گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 22, 2010

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

دانلود جدیدترین و بروز ترین نرم افزار های روز دنیا!

سشنبه 29 دی ماه 1388

 

The Fantastic Mr. Fox 2009 - دانلود فیلم آقای فاکس شگفت انگیز
 

The Fantastic Mr. Fox (2009) - دانلود فیلم آقای فاکس شگفت انگیز

آقای فاکس شگفت‌ انگیز (به انگلیسی: Fantastic Mr. Fox) نام یک فیلم انیمیشن استاپ موشن آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی وس اندرسن است. فیلم‌نامه این فیلم بر پایه رمان کودکانه‌ای به همین نام اثر رولد دال توسط وس اندرسن و نوآ بامباک نوشته شده‌است.

در این انیمیشن بازیگران برجسته‌ای همچون جرج کلونی (آقای فاکس/روباه)، مریل استریپ (خانم فاکس/روباه)، جیسن شواتسمن (اش)، بیل موری (بجر/گورکن) و ویلم دفو (رت/موش) به‌جای شخصیت‌ها صحبت کرده‌اند. آقای فاکس شگفت‌انگیز، نخستین انیمیشن ساخته وس اندرسن و نخستین انیمیشن استاپ موشن توزیع‌شده توسط شرکت فاکس قرن بیستم است.

آقای فاکس (روباه) به همراه همسر و فرزندانش در دامنه یک تپه در همسایگی خانواده‌های گورکن، خز و خرگوش زندگی می‌کنند. فاکس هر شب به مزرعه یکی از سه مزرعه‌دار پایین تپه دستبرد می‌زند. تا اینکه کشاورزها به نام‌های باگیس، بانس و بین تصمیم می‌گیرند به کمک هم روباه را به دام بیاندازند. این انیمیشن بسیار جذاب و سرگرم کننده است. امیدواریم از دانلود فیلم لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com

 

3D World Atlas 2009 - نرم افزار اطلس سه بعدی جهان

3D World Atlas 2009 - نرم افزار اطلس سه بعدی جهان

از قطبی به قطب دیگر ، اطلس سه بعدی جهان به شما این امکان را می دهد تا دنیا را به شکلی دیگر سیاحت کنید . 3D World Atlas 2009 یک راه کامل ، مختصر و جذاب برای سیاحت دنیا می باشد . این نرم افزار کاربردی با تکنولوژی نقشه برداری جدید ، ترکیبی از ماهواره های جهانی دارای دقت بالا با شبیه سازی همراه با اطلاعات کامل جغرافیایی ، زمین را به شکل واقعی آن نمایش می دهد. ویژگی برخورداری از بیش از نیم میلیون موقعیت نقشه برداری شده ، سطحی از جزئیات را برای رضایت هر مسافر یا پژوهشگری ارائه می دهد .

 

Tehroon-Online.Com

 

Nature landscapes Wallpaper Picture - والپیپر عکس منظره طبیعت

Nature landscapes Wallpaper Picture - والپیپر عکس منظره طبیعت

منظره های بکر و دست نخورده طبیعت و مناظر زیبا با چشم انداز های فوق العاده چیزی است که والپیپر شما به آن احتیاج دارد پس با دانلود والپیپر حس بودن در آن جا را داشته و آرامش بگیرید. سایت عکس فری دانلود یک گلچین استثنایی از تصاویر پشت زمینه فصل از منظره عکس های طبیعت با کیفیت بالا در اندازه های 1920x1200 و یک پک 25 تایی JPEG تهیه دیده و این عکس طبیعت زیبا را به کاربران خود هدیه می کند.

 

Tehroon-Online.Com

 

Portable Cowon JetAudio Plus VX 8.0.1.110 - نرم افزار جت آدیو مالتی مدیا5

Portable Cowon JetAudio Plus VX 8.0.1.110 - نرم افزار جت آدیو مالتی مدیا

سایت نرم افزار دانلود رایگان این ابر قدرت مالتی مدیا JetAudio را به صورت پرتابل با تمام امکانات آن بدون نیاز به نصب ارائه داده و پیشنهاد می کند تا این نرم افزار JetAudio دانلود و بر روی کول دیسک یا سی دی همیشه همراه خود داشته باشید.

نرم افزار JetAudio Plus 8 یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.
ویژگی های  JetAudio 8 برنامه رادیو و تلویزیون اینترنت با JetCast، پلاگین های تجسمی شامل Sound2Vision، ویرایش برچسب های MP3، OGG و WMA، افکت های صوتی مختلف شامل wide, reverb و x-bass، خروجی صدا چند کاناله، کنترل سرعت پخش صدا، متقاطع کردن صاف صدا در میان تغییر آهنگ، رابط کاربری قابل تغییر، نشان دادن متن اشعار برای فایل های MIDI و MP3 و زیر نویس ها تماما در این برنامه Jet Audio گنجانده شده و تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

 

Tehroon-Online.Com

Sonne CD Copy Master 1.0.1.382 - نرم افزار استاد کپی سی دی

Sonne CD Copy Master 1.0.1.382 - نرم افزار استاد کپی سی دی

دانلود نرم افزار رایگان دانلود برنامه رایت و کپی برابر اصل سی دی را پیشنهاد می کند که رایت CD را از سی دی های داده و صوتی مثل آب خوردن و بدون نیاز به نرم افزار های جانبی برای شما انجام می دهد.
نرم افزار CD Copy Master یک ابزار سودمند و کارامند برای کپی و 8 رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید از تمام انواع دیسک نوری سی دی کپی گرفته و مطمئن باشید که کپی ها همانند اصل هستند. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار کپی سی دی، ترک آهنگ های صوتی را از روی سی دی بر روی هارد دیسک سخت کامپیوتر خود کپی کرده و با فرمت های مختلف صوتی مانند MP3، WMA، OGG و دیجگر فرمت ها ذخیره کنید و به صورت سفارشی بر روی سی دی به صورت MP3، WMA، OGG بنویسید و دیسک های rewrite را پاک کرده دوباره بنویسید. نرم افزار رایت و کپی CD Copy Master مانند یک کارشناس سی دی با دیسک های صوتی همچون دیسک های داده کار می کند.

 

Tehroon-Online.Com

Norton Ghost 15 - نرم افزار پشتیبان گیری نورتون

Norton Ghost 15 - نرم افزار پشتیبان گیری نورتون

Norton Ghost 15 واقعا برای کاری که ساخته شده است ، شایسته می باشد. به راحتی می توانید یک پشتیبان از سیستم عامل خود با کلیه نرم افزار های نصب شده تهیه نمایید تا در صورت هر گونه مشکل یا انتقال از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر به هنگام بروزرسانی قطعات، بتوانید با بازگردانی فایل پشتیبان دوباره سیستم پیشین خود را داشته باشید. این نرم افزار حتی از کپی نسخه پشتیبان به آدرس های FTB نیز برخوردار است. ولی درصورتی که حجم اطلاعات چند GB باشد کارتان سخت تر می شود.

نرم افزار Norton Ghost 15 بک ابزار برای بازیابی سیستم شما بعد از یک فاجعه است. هم اینک این نرم افزار خود را با طریقه کاربرد کاربران هماهنگ کرده و از سیستم عامل Windows 7، و دیسک های Blue-ray پشتیبانی می کند. این نرم افزار به صورت کاملا انعطاف پذیر این امکان را فراهم میکند تا کاربران در شرایط خاص و یا برنامه خاصی از سیستم خود پشتیبان بگیرند.

پشتیبان گیری فقط درجهت جلوگیری از امکان از دست رفتن اتفاقی اطلاعات نیست چراکه امروزها تخلف های رایانه ای نیز اطلاعات شما را به خطر می اندازند. به همین دلیل ساختار ThreatCon این نرم افزار این امکان ار میدهد که درصورت وجود هرگونه تهدید به صورت اتوماتیک از اطلاعات پشتیبان بگیرد.

 

Tehroon-Online.Com

AutoRun Pro 7.0.0.59 - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای740

AutoRun Pro 7.0.0.59 - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

نرم افزار رایگان است که کاربران خود را دست خالی از سایت خود بیرون نمی کند. این نرم افزار اتوران حرفه ای این امکان را به شما می دهد تا مانند یک کاربر حرفه ای برای سی دی و دی وی دی های خود همانند سی دی های موجود در بازار اتوران بسازید، تنها کافی است که کمی سلیقه به خرج دهید و از امکانات ساده این نرم افزار بهره ببرید.
نرم افزار ساخت AutoRun یک ابزار پرطرفدار و حرفه ای در زمینه ساخت autoplay با رابط گرافیکی برای اجرای خودکار و معرفی CD و DVD ها می باشد. این ساده ترین راه ممکن برای ساخت، ویرایش حرفه ای و ایجاد ظاهر زیبای دیسک نوری در هنگام اجرا خودکار و تولید فایل های Autorun برای CD/DVD در یک محیط طراحی ساده و با چند کلیک و پیش نمایش می باشد. بنابراین با این نرم افزار ساخت اتوران بصری، سریع، ساده به راحتی یاد خواهید گرفت مانند یک کاربر حرفه ای اتوران بسازید.
نمایش یک رابط کاربری حرفه ای و زیبا و امکان باز کردن فایل ها، پرینت اسناد، ارسال ایمیل، مشاهده وب سایت، فهرست سی دی، پخش موسیقی، و غیره امکانات دیگر که برای بهتر کردن ارائه یک سی دی یا دی وی دی می توانید به آن اضافه کنید. این نرم افزار اتوران از فایل های عکس PNG، bitmap، icon، JPEG، EMF، WMF، GIF و دکمه های bitmap و همچنین برچسب ها و نمایش فایل گرافیک GIF متحرک یا ثابت، AVI، HTML، RTF در فرم اتوران و فرم های شفاف که پشت آن ها معلوم هستند از جمله امکانات مهمی است که این نرم افزار پشتیبانی می کند.83.

چند رسانه ای اتوران در اجرای فایل های اچ تی ام ال به عنوان یک مرورگر ارائه می دهد می توانید منوها، دکمه ها، فلش، و جاوا اپلت ها را در در اتوران خود اجرا کنید. امکان اجرای چند دستور داخلی در صفحات وب این نرم افزار اجازه اجرای فایل ها، ارسال ایمیل، پخش صدا و فایل های موسیقی، پرینت و چاپ فایل ها، نمایش دیسک و بستن اتوران را به راحتی امکان پذیر می کند.
تنظیمات توافقنامه این امکان را به شما می دهد که مجوز رایت و تکثیر سی دی را به نام خود نمایش دهید و کاربر برای ادامه مشاهده مجبور به قبول آن باشد که در صورت قبول نکردن آن اتو ران بسته خواهد شد. تنظیمات امنیتی این امکان را می دهد تا از سی دی ساخته شده توسط خود محافظت کنید و برای تایید کد از کاربر نام کاربری و پسوورد درخواست کنید.83.

 

Tehroon-Online.Com

Top Dance 2009 Ringtones - گلچین زنگ موبایل به سبک موسیقی دنس

Top Dance 2009 Ringtones - گلچین زنگ موبایل به سبک موسیقی دنس

موسیقی دنس امروزه خود دارای زیر سبک های Electronic Dance و House Dance و ... است. سایت نرم افزاری دانلود رایگان در بخش موبایل و زیر مجموعه زنگ موبایل برای شما دوستان عزیز یک سری گلچین شده از بهترین آهنگ های Dance سال 2009 تهیه نموده است که شامل 18 آهنگ موبایل دنس است. امیدواریم از دانلود گلچین زنگ موبایل به سبک موسیقی دنس از سایت Free Download لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com

Rubber Ninjas Game 1.05 - بازی نینجا کائوچو مبارز586

Rubber Ninjas Game 1.05 - بازی نینجا کائوچو مبارز

دانلود رایگان نرم افزار این بازی جنگی متفاوت را برای همرزم نینجا هایی تهیه دیده که عاشق بازی های رزمی می باشند، امیدواریم از دانلود بازی نینجا لذت ببرید.
نینجا کائوچو مبارز یک عروسک سه بعدی ساخته شده توسط Matteo Guarnieri از عروسک ژنده پوش نرم افزاری است. ویژگی های بازی در اندازه ها و شکل های مختلف با دست خالی و یا انواع سلاح های سرد متفاوت می باشد. با تشکر از ابتکار شرکت گیم پلی در ساخت این 606 بازی کامپیوتری بازی رزمی متفاوت و زیبا را ارائه داده است. شما می توانید حالت تک نفره بازی را با بیش از 50 مرحله و یا انتخاب همه مبارزان و سلاح ها در حالت دو نفره بازی کنید.

 

Tehroon-Online.Com

3D Animated Tropical Storm Screensaver 2.0 - اسکرین سیور طوفان گرمسیری

3D Animated Tropical Storm Screensaver 2.0 - اسکرین سیور طوفان گرمسیری

طوفان عبارتست از آشفتگی شدید جوی و اختلال شدید فشار هوا. گاه بر اثر برخورد دو جبهه هوای سرد و گرم، طوفانی به وقوع می‌پیوندد که می‌تواند موجب قطع درختان، خرابی ساختمانها و شکستن شیشه‌ها شود. گردباد در نقاط مختلف به صورت تندباد، گردباد دریایی یا گردباد خشکی ظاهر می‌شوند. وقوع طوفان اغلب با باران‌های شدید و سیل‌آسا همراه است. طوفان‌های عظیم و گردبادهای دریایی معمولا در عرضهای نزدیک به استوا رخ می‌دهند و از قدرت تخریب زیادی برخوردارند. سایت نرم افزاری دانلود رایگان در این مطلب برای شما اسکرین سیور طوفان گرمسیری را تهیه کرده است که یک اسکرین سیور رایگان است که می توان از تصاویر متحرک آن همراه با صدای زیبای باران و جنبش نخل های ساحلی یک حس هیجان انگیز را ایجاد کرد. امیدواریم از دانلود رایگان این محافظ صفحه نمایش از سایت فری دانلود لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com

شاد و موفق باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive