گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, April 27, 2011

[Tehroon-Online] ::Majale Vaghaye Cinema 28 Farvardin 89::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Your Advertisement

.:سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین:.

.:اخبار سینما ایران و جهان در هفته که گذشته:.

.:آل از اول ارديبهشت جايگزين به رنگ ارغوان مي‌شود:.

Join This Group | Tehroon-Online

فيلم آل به كارگرداني بهرام بهراميان از چهارشنبه آينده - يكم ارديبهشت‌ماه - جايگزين فيلم به رنگ ارغوان در گروه سينمايي آفريق مي‌شود. علي معلم تهيه‌كننده اين فيلم گفت: با توجه به اين‌كه اكران اين فيلم با صدسال به اين سال‌ه جابه‌جا شد و قرار نبود آل در اين زمان اكران شود، هنوز مواد تبليغي اين آماده نيست و درحال آماده كردن كپي‌ها هستيم. به هرحال فيلم بدون پشتوانه تبليغاتي اكران مي‌شود و اين روند كار را مشكل مي‌كند.
وي افزود: اما با توجه به اين‌كه توليدات زيادي پشت اكران مانده‌اند و راه ديگري نداريم، بهتر است فيلم اكران شود و با وجود اين‌كه موقعيت آرماني نيست، اما به موفقيت فيلم در اكران عمومي خوشبين هستيم.
آل با بازي مصطفي زماني‌، آنا نعمتي‌، همايون ارشادي‌، هنگامه حميدزاده‌، كيتوش آرزويان‌، سونيا كاتوزيان‌، ليزاعزيزيان‌، نارنيه خاچاتوريان‌، سورن كانجوميان‌ و اِتِري وسكانيان كه در جشنواره بيست و هشتم فجر به نمايش درآمد درباره مهندس جواني است كه از طرف هيات مديره شركت محل كارش‌، همراه زن باردار خود عازم يك ماموريت كاري به ارمنستان مي‌شود. به تدريج زندگي آفتابي اين زوج‌، جاي خود را به روزهاي تيره مي‌دهد. حوادث عجيبي در راه است‌.

.:سن‌پترزبورگ دو هفته ديگر آماده نمايش مي‌شود:.

Join This Group | Tehroon-Online

تهيه‌كننده فيلم سينمايي سن‌پترزبورگ به كارگرداني بهروز افخمي از اتمام روند توليد آن تا دو هفته خبر داد. حميد اعتباريان در اين باره گفت: تدوين توسط مستانه مهاجر روزهاي پاياني را پشت سر مي‌گذارد و تقريبا رو به اتمام است و صداگذاري نيز در استوديو آواي نفس در حال انجام است.
وي ادامه داد: موسيقي فيلم توسط كارن همايون‌فر ساخته مي‌شود و فكر مي‌كنم 10 تا 15 روز ديگر مراحل كار تمام مي‌شود تا براي كسب پروانه نمايش عمومي به اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد ارائه شود.

براساس اين گزارش، نسخه جديد فيلم سن‌پترزبورگ حدود 20 دقيقه كوتاه شده است. داستان اين فيلم كمدي پرحادثه در مورد رفاقت، بلوف، عشق و ... است. تحلیل گران اقتصادی سینما و آن هایی که فیلم را در نسخه های متفاوت دیده اند، از احتمال بالای توفیق اقتصادی و رکوردشکنی فیلم در گیشه خبر می دهند.

محسن تنابنده، پيمان قاسم خاني، الناز شاكردوست، بهاره رهنما، انديشه فولادوند، كيانوش گرامي، سروش صحت، سيامك انصاري، اميد روحاني، سيدابراهيم بحر‌العلومي، آرش تاج، بابك برزويه، اردشير كاظمي، يوسف قرباني، علي اصغر طبسي، مهدي دانايي مقدم، نعيمه نظام‌دوست، مجيد شهرياري ... و امين حيايي بازيگران اين فيلم هستند.
سن پترزبورگ، دهمين فيلم بهروز افخمي بعد از تفنگ‌هاي سحرگاه، عروس، روز فرشته، روز شيطان، عقرب(كارگروهي)، تختي، شوكران، گاوخوني و فرزند صبح است.

.:سانسور گسترده مکس برای نمایش خانگی:.

Join This Group | Tehroon-Online

فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم که به تازگی برای نخستین بار وارد شبکه نمایش خانگی شده،​ حذفیات بسیاری دارد نسخه عرضه شده از فیلم سینمایی مکس در شبکه نمایش خانگی علاوه بر حذفیاتی که این فیلم در زمان اکران داشته باز هم دچار سانسور و ممیزی شده است.

دو بخش عمده از این فیلم شامل قسمت​هایی که مربوط به بازی امیر جعفری است و تیتراژ پایانی به کلی از مکس​ درآمده و فیلم بدون این بخش در اختیار مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است. نکته دیگر در مورد این فیلم صدور پروانه نمایش دو ساله برای عرضه آن در شبکه نمایش خانگی است.

مکس که تابستان سال 84 در روزهای پایانی مدیریت جعفر صانعی​مقدم بعد از مدتی انتظار پروانه نمایش دریافت کرد، مدت​ها در نوبت نمایش ماند تا آنکه در سال 85 بالاخره در فرصتی کوتاه روی پرده رفت. این فیلم برای رسیدن به پرده نمایش بارها زیر تیغ سانسور رفت و حالا باز هم سانسور جدیدی روی آن اعمال شده است.

این فیلم ماجرای یک خواننده لس​آنجلسی است که به اشتباه به عنوان یک نابغه موسیقی به ایران می​آید. فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی​نیا، پگاه آهنگرانی و نیما شاهرخ​شاهی بازیگران این فیلم هستند.

مکس از سوی موسسه رسانه​های تصویری به شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

.:كيومرث ملك مطيعي درگذشت:.

Join This Group | Tehroon-Online

كيومرث ملك مطيعي بازيگر پيشكسوت سينما ، تئاتر و تلويزيون ساعاتي پيش درگذشت.زنده ياد كيومرث ملك مطيعي يكي از هنرمندان پيشكسوت در عرصه تلويزيون، تئاتر و سينما ساعت 14:50 روز دوشنبه 21 فروردین 1389 به علت ايست قلبي در بيمارستان شريعتي تهران درگذشت.
بنابراين گزارش، يكي از كاركنان بيمارستان شريعتي ضمن تائيد خبر فوق گفت: زنده ياد مطيعي كه به دليل سابقه مشكلات گوارشي مدتي در بيمارستان بستري شده بود، روز گذشته به دليل ناراحتي قلبي به بيمارستان شريعتي مراجعه كرد و سرانجام ظهر امروز بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.

.:محمود بنفشه‌خواه درگذشت:.

Join This Group | Tehroon-Online

محمود بنفشه‌خواه، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در نخستین ساعات چهارشنبه 18 فروردین‌ماه به دیار باقی شتافت. این بازیگر که مدتی بود از بیماری رنج می‌برد، ساعت چهار صبح  چهارشنبه به دلیل ایست قلبی در منزل خود از دنیا رفت.بنفشه‌خواه سال 1321 در تهران به دنیا آمد.

.:عکس های از سریال باغ شیشه ای:.

عکس های سریال جدید شبکه دو سیما با عنوان باغ شیشه ای به کارگردانی مهدی مظلومی و با بازی فرامز قریبیان، مجید صالحی، شهرام قائدی، مهتاج نجومی و ... را این جا ببینید.

.:اخبار از جشنواره کن 2010:.

Join This Group | Tehroon-Online



به گزارش سايت سينمايي ورايتي، برگزاركنندگان جشنواره فيلم كن ضمن تاييد حضور آثار كارگردانان مشهوري چون ژان-لوك گدار، وودي آلن، عباس كيارستمي و اليور استون در جشنواره امسال از سخت بودن انتخاب در اين دوره از رقابت‌ها خبر دادند.
به گفته تري فريمكس و كميته انتخابي اين جشنواره ، حضور گسترده آثار خوب و برجسته سينمايي در اين دوره از رقابت‌ها انتخاب فيلم‌هاي بخش رقابتي جشنواره امسال را به مراتب سخت‌تر از گذشته كرده است و اين در حالي است كه امسال اين فهرست يك هفته زودتر از سال گذشته (23 آوريل) اعلام مي‌شود.
فريمكس در مصاحبه با ورايتي گفت: امسال رقابت‌ بسيار پيچيده و نزديك به هم است، به همين خاطر انتخاب بسيار مشكل است.
وي افزود: تمام شواهد حاكي از آن است كه انتخاب تا آخرين دقايق نيز ادامه خواهد داشت شايد حتي بعد از اعلام رسمي اسامي تغييراتي صورت بگيرد.
به گزارش ورايتي، اين دوره از رقابت‌هاي كن چهارشنبه 12 مي (22 ارديبهشت) با نمايش رابين هود به كارگرداني ريدلي اسكات آغاز مي‌شود و تا يكشنبه 23 مي (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت.
تيم برتون فيلمساز سرشناس آمريكايي رئيس هيئت داوران جشنواره امسال است.

.:پرنسيب ميلاني فردا 28 فروردین كليد مي خورد:.

Join This Group | Tehroon-Online

فيلم سينمايي پرنسيب در حال حاضر در آخرين مراحل پيش توليد خود قرار دارد كه سعي ما بر اين است تا در اوايل هفته آينده مرحله پيش توليد را به طور كامل به پايان برسانيم و هرچه زودتر وارد فاز توليد شويم.
وي افزود: تاكنون حضور بهرام رادان، جواد رضويان، السا فيروز آذر، بيتا بادران، آنا نعمتي، الناز فيروزآذر به عنوان بازيگر به همراه عليرضا زرين‌دست (مديرفيلمبرداري)، اسحاق خانزادي(صدابردار) و جلال‌الدين معيريان(گريمور) در پروژه قطعي شده است و ظرف چند روز آينده تلاش مي‌كنيم قرارداد همه عوامل را امضاء كنيم..
نيك‌بين خاطرنشان كرد: تلاش ما بر اين است كه بتوانيم كار را در پايان هفته آينده و تا 28 فروردين ماه كليد بزنيم كه تمامي لوكشين‌هاي فيلم نيز در تهران خواهد بود.
براساس اين گزارش، ميلاني تازه‌ترين فيلم خود را برپايه صنايع دستي و معماري ايران مي‌سازد و بستر قصه آن اتحاد ملي است. تمام لوكيشن‌هاي اين فيلم در تهران است.
اين فيلم، داستان عشق دو آرشيتكت است كه از دو دنياي متفاوت مي آيند و به لحاظ فكري و جهان بيني با هم متفاوت هستند. اين فيلم به لحاظ زمينه و بستر با ديگر فيلم‌هاي ميلاني متفاوت است و در آن به اهميت هنرهاي ملي و بومي پرداخته مي شود و در فضاهاي خلاق هنري مي گذرد.

.:بي‌پولي آخر فروردين به شبكه خانگي مي‌آيد:.

Join This Group | Tehroon-Online

 

فيلم سينمايي بي‌پولي به كارگرداني حميد نعمت‌الله 30 فروردين ماه وارد شبكه خانگي مي‌شود.
سينمايي بي پولي دومين ساخته حميد نعمت‌الله 30 فروردين ماه در تيراژ يك ميليون نسخه وارد شبكه خانگي مي‌شود. اين فيلم را مؤسسه سينما24 توسط شركت هنر اول توزيع خواهد كرد.
بهرام رادان، ليلا حاتمي، حبيب رضايي، امير جعفري، سيامك انصاري، بابك حميديان، افشين سنگ‌چاپ، سيد ابراهيم بحرالعلومي و ... بازيگران اين فيلم هستند.
بي‌پولي روايتي است كمدي از زندگي جمعي از جوانان بيكار كه براي حل مشكل بي‌پولي خود به راهكارهاي متفاوتي فكر مي‌كنند اما تلاش آنها اوضاع را پيچيده‌تر مي‌كند.
اين فيلم در جشنواره فجر سال 87 موفق به كسب سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن (ليلا حاتمي) شد و در چندين رشته نيز كانديداي سيمرغ بوده است.

.:رضا عطاران و علی صادقی در کنار هم با سه درجه تب:.

Join This Group | Tehroon-Online

فیلم سینمایی سه درجه تب به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند با پایان مراحل فنی برای نمایش عمومی آماده می‌شود. آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی 20 روز دیگر به پایان می‌رسد و سه درجه تب اواسط اردیبهشت آماده نمایش می‌شود. این فیلم را احتمالا فیلمیران پخش می‌کند.
رضا عطاران، الهام حمیدی، امیرعلی دانایی، سیروس گرجستانی، علی صادقی، شهره لرستانی، مهتاج نجومی و حسین عابدینی بازیگران این فیلم هستند.
حمیدرضا صلاحمند فیلمهای سینمایی زمانه و نیش زنبور را کارگردانی کرده است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive