گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, February 26, 2010

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین!

دانلود جدید نرم افزارهای 3 بهمن 1388!

 

دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

Windows XP SP3 - دانلود ویندوز xp ایکس پی سرویس پک 3 نسخه اصلی

در فرهنگ رایانه سیستم عامل نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. سیستم عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسطهای برنامه نویسی کاربردی (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی های سیستم (system call) به این خدمات دسترسی دارند. با فراخوانی این واسط ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم عامل درخواست کنند، پارامتر ها را انتقال دهند، و پاسخ عملیات را دریافت کنند. ممکن است کاربران با بعضی انواع واسط کاربری نرم افزار مثل واسط خط فرمان (Command Line Interface-CLI) یا یک واسط کاربری گرافیکی (Graphical User Interface-GUI) با سیستم عامل تعامل کنند. برای کامپیوتر های دستی و رومیزی، عموما واسط کاربری به عنوان بخشی از سیستم عامل در نظر گرفته می‌شود. در سیستم های بزرگ و چند کاربره مثل یونیکس و سیستم های شبیه یونیکس، واسط کاربری معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی که خارج از سیستم عامل اجرا می‌شود پیاده سازی می‌شود.

Tehroon-Online.Com


 دانلود فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین

McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5868 - دانلود فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین

آنتی ویروس مک آفی McAfee یکی از قدیمی ترین , قوی ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های ویروس کش و منتخب کاربران ایرانی در مصارف خانگی , شرکتی و سازمان های بزرگ است. McAfee VirusScan Enterprise در ورژن های 8.5i و 8.7i بیشتر مورد مصرف کاربران ایرانی است , اما به دلیل تحریم کشور عزیزمان ایران از سمت شرکت تولید کننده خارجی این نرم افزار , اجازه دانلود فایل بروز رسانی آنتی ویروس مک آفی به IP های ایرانی از سرور های McAfee داده نمی شود. از این رو سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای دسترسی آسان تر کاربران میهن عزیزمان ایران به این بروزرسانی ها , این فایل ها را به صورت روزانه در اختیار شما قرار میدهد. فایلی که شما آن را دانلود خواهید کرد مربوط به تاریخ 21 ژانویه 2010 , 1 بهمن 1388 می باشد و شماره این بروز رسانی 5868 است. پس از دانلود این فایل بروزرسانی کافی است آن را اجرا کنید تا به صورت آفلاین آنتی ویروس خود را بروز کنید. این آپدیت با نام McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5868 با لینک مستقیم در دسترس شما کاربران عزیر قرار داده شده است. امیدواریم از دانلود رایگان این فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین مک آفی خود لذت ببرید.

Tehroon-Online.Com


SFG Soccer 1.07 - بازی فوتبال کامپیوتر

SFG Soccer 1.07 - بازی فوتبال کامپیوتر

اکنون سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار یکی از محبوب ترن بازی های ایکس باکس 360 را برای دانلود بازی فوتبال کامپیوتر ارائه داده است. یک فوتبال انیمیشنی عالی برای کامپیوتر که تکنیک های باور نکردنی آن با امکان تکرار صحنه ها از زاویه های مختلف و تکنولوژی متفاوت این بازی فوتبال و پروراندن شرکت در مسابقات قهرمانی با گرد آوری بازیکن های سراسر جهان باعث می شود تا بازیکنان این بازی رایانه ای را جذب خود کند و دانلود فوتبال این بازی کامپیوتری به حداکثر میزان خود برساند.
یکی از سرگرم کننده ترین بازی های بازی فوتبال جدید انیمیشنی SFG Soccer می باشد. سبکی از بازی های ویدئویی که در آن شخصیت بازی را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در 64 تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش میدهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. دانلود بازی کامپیوتر فوتبال انیمیشنی از سایت دانلود بازی رایگان را به تمام فوتبال دوستان تنوع پذیر در سری بازی های کامپیوتر پیشنهاد می کنیم.

Tehroon-Online.Com


Dreamsdwell Stories 1.15 Final - بازی سرزمین ساکنان شهر رویا

Dreamsdwell Stories 1.15 Final - بازی سرزمین ساکنان شهر رویا

دانلود بازی Dreamsdwell Stories یک سرگرمی فوق العاده جالب به سبک بازی پازل می باشد که شما با هماهنگ سازی گوی های هم رنگ اقدام به در آمد زایی برای ساخت شهر رویا ها می کنید. سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار این بازی اکشن دانلود پازل که درآمد آن به میزان مچ کردن گوی ها می باشد و به هوش و تیزی بازیکن آن بستگی دارد را به کاربران بازی کامپیوتر تقدیم می کند.
ساکنان یک دنیای فانتزی رنگارنگ بازی در انتظار شما هستند تا برای ساخت شهرشان به آن ها کمک کنید. در این بازی بازی مرحله ای زنجیره ای از گوی های کروی شکل تشکیل دهید تا طلا و سنگ های ارزشمند بدست آورید و تدارک ببینید برای ساخت زنجیره ای بسیار طولانی از 30 یا حوزه های بیشتر تا طلا و جواهرات بیشتری بدست آورید. ساکنان جدید Game که به آن ها کمک می کنید برای ساخت محل سکونتشان خانه سازی خودشان به شما کمک خواهند کرد تا بازی را با بدست آوردن طلاهای بیشتر به پیش ببرید. بعضی از آن ها با هدیه دادن مراحل جادویی به شما باعث می شوند تا منابع درآمد دیگری بدست آورید. با توجه به افسانه های قدیمی، هنگامی که شما و دوستانتان ساخت این شهر جادویی را تمام کنید، اژدهایی خواهد آمد و رویای تمام ساکنان را تحقق خواهد بخشید. اما این افسانه تنها با کمک شما تحقق خواهد یافت.

Tehroon-Online.Com


VA - Trancemission Trance Festival 2009 - دانلود موزیک ترنس آلبوم فستیوال 2009

VA - Trancemission Trance Festival 2009 - دانلود موزیک ترنس آلبوم فستیوال 2009

موسیقی ترنس یا خلصه (انگلیسی : Trance )، سبکی از موسیقی رقص الکترونیک است که در دهه ۹۰ میلادی توسعه پیدا کرد. موسیقی ترنس بطور کلی با ضرباهنگ ۱۳۰ تا ۱۵۵ ضربه در دقیقه، عبارت های ملودیک کوتاه سینث سایزرها و فرم موسیقیائی که بالا و پایین هائی می سازد شناخته شده است. همچنین این سبک می تواند به عنوان ترکیبی از اشکال مختلف موسیقی الکترونیک و صوتی مانند موسیقی صنعتی، موسیقی تکنو و موسیقی هاوس درک شود. منشاء شکل گیری لفظ خلصه یا ترنس نامعلوم است ولی ایدهائی مبنی مشتق گرفته بودن از آلبوم ۱۹۸۱ کلاوزشولز با عنوان ترنسفر یا از جنبش های روزهای اولیه شکل گیری این سبک (به انگلیسی : Dance2Trance ) وجود دارد.در هر صورت این نام بدون شک مرتبط با قابلیت مشاهده شده استفاده موسیقی برای غالب شدن به حالت هوشیاری به عنوان خلسه شناخته شده است. پاره ای از تاثیرات بعضی از قطعه های موسیقی ساخته شده در این سبک در ارتباط با موسیقی وادار کننده با حالت خلصه است که توسط جادوگرهای(به انگلیسی : shaman)باستانی در طول مدت طبل نوازی ساخته شده است. از آنجائی که این موسیقی بصورت وسیعی در کلاب های شبانه، نقاط تفریحی و در داخل شهرها پخش می شود، می توان به عنوان گونه ای از موسیقی کلاب شناخته شود.

در اواخر سال 2009 و نزدیک به سال 2010 جمعی از معروف ترین دی جی های موسیقی جهان در سبک الکترونیک و ترنس با همدیگر اجرای مشترکی انجام دادند که حاصل کار قطعه ای به صورت میکس شده با نام Trancemission Trance Festival شد که واقعا از علاقه مندان به موزیک ترنس دعوت می کنیم این قطعه موسیقی 80 دقیقه ای را از دست ندهند. این قطعه توسط DJ های بسیار معروف و بزرگی کار شده است. افرادی نظیر : Above & beyond , Armin Van Buuren, Ferry Corsten, John o Callaghan, Markus Schulz و ... . امیدواریم از موزیک ترنس آلبوم فستیوال 2009 از سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Tehroon-Online.Com


FDL New Mobile Ringtones Pack 4 - سری چهارم زنگ موبایل جدید

FDL New Mobile Ringtones Pack 4 - سری چهارم زنگ موبایل جدید

با توجه به استقبال بی نظیر از سری زنگ های موبایل سایت دانلود رایگان که تمام و کمال توسط تیم دانلود رایگان جمع آوری و گلچین شده است توسط کاربران, بر آن شدیم تا سری چهارم از این زنگ خور موبایل های بسیار شنیدنی و جذاب را انتشار دهیم. این سری شامل 20 زنگ موبایل با فرمت mp3 است که همگی از جدیدترین زنگ موبایل های هفته اخیر است. امیدواریم از دانلود رایگان این زنگ موبایل تلفن همراه لذت ببرید.

Tehroon-Online.Com


Internet Download Manager 5.18 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

Internet Download Manager 5.18 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 5.18 Build 7 قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Tehroon-Online.Com


نرم افزار آزادسازی فضای دیسک با یابنده فایل های تکراری

Disk Space Fan Pro 2.0.13.680 - نرم افزار آزاد سازی فضای دیسک با یابنده فایل های تکراری

نرم افزار Disk Space Fan Pro فقط به عنوان یک یابنده فایل های تکراری در داخل کامپیوتر نمی باشد ، بلکه به عنوان یک آنالیزگر فضای هارد درایو در داخل ویندوز استفاده می شود . این نرم افزار کاربردی با سرعتی بی نظیر در جستجو و حذف فایل هایی با حجم بالا و غیر ضروری ، به شما در آزادسازی فضای هارد دیسک کمک شایانی می کند . همچنین فضای در حال استفاده سیستم شما را با نمودار دایره ای نمایش می دهد . قابلیت ایجاد یک صافی برای تشخیص نوع خاصی از فایل ها در نرم افزار تعبیه شده است . شما به راحتی می توانید آمار فایل هایی مانند فایل های ویدئویی ، صوتی ، و سایر فایل ها را به دست بیاورید .

Tehroon-Online.Com


YL Computing WinUtilities 9.35 Professional Edition - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

YL Computing WinUtilities 9.35 Professional Edition - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

نرم افزار WinUtilities Pro مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند . یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

Tehroon-Online.Com


Memory Washer 6.0 Portable - نرم افزار تمیز کننده حافظه افزایش سرعت

Memory Washer 6.0 Portable - نرم افزار تمیز کننده حافظه افزایش سرعت

از زمان اجرای کامپیوتر با پر شدن و کم شدن حافظه Ram باعث کندی سیستم می شود. صفحات وب به کندی اجرا شده یا به درستی نمایش داده نمی شوند، برنامه ها به درستی اجرا نشده و کامپیوتر شما به راحتی قفل می کند؟ قبل از اینکه به فکر ارتقای حافظه رم کامپیوتر خود باشید به پیشنهاد سایت دانلود رایگان نرم افزار گوش کرده و از نرم افزار Memory Washer برای افزایش سرعت کامپیوتر استفاده کنید.
نرم افزار یهینه سازی واشر حافظه یک برنامه هوشمند و ابزار مدیریت پردازش می باشد که با اسکن کردن سیستم، میزان حافظه موجود را تا 95 درصد افزایش سرعت می دهد. نرم افزار پاک کننده حافظه مانع قفل شدن ویندوز به دلیل کمبود حافظه و خالی کردن حافظه استفاده نشده می شود و کامپیوتری سریعتر و قابل اعتماد تحویلتان می دهد. با بخش مدیریت پردازش نرم افزار مموری واشر شما می توانید برنامه های ناپایدار که باعث اتلاف حافظه می شوند را شناسایی و با مدیریت صحیح به اجرای آن ها پایان بخشید یا اولویت استفاده از حافظه آن ها را تغییر دهید.
تمیز کردن حافظه به صورت اتوماتیک، رم شما را به صورت خودکار خالی نگه می دارد که باعث افزایش سرعت ویندوز می شود. شما می توانید با تنظیم سطوح از پیش تعریف شده در فواصل زمانی و یا به حالت اتوماتیک تا در زمان رسیدن به سطحی از پر شدن حافظه آن را خالی کنید. این نرم افزار باعث می شود تا به صورت اتوماتیک سرعت اجرای برنامه ها و بازی ها را زمانی که به حافظه بیشتر برای اجرا نیاز دارند با خالی کردن حافظه و افزایش رم زیاد کند.

Tehroon-Online.Com


PC Icon Editor 3.5 - نرم افزار ویرایشگر آیکون کامپیوتر

PC Icon Editor 3.5 - نرم افزار ویرایشگر آیکون کامپیوتر

اگر برای ویرایش آیکون ها و تغییر و ساخت آن ها به دنبال نرم افزاری هستید که امکانات مفید مانند استخراج آیکن برنامه ها و ویرایش آیکون موس را به شما بدهد، سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای را پیشنهاد می کند که با حجم کم کارایی های فوق العاده ای را در اختیار شما می گذارد.
نرم افزار ویرایشگر آیکن یک ابزار قدرتمند طراحی شده برای ایجاد، ویرایش و مدیریت آیکون ویندوز، نشانگر ماوس و آیکن برنامه ها می باشد. با نرم افزار PC Icon Editor ایجاد آیکون ویندوز از عکس های دیجیتال و تصاویر امکان پذیر بوده و می تواند آیکن ها را به صورت bitmap با قابلیت تنظیم شفافیت خروجی دهد. همچنین این نرم افزار قادر است آیکون ها را از داخل برنامه ها با فرمت های EXE, DLL, DRV, SCR و ICO بیرون کشیده و با فرمت ICO ذخیره کند. نرم افزار دارای بخش جادوگر طراحی و واسط خط فرمان می باشد و تمام آیکون های ویندوز XP و Vista را پشتیبانی می کند.

Tehroon-Online.Com


Digital Sound Effects Ringtones - رینگتون موبایل افکت صوتی دیجیتال

Digital Sound Effects Ringtones - رینگتون موبایل افکت صوتی دیجیتال

سایت دانلود زنگ موبایل رایگان نرم افزار برای کاربران تنوع طلب جلوه افکت های صوتی دیجیتالی را تهیه دیده که می توانید برای زنگ اس ام اس یا آهنگ گوشی همراه خود استفاده کنید. این مجموعه از افکت صدا های عجیب و خنده دار شامل صدای زنبور، بوق ماشین، صدای ساعت های قدیمی، شکستن، دریل، موتور ماشین، الکتریسیته، موج رادیو و دیگر افکت های صوتی جالب و متنوع برای زنگ موبایل دانلود می باشد. دانلود افکت برای رینگتون موبایل یکی از ابزار کار آمد برای جلب توجه بین دوستان می باشد که نشان دادن سلیقه ای متفاوت و تک بودن زنگ خور موبایل که همیشه دنبال چیز هایی برای دانلود موبایل جدید و کمیاب خواهند بود. این مجموعه 27 تایی با فرمت MP3 و کیفیت 128 را می توانید از سایت ما به رایگان دانلود کنید.

Tehroon-Online.Com


1st JavaScript Editor Professional Edition 5.1 - نرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپت

1st JavaScript Editor Professional Edition 5.1 - نرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپت

در کنار امکانات غنی از ویرایش اسکریپت، ویرایشگر آژاکس و کتابخانه مجموعه کاملی از تگ های اچ تی ام ال، خصیصه HTML، رویداد HTML، اسکریپت ajax، رویداد های کد جاوا اسکریپت و توابع javascript، ویژگی ها، دستورات و اپراتور (مانند پنجره ، سند ، قاب ، تاریخچه ، موقعیت ، هدایتگر ، تاریخ ، ریاضیات ، رشته و غیره در کل بیش از 1200) همه و همه توسط سایت نرم افزار دانلود رایگان تهیه شده تا به شما این امکان را بدهد با چند کلیک آن ها را در صفحات وب خود درج کنید.
ویرایشگر Js شامل یک اشکال یاب قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که خواستید دست از کار بکشید و متغیر ها را چک کنید که در چه موقعیتی قرار میگیرند. با این debugger قدرتمند می توانید نگاهی عمیق در هنگام اجرا به کد ها داشته باشید. شما می توانید یک فایل کد جاوا اسکریپت، فایل وبی (با java) یا حتی اسکریپت انتخابی را اشکال زدایی کنید.
دیباجر جاوا ایکریپت با هدف فراهم کردن یک اشکال زدای قدرتمند در محیط برنامه نویسی طراحی شده که دیباجر آژاکس آن بسیاری از ویژگی های استاندارد اشکال زدایی را داراست. ویرایشگر جاوا اسکریپت خصیصه های مستقل یک اشکال زدای java کد را داراست که شما را قادر میسازد تا به راحتی ویرایش و اشکال زدایی را در داخل AJAX، HTML و DHTML انجام دهید. به عنوان یک ویرایشگر Js می توانید به معتبر بودن دانلود کد جاوا کد را چک کنید که ممکن است در هر فایل وب جاوا کد وجود داشته باشد و صحت آن ها با این نرم افزار تایید خواهد شد. Ajax Validator آن سرس جاوا اسکریپت را چک کرده و اگر اشکالی پیدا شد با پیغام خطایی آن را توصیف و مکان آن را نشان می دهد.

Tehroon-Online.Com

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive