گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, April 27, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 28 Farvardin 89::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Your Advertisement

فال روز 28 فروردین ماه 89!

 

متولدین فروردین: تغييراتي در مسائل كاريتان پيش مي آيد. در كارهايي كه سرعت عمل داريد بيشتر موفق مي شويد.


 متولدین اردیبهشت: امروز ترکیب کار و تفریح فکر خوبی نیست زیرا همکاران تان رفتار خوبی با افراد نزدیک شماندارند. تفریح در خانه فکر خوبی است و احتمالاً‌ نقش میزبان را دارید و دیگران شما را تحسین می کنند.


متولدین خرداد: از اين كه ديگران از وضعيت شما در يك رابطه احساسي يا هدف خلاق باخبر شوند، نگران نباشيد. در حقيقت، هر چه قدر بيشتر بدانند، مفيدتر خواهند بود و بيشتر از شما حمايت مي كنند. تاثير ستارگان نشان مي دهد كه شما بيشتر از هميشه توانايي داريد شرايط را كنترل كنيد. تنها مطمئن شويد كه خواسته هايتان بيش از حد نباشند و از تمام حقايق باخبر باشيد.


متولدین تیر: رسیدگی به همه مسوولیت ها کمی مشکل است،اما ستارگان دید شما را وسیع تر می کنند.مهم ترین کاری که باید بکنید این است که به جزئیات رسیدگی کنید،اما خیلی خسته کننده بود به خاطر داشته باشید که می خواهید در آینده به اهدافتان برسید.


متولدین مرداد: امروز تاثير ستارگان، منجر به ناراحتي و رنجش شما، در رابطه با مسائل مالي خواهد شد. احتمالاً چيزي را دريافت خواهيد كرد كه شخص ديگري آن را مي خواسته است و يا نسبت به شانس خوب يكي از دوستانتان در درون، احساس حسادت مي كنيد. به آرامي با افرادي كه در زندگي به آنها تكيه داريد همراه شويد، به سادگي مي توانيد كه آنها را از رفتن به راه خود باز داريد.


متولدین شهریور: بعضی ها بسیار مصمم و با اراده هستند.سعی کنید تا زمانی که کمی آرامش پیدا نکرده اند دوروبر آنها نروید در این صورت می توانید از جر و بحث جلوگیری کنید.اگر کسی در حال عجله و جنب و جوش است بفهمد که شما سعی دارید سرعت اش را کم کنید عصبانی می شود.


متولدین مهر: امروز یکی از همسایگان،فامیل نزدیک و شریک کاریتان بسیار عجله دارند و اگر احساس کنند که شما کاری را نگه داشته اید در رابطه با شما صبور نخواهند بود.البته این که آنها راجع به شما با انصاف برخورد کنند مسئله ای است دیگر،چرا که این طور به نظر می رسد که شما سعی می کنید با آنها با آرامش برخورد کنید.سعی نکنید یک گوشه بی حرکت بنشینید و یا کاری را درست انجام ندهید تا آنها را سریعتر خشمگین کنید چرا که این کار تنها باعث دردسر شما می شود.


متولدین آبان: امروز در انتظار اتفاقات غیر منتظره باشید،اگر انعطاف پذیرتر باشید بهتر می توانید کارهایتان را انجام دهید.سعی کنید با انجام کارهای غیر معمولی و کاملاً متفاوت ناراحتی های پنهان خود را از بین ببرید.


متولدین آذر: شما امروز در آرزوي صلح و آرامش هستيد و فرصتي براي شارژ كردن باطري هايتان. سعي كنيد كاري انجام دهيد كه خاصيت آرام بخشي و مهرباني روي شما داشته باشد. ممكن است در زندگي خانوادگي چيز غير قابل منتظره اي پيش بيايد ولي شما موقعيت را به بهترين نحو در دست مي گيريد و آن را از تبديل شدن به يك فاجعه نجات مي دهيد.


متولدین دی:
شايد زماني را لازم داشته باشيد تا در مورد مسائل اخير به دقت فكر كنيد اما وقتي براي اين كار نداريد. تنها راهش ايناست كه به حمام برويد و يك ساعت و يا بيش تر را در آنجه بمانيد و فكر كنيد، اگر افراد خانه به شما اجازه دهند.


متولدین بهمن: ستارگان نشان می دهند که امروز روز جنجال انگیزی را پیشرو دارید و همه چیز امروز این نیرو را دارند که شما را آزار دهند. ممکن است اگر یکی از اعضای خانواده تان مطللبی را دیر متوجه شود یا با عقاید شما هم نظر نباشد با او دعوا کنید ممکن است به شما حق بدهند که عصبانی شوید اما ممکن است که شما نیز زیاده روی کنید.در چند روز آینده باید از لحاظ اجتماعی در انتظار اتفاقات زیادی باشید.


متولدین اسفند: اگر ممکن است درگیر بحث نشو به نظر می رسد که همکاران شما اختلاف دارند و هر کدام می خواهند شما طرف آنها را بگیرید. خوب می دانید که این می تواند باعث طول کشیدن اختلاف شود و شما این همه دگرگونی هیجانی اضافی نیاز ندارید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive