گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, October 10, 2009

[Tehroon-Online] ::SPORT News -23 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 23 شهریور ماه88!

 

كميته تيم‌هاي ملي از قلعه‌نويي شكايت كرد


 

 امير قلعه نويي در چند وقت اخير در چند مصاحبه عليه برنامه هاي تيم ملي و افشين قطبي موضع گرفت. به همين دليل كميته تيم هاي ملي از سرمربي سپاهان اصفهان به كميته انضباطي شكايت كرد.
جلسه رسيدگي به اين پرونده سه شنبه هفته جاري ساعت 17 در محل كميته انضباطي برگزار مي شود.
در اين جلسه امير قلعه نويي به همراه محمدرضا ساكت حضور خواهند داشت.
مديرعامل باشگاه سپاهان همچنين يك ساعت قبل از اين جلسه بايد در نشست رسيدگي به شكايت امير هوشنگ سعادتي حضور پيدا كند.


بكام براي كمك به صنعت گردشگري،‌ فيلم بازي كرد


 

به نقل از روزنامه لوس‌آنجلس تايمز؛ ديويد بكام دراين باره گفت: چندي پيش آرنولد شوارتسنگر؛ دوست هنرمندم كه مسئوليت فرمانداري ايالت را دارد، از من خواست تا در اجلاس سفر و صنعت گردشگري كاليفرنيا شركت كنم كه پذيرفتم. در اين اجلاس او از همه ميهمانان،‌ از جمله من خواست تا با استفاده از تجربيات حرفه‌اي خود، گامي در رونق صنعت رو به زوال گردشگري منطقه گام برداريم كه پاسخ مثبت دادم.
وي افزود: بدين منظور در فيلمي تبليغاتي حاضر شدم تا بلكه گردشگران علاقمند داخلي و خارجي تشويق به سفر به كاليفرنيا بسيار ديدني شوند.
بدين خاطر بازيكن 34 ساله اسبق تيم هاي منچستريونايتد انگليس، رئال مادريد اسپانيا و آ.ث ميلان ايتاليا كه از دو سال قبل در تيم آمريكايي لوس‌آنجلس گالاكسي بازي مي كند، در فيلمي تبليغاتي كه در تلويزيون هاي ايالات متحده، كانادا و انگليس نشان داده خواهد شد، با لباس ورزشي كامل، ‌مرتب توپ‌ها را به سمت دريا شوت كرده و از دور شهر لوس‌آنجلس را مورد هدف قرار مي دهد.
 


بارسلونا با بازيكني 7 ساله قرارداد حرفه‌اي مي‌بندد


 

 به نقل از روزنامه اكيپ؛‌ قيص پسر بچه‌اي كه از مادري اسپانيايي و پدري مراكشي متولد شده و اينك در تيم خردسالان اف.ث گرلاند از تيم هاي تحت پوشش باشگاه المپيك ليون فرانسه عضويت دارد، مورد توجه باشگاه بارسلونا اسپانيا قرار گرفته، به طوري كه خواهان عقد قراردادي حرفه‌اي بازيكنان بزرگسال با وي است.
اين گزارش حاكي است اين بازيكن با استعداد و كم سن و سال، پس از اين كه توسط كاشفان استعداد كاتالان ها‌، كشف و شناسايي شد، ‌در يك دوره تمريني بارسا در ماه مه شركت كرد كه مورد پذيرش نيز واقع شد.
سران تيم آبي و اناري پوش كه فصل گذشته عنوان قهرماني قاره اروپا را كسب كردند، مي كوشند زمينه انتقال و استخدام اين بازيكن را در سال 2010 فراهم كنند. آنها براي عملي شدن چنين انتقالي با پدر قيص، به عنوان مربي، مسئول و مديربرنامه‌اش مذاكره كرده كه ثمره اين گفت و گوها، موافقت ضمني والدين به شرط رعايت تمام مراحل تحصيلي وي بوده است.
اين كودك با استعداد كه هفته اي دو جلسه همراه با گرلاند تمرين مي كند، هر روز زير نظر پدرش كه خود زماني بازيكن اين رشته ورزشي بوده،‌ به صورت اختصاصي تمرينات اختصاصي داشته است.


ايران با تمام امكانات آماده پذيرايي از قايقرانان آسيا است


 

علي پورعسگرپرست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: سيستم‌هاي فتوفينيش و اتواستارت روي خط‌هاي 1000 ،500 و 200متر نصب و امتحان شده‌اند تا از كاركردهاي آنها براي مسابقات قهرماني آسيا مطمئن شويم.
مسئول كميته آب‌هاي آرام با اشاره به راه‌اندازي پايگاه خبري اين مسابقات تصريح كرد: با مشاهده اين پايگاه مي‌توانيد استارت ليست تيم‌هاي شركت كننده در اين دوره را ببينيد. به علاوه براي نخستين بار در سطح قاره كهن مسابقات به شكل مستقيم از طريق اين پايگاه خبري پخش خواهد شد.
وي با اشاره به شرايط ميزباني اين مسابقات گفت: هتل المپيك و خوابگاه مجموعه ورزشي آزادي را براي اسكان پاروزنان تيم‌هاي شركت‌كننده هماهنگ كرده‌ايم.
پورعسگرپرست تصريح كرد: اين مسابقات در دو رده سني جوانان و بزرگسالان و در دو بخش زنان و مردان در رشته‌هاي سرعت و ماراتن برگزار خواهد شد. پاروزنان در اين ميدان در كاياك يك،2 و 4 نفره و كانوكانادايي يك و 2نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وي با اشاره به آمادگي تيم ملي ايران براي حضور در اين دوره عنوان كرد: پاروزنان در اردوي آمادگي آزادي زير نظر مربيان تيم ملي تمرينات خود را دنبال مي‌كنند.
مسئول كميته آب‌هاي آرام افزود: در دوره قبل اين رقابت‌ها در كره جنوبي، ملي‌پوشان ايران به مدال‌هاي رنگين طلا، نقر و برنز دست يافتند. مطمئنا در اين مسابقات نيز مدال‌هاي رنگين از آن تيم ايران خواهد شد. با اين وجود با توجه به حضور تيم‌هاي پرقدرت چين، ژاپن، كره، قزاقستان و ازبكستان ايستادن در رده نخست تيمي قابل پيش‌بيني نيست.
مسابقات قهرماني قايقراني آسيا 4 تا 8 مهرماه سال جاري در درياچه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
تاكنون 21 كشور براي حضور در اين دوره رسما اعلام آمادگي كرده‌اند.


سايپا برابر مقاومت به تساوي رسيد


 

تيم‌هاي سايپا كرج و مقاومت سپاسي شيراز در هفته ششم ليگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شريعتي كرج به مصاف يكديگر رفتند.
كريم انصاري‌فرد در دقيقه 47 بازي تيم سايپا را به گل رساند، اما شاگردان مهابادي پس از يك دقيقه توانستند توسط شهرام گودرزي گل خورده را جبران كنند و بازي را به تساوي بكشانند.
اين ديدار با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
قضاوت اين ديدار بر عهده ايرج ساعدي بود. وي در اين ديدار به محمود محمدي و محمد ايران‌پوريان از تيم مقاومت كارت زرد نشان داد.
 


استقلال با تساوي برابر تراكتورسازي متوقف شد


 

تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي تبريز در هفته ششم ليگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 در ورزشگاه يادگار امام(ره) در حضور حدود بيش از 70هزار تماشاگر تبريزي به مصاف يكديگر رفتند.
تيم استقلال در دقيقه 22 بازي توسط فرهاد مجيدي، به گل دست يافت، اما محمد ابراهيمي توانست در دقيقه 78 بازي با ضربه سر گل تساوي را براي قرمز پوشان تبريزي به ثمر برساند و سرانجام اين مسابقه با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
قضاوت اين بازي بر عهده محسن تركي بود. وي در اين ديدار به فرهاد مجيدي، رضا عنايتي، سياوش اكبرپور وهاشم بيگ زاده ازاستقلال و علي ميرشفيعيان از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.


ملوان مقابل فولاد به برتري دست يافت


 

 تيم‌هاي ملوان انزلي و فولاد خوزستان در هفته ششم ليگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه تختي انزلي در حضورحدود 10 هزار تماشاگر به مصاف يكديگر رفتند.
2 تيم به دنبال جبران امتيازهاي از دست رفته هستند تا جايگاه خود را در جدول ليگ بهتر و خود را به نيمه بالاي جدول برسانند. نيمه اول بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
تيم ملوان در دقيقه 75 توانست تك گل بازي را توسط آدريانو آلوز از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند و بازي را با همين نتيجه به پايان رساند.
قضاوت اين ديدار بر عهده محمود رفيعي بود. وي در اين ديدار به محمد علوي، كريم شاوردي، ملادين از تيم فولاد و حسين ابراهيمي از تيم ملوان كارت زرد نشان داد.

 

جدول هفته ششم لیگ 88-89

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

HesamMoormazd@Yahoo.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive