گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, October 29, 2009

[Tehroon-Online] ::SPORT News -04 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


اخبار ورزشی 4 مهر ماه 88!

 

كرانچار از سرمربيگري پرسپوليس كنار گذاشته شد


 

عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگاران اعلام كرد كه زلاتكو كرانچار، سرمربي كروات به دليل نتايج ضعيف و بي‌تفاوتي به كميته فني و تصميمات مسئولان، از اين سمت كنار گذاشته شد.
اين خبر دقايقي پيش به كرانچار ابلاغ شد.

 

پيكان با شكست پرسپوليس صدر را از استقلال پس گرفت


 

محمدرضا طهماسبي در دقيقه 17 از روي نقطه پنالتي و علي قرباني در دقيقه 61 گل‌هاي پيكان را به ثمر رساندند. ميثم بائو در دقيقه 75 براي پرسپوليس گلزني كرد.
محمود رفيعي، داور مسابقه به هادي نورزوي از پرسپوليس و محمود پور اسدا... و حسين معمار از پيكان كارت زرد نشان داد.
با اين پيروزي پيكان 19 امتيازي شد و توانست صدر را از استقلال تهران پس بگيرد. پرسپوليس 11 امتيازي ماند تا در آستانه ديدار حساس با استقلال كه هفته آينده برگزار مي‌شود، وارد بحران شود. طرفداران امشب بارها عليه مديرعامل باشگاه شعار دادند و خواستار بركنار عباس انصاري فرد شدند.
پرسپوليس پيش از اين ديدار 5 مساوي داشت و اين نخستين شكست سرخپوشان در ليگ برتر نهم است.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا شفيعي، مجتبي شيري، سپهر حيدري، عليرضا محمد (از دقيقه 65 مجتبي زارع)، شيث رضايي، عادل كلاه كج (از دقيقه 83 حوار ملا محمد)، مهدي شيري، حسين بادامكي (46 وسلي) ، ميثم بائو، آرفي و هادي نوروزي
سرمربي: زلاتكو كرانچار

تركيب پيكان قزوين :
مسعود غلامعلي زاد، حسين معمار، مهدي تاجيك، حميد هدايتي، محمود پوراسدالله، محمدرضا طهماسبي، علي سلماني، علي قرباني (از دقيقه 75 سيدامير بزرگي)، ميثم رضاپور، مجيد خدابنده لو (52 سعيد دقيقي) و ايمان رزاقي راد
سرمربي: حميد درخشان

 

با وجود داوران وابسته به ژاپن قهرماني كاتا دور از دسترس است

 


 

علي مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس در مورد نايب قهرماني كاتاي آسيا بعد از 10 سال اظهار داشت: كاتا ركن اصلي كاراته است و اگر ژاپن اين بخش را نيز از دست بدهد، ديگر چيزي نخواهد داشت. بايد سعي كنيم در آسيا نيز مثل اروپا اين رشته را از دست ژاپني ها خارج كنيم.
وي ادامه داد: تا وقتي داوران آسيا براي گرفتن دان و كمربند نيازمند ژاپني ها هستند، قهرماني كاتاي آسيا متعلق به اين كشور مي ماند و ديگر كشورها نمي توانند راه به جايي ببرند.
سرمربي تيم تهران خاطرنشان كرد: تيم ايران يك سر و گردن بالاتر از ژاپن بود؛ به طوريكه همه سالن ما را تشويق مي كردند و خود چيني ها(ميزبان) به اين مسئله اذعان داشتند؛ اما داوران قهرماني را از ما گرفتند. حتي وقتي مي خواستم براي اعتراض به اين مسئله با كميته داوران اقدام كنم، به من اجازه صحبت داده نشد.
وي با اشاره به اينكه تيم تهران براي نخستين بار است در اين دوره از رقابت ها شركت مي كند، تصريح كرد: آنها خيلي خوب عمل كردند. ما در كاتا نيازي به مربيان ژاپني نداريم. بايد مربيان ايراني را تقويت كرده و در مسابقات برون مرزي مختلف شركت كنيم.
مقدم تاكيد كرد: با حضور در ميادين مختلف تيم ايران از سوي داوران به خوبي شناخته مي شود، چون در كاتا شناخت داوران از تيم ها بسيار مهم است. در بخش انفرادي نيز شاهچراغي عملكرد خيلي خوبي داشت؛ اما داوران به اسم ژاپن امتياز دادند.
وي درباره ارتقا سطح كاراته آسيا گفت: هنگ كنگ قبل از اين تيم كاتا نداشت؛ اما امسال خيلي عالي عمل كرد. چين نيز كم كم جز مدعيان اصلي كاراته آسيا قرار مي گيرد.

 

رونالدينيو ميهمان ويژه افتتاحيه مسابقات در نيجريه

 


 

كنفدراسيون فوتبال آفريقا قصد دارد در طول برپايي مسابقات زير 17 سال، از كارشناسان بزرگ دنيا و چهره هاي جهاني دعوت به عمل آورد تا باعث رونق بيشتر مسابقات شود.
از افرادي كه حضورش در افتتاحيه قطعي شده، رونالدينيو بازيكن برزيلي تيم آث ميلان است.
او خود در نوجواني همراه برزيل در اين مسابقات قهرمان شده است.

 

توقف استقلال‌اهواز مقابل شاهين بوشهر


 

بازي اين دو تيم از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختي اهواز آغاز شد.
ابتدا شاهين بود كه توانست در دقيقه 12 توسط پترويچ به گل برسد؛ اما در دقيقه 24 استقلال اهواز صاحب ضربه پنالتي شد و ميلاد ميداوي با گل كردن اين ضربه، كار را به تساوي كشاند.
ميداودي در دقيقه 35 نيز گل دوم آبي پوشان اهوازي را به ثمر رساند؛ اما شاگردان ياوري در دقيقه 70 با ضربه پنالتي عبدالرضا بازياري، گل تساوي را زدند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده غلامرضا جباري بود. وي از استقلال اهواز به توحيدي مهر، خنيفر و ميداودي و از شاهين بوشهر به پترويچ كارت زرد داد.

 

مس‌كرمان مقابل راه آهن متوقف شد


 

بازي تيم هاي مس كرمان و راه آهن از ساعت 17:15 در ورزشگاه باهنر آغاز شد. راه آهن در دقيقه 34 توانست توسط ميلاد زنيدپور به گل برسد.
بازيكنان مس در نيمه دوم در دقيقه 49 توسط فرزاد آشوبي از نقطه پنالتي توانستند گل تساوي را به ثمر برسانند. در ادامه ميلاد زنيدپور بود كه با شوتي در دقيقه 67، گل دوم راه آهن را به ثمر رساند.
كرماني ها كه نمي‌خواستند در شهر خود بازنده باشند، در دقيقه 90 موفق شدند توسط مهدي رجب زاده به گل تساوي برسند.
قضاوت اين مسابقه برعهده البرز حاجي پور بود. وي از راه آهن به حسين كوشكي و از مس كرمان به اميرحسين يوسفي كارت زرد نشان داد.

سوريان قهرمان جهان شد


 

 از جنوب استان تهران، حميد سوريان جمعه شب براي كسب مدال طلاي جهان برابر رومن‌آمويان ارمنستاني قرار گرفت و بعد از غلبه بر حريف خود براي چهارمين بار قهرمان جهان شد.
نماينده 24 ساله وزن نخست فرنگي ايران كه سه مدال طلاي جهاني در كارنامه خود داشت در فينال مسابقات جهاني دانمارك توانست با اقتدار حريف ارمنستاني خود را از پيش‌رو بردارد و بر بام جهان بايستد.
بر پايه اين گزارش، حميد سوريان نابغه كشتي فرنگي ايران و جهان و فرزند خطه شهيد پرور شهرري، بازگشت پرفروغي به دنياي قهرماني داشت.
اين فرنگي‌كار با تكنيك كه با 3 مدال طلاي جهاني در سال‌هاي 2005 مجارستان، 2006 چين و 2007 باكو ركورد بي‌سابقه‌اي در ميان ورزشكاران اين رشته به جاي گذاشته است، بعد از 11 ماه دوري از مسابقات با حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي جام آزوماش در اوكراين، مدال طلاي اين پيكارها را به‌دست آورد.
اين قهرمان افتخار آفرين با بازگشت دوباره محمد بنا به‌عنوان سرمربي تيم ملي، تمريناتش را آغاز كرد و به آمادگي مطلوبي رسيد.
سوريان از جمله قهرمانان واجد شرايط دريافت كسب مدال طلا از بازي‌هاي المپيك 2008 پكن بود، اما حوادث شكل‌گرفته در ارتباط با حضور ورزشكاران ايراني در المپيك، سوريان را هم ناكام گذاشت و اين كشتي‌گير به‌رغم تمام شايستگي‌هايي كه داشت از مدال المپيك دور ماند.
اين اتفاق تلخ باعث شد او به‌صورت غيررسمي از حضور در تمام مسابقات انصراف دهد.
تغييرات صورت‌گرفته در كادر فني كشتي ايران، شرايطي را به‌وجود آورد تا سوريان دوباره مورد توجه قرار بگيرد و تمريناتش را به‌طور منظم آغاز كند.
حضور در رقابت‌هاي جام آزوماش اوكراين، نخستين ميدان جدي بعد از بازگشت حميد سوريان به دنياي كشتي بود.
سوريان در اوكراين كشتي‌هاي قابل توجهي گرفت و با پيروزي مقابل تمام حريفان خود عنوان قهرماني 55 كيلوگرم اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.
سوريان در شهر ماريوپول اوكراين به مصاف رومن آمويان كشتي‌گير نام‌آشناي ارمنستاني و نفر سوم بازي‌هاي المپيك پكن رفت.
در اين ديدار سوريان با اطلاع از آمادگي و قدرت بالاي حريف، كشتي خوبي گرفت و در نهايت هم او را شكست داد.
اين پيروزي به‌رغم رساندن سوريان به فينال، نشان داد كه نابغه بزرگ كشتي فرنگي دنيا هنوز هم حرف‌هاي فراواني براي گفتن دارد.
ملي پوش سبك وزن كشتي فرنگي ايران با تمرينات مداوم و منظم به آمادگي بالاتري دست يافت و براي كسب مدال طلاي وزن 55 كيلوگرم جهان راهي رقابت‌هاي جهاني 2009 دانمارك شد.
فرزند افتخار آفرين ملك ري بعد از پيروزي در برابر حريفان خود در اين دوره از مسابقات در دور فينال مقابل رومن‌آمويان ارمنستاني قرار گرفت و بعد از غلبه بر او موفق شد براي چهارمين بار قهرماني جهان را از آن خود كند.

سپاهان مقابل صبا به پيروزي رسيد

 


 

ديدار تيم هاي سپاهان و صباي قم از ساعت 17:15 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
شاگردان امير قلعه نويي ابتدا در دقيقه 17 توسط احسان حاج صفي به گل اول رسيدند؛ اما در دقيقه 22 احمد جمشيديان بود كه توانست گل دوم تيم اصفهاني را به ثمر برساند. در دقيقه 34 تيم صبا با خطاي خيري روي محمدرضايي صاحب ضربه پنالتي شد كه اين ضربه را داود حقي به گل تبديل كرد. بازيكنان سپاهان در دقيقه 37 توسط عمادرضا به گل سوم رسيدند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده رحيم مهرپيشه بود. وي از سپاهان به بنگر، حسيني، رحمتي و توره و از صبا به كاشي، حاجي زاده و حقي كارت زرد نشان داد. بنگر در دقيقه 50 به دليل خطاي روي بازيكن صبا با كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

جدول هفته 8 لیگ برتر 88-89

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

HesamMoormazd@Yahoo.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive