گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 17, 2011

[Tehroon-Online] ::Majale IT VA Fanavari 18 Farvardin89:::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Your Advertisement

 

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

::جدیدترین اخبار فناوری و اطلاعات 18 فروردین ماه 1389::

 

پارچی برای تعیین سلامت شیر

 

ممکن است بار ها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از صرف صبحانه به هر دلیلی فراموش کنید که پاکت یا ظرف شیر را دوباره در یخچال بگذاريد و از منزل خارج شويد. هنگامی که به خانه بر می گرديد شک داريد که آيا شیر سالم است يا نه و به احتمال زیاد آن را دور می ريزيد.

کمپانی R&D یک پارچ ساخته که می تواند در مورد سلامت شير موجود در آن قضاوت کند. يک حس گر در کف این پارچ تعبیه شده که از طریق اندازگيری PH شیر، سلامت شير را تعيين می کند.

يک صفحه نمايشگر کوچک نيز در ديواره این پارچ تعبیه شده است. اگر شیر سالم باشد عبارت Fresh و اگر شیر فاسد باشد عبارت Sour را نمايش خواهد داد.

با اينکه این پارچ می تواند یکی از مفید ترين وسیله های موجود در آشپز خانه باشد، اما هنوز خبری از زمان ساخت و قیمت آن در دسترس نیست.

 

ExiTool گجت موقعیت های اضطراری اتومبیل

هر ساله در تصادفات رانندگی بسیاری از افراد تنها به دلیل گیر کردن در اتومبیل خود قربانی می شوند. به خصوص با پیشرفت سیستم های الکترونیک اتومبیل و همچنین انواع مختلف سیستم های قفل مرکزی و دزدگیر، برخی اوقات پس از وقوع تصادف و یا آتش سوزی سیستم های الکترونیک دچار اختلال شده و باعث قفل شدن درب ها، کمربند ایمنی و شیشه های اتومبیل شده و سرنشینان را به دام می اندازند.

حال تصور کنید که اتومبیل در حال غرق شدن در آب و یا آتش سوزی باشد. تنها شانس نجات افراد داخل آن پاره کردن کمربند و شکستن شیشه برای خروج از این قفس آهنین است. همین الان اطرافیان تان را سرشماری کنید و ببینید در ماشین چند نفرشان ابزار برنده و چکش مناسب در دسترس راننده است

شرکت CRKT (کارخانه ابزار و چاقوی رودخانه کلمبیا) به تازگی محصولی با نام ExiTool به معنی ابزار خروج را تولید کرده است که به راحتی بر روی کمربند ایمنی اتومبیل نصب می شود تا در مواقع اضطراری دم دست باشد و نیازی به جستجوی اتومبیل برای یافتن آن نباشد

بخش نخست این ابزار یک تیغه فولادی ۱۳ میلیمتری است که با یک حرکت می تواند کمربند ایمنی را بریده و شما را از شر آن خلاص کند. این تیغه به گونه ای قرار گرفته که به هیچ وجه باعث آسیب به کاربر آن نمی گردد.

بعد از بریدن کمربند باید سریعا از اتومبیل حادثه دیده خارج شد، برای این منظور هم بر روی این گجت یک میله کوچک از جنس فولاد تنگستن تعبیه شده که با تجمیع نیروی ضربه در یک نقطه به راحتی باعث شکستن شیشه های کناری ماشین شده و راه را برای خروج شما باز می کند.  
 

بخش بعدی این ابزار کارآمد یک چراغ کوچک اما پر نور ال ای دی است که با یک باتری قابل شارژ می تواند مدت زیادی کار کند. این یکی وسیله ای است که همیشه در ماشین کاربرد دارد و فقط برای زمان بروز حادثه نیست.

ExiTool که می توان آن را فرشته نجات هم نامید به قیمت ۲۶.۹۹ دلار فروخته می شود. به امید اینکه هیچ گاه دچار سانحه نشوید، اگر به این ابزار هم دسترسی ندارید، پیشنهاد می کنم حداقل یک چاقوی کوچک و مطمئن به همراه یک چکش جمع و جور و قوی همیشه زیر صندلی اتومبیل تان داشته باشید.

 

اگر آب می خواهید، شماره بگیرید

تلفن های قدیمی و شماره گیرهایشان، دیگر تقریباً به تاریخ پیوسته اند. اما یک طراح خلاق یاد آن تلفن ها را در قالب این شیر آب، برای من زنده کرد.

برای استفاده از این شیر آب، باید زمان مورد نظر را به مقداری که آب احتیاج داریم شماره گیری کنیم؛ به همین راحتی.

زمان های ۵، ۱۰ و ۱۵ ثانیه و یا جریان دائم آب را می توان انتخاب و شماره گیری کرد تا برای مدت زمان شماره گیری شده، از آب گوارای شیر بهره برد و تا حد ممکن از هدر رفتن و اسراف آب جلوگیری کرد.

 

قلم آموزش پیانوی نت خوان

 

آنچه که در تصوير مشاهده می کنید يک وسیله کمک آموزشی بسيار مناسب جهت شناختن و شنیدن نت های موسيقی است. اين قلم تنها با استفاده از يک باتری AAA می تواند نت های مربوط به پیانو را از روی کتاب آموزشی خوانده و آنها را بنوازد. این قلم به گونه طراحی شده که قادر به تولید تمامی صداهای پیانو است. البته توانایی خواندن و نواختن نت برخی سازهای دیگر از قبیل گیتار و ویولن را هم دارد.

کافی است که قلم را در دست گرفته و آن را بر روی نت های موسيقی مکتوب حرکت دهيد. این قلم قادر است نت های خوانده شده را در خود ذخیره کرده و آنها را بازپخش نماید. البته برای تکمیل این گجت یک مترونوم الکترونیک هم در آن تعبیه شده که کمک خوبی به نوازندگان تازه کار و شاگردان کلاس های موسیقی است.

يک عدد اسپيکر جهت پخش بیرونی موسیقی و يک عدد جک جهت استفاده از هدفون در آن تعبيه شده است. این دستگاه همچنین با کمک حافظه ۸ گیگابایتی اش همانند یک پخش کننده موسیقی پرتابل امکان پخش آهنگ و همچنین ضبط صداهای مختلف را دارا است.

توضیحات ديگری در مورد چگونگی عملکرد و ساخت این قلم بيان نشده است و تنها می دانیم که قيمت آن 29.69$ است. به نظر من که ظاهر کلاسيک زيبایی دارد.

 

با دوربین جدید و خوش دست سامسونگ آشنا شوید

این دوربین فیلمبرداری از سامسونگ که با مدل SMX-C20UN عرضه شده، دارای قابلیتی منحصر به فرد نسبت به سایر دوربین های فیلمبرداری دستی است.

لنز این دوربین، به میزان ۲۵ درجه تغییر زاویه داده شده تا مچ دست فیلمبردار در هنگام فیلمبرداری تا حد ممکن در حالت طبیعی خود باشد. بدین ترتیب مطمئناً فیلمبرداری با این دوربین خوش دست بسیار راحت تر از سایر دوربین ها خواهد بود و باعث مچ درد و خستگی زودهنگام و لرزش تصویر نخواهد شد.

البته این دوربین جمع و جور، علاوه بر تغییر زاویه لنز، امکاناتی از قبیل صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی، 10x زوم اپتیکال، سنسور ۱٫۶ اینچی از نوع CCD، پشتیبانی از فرمت H264 و ورودی کارت SDHC را هم دارد. ضمن اینکه توانایی ویرایش و آپلود مستقیم ویدئوها به یوتیوب را هم باید به قابلیت های مطلوب این دوربین اضافه کرد.

این شاهکار سامسونگ هم اکنون با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می گردد.

 

لباسی که دریافت ایمیل جدید را به شما اطلاع می دهد

گاهی اوقات ممکن است بعلت تعدد کارها و وظایف روزانه، چک کردن ایمیل را فراموش کنیم. این مورد موجب می شود تا از وضعیت صندوق پست الکترونیکی خود بی خبر بمانیم و یا اینکه برخی موارد مهم و حیاتی را تنها به دلیل چند ساعت تاخیر در باز کردن صندوق پستی از دست بدهیم. اما یک زوج مبتکر مشکل را با این تیشرت هوشمند حل کرده اند.

این تیشرت با استفاده از بلوتوث با یک گوشی آندروید که به ایمیل شما دسترسی دارد، در ارتباط است. بدین ترتیب در صورتی که ایمیل جدیدی به شما برسد، ال ای دی های روی تیشرت روشن می شوند و حتی تعداد تقریبی پیام های رسیده را نیز به شما نشان می دهند.

کتاب های کاغذی چگونه دیجیتال می شوند

تا به حال با خودتان فکر کرده اید که کتاب های کاغذی که نسخه دیجیتال آنها وجود ندارد را چگونه به صورت الکترونیک در می آورند؟ آیا آنها را از اول تایپ می کنند؟ یا آنها را صفحه به صفحه اسکن می کنند؟ در اینجا خواهید دید که داستان بسیار جالب تر و ساده تر از چیزی است که تصور می کردید.
با استفاده از دوربین های پر سرعت تنها با ورق زدن سریع کتاب می توان آنها را به صورت دیجیتالی در آورد. می توانید در ادامه مطلب با این روش آشنا شوید. شاید هم با ساختن چیزی مشابه این کتابخانه خودتان را دیجیتالی کنید!

باتشکر از سایت نارنجی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive