گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, April 29, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 30 Farvardin 89::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Your Advertisement

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

فال روز 30 فروردین ماه 1389

 

متولدین فروردین: امروز ماه نو در برج خودتان است. از فرصت ها استفاده كنيد و لذت ببريد و موفق شويد.


متولدین اردیبهشت: امروز ماه نو در برج حمل می باشد . این قسمت مرموز چارت شماست. شاید بخواهید افکارتان را برای خودتان نگهدارید. به خصوص اگر ایده خلاقانه پیدا کرده اید و نمی خواهید دیگران آن را از شما بگیرند.


متولدین خرداد: ماه نو تقريباً در آسمان است و تاثير آن را احتمالاً‌ امروز پيش از آن كه به طور كامل در آسمان جاي بگيرد مي بينيد. برويد بيرون و از دنيا استفاده كنيد. نمي خواهيد كه فرصتي را از دست بدهيد؟!


متولدین تیر: ماه نو در برج حمل می باشد.اعتماد به نفس تان بالا می رود.مسئله بسیار مهمی را یاد می گیرید.در خانه شما و همسرتان دوست دارید در مورد موضوعی که قبلاً به آن فکر کرده اید،صحبت کنید.شاید در رابطه با تغییراتی باشد.


متولدین مرداد: امروز ماه جديد است و وارد علامت آتشين قوچ مي شود و اين به بخشي از چارت شما مربوط است كه در مورد اثبات خويشتن و سفر مي باشد. و هم چنين حاكم بر شانس ها و اقبال شماست. بنابراين شما به زودي شانس خواهيد داشت كه درهاي جديدي را به روي خود گشوده و به مسيري هيجان انگيز رهنمون شويد.


متولدین شهریور: ستارگان تاثیر زیادی بر زندگی شما دارند.ماه نو در برج حمل می باشد.فرصتی دارید تا درآمدتان را بالا ببرید و آینده را تامین کنید.خورشید به قسمت ماجراجویی چارت شما می رود و دوست دارید تحقیق و جستجو کنید.


متولدین مهر:
امروز ماه نو شده و وارد علامت قوچ می شود و حاکم بر بخشی از چارت شما است که بر روابط شما با دیگران تاثیر می گذارد.حالت زمان تنها بودن نیست چرا که شما از شریک شدن منابع،استعدادها،افکار و احساساتتان با دیگران سود خواهید جست.هم چنین ممکن است شخصی جدید وارد زندگی شما شود که وجودش همانند نسیم خنک از هوایی تازه برای شما لذت بخش است.


متولدین آبان: ماه نو در برج حمل می باشد.امروز پرانرژی تر هستید و هر کاری می توانید انجام دهید.یکی از افرادی که با شما صمیمی است از شما کمک می خواهد و با خوشحالی به او کمک می کنید.مفید بودن خوشحال تان می کند بنابراین سعی کنید به همه کمک کنید.


متولدین آذر: ماه كامل امروز كمك مي كند كه خود را به زندگي روزانه اختصاص دهيد و عملي باشيد. در طي چند هفته آينده شما بايد افق كاري خود را بسط دهيد بخصوص اگر باعث شود كه مقامات به شما توجه خاصي در اين مورد بنمايند. حس ششم به شما مي گويد كه كوشش هاي شما ثمربخش خواهند بود و يك تغيير جالب در انتظار شماست.


متولدین دی: امروز ماه نو در برج حمل قرار دارد، احتمال دارد حرف هاي ناراحت كننده گفته شود و سبب بروز ناراحتي شود. اكنون كه هر كسي نظر خودش را بيان كرده است مي توانيد تصميم بگيريد. حتي شايد اين تصميم در رابطه با جبران يك رابطه خصوصي باشد.


متولدین بهمن: امروز روز ماه نو است و ماه نو فروردین می باشد و قسمت خواهران و براداران و همسایگان و مسافرت های کوتاه و مسائل روزمره چارت شما مربوط می شود. اگر اخیراً‌ با خواهر و برادر یا همسایه ها مشاجره ای داشتید امروز این فرصت را دارید که همه چیز را از نو آغاز کنید . شاید شما باید پیشقدم شوید بنابراین منتظر دیگران نباشید و خودتان دست به کار شوید.


متولدین اسفند: هلال ماه نو در حمل در بخش پول جدول و نمودار شما چشمک می زند . حال آیا خوشحال نیستید که در مقابل اصرار به وحشیانه خرج کردن مقاومت کرده اید ؟ حتی پی می برید که شما مخفیانه پول دارید که اندازه کافی خرید کنید. آن خساست پس انداز درست می کند.
 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive