گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, October 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 05 Mehr 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه تهرون آنلاین

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر به سايتها و ...

9092302201

9092303404


فال روز 5 مهر ماه88!

 

متولدین فروردین: مريخ نيز در برج ميزان مي باشد. شايد مشكلاتي را در ارتباطتان با ديگران ايجاد كند اما خوشبختانه زياد در برج ميزان نمي ماند. گاهي همه به شما علاقه دارند و گاهي محبوبيتتان را از دست مي دهيد. نگران نباشيد هميشه نمي توانيد برنده باشيد. اما سعي خودتان را بكنيد حتماً ديگران از زحمات شما قدرداني مي كنند.

 

متولدین اردیبهشت: ‌امروز روحیه لطیفی دارید و این موضوع دیگران را به شما جذب می کند. سعی کنید قولی ندهید زیرا به خاطر حالت احساسی ای که دارید مشکل می توانید از زیر آن در بروید.

 

متولدین خرداد: ممكن است امروز عصباني باشيد اما اگر من جاي شما بودم به دوستان و همكاران فرصت بيشتري مي دادم زيرا نه تنها شما بلكه آنها هم امروز بي حوصله و عصباني هستند. خوشبختانه روحي مستقل هستيد و مي توانيد مدتي بدون هيچ مشكلي با خودتان تنها باشيد.

 

متولدین تیر: برخی از شما تمرین کرده اید تا خستگی ناپذیر باشید.اما اکنون هیچ فایده ای ندارد.تغییرات زیادی در حال انجام است و شما مثبت می اندیشید.شاید همسرتان تغییرات را نپذیرد و به چیزهای قدیم اهمیت دهد.شما برای کارتان لیاقت و استعداد لازم را دارید.

 

متولدین مرداد: امروز شما لبريز از انرژي پويا و اشتياقيد و قدرت رويارويي با هر چيزي را داريد. قانع كردن مردم براي اين كه اوضاع را از نقطه نظر شما ببينند، همانند افتادن يك تنه درخت برايتان سهل و آسان است. پس اطمينان حاصل كنيد كه بيش از آن چه مي توانيد، مسئوليت نپذيرفته باشيد و بيش از توانتان قول ندهيد. هم چنين احساس قدرتمندي و پرانرژي بودن داريد و نياز داريد كه روي برخي از انرژي هاي ذهني تان كار كنيد تا از تحريك شدن اعصاب و حساسيت شما جلوگيري كند.

 

متولدین شهریور: سعی کنید مراقب پول خرج کردن باشید تا ولخرجی نکنید.مشکل این جاست که زمانی که شروع به خرج کردن می کنید نمی دانید کی دست برمی دارید و نمی خواهید هم بدانید.می توانید سرمایه گذاری کنید و پول خوبی به دست آورید.

 

متولدین مهر: ممکن است شما هیچ وقت این قدر راجع به خود متفاوت فکر نکرده بوده اید ولی دقیقاً کاری است که امروز می کنید.شما آن قدر انرژی دارید که می توانید که یک تنه درخت عظیم را از ریشه در آورید پس آنرا بیهوده هدر ندهید.امروز روز بی نظیری برای صحبت به مسائل بزرگ است و امروز بیش از همه می توانید خود را به جلو هل دهید.گرچه خیلی بلند پروازی نکنید چرا که در حال حاضر نمی توانید معجزه ای کنید.

 

متولدین آبان: امروز زیاد سخت نگیرید و گرنه احساسات تان جریحه دار می شود.سعی کنید زیاد به چیزهایی که از آن ها مطمئن نیستید امیدوار نشوید زیرا ناامید می شوید.از این که به دیگران کمک کنید خوشحال می شوید اما به ارزش های خودتان اهمیت دهید.

 

متولدین آذر: در حال حاضر يك رابطه خاص در زندگي شما وارد مي شود. ولي بدلايلي زمان براي اين كه اين رابطه را به جلوتر بكشانيد زمان خوبي نيست. شايد يكي از شما از اين كه خود را وقف رابطه اي بكند وحشت دارد يا هنوز نياز داريد همديگر را بهتر بشناسيد. بهرصورت، بايد قبول كنيد كه هر مسئله اي زمان خاص خودش را براي اتفاق افتادن دارد چه به برنامه شما جور در آيد يا نيايد.

 

متولدین دی: اكنون سيارات به شما كمك مي كنند مريخ نيز وارد برج ميزان مي شود و حتماً به دنبال موفقيت مي رويد. امروز به كارتان مي چسبيد و تصميم مي گيريد كه شروع به فعاليت كنيد. چند هفته آينده فرصت هاي زيادي خواهيد داشت، اما هر چه قدر زودتر شروع كنيد، زودتر كار مناسب پيدا مي كنيد.

 

متولدین بهمن: امروز با همه رفتار خوبی دارید و مهم نیست که چه نسبتی با شما داشته باشند . امروز روز مناسبی است که افراد را بهتر درک کنید . به خصوص اگر اخیراً رفتارشان سوال برانگیز بوده است یا لازم است که فضای قابل تحمل تری را بین خودتان ایجاد کنید . اکنون پیشرفت زیادی می کنید .

 

متولدین اسفند: اکنون مریخ می خواهد به برج میزان نقل مکان کند و شما قصد دارید بیشتر در کارتان تعادل ایجاد کنید آگاه باشید اگر شما بدهکاری دارید اکنون می توانید آن را به صندوق بپردازید . اگر از کار بر کنار شده اید کسی باید بداند شما نمی توانید برای همیشه منتظر شوید. شما عمل می خواهید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive