گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 15, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 24 - 25 Dey 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های اخر هفته 24 و 25 دی ماه!!

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی سفر ناتمام ، در میان سایه ها ، خفاش ها ، پول کثیف ، نیلوفر کبود، عمری مثل گل، افرا، بدون یک پارو ، فرانکی عزیز ، تحقیقات ، کلاهبرداران و خروج پنجشنبه و جمعه 24 و 25 دی ازشبکه های یک ، دو، سه ، چهار و تهران پخش می شود.

 

شبکه چهار

فیلم سینمایی فرانکی عزیز به کارگردانی شانو ائورباک پنجشنبه 24 دی ماه ساعت 30/15 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده : فرانكي موريسون پسركي نه ساله با ضعف شنوايي است كه درزمان خردسالي پدرش كه علاقمند به ماجراجويي‌هاي دريايي بوده آنها را ترك مي‌كند و ديگر بازنمي‌گردد. اكنون فرانكي دچار بحران ناشي از خلاء فقدان پدر شده، به طوري كه مدام براي پدرش نامه مي‌نويسد ، برگشت مي‌خورد و درميان اسباب و اثاثيه مادرش به دنبال قسمت پاره شده عكس عروسي مادر، لباس عروسي‌شان و... مي‌گردد.

میلی موریتمر، ژرارد باتلرو شارون اسمال درفیلم سینمایی فرانکی عزیز محصول سال 2004 کشور انگلستان بازی کرده اند .

 

شبکه سه

فیلم تلویزیونی نيلوفر كبود به کارگردانی سيروس مقدم و تهيه كنندگي بهروزمفيد پنجشنبه 24 دی ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم تلویزیونی نيلوفر كبود درباره فرد كلاهبرداري است كه پس از اخاذي از افراد بسياري خود را به مردن مي زند. همه شاكيان با ديدن مراسم تشييع جنازه و ختم، مردن او را باور مي كنند در حالي كه او با پول هاي نامشروعي كه به دست آورده به خارج از كشور فرار مي كند.

بازيگراني چون حسن پورشيرازي، نگار فروزنده و مريم كاوياني در فیلم تلویزیونی نيلوفر كبود ايفاي نقش مي كنند.

 

شبکه یک

فیلم سینمایی سفر ناتمام به کارگردانی جیانگ لو پنجشنبه 24 دی ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: " لائوسو " و "ایگزا ایگزا " زن و مردجوانی هستند که به طور اتفاقی با هم آشنا می شوند. زن که حال مناسبی ندارد توسط مرد به منزلش رسانده می شود اما زن اورا از خانه اش بیرون می اندازد و وسایل او در خانه جا می ماند، در این حال موبایل زن نیز در جیب مرد جا می ماند.

وی فان و وینپی جو درفیلم سینمایی سفرناتمام محصول سال 2008 کشورچین بازی کرده اند .

 

شبکه دو

فیلم سینمایی خفاش ها به کارگردانی کلی ساندرفورپنجشنبه 24 دی ماه ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : دریک شهر نسبتاً آرام که هرساله جشنواره شکوفه های سیب در آن بر پا می شود و هر یک از مردم زندگی خود را می گذرانند. کلانتر سَم تیلر و همکارش پارک، که جوان جسوری است و به تازگی به آن شهرمنتقل شده، آنجا را اداره می کنند.

کوربین برنسن و ترسی نلسون درفیلم سینمایی خفاش ها محصول سال 2002 کشور آمریکا ایفای نقش کرده اند .

 

صبح جمعه ساعت 30/10فیلم تلویزیونی عمری مثل گل به کارگردانی و تهيه كنندگي محمد علی اسحاقی از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : محمودآقا مزرعه دارگل طبیعی علی رغم سرمایه کلانی که ازارثیه پدری به اورسیده است درمیان خانواده واهالی محل به خساست مشهوراست .شبی براثرسانحه ای پای محمودآقاروی پوست خربزه لیز می خوردواوموقتا دارفانی راوداع می گوید.

عباس محبوب ، زهره صفوی ، مهدی صباغی وصفرکشکولی در فیلم تلویزیونی عمری مثل گل بازی کرده اند.

 

فیلم سینمایی خروج ساخته پیتر لیندمارک جمعه 25 دی ماه ساعت 30/13ازشبکه تهران پخش می شود .

داستان درمورد توماس اسكوپ، ويليام رامبرگ و مورگان نوردنسترول است که در یک شركت سرمايه‌گذاري نوا با هم شريك هستند. به علت عمل غلطي كه مورگان مرتكب شده و باعث شده آنها با شركت فناوري اطلاعات گاتكس كه بر روي آن سرمايه‌گذاري هنگفتي كرده‌اند، درگير شوند. دو شريك ديگر تصميم مي‌گيرند مورگان را از شركت خارج كنند و او هم سپس به ظاهر خود را مي‌كشد.

مدزمیکلسون و الکساندر اسکار سگارد درفیلم سینمایی خروج محصول سال2006کشورسوئد درژانر درام ،معمائی وهیجانی ایفای نقش کرده اند .

 

فیلم تلویزیونی در میان سایه ها به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری جمعه 25 دی ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما پخش می شود .

داستان فیلم درمورد مادری است که سالها چشم به راه بازگشت فرزند رزمنده اش ازجبهه می باشد. او منتظر و امیدواراست ، درحالیکه دید چشمانش را از دست داده است. جلال جاوید الاثر است و نشانه ای از او به دست نیامده است . نوه پیرزن (دخترجلال) تصمیم می گیرد که مادر بزرگ را در واپسین روزهای حیاتش به آرزوی دیدار فرزند برساند . پیرزن آگاهانه دربازی نوه اش مشارکت می کند و با آرامش وعده دیداربا پسرش را دردنیای دیگرمی گذارد.

پری امیرحمزه،مسعود کرامتی وسحرخلخالیان درفیلم تلویزیونیدرمیان سایه ها محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بازی کرده اند .

 

فیلم سینمایی پول کثیف جمعه ساعت 18ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : بريجيت به دليل بي‌كاري شوهرش دچار مشكلات مالي شده است و براي نگهداري خانه و زندگي‌اش نياز به پول دارد. با تلاش فراوان موفق مي‌شود دريك بانك به عنوان مستخدم مشغول به كار شود. در حال انجام كار متوجه مي‌شود پول‌هاي كهنه در اين بانك براي بازيافت سوزانده مي‌شوند.

کتی هولمیس و تد دنسون درفیلم سینمایی پول کثیف به کارگردانی کلی کوری محصول سال 2008 آمریکا بازی کرده اند .

 

 

فیلم تلویزیونی افرا به کارگردانی شهرام باباپور جمعه 25 دی ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

اين فيلم مضموني اجتماعي و فرهنگي دارد و روايتگر داستان جنگلبان پيري است كه در آستانه بازنشستگي وارد مبارزه با يك تيم قاچاق چوب شده است كه در نهايت با همكاري وي آن تيم متلاشي مي شود.

فرهاد بشارتي، افشين سنگ چاپ و نيلوفر پورمحمدي در فیلم تلویزیونی افرا به ایفای نقش پرداختند.

 

فیلم سینمایی تحقیقات ساخته ایلیکا تریفونوا جمعه 25 دی ماه ساعت 30/20 درقالب برنامه سینما 4 پخش می شود .

درخلاصه داستان این فیلم با بازی کراسیمیر داکوو آمده: پليس گزارشي درخصوص ناپديد شدن يك مرد دريافت مي‌كند كه اطراف محل زندگي او نشانه‌هايي از يك قتل وجود دارد. پليس برادر اين مرد را دستگير مي‌كند اما او همه چيز را منكرمي‌شود و تحقيقات به موفقيتي نمي‌رسد. تا آنكه زن بازپرس پرونده را به دست مي‌گيرد.

فیلم سینمایی تحقیقات محصول سال 2006 کشورهای بلغارستان و روسیه می باشد .

 

فیلم سینمایی بدون یک پارو به کارگردانی استيون بريل جمعه 25 دی ساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی ست گرين،ماتيو ليلارد و داكس شپارد محصول سال 2004 کشورآمریکا آمده : سه دوست كه از كودكي با يكديگر بزرگ شده اند. پس از ورود به اجتماع و تشكيل زندگي به يكديگر مي رسند و بدنبال يك آرزوي قديمي كه يافتن گنج خلباني كه در كوهستان گم شده است راهي طبيعت مي شوند. در طي حوادثي با قاچاقچيان موادمخدر درگير مي شوند و در نهايت با دوست خلبان روبرو شده و با يافتن جسد خلبان و حوادثي كه پيش مي آيد در نوع به زندگي تغيير ايجاد شده و به زندگي عادي بازمي گردند.

 

شبکه تهران

فیلم سینمایی کلاهبرداران ساخته ریدلی اسکات40 دقیقه بامداد روز جمعه 25 دی ماه از شبکه تهران سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : روی کلاهبرداری است که با شراکت دوست جوانش فرانک مدت هاست به کارکلاهبرداری های سازمان یافته مشغولند.روی ناراحتی اعصاب دارد و وقتی دچارتیک های عصبی می شود تمام سیستم بدنش به هم می خورد سپس دچار وسواس شدید می گردد. او قرص هایی صورتی رنگ می خورد که پزشکش به او داده است. اما وقتی قرص ها تمام می شود مجبورمی شود به خاطر ناپدید شدن ناگهانی پزشک قبلی، به یک روانپزشک جدید مراجعه کند که نامش دکترکلاین است.

نیکلاس کیج، سم راک ول، آلیسون لومان و بروس آلتمن درفیلم سینمایی کلاهبرداران محصول سال 2003 کشورآمریکا درژانرکمدی ،معمائی وهیجانی ایفای نقش کرده اند .

  

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive