گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 24, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 01 - 02 Bahman 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

گزارش فیلم های اخر هفته 1 و 2 بهمن ماه88!

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني پرسرعت، نقطه سر خط، كاميون، روش جنگ، تنگن، شعري كه زندگيست، ارتفاع 45/6، تحقيقات، هايدي، پرتكل جديد و به تو اعتماد دارم پنجشنبه و جمعه 1 و 2 بهمن‌ماه از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران روي آنتن سيما مي‌رود.

 

شبكه يك

پرسرعت :

فيلم سينمايي پرسرعت به كارگرداني لارس مونتاگ پنجشنبه 1بهمن ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: شخصي به دنبال كار مي‌گردد و يك مرد متمول كارخانه‌دار، او را به استخدام جهت رانندگي اتومبيل همسر خود درمي‌آورد. براي اولين روز ماشيني را مي‌خرد و شخص مورد نظر كه استخدام شده، مشغول به كار مي‌شود.

والريا نيهاوس و جان سوسنيكو در فيلم سينمايي پرسرعت محصول سال 2005 كشور آلمان بازي كرده است.

نقطه سر خط :

فيلم سينمايي نقطه سر خط جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان اين فيلم آمده است: چند جوان سرخوش كه خوشبختي را در درآمدهاي بدون زحمت و در دنياي سراب‌گونه خارج از كشور مي‌دانند، در فضايي شيرين و طنزآميز، تصميم به خروج از كشور از طريق دريا مي‌گيرند. چنانكه يك لنج به صورت قاچاقي آن‌ها را درجزيره‌اي پياده كرده و به خيال اينكه به كشور خارجي رسيده‌اند، شروع به كشيدن نقشه‌هايي خيالي و روياپردازانه براي پولدار شدن مي‌كنند.

بهزاد خداويسي و نيما شاهرخشاهي در فيلم سينمايي نقطه سرخط به كارگرداني عليرضا اميني و تهيه‌كنندگي علي‌اكبر رضايي بازي كرده‌اند.

 

شبكه دو

 

كاميون:

فيلم سينمايي كاميون پنجشنبه اول بهمن‌ماه ساعت 23:45 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

در فيلم سينمايي كاميون با بازي يوهي جين و لي جون‌ ها مي‌بينيم: چائوجونگ مين مرد جواني است كه با يك كاميون به باربري مشغول است. دختر هشت ساله او به بيماري قلبي دچار است و چائو براي مداواي او به پول نياز دارد.

فيلم سينمايي كاميون به كارگرداني هيونگ جين كوآن محصول سال 2008 كشور ژاپن است.

 روش جنگ:

 فيلم سينمايي روش جنگ جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 18از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم در مورد ديويد وُلف است كه همراه با دو نفر براي عمليات سري به خاورميانه مي‌روند و بعد از انجام عمليات و طي گذشت مدتي به كشور باز‌مي‌گردد، ولي در هنگام ورود به واشنگتن توسط نيروهاي امنيتي دستگير شده و آن‌ها به پاي او يك پابند مي‌بندند. او براي پيدا كردن دزدان مدارك و كيف خود به چند جا سر مي‌زند تا پرده از واقعيات بردارد ولي وقتي به منزل نامزدش مراجعه مي‌كند با جسد او مواجه مي‌شود.

فيلم سينمايي روش جنگ به كارگرداني جان كارتر محصول سال 2009 كشور آمريكا است.

شبكه سه

 

تنگن :

فيلم تلويزيوني تنگن به كارگرداني عليرضا بذرافشان پنجشنبه 1بهمن‌ماه ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان اين فيلم درباره دو دوست قديمي است كه پس از سال‌ها دوري به يكديگر مي‌رسند، اما درگير يك ماجراي پليسي مي‌شوند.

شهاب حسيني، سروش صحت، جعفر دهقان، نيما رئيسي و رضاتوكلي در فيلم تلويزيوني تنگن محصول فيلم و سريال شبكه سه سيما بازي كرده‌اند.

 

شعري كه زندگيست:

 فيلم سينمايي شعري كه زندگيست ساخته بهنوش صادقي جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: عاطفه كريمي و همسرش سعيد سروش در يك موسسه نگهداري كودكان بي‌سرپرست مشغول به كار هستند. سعيد مدير موسسه‌اي است، عاطفه براي شفاي بيماري دخترش به نيت امام سجاد (ع) نذر كرده كه چهار سال در موسسه به طور رايگان خدمت كند.

حديث فولادوند، رامبد شكرابي، اميد زندگاني و آزيتا لاچيني در فيلم سينمايي شعري كه زندگيست ايفاي نقش كرده‌اند.

 

ارتفاع 45/6:

 فيلم سينمايي ارتفاع 45/6 به كارگرداني سيامك شايقي جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 23 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم خواهيد ديد: نيما براي فرار از سربازي و معافيت تمام راه‌هاي ممكن را امتحان مي‌كند. اما وقتي موفق نمي‌شود، تصميم مي‌گيرد تا پدر و مادرش از هم جدا شوند تا به بهانه كفالت مادر معاف شود. او براي ايجاد اختلاف بين آن‌ها كه عاشقانه هم را دوست دارند دست به هر كاري مي‌زند.

دانيال حكيمي، فريبا كامران، روناك يونسي، كاوه كاويان، آتش تقي‌پور، شهين عليزاده، عمار تفتي و سعيد ابراهيمي‌فر در فيلم سينمايي ارتفاع 45/6 از توليدات سال 87 مركز سيما فيلم به ايفاي نقش پرداختند.  

شبكه چهار

 

تحقيقات :

فيلم سينمايي تحقيقات ساخته ايليكا تريفونوا پنجشنبه 1 بهمن‌ماه ساعت 15:45 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان اين فيلم با بازي كراسيمير داكوو آمده است: پليس گزارشي درخصوص ناپديد شدن يك مرد دريافت مي‌كند كه اطراف محل زندگي او نشانه‌هايي از يك قتل وجود دارد. پليس برادر اين مرد را دستگير مي‌كند اما او همه چيز را منكر مي‌شود و تحقيقات به موفقيتي نمي‌رسد. تا آنكه زن بازپرس پرونده را به دست مي‌گيرد.

فيلم سينمايي تحقيقات محصول سال 2006 كشورهاي بلغارستان و روسيه است.

 

هايدي:

فيلم سينمايي هايدي جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 20:45 در قالب برنامه سينما 4 از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: دختري به نام هايدي براي زندگي در كنار پدربزرگش بايد به كلبه‌اي ميان برف و ارتفاعات كوه‌هاي آلپ نقل مكان كند. پدربزرگ پيرمردي عبوس است كه در تنهايي و دور از اهالي روستا زندگي مي‌كند. اما بستگان هايدي كه در روستا زندگي مي‌كنند، چندان موافق نيستند كه دختربچه‌اي به سن و سال او در همچين جايي و نزد پيرمرد بدخلق زندگي كند.

فيلم سينمايي هايدي محصول سال 1952 كشور سوئيس است.

شبكه تهران

 

پروتكل جديد:

شبكه تهران سيما 40 دقيقه بامداد روز جمعه 2 بهمن‌ماه، فيلم سينمايي پروتكل جديد به كارگرداني توماس وينسنت را پخش خواهد كرد.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: رائول كرانت كه مدتي است از همسر خود جدا شده است، خبردار مي‌شود كه پسرش حين رانندگي از دره‌اي سقوط كرده و كشته شده است. حين برگزاري مراسم تدفين زني به نام ديان دلتي به كرافت مي‌گويد كه كشته شدن پسرش ناشي از يك تصادف يا خودكشي نبوده، بلكه دست يك شركت داروسازي چندمليتي در كار است كه رائول را كشته‌اند. آن‌ها آزمايشاتي را روي تعدادي از بيماران انجام مي‌دهند تا تأثيرات داروهاي خود را بررسي كنند و در صورتي كه تأثيرات خارج از محدوده تصورشان باشند، سعي مي‌كنند افرادي را كه روي آن‌ها آزمايش‌هايي انجام شده از بين ببرند و داروها را نابود كنند.

واي مان ماري، خوزه كروزو و كلاويس كورنيلاك در فيلم سينمايي پروتكل جديد محصول سال 2008 كشور فرانسه بازي كرده‌اند.

 

به تو اعتماد دارم :

 

فيلم سينمايي به تو اعتماد دارم جمعه 2 بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: فرانچسكوويلا كارشناس ارشد در يك شركت بزرگ و در شغل برنامه‌ريزي مديريتي، مدتي است كه به ناحق از كار بيكار شده است اما اين موضوع را از همسرش، ورونيكا مخفي نگاه داشته، چون با وجود دو فرزند، بيكاري وي ممكن است بحراني را در خانواده‌اش به وجود بياورد. فرانچسكو فرم مصاحبه با شركت‌هاي مختلفي را پركرده، به اميد اينكه قبل از مطلع شدن ورونيكا از بيكاري‌اش، بتواند كار جديدي بيابد اما از هيچ يك از اين شركت‌ها پاسخ مثبت نمي‌گيرد.

آله افرانز، لوسيانا آلزاتي، امانوئل آريگازي و آلساندرو بتي در فيلم سينمايي به تو اعتماد دارم به كارگرداني ماسيمو ونيير محصول سال 2007 كشور ايتاليا بازي كرده‌اند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive