کنید مانند آئینه ، شیشه اتومبیل ، بدنه ماشین ، بشقاب ، جعبه های غذاهای یکبار مصرف ، جعبه شیرینی ، بدنه اتومبیل ها ، قطعاتی که بخشی از آنها صاف باشند و….
3) آموزش ویدئویی ساخت مهرهای ژلاتینی با هر طرحی که دوست داشته باشید در منزل و بدون نیاز به کمک دیگران و در کمتر از نیم ساعت با توضیحات کاملا فارسی
4) آموزش شمع سازی و ساخت انواع شمع های فانتزی
5) آموزش ساخت جعبه های کادویی برای جواهرات و هدایا درمنزل
و فیلم های آموزشی ویدئویی به زبان انگلیسی روان و ساده با کیفیت فوق العاده که شما را
به طور دقیق در جریان ساخت و تولید و نحوه کار قرار می دهد و در صورت عدم تسلط به انگلیسی از روی فیلم هم مفاهیم به راحتی قابل درک می باشند. این فیلم ها بخصوص برای کسانی که تصمیم به تولید یک کار در بازار هستند و فرصت و مجوز و امکان سرکشی به کارخانه جات و کارگاه های تولیدی این محصولات را ندارند بسیار عالی است و شما را به یکباره در جریان کل مراحل و مواد لازم برای تولید آن محصول قرارمی دهد.
قيمت : 13800تومان
قيمت : 11500
تومان
خريد پستي           خريد پستي

23) آموزش نحوه ساخت آئینه
24) آموزش نحوه ساخت بلندگو
27) آموزش نحوه ساخت خلال دندان
28) آموزش نحوه ساخت نان های چند غلاته
29) آموزش نحوه ساخت پیچ و مهره
30) آموزش نحوه ساخت آسفالت
31) آموزش نحوه ساخت قالب های تزریق پلاستیک
32) آموزش نحوه ساخت شیشه های مسطح
33) آموزش نحوه ساخت ظروف سفالی
34) آموزش نحوه ساخت استامپ جوهری
35) آموزش نحوه ساخت علائم جاده
36) آموزش نحوه ساخت ریسمان و طناب
37) آموزش نحوه ساخت قایق نجات
38) آموزش نحوه ساخت شیشه ایمنی
39) آموزش نحوه ساخت کمربند ایمنی
40) آموزش نحوه ساخت شلوار جین
41) آموزش نحوه ساخت چسب ناخن
42) آموزش نحوه ساخت علائم نئون
43) آموزش نحوه ساخت ماست
44) آموزش نحوه ساخت ویولن
45) آموزش نحوه ساخت اجاق چوب سوز
46) آموزش نحوه ساخت روغن سبزیجات
50) آموزش نحوه ساخت تاتو
 
لیست عناوین مشاغل و مهارت های آموزشی در این مجموعه بی نظیر ویدئویی عبارتند از:

1)آموزش نحوه ساخت چسب زخم
2) آموزش نحوه ساخت چسب نواری
3) آموزش نحوه ساخت فیلتر روغن ماشین
4) آموزش نحوه ساخت ماء الشعیر
5) آموزش نحوه ساخت شمع های گرانقیمت
6) آموزش نحوه ساخت کورن فلکس
7) آموزش نحوه ساخت قفل های رمز دار
8) آموزش نحوه ساخت لوله های بتونی
9) آموزش نحوه ساخت لنز چشم
10) آموزش نحوه ساخت غذای سگ و گربه
11) آموزش نحوه ساخت سمعک
12) آموزش نحوه ساخت قفل الکترونیکی درب منازل
13) آموزش نحوه ساخت پازل های سه بعدی
14) آموزش نحوه ساخت علائم راهنمایی الکترونیکی
15) آموزش نحوه ساخت پاک کن
16) آموزش نحوه ساخت محصولات پلی استر کشی
17) آموزش نحوه ساخت کاغذ فویل آلومینیم
18) آموزش نحوه ساخت گل های برشی تازه
19) آموزش نحوه ساخت لامپ های شیشه ای نئون
20) آموزش نحوه ساخت ابزارهای دستی مثل آچار
21) آموزش نحوه ساخت شکلات های خشک
22) آموزش نحوه ساخت هلی کوپترهای کوچک
----------------------------------------------------------------------------------
به خاطر داشته باشید که برای تولید یک محصول خیلی ها برای تولید یک محصول فقط می خواهند اطلاعات کلی از خط تولید و فرآیند ساخت آن داشته باشند و بقیه کار را به سرعت در عمل خودشان یاد می گیرند.
9- تجارت الكترونيک:
* اشتباهات خطرناك در بازاريابي اينترنتي
* قانون تجارت الكترونيكي ايران
* آموزش تجارت الكترونيك
10- کسب درآمد از اینترنت – آموزش توسط استاد خسرو مترجمی:
توسط حسابهای بین المللی درهای تجارت جهانی را به روی خود باز کنید و به استقلال مالی برسید. هدف ما در ITC آموزش این صنعت جهانی می باشد که میلیونها نفر از سراسر جهان این حرفه را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده اند. در هر جای دنیا که زندگی می کنید درآمد اینترنت همیشه با شما خواهد بود. برای تحول و دگرگونی اقتصادی همین امروز اقدام کنید.
 
 
 



__._,_.___

Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive