گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, March 26, 2012

||_Tehroon-Online_|| معرفی برترین تبلت های دنیا که در سال گذشته رونمایی شد



 

دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1390 در بازار تبلتها شاهد تحولات مهم و امیدبخشی بود که منجر به ورود محصولات جدیدی به این بخش و رقابت بیشتر میان تبلتهای متفاوت از "آی- پد" و برپایه سیستم عاملهای آندروئید و ویندوز شد.
به گزارش ورد آی تی به نقل از Mehr , در سالی که گذشت تحولات بازار تبلتها بسیار محسوس و حائز اهمیت بود. به طوریکه غولهای کلاسیک محصولات الکترونیکی مصرفی به ویژه توشیبا و سونی در کنار تازه واردانی چون "آمازون" محصولات متنوعی را به این بازار عرضه کردند و اپل نیز که در سال 90 جادوگر بزرگ خود را از دست داد در آخرین روزهای سال از "آی- پد" جدید خود به عنوان اولین محصول "پسا- استیو جابز" رونمایی کرد.

تبلت AT200 توشیبا

شرکت توشیبا در سال 1390 برای ساخت جدیدترین تبلت خود هرکاری می توانست انجام داد تا محصولی به نام AT200 را در نمایشگاه نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی برلین (IFA 2011) رونمایی کند. پورتهای کامل USB، SD و HDMI در قالب طراحی زیباتر از گذشته به پورتهای میکرو تبدیل شده اند تنها بخشی از این تلاشها بود. وزن این تبلت جدید  558 گرم بوده و ضخامت آن 7.6 میلیمتر است، با داشتن چنین ویژگی هایی می توان گفت که این تبلت نسبت به آی-پد اپل بسیار باریکتر و سبک تر است. پردازشگر این تبلت 1.2 گیگاهرتزی دو هسته ای بوده و باطری آن می تواند برای هشت ساعت از پخش تصاویر ویدیویی پشتیبانی کند.

کیندل فایر آمازون

شرکت آمازون در پی موفقیت پخش کننده کتاب الکترونیک "کیندل 2″ در سال گذشته تصمیم گرفت اولین تبلت خود با نام "کیندل فایر" را عرضه کند. درحقیقت این تبلت نسخه پیشرفته تر پخش کننده کتاب الکترونیک "کیندل" است که به جای "جوهر الکترونیک" از نمایشگر "ال. سی. دی" استفاده می کند و برپایه سیستم عامل آندروئید است. "کیندل فایر" دارای یک نمایشگر 7 اینچی (در مقابل 9.7 اینچی آی- پد) است و به قیمت تنها 199 دلار (در مقابل 499 دلار ارزانترین نسخه آی- پد) به فروش می رسد. سیستم عامل این محصول، آندروئید 2.3 گوگل و پردازشگر آن یک TI OMAP دوهسته ای 1 گیگاهرتزی است.
 

 Slate 2 محصول مایکروسافت و "اچ. پی"

 
زمانی که استیو بالمر اولین تبلت HP Slate را رونمایی کرد خیلی زود معلوم شد که این تبلت نمی تواند موفق شود. ویژگیهای فنی ضعیف، سیستم عامل ضعیف (WebOS ) و طراحی ضعیف از مشکلات بزرگ این تبلت بود. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت با همکاری "اچ. پی" محصول جدیدی را برپایه "ویندوز 8″ تولید کند که حاصل این تصمیم، رونمایی از HP Slate 2 در سال 90 بود. سری اول این تبلت جدید که به جای استفاده از ویندوز 8 به ویندوز 7 مجهز است با قیمت 699 دلار وارد بازار شد.
 این نسخه جدید تبلت به یک نمایشگر 8.9 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل و پردازشگر 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای Oak Trail مجهز است که می تواند مصرف انرژی دستگاه را بهبود بخشد. اتصالات این دستگاه از طریق "بلوتوث 4.0″، اتصال "وای- فای 802.11n " و اتصال نسل سوم است. 2  گیگابایت حافظه رم 800 مگاهرتز DDR 2 و هارد SSD با گنجایش 32 گیگابایت و 64 گیگابایت از دیگر ویژگیهای این محصول است. این تبلت جدید 680 گرم وزن دارد.
 

Tablet S سونی

شرکت ژاپنی سونی نیز در سال 90 با هدف به چالش کشیدن اپل تبلت جدید را معرفی کرد که ظاهری کاملاً متفاوت با "آی- پد" دارد. این شرکت ژاپنی که پیش از این، از عرضه تبلتهای جدید خود خبر داده بود عرضه این محصول را که Tablet S نام دارد در سال گذشته رسماً آغاز کرد. این تبلت از یک نمایشگر 9.4 اینچی برخوردار است.
یک پورت "یو. اس. بی" و حمایت کارت "اس. دی" از دیگر ویژگیهای فنی این تبلتها است. مهمترین خصوصیت این دستگاه که بی شک آن را متفاوت از "آی- پد" می کند یکپارچه سازی آن با دو ماشین دیجیتالی دیگر سونی است. به طوریکه این تبلت با کنسول بازی "پلی استیشن" و پخش کننده کتاب الکترونیک Reader سونی که یکی از پرفروش ترین پخش کننده های e-book در دنیا به شمار می روند، ادغام شده است. همچنین سونی در رقابت با اپل، سرویسهای ویژه ای از جمله Music Unlimited  و Video Unlimited را برای بارگذاری و تماشای آنلاین فیلم، برنامه های تلویزیونی ارائه کرده است. علاوه بر این، Tablet S دارای یک پایه جک است که این دستگاه را به یک قاب عکس دیجیتال تبدیل می کند.

"گلکسی تب 7 اینچی 2″ سامسونگ

 
 
این تبلت جدید که به یک نمایشگر 7 اینچی WSVGA با وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل مجهز است 10.5 میلیمتر قطر دارد. مدل جدید گلکسی تب از یک پردازشگر دو هسته ای 1 گیگاهرتزی و حافظه رم 1 گیگابایتی برخوردار است. "گلکسی تب 2″ مجهز به یک دوربین پشتی با وضوح تصویر 3 مگاپیکسل و یک وبکم جلویی  VGA است. این محصول جدید سامسونگ در سه مدل برپایه حافظه های 8، 16 و 32 گیگابایتی با امکان افزایش حافظه با کارت میکرو "اس. دی" تا 32 گیگابایت اضافی ارائه می شود.
این دستگاه دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت است. همچنین هر یک از سه مدل برپایه تقسیم بندی گنجایش حافظه داخلی می تواند در دو مدل اتصال "وای- فای" یا "وای- فای + نسل سوم حداکثر با سرعت 21 مگابیت درثانیه" عرضه شود. سیستم عامل Samsung Galaxy Tab 2 آندروئید 4.0 بستنی نانی است.
 

Optimus Pad LTE محصول "ال. جی"

 
 
شرکت "ال. جی" سال گذشته رسماً اولین تبلت برپایه LTE را معرفی کرد. Optimus Pad LTE مجهز به یک تراشه دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm SnapDragon، یک حافظه "رم" 1 گیگابایتی و حافظه فلاش داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این دستگاه با وزن 497 گرم و قطر 9.34 میلیمتر، باریکتر و سبکتر از مدل قبلی تبلتهای سری Optimus Pad است.
تبلت نسل چهارم "ال. جی" دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی است که می تواند با کیفیت Full HD فیلمبرداری کند و یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی که در تماسهای تصویری و برگزاری ویدیوکنفرانسها یک تصویر با کیفیت بالا را ارائه می کند.
 Optimus Pad LTE امکان دسترسی به اتصالات "وای- فای"، بلوتوث و 4G LTE را فراهم می کند. همچنین این تبلت به پورتهای "یو. اس. بی" و HDMI و شکاف کارت حافظه "میکرو اس. دی" حداکثر 32 گیگابایت مجهز است. باکتری 6 هزار و 800 میلی آمپرساعت حداکثر 10 ساعت شارژ می ماند.
 

"آی- پد جدید"؛ اولین محصول "پس از استیو جابز" اپل

 
در واپسین روزهای سال 90 تیم کوک، مدیر اجرایی اپل از اولین محصول کوپرتینو پس از درگذشت استیو جابز رونمایی کرد. این تبلت جدید که تصور می شد با نامهایی چون "آی- پد 3″ یا "آی- پد HD" عرضه شود با نام "آی- پد جدید" (New iPad) معرفی شد.
 در مراسم رونمایی، اولین نکته ای که تیم کوک درخصوص ویژگیهای این محصول به آن اشاره کرد، فناوری Retina Display است که موجب شده است وضوح تصویر نمایشگر این تبلت به بیش از 2048 در 11536 پیکسل با تراکم 264 پیکسل در اینچ نسبت به مدل قبلی برسد. روشنایی، کنتراست و اشباع مغناطیسی نیز در این نمایشگر بهبود یافته است و به بیانی ساده نمایشگر "آی- پد جدید" بالاترین وضوح تصویری را که هرگز یک دستگاه موبایل داشته است ارائه می کند و بنابراین روی این تبلت می توان جزئیات شگفت انگیزی از عکس و فیلم را مشاهده کرد.
 جواهر جدید اپل با شبکه جدید نسل چهارم LTE (تکامل بلند مدت) سازگار است که می تواند سرعت انتقال اطلاعات را در مناطق تحت پوشش LTE به 73 مگابیت برثانیه و در شبکه های DC-HSDPA به 42 مگابیت برثانیه برساند.
 پردازشگر "آی- پد جدید" دارای پردازشگر جدید A5X است که با چهار هسته برای "جی. پی. یو" و دو هسته برای "سی. پی. یو" 4 برابر کارآمدتر و 2 برابر سریعتر از پردازشگر "تگرا 3″ محصول Nvidia است.  دوربین "آی- پد جدید" 5 مگاپیسکل است و توانایی تشخیص چهره، سیستم تثبیت فیلم، توانایی پخش فیلم با سرعت 1080p، فناوری iSight، نوردهی خودکار و اتوفوکوس را دارد.
ويندوز 8 آمد !
انتظارها به پايان رسيد !!!
ويندوز ‌8 سيستم عاملي‌ جديد با امكانات فوق العاده
ويندوز پا به مرزهاي جديدي مي‌گذارد
يك سورپرايز ويژه و باور نكردني
Microsoft Windows 8
شاهكار جديد و رويايي مايكروسافت
خودتان را براي ارتقاء بزرگ به
 سيستم عامل جديد مايكروسافت آماده كنيد
جزء اولين كساني باشيد كه ويندوز 8 را تجربه ميكنيد!
ويندوزي سريعتر، با پشتيباني از صفحه هاي لمسي و تبلت ها
محيط كاربري فوق العاده زيبا و جذاب
سريع تر ... جذاب تر ... كاربردي تر از ويندوز 7
1 DVD
قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
پس از موفقيت ويندوز 7 و محبوبيت بالاي آن در ميان كاربران از مدتها پيش منتظر عرضه ويندوز 8 مايكروسافت و شاهكاري ديگر از اين شركت بوده ايم و چندي پيش مايكروسافت رسماً در كنفرانس خود از ويندوز 8 پرده برداري كرد. اگر بخواهيم قابليت هاي جديد ويندوز 8 را در يك جمله خلاصه كنيم بايد بگوييم كه با ويندوزي سريعتر، با پشتيباني از صفحه هاي لمسي و تبلت ها و همچنين فروشگاه برنامه مواجه هستيم. با توجه به اينكه ويندوز 8 به سخت افزار قوي تري نسبت به ويندوز 7 نياز ندارد تقريباً همه مي توانيم ويندوز 8 را نيز تجربه كنيم براي اجراي اين ويندوز به پردازنده 1 گيگاهرتزي، رم 1 گيگابايتي براي 32 بيتي و 2 گيگابايتي براي 64 بيتي نياز داريد كه معمولاً 80 درصد كاربران امروزي از اين امكانات بهره مند هستند.
قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
ويندوز ۸ بر روي ۲۰۰ سيستم مختلف تست شده و نتايج اين تست ها همه موفقيت آميز بوده است. تعداد زيادي نرم افزار به صورت پيش فرض بر روي ويندوز ۸ نصب شده است. در يك جمله مي توان ويندوز ۸ را ويندوزي با سرعت و كيفيت بسيار بالا، امكانات و قابليت هاي بيشتر نسبت به ويندوز 7 و البته با نمايي دلپذيرتر در نظر گرفت.
گستردگي امكانات شبكه اي، سازگاري با بلوتوث 3 و USB3 ، قابليت شناسايي كاربر از طريق چهره وي و دريافت فرامين با تماس دست و سرعت بسيار سريع از جمله ويژگي هاي مهم ويندوز 8 است.
ويندوز 8 همچنين از شيوه هاي جديد نمايش اطلاعات پشتيباني كرده است كه از جمله آنها مي توان به نمايش سه بعدي اطلاعات به صورت بي سيم و سازگاري با استاندارد HDTV اشاره كرد
ويندوز 8 نسبت به ويندوز 7 بسيار سريع تر و راحت تر نصب مي شود و انتقال فايل ها و پوشه ها بسيار سريع تر صورت مي گيرد و مراحل نصب نيز ساده و كم كليك طراحي شده است. در واقع آپديت به ويندوز جديد در مقايسه با ويندوز 7 حدود ۸۰ درصد سريع تر انجام مي شود.
قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
• تمام اپليكيشن هاي ويندوز 7، به راحتي روي ويندوز بعدي اجرا خواهند شد.
• تسك منيجر جديد ويندوز اپليكيشن ها را در زمان اكتيو نبودن، به حالت تعليق در مي آورد. (مصرف رم كمتر)
• ايجاد امكان جديد "Reset and Refresh PC" و ساده شدن پاكسازي و بازگشت به تنظيمات قبلي (Restore)
• پشتيباني از چند مانيتور، و قابليت جديد استفاده از يك پس زمينه براي چند مانيتور و اختصاصي كردن تسك بار براي هر مانيتور.
• پشتيباني از قابليت چند لمسي براي اينترنت اكسپلورر 10
• استفاده از استايل مترو براي اپليكيشنهاي ايميل، تصاوير، تقويم و مخاطبين همراه با حساب كاربري Windows Live
• قابليت هماهنگ سازي تنظيمات، در دستگاه هاي ويندوز 8
• كاربران نسخه پيش نمايش ويندوز هم آپديت هاي جديد را دريافت خواهند كرد.
• حتي كامپيوتري با نسل اول پردازنده هاي اتم و 1 گيگابايت رم هم قادر به اجرا كردن ويندوز 8 مي باشد.
• اپليكيشن ها مي توانند با يك ديگر ارتباط برقرار كرده و هم را درك كنند! البته اگر براي اين كار نوشته شده باشند.
• نرم افزار آنتي ويروس داخلي هم در ويندوز 8 قرار خواهد گرفت.
• نسخه ويندوز 8 براي تبلت ها مجزا از نسخه دسكتاپ نيست.
• پشتيباني از دستگاه هاي مبتني بر ARM
• بهبود كپي ، انتقال ، تغيير نام و حذف فايل ها
 
قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
• ويندوز 8 دي همه جا با Windows to Go
با كمك يك فلش درايور محتوي تمام تنظيمات، برنامه ها و فايل هاي ويندوز، سيستم خود را در هر مكاني راه اندازي كنيد

• فروشگاه ويندوز (مشابه فروشگاه اپل، مي توانيد ابزارها و برنامه ها را بخريد و يا دانلود نماييد)
• رابطه كاربري با METRO Ul (تجربه يك محيط كاملا تعاملي و ساده)
• امنيت بهتر (امنيت در اينترنت بدون آسيب رساندن به اطلاعات همچنين مي تواند كليه ويروس ها و برنامه هاي مخرب را با استفاده ار آخرين نسخه Windows Defender از بين ببرد)
• اينترنت اكسپلورر 10 (پشتيباني از CSS3 , HTML5 و شتاب دهنده سخت افزاري براي داشتن يك تجربه خوب از وب)
• بوت شدن بسيار سريع !
• ابزارهاي هميشه فعال (بدون از دست دادن و اتلاف منابع و زمان در هنگام راه اندازي ابزارها و برنامه ها هميشه فعال و در حال اجرا هستند)
• حداقل استفاده از رم (مي توانيد ويندوز 8 را با كمتر 300 مگابايت رم به بهترين شكل استفاده و مديريت كنيد)
• پلت فرم واحد (مي توانيد از اين سيستم عامل، بر روي تمامي پلت فرم هاي موجود نظير رايانه شخصي، لپ تاپ، تبلت و گوشي هاي موبايل استفاده كنيد)
• Task Manager تغيير يافته با نمايش اطلاعات كامل از برنامه هاي در حال اجرا
• حفظ اطلاعات كامل سيستم در هنگام اجبار به ريستارت سيستم
• پشتيباني از طيف وسيعي از دستگاه هاي جانبي
• ساپورت GPS و سنسورهاي نوري و مادون قرمز
• اسكن صورت كاربران براي لاگين كردن در سرويس هاي مختلف
• نمايش تصاوير و ويدئوهاي سه بعدي بدون نياز به عينك مخصوص
• داراي 10ها تم مختلف و زيبا
 
 
طراحي و چيدمان سفره عقد
[i]
خودتان طراح و سازنده سفره عقد زيباي خود باشيد !
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش يوگاي چشم
[i]
آموزش برترين متدها جهت تقويت چشم هاي شما
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ويندوز 8 آمد !
[i]
ويندوز 8 سيستم عاملي‌ جديد باامكانات فوق العاده ويندوز پابه مرزهاي جديد مي‌گذارد
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
تست زني به روش نفرات اول كنكور
[i]
استراتژي ها و تاكتيك هاي تست زني با كمترين معلومات
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كارت ويزيت ايراني ۲
[i]
گالري كارت ويزيت ايراني متنوع و در زمينه تمام مشاغل
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش نقوش حنا و كاشت ناخن
[i]
مجموعه جذاب آموزش نقاشي با حنا بر روي دستان و بدن
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دوره آموزشي خانواده موفق
[i]
افراد موفق در خانواده هاي موفق و سالم زندگي مي كنند ….
قيمت: 8000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
بانك نمونه قرار داد ها 2
[i]
مجموعه اي كامل از قراردادهاي آماده  بصورت فايل هاي word و قابل ويرايش
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
مجموعه عظيم وكتور
[i]
مجموعه اي عظيم و جامع از بزرگترين شركت توليد تصوير ShutterStock
قيمت: 14500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آچار فرانسه نرم افزار 2012
[i]
ديگر نيازي به خريد پكيچ هاي مشابه با قيمتهاي 15- 20هزارتومان نداريد.
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
آموزش ويدئويي طراحي وب
[i]
شما براحتي مي توانيد سايت خود را با استفاده از جوملا راه اندازي كنيد
قيمت: 9000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش آرايش 2012
[i]
كاملترين مجموعه آموزش ارايشگري ايراني
قيمت: 14500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
معجزه افزايش كيفيت
[i]
اولين و ارزشمندترين نرم افزار افزايش كيفيت تصويري
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال بافت
[i]
مجموعه اي استثنايي و ضروري براي بافندگان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش تصويري سيم كشي ساختمان
[i]
يكي از كاربردي ترين آموزش هاي سيم كشي ساختمان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
آموزش طراحي وب در 10 دقيقه
[i]
بدون هيچگونه اطلاعات قبلي ميتوان به راحتي سايت طراحي نمود.
قيمت: 7500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
لالايي هاي كودكانه
[i]
دلنشين ترين لالايي ها را با صداي گرم مادرانه به كودكانتان هديه دهيد
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش تصويري بافتني
[i]
آموزش 8 الگوي مختلف بافتني با دوبله فارسي
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
اكسير جواني واقيعت دارد!!!
[i]
روش هاي جوان ماندن
 
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
تعميركار همراه
[i]
آموزش جامع تعميرات لوازم خانگي
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
پرنده هاي خشمگين Angry Birds
[i]
شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
خودآموز مهندسي شبكه مايكروسافت
[i]
بزرگترين آرشيو هاي آموزشهاي شبكه از كمپاني هاي معتبر
 
قيمت: 8500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك ويژه كودكان
[i]
همراه با شعرهاي كودكانه در متن تصاوير با آهنگ هاي شاد و مهيج
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
اسرار پشت پرده دلار
[i]
با استفاده از هنر اوريگامي ، اسرار حادثه 11 سپتامبر و ارتباطش با دلار افشا شد!!
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش يوگاي صورت
[i]
رفع چين وچروك پوست به همراه مجموعه كامل آموزش ماساژ صورت با عسل
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
زبان كودكان را بفهميم
[i]
پرفروشترين محصول در ارتباط با كودكان در سال 2010و2011
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش Make up 2011
[i]
آموزش حرفه اي آرايش صورت توسط برترين اساتيد جهان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive