گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, October 16, 2009

[Tehroon-Online] GozaReshe FilmHaye Akhare Hafte 26-27 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون

 

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني برج سوزان(راينرمـت سوتاني)، دايره راز(افشـين صادقـي)، احيـاي مردگان(باربارا ماشين)، نيمكت گرم كن‌ها(دنيـس دوگان)، تولدي ديگر(عباس رافعي)، بانك (رابـرت كـالي)، مراقب باش(هري هورنر)، برف(آيـدا بـگيـچ) و نقطه سر خط (ميـثـم كـزازي) پنجشنبه و جمعـه 26 و 27 شهـريور از شبكه‌هـاي يك، دو، سه، چهار و تهران پـخش مي‌شود.

 

برج سوزان:

فيلم سينمايي برج سوزان به كارگرداني راينرمت سوتاني پنجشنبه 26 شهريور ماه ساعت 22:40 از شبكـه يك سيما پخش مي‌شود.

كايتا كه دختر رئيس آتش نشاني است در رستوراني كه در يك برج بلند ساخته شده كار مي‌كند، بر اثر اتصال برق برج آتش مي‌گيرد وعده زيادي از مهمانان رستوران در آتش محاصره مي‌شوند. آتش نشاني براي نجات آنها راهي محل مي‌شود.

استفان لوكا و سيلك بود نبِندر در فيلم سينمايي برج سوزان محصول سال 2007 آلمان بازي كردند.

 

دايره راز:

فيلم تلويزيوني دايره راز جمعه 27 شهريور ماه ساعت 16 از شبكـه يك سيما پخش مي‌شود.

دو سال پيش اتومبيلي به بهروز شجره، پنجاه ساله مي‌زند و فرار مي‌كند. بهروز به كما مي‌رود. پليس سرنخي از راننده فراري پيدا نمي‌كند و احتمال مي‌دهد كه تصادف سهوي و بدون قصد قبلي بوده، اما كم‌كم مشخص مي‌شود بهروز كه مهندس پيمانكار بوده مجتمعي هشت واحدي در كرج را به حدود چهل نفر فروخته و شاكيان مدام به دفتر كار تعطيل و خانه او مي‌روند و طلبشان را مي‌خواهند.خانواده بهروز كه در شوك اين اتفاقات هستند همه جا را زير پا مي‌گذارند اما اسناد و پول‌هاي واحدهاي فروخته شده پيدا نمي‌شود.

محمود عزيزي، فريدون محرابي، پرديس افگاري، مهساكرامتي، مجيـد مشيـري، بهرام ابراهيمي و شهره سلـطاني در فيلـم تلويزيوني دايره راز به كارگرداني و تهيه كنندگي افشين صادقي محصول گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما بازي كرده‌اند.

 

احياي مردگان :

فيلم سينمايي احياي مردگان پنجشنبه 26 شهريور ماه ساعت 23:45 از شبكـه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد كارآگاه بويد، افسر بخش جنايي است كه 5 سال پيش مسؤول رسيدگي به پرونده ربوده شدن يك دختر دبيرستاني به نام آليس مولر بوده، اما در جريان پي‌گيري‌هاي وي، آدم ربا دختر را به قتل رسانده جسدش را در زباله‌داني شهر رها مي‌سازد. اين مسأله باعث سرافكندگي شغلي بويد مي‌شود. حال پس از گذشت 5 سال، دختر ديگري به نام جودي ربوده شده و با استفاده از نشانه‌هايي بويد در مي‌يابد رباينده همان قاتل 5 سال پيش است.

تريوراوي و ويل جانسون در فيلم سينمايي احياي مردگان به كارگرداني بـاربـارا مـاشـيـن محصول سال 2000 كشور انگلستان به ايفاي نقش پرداختند.

 

نيمكت گرم كن‌ها:

فيلم سينمايي نيمكت گرم كن‌ها به كارگرداني دنيس دوگان جمعه 27شهريور ماه ساعت 17:30 از شبكـه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان فيلم در مورد گاس است كه قبلاً بازيكن بيس‌بال بوده و در كودكي بچه‌هاي ديگر را خيلي اذيت مي‌كرده است. حال كه او بزرگ شده با كودكي آشنا مي‌شود كه در زمين بيس‌بال مورد آزار و اذيت بچه‌هاي ديگر قرارمي‌گيرد. گاس به همراه دو دوست ديگرش رفته و كودك را ازدست آزاردهندگانش نجات مي‌دهند و به همين واسطه مورد حمايت پدر كودك كه فرد متمولي است قرار مي‌گيرند.

ديويـد اسپـاد و جان هيـدر در فيلم سينمايي نيمكت گرم كن‌ها محصول سال 2006 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

تولدي ديگر:

فيلم سينمايي تولدي ديگر به كارگرداني و تهيه كنندگي عباس رافعي جمعه 27شهريور ماه ساعت 9 صبح از شبكـه سه سيما پخش مي‌شود.

زهير ملوان جواني است كه براي كسب درآمد بيشتر از لبنان خارج شده و در يك كشتي كه عازم آفريقاي جنوبي است مشغول به كار مي‌شود. وي هنگامي كه با خبردار مي‌شود همسرش در جنگ گم شده، به لبنان باز مي‌گردد و به جستجوي همسر مفقودش مي‌پردازد.

فيلم سينمايي تولدي ديگر كه از توليدات سال 1386 معاونت برون مرزي است، بازيگراني همچون طلال جردي، دارين حمسه و مونا كريم در آن به ايفاي نقش پرداختند.

 

بانك :

جمعه 27 شهريور ساعت 23:15 فيلم سينمايي بـانـك ساخته رابرت كانلي از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

جيم كه يك نابغه رياضيات است بر اساس تئوري فركتالي فرمولي ابداع مي‌كند كه بوسيله آن مي‌توان روند بازار بورس را پيش بيني كرد، سپس فرمول را با مدير يك بانك بزرگ در ميان مي‌گذارد و مدير بانك كه از روش‌هاي غير قانوني درآمد كسب مي‌كند جيم را در بانك استخدام مي‌كند و تمام امكانات را در اختيارش قرار مي‌دهد، در اين حين پسر كوچك زوج جواني به علت بدهي آنها به بانك كشته مي‌شود و بانك درگير پرونده شكايت اين زوج مي‌شود.

ديويد ونهام و آنتوني لاپاگيلا در فيلم سينمايي بانك محصول سال 2001 استراليا به ايفاي نقش پرداختند.

 

مراقب باش :

فيلم سينمايي مراقب باش پنجشنبه 27شهريور ماه ساعت15:10 از شبكه چهار سيما پـخش مي‌شود.

خانم گوردون بيوه‌اي كه شوهرش را در جنگ از دست داده، براي كارهاي خانه ندانسته كارگر مردي به نام هاوارد را استخدام مي‌كند كه دچار اختلال رواني است و به همين دليل در گذشته و در هر كاري ناموفق بوده و نسبت به خود احساس بدي دارد.

رابرت رايان و ايدا لوپينو در فيلم سينمايي مراقب باش به كارگرداني هري هورنر محصول سال 1952 كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

 

برف :

فيلم سينمايي برف به كارگرداني آيـدا بـِگـيـچ جمعه 27شهريور ماه ساعت 20:45 در قالب برنامه سينما 4 شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي برف روايت يك هفته زندگي ساكنان يك روستا در جاي دور افتاده در كوهستان‌هاي بوسني، دهكده‌اي كه بسياري از جوانان، مردان و بچه‌ها در جنگ كشته شده‌اند و بازماندگان در انتظار بازگشت با اطلاعي از مكان دفن عزيرانشان هستند. آلما دختر محجبه‌اي است كه با كمك زن‌هاي ديگر در حال درست كردن مربا و فروش آنهاست و به سختي كار مي‌كنند تا شايد بتواند تجارتي را براي كمك به دهكده راه بياندازد.

فيلم سينمايي برف محصول سال 2008 كشورهاي بوسني و هرزگويـن، آلمان، فرانسه و ايران است.

 

نقطه سرخط :

فيلم تلويزيوني نقطه سرخط به كارگرداني ميثم كزازي جمعه 27شهريور ماه ساعت 14 از شبكـه تهران سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم خواهيد ديد، امير پولادي مردي پولدار با اخلاقي مغرورانه، به همراه همسرش كه نقطه مقابل اوست قصد سفر به مشهد براي جلسه كاري دارد. آنها از پرواز جا مانده و هريك جداگانه عازم مي‌شوند. امير با راننده خودرو كه آدم بسيار ساده و در عين حال بسيار محتاط است همراه مي‌شود. جدال او و امير وضعيت عجيبي را در طول راه فراهم مي‌آورد.

رضا ناجي و هـوشنگ توكلي در فيلم تلويزيوني نقطه سرخط بازي كرده‌اند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive