گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 1, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 10 - 11 Dey 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های اخر هفته 10 و 11 دی ماه 88!

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی همکلاسی ، ستاره خضراء، غرور و جوانی  ، پل ماریان ،  بیماری فراگیر ، اشتباه محض  ،  به آهستگی ، همه چیز امروز شروع می شود  و  بازگشت پاند در روزهای پایانی هـفـتــه ( پنجشنبه و جمعه 10 و11 دی مــاه ) ازشبکه هــای یک ، دو، سه ، چهار و تهــران پخش می شـود.

 

به آهستگی پنجشنبه 10 دی مـاه ساعت 40/15 ازشبکه چهار سیما;

 فیلم سینمایی  به آهستگی به کارگردانی مازیار میری پنجشنبه 10 دی مـاه ساعت 40/15 ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی محمدرضا فروتن ، نیلـوفـرخوش خلق و مریم بوبانی خواهید دیـد: محمود كارگرجوشكار راه آهن ازناپدید شدن همسرش که مشکلات روانی دارد،مطلع می شود و درجستجوی او دچار شک و تردیدهای فراوانی درخصوص نجابت و پاک دامنی او می شود .

فیلم سینمایی  به آهستگی  به نویسندگی پرویزشهبازی در سال 1384 ساخته شده است .

 

بیماری فراگیر پنجشنبه شب ساعت 19 از شبکه سه سیما

 

پنجشنبه شب ساعت 19 فیلم سینمایی  بیماری فراگیر به کارگردانی تاکاهیا رز از شبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی تسوشی ماتسوکا و ایکو کوبایالشی می¬بینیم : درجزیره ای درکشورآبون که کارشان پروش میگو بود ویروسی باعث آلوده شدن اهالی آنجا می¬شود که این ویروس توسط دکترجزیره که برای دیدن دخترش به ژاپن می¬رود به آنجا منتقل می¬شود.درابتدا این ویروس را با آنفلونزای مرغی اشتباه گرفته بوند ولی بعد ازمدتی به ¬همت دکترماتسوکا و پروفسورنیشی عامل این ویروس کشف می شود و نام آن را گناه می گذارند که تقریباً 12 میلیون نفــر ازمردم ژاپن در اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند .

فیلم سینمایی  بیماری فراگیر محصول سال 2009 کشور ژاپــن است .

 

همکلاسی پنجشنبه 10 دی مــاه ساعت 22 از شبکه یک سیما

 

فیلم سینمایی همکلاسی به کارگردانی وُو سـوک کانی پنجشنبه 10 دی مــاه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : " چول جونگ " و " سانگ وو " دو همکلاسی درمدرسه¬ای در سئول هستند. در یک درگیری میان دانش آموزان همگی به سختی تنبیه می شوند ولی " سانگ وو " با وجود این که ازمقصران اصلی است، به دلیل ثروت پدرش تنبیه نمی شود. " چول جونگ " که از وضع مالی مناسبی برخوردار نیست ازاین ماجرا به اندیشه می¬افتد که برای خود قدرتی دست و پا کند.

فیلم سینمایی همکلاسی محصول سال 2005 کــره جنـوبــی می باشد .

 

غــرور و جــوانی  پنجشنبه 10 دی مــاه ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما

 

فیلم سینمایی  غــرور و جــوانی  پنجشنبه 10 دی مــاه ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

داستان درمورد تام استرلينگ جوان باهوش، زرنگ اما مغرور و متكبري است كه به همراه برادرخود مايك كه يك نابغه درزمينه الكترونيك است و خانمي به نام ملاني، يك شركت رايانه‌اي به راه انداخته ‌اند تا به توليد نرم‌افزارهاي آن بپردازند. سهام اين شركت دراثر تغييرات بازار بورس به مقداربسيارچشمگيري افزايش پيدا مي‌كند به طوري كه رشد آن در صدر بازار بورس قرار مي‌گيرد و تام به عنوان رييس اين شركت شهرت زيادي پيدا مي‌كند.

فیلم سینمایی غــرور و جوانی  به کارگردانی آستـیـن چـیک و با بازی رابین تونی و آدام اسکات محصول سال 2008 کشورآمریکا می باشد.

 

 بازگشت پاند جمعه ساعت 30/13 ازشبکه تهــران

 

فیلم سینمایی  بازگشت پاند به کارگردانی زانگ یو و با بازی لی فنگ و دایچی هاراشیما روزجمعه ساعت 30/13 ازشبکه تهــران پخش می شود.

داستان فیلم درجنگل¬ها و سرزمین¬های سرسـبز ایالت سیجوان چین اتفاق می¬افتد. داستان درباره خرس پاندایی است که دو توله دارد و شکارچیان درصددند که آنها را شکار کنند .

فیلم سینمایی  بازگــشت پــانــد محصول کشورچیــن درسال 2009 و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است .

 

 ستاره خضراء جمعه 11دی ساعت 40/15 از شبکه یک سیما

 

شبکه یک سیما برای عصر روزجمعه 11دی ساعت 40/15 فیلم تلویزیونی  ستاره خضراء را پخش می کند.

دراین فیلم خواهید دیـد : پدرآنتوان راهبی است که درصومعه¬ای نزدیک شام به همراه دختر خوانده¬اش ماریان زندگی می¬کند. ماریان ازبلندی سقوط می¬کند و بینایی خود را از دست می دهد. نامزدش پی¬یـرازاو جدا می شود. ماریان مسیح را درخوابش می بیند که به او از خون خدا می گوید و خبراز ورود میهمانی مهم می دهد. کاروانی دربیابان درحرکت هستند. شبی ازشب¬ها که باران تندی می¬بارد سوارانی ناشناس صندوقی را حمل می¬کنند و برای رفع خستگی و فرار از باران به صومعه پناه می آورند.

محمدصادقی ، چنگیز وثوقی، سعید نیکپور، اکبرعبدی ، احمد نجفی و لیلا موسوی درفیلم تلویزیونی  ستاره خضراء به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا ورزی بازی کرده¬اند .

 

 

 پل ماریان جمعه 11 دی ماه ساعت 30/17ازشبکه دو سیما

 

فیلم سینمایی  پل ماریان به کارگردانی ویبکی وُن کـارولسفِـلد جمعه 11 دی ماه ساعت 30/17ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : اگنس، ترزا و لوئيس سه خواهر هستند كه با مادرشان زندگي مي‌كنند. اگنس چند وقتي است براي كار به شهر ديگري رفته و ازمادر و دو خواهرش جدا شده است. دراين اثنا مادر به علت بيماري روانه بيمارستان مي‌شود. پس ازمرخص شدن از بيمارستان و بازگشتن به خانه، ترزا و لوئيس پرستاري او را برعهده مي‌گيرند.

مالي پاركر و ربيكا جنكينس در فیلم سینمایی  پل ماریان محصول سال 2002 کشورکانادا به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند .

 

 همه چیز امروز شروع می شود جمعه 11 دی ساعت 30/20 ازشبکه چهارسیما

 

فیلم سینمایی  همه چیز امروز شروع می شود به کارگردانی برتراند تاورنیه جمعه 11 دی ساعت 30/20 درقالب برنامه  سینما چهار ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

داستان اين فيلم درشهر كوچكي در فرانسه¬مي‌گذرد كه زندگي درآن براساس معادن زغال‌سنگ جريان دارد شخصيت اصلي فيلم معلم دبستاني است به نام دانيل كه با دلسوزي خاصي در مدرسه كارمي‌كند، تعطيل شدن معادن توسط دولت باعث بيكاري و فشارمالي شديد به والدين شده و مستقيماً به روي بچه‌ها فشار مضاعفي وارد مي‌شود كه دانيل را هم درگيرمي‌كند،دانيل نقشي مهم‌تر ازيك معلم ساده دارد او نه تنها درگيرزندگي تك‌تك بچه‌هاست بلكه بايد نگران حال والدين كودكان هم باشد كه بيكار شدن و فشار شديد مالي آنها را كلافه كرده است.

فیلیپ تورتن و ماریا پتیارسی درفیلم سینمایی همه چیزامروزشروع می¬شود محصول سال 1999 فــرانـسه بازی کــرده اند .

 

اشتباه محض جمعه 11 دی ماه ساعت 23 ازشبکـه سـه سیما

 

فیلم تلویزیونی اشتباه محض به کارگردانی منوچهـرهادي و تهیه کنندگی محمد رضا مفـيـدي جمعه 11 دی ماه ساعت 23 ازشبکـه سـه سیما پخش می شــود .

درخلاصه داستان فیلم آمـده : همسرجواني متعهد و خانواده دوست دريك حادثه رانندگي كشته مي شود. وي كه قبلاً شاهـد تهدید¬هاي تلفني فردي ناشناس نسبت به ازدواج با همسرش بوده است به دخترخاله خود به همكاري وي درشركت پدرش مي باشد مظنون مي شود و با تعقيب وي به حقيقت جديدي دست مي يابد.

آرش مجيدي ، شهره لرستاني،رضا بابـك و شهـيــن تسليـمي درفیلم تلویزیونی اشتباه  محضبازی کرده انـد .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive