گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 1, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 10 Day 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 10 دی ماه88!

 

متولدین فروردين: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي ، اکثر متولدين اين ماه به سوی ايده هايشان پيش ميروند. امروز سعي کنيد معامله ای انجام ندهيد ، شانس با شما يار نيست .
 


 متولدين ارديبهشت: خيلي از جوان های متولد اين ماه در بدست آوردن هدفها بسيار عجول هستند بطوريکه گاه در مسير اين تعجيل دچار دوباره کاری و يا تکرار و يا کندی حرکت ميشوند، در هر حال اين گروه بايد عاقلانه و صبورانه پيش بروند، عشق برای بعضي از مجردها توام با خوشبختي و برای عده ای دردسرساز و پرهياهوست .
 


 متولدين خرداد: مردان اين ماه در دوراهي گير کرده اند که توصيه ميشود با تفکر و مشاورت، راه درست را انتخاب کنند. به زودی خبر خوشي را دريافت خواهيد کرد که زندگيتان را دگرگون خواهد کرد .
 


 متولدين تير: خبرهای خوشي برای هشتاد درصد از متولدين اين ماه در راه است که اغبل در رابطه با کار است . شما احتياج به مسافرت ولو کوتاه داريد ، حتما اين مسافرت را مهيا سازيد ، چرا که فوق العاده در روحيات شما تاثير خواهد گذاشت .
 


 متولدين مرداد: در حاليکه شانس بسياری از متولدين مجرد برای شروع زندگي مستقل و خوب بالا ست، بعضي ها نيز ناچارند در نامزدی و يا روابط عاشقانه خود تجديد نظر کنند. امروز به کلا روز شادی برای شما خواهد بود.
 


 متولدين شهريور: نامزديها و آشناییهای تازه زندگي خيلي از متولدین این ماه را بکلي عوض خواهد کرد. به آقايون مجرد توصيه ميشود که سريعا احساسات خود را به محبوب خود ابراز کنند در غير اينصورت شانس بزرگي را از دست خواهند داد .
 


 متولدين مهر: خانمهای متولد اين ماه اغلب روحيه حساس و شکننده ای دارند، اين عده از دروغ و دورويي آدمها خيلي زود ميشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسي اهميت ميدهند به کمک و ياری مادی نيم نگاهي هم ندارند. ازدواج در ميان جوان ترها اوج ميگيرد و بسياری از دخترخانمها شانس يافتن مرد دلخواه خود را مي يابند .
 


 متولدین آبان: ازدواج دوم برای آن عده که از زندگي گذشته خود ناکام بودند با دورانديشي و تعمق اغلب ثمربخش است. تولد بچه های تازه، ناگهان زندگي بعضي زوج ها را دگرگون ميسازد . در کل روز شادی را پيشرو داريد .
 


 متولدين آذر: در جمع خانواده متولدين اين ماه، آدمهای افسرده و غمگين ديده ميشوند که بايد خيلي زود آنها را به شادی و اميد کشاند وگرنه فضای خانواده را افسرده و بي تحرک ميسازند .
 


 متولدين دی: اغلب دختر خانمهای متولد اين ماه درگير عشقي پرشور و حساس شده اند که نياز به مطالعه بيشتری دارد. آقايون مجرد اين ماه شانس زيادی برای يافتن زوج آينده خود را دارند .
 


 متولدين بهمن: جوان های شاغل و يا در حال تحصيل اين ماه ، مرتب به مسير بسيار روشن و پراميدی افتاده و آينده خوبي را دنبال ميکنند . امروز زندگي اجتماعي و احساسي شما غني است. چه بخواهيد چه نخواهيد، بايد بدانيد كه عاشق شده‌ايد. قدر حرمت‌ها را بدانيد و دوستان خود را از خود دور نكنيد. او شما را دوست دارد.
 


 متولدین اسفند: دراین زمان، قراری، جلسه ای، ملاقاتی برای شما جور خواهد شد که عقل، منطق، احساس و عشق به آینده ی خانواده ایجاب میکند که پای خود را از آن کنار بکشید. شخصیت شما به گونه ایست که به طور بالقوه، احترام و تحسین و دوستی دیگران را بر می انگیزد. ملاقاتی رخ میدهد که اگر درست و به موقع استفاده کنید. دگرگونی فوق العاده را در زندگی صاحب میشوید

نظرات خود برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive