گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, December 28, 2013

||_Tehroon-Online_|| فیلم های پرفروش و محبوب سال 2013



 
فیلم های پرفروش و محبوب سال 2013
 
گیشه سینمای جهان در سالی که گذشت اگرچه به مانند سال‌های قبل اقتدار لازم را نداشت، اما رقابت نزدیک فیلم‌ها در فروش داخلی و خارجی به نوعی ایجاد توازن کرده بود.
 در حالی که کمتر از یک هفته تا پایان سال 2013 مانده است، در گزارشی نگاهی به پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان در سالی که گذشت می‌اندازیم.


فیلم ابرقهرمانی «مرد آهنی 3» به کارگردانی «شان بلک» محصول استودیو مارول کمپانی "دیسنی" که از 14 آوریل 2013 اکران خود را آغاز کرد، از همان ابتدای سال با رقم زدن فروش 1.2 میلیارد دلاری عنوان پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را از آن خود کرد. این فیلم نخستین فیلم از سری آثار «مرد آهنی» و دومین فیلم مارول بعد از «انتقام‌جویان» بود که فروش آن از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرد.

 


 
«مرد آهنی 3» در جوایز هیات انتخاب منتقدین امسال جایزه بهترین فیلم اکشن و بهترین بازیگر مرد را بدست آورد. «رابرت داونی جونیور» در نقش مرد آهنی، «گوینت پالترو» در نقش پپر پاتز و «دن چیدل» در نقش جیمز رودز، همگی در نقش‌های خود در فیلم قبلی «مرد آهنی» ظاهر شده‌اند و «جان فارو» که دو فیلم قبلی از این مجموعه را کارگردانی کرد، تهیه‌کننده اجرایی و همچنین نقش هپی هوگان را در این فیلم ایفا کرده‌ است.

«مرد آهنی» عنوان یکی از شخصیت‌های کتاب‌های مصور کمپانی‌ «مارول» است که از سال 1990 کمپانی‌های متعددی در پی ساخت فیلم از روی این داستان بودند که سرانجام «مارول استودیو» در سال 2006 حق ساخت این فیلم‌ها را به دست آورد و اولین فیلم «مرد آهنی» را روانه سینما کرد.

«مرد آهنی 3» در حالی پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گرفت که فیلم «آواتار» محصول 2009 به کارگردانی «جیمز کامرون» با فروشی بالغ بر 2.78 میلیارد دلار، فیلم «تایتانیک» دیگر ساخته «جیمز کامرون» با فروش 2.18 میلیارد دلار، «انتقام جویان» به کارگردانی «جاس ودون» با فروش 1.51 میلیارد دلار و قسمت دوم «هری پاتر و هدیه‌های مرگ» با فروش 1.34 میلیارد به ترتیب مکان‌های اول تا چهارم پرفروش‌ترین‌های تمام ادوار سینما را به خود اختصاص داده‌اند.

 


 
قسمت دوم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» تولید کمپانی «ایلومینیشن» که توسط کمپانی یونیورسال توزیع شد، توانست با فروش 918 میلیون دلار پس از فیلم «مرد آهنی 3» عنوان دومین فیلم پرفروش سال 2013 را ازآن خود کند. این فیلم که در واقع اولین انیمیشن سه‌بعدی شرکت یونیورسال به شمار می‌رود، درباره یک شخصیت شرور دست و پا چلفتی است که نقشه دزدیدن ماه را می‌کشد تا اینکه سه دختر بچه یتیم وارد زندگی‌اش می‌شوند.

علاوه‌بر «استیو کارول» که به جای شخصیت «گرو» حرف می‌زند، «جی سون سیگل»، «راسل برند»، و «جولی اندروز» از دیگر سینماگرانی هستند که کار صداپیشگی انیمیشن «من نفرت‌انگیز 2» را انجام داده‌اند. این انیمیشن سه‌بعدی که با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تهیه شده، در سه روز اول نمایش توانست همین مقدار فروش کند و صدر‌نشین جدول هفتگی نمایش شود. این انیمیشن کمدی دنباله‌ای است بر فیلم محصول 2010 که کارگردانی هر دو قسمت بر عهده «پیر کافین» و «کریس روناد» بوده و نویسندگی این دو را «سینکو پول» و «کن دوریو» انجام داده‌اند. نظر عمده تحلیلگران نیز در مورد قسمت دوم این فیلم بسیار مثبت بود و این فیلم یکی از موفق‌ترین و سودآورترین فیلم‌های سال 2013 محسوب می‌شود. «من نفرت‌انگیز 2» در فهرست اولیه نامزدهای بهترین انیمیشن جوایز اسکار 2014 قرار گرفته است.

 


 
فیلم اکشن و هیجانی «سریع و خشن 6» محصول یونیورسال گرچه توانست با فروش 788 میلیون دلاری در جایگاه سوم پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان در سال 2013 و چهل‌وسومین فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار بگیرد، اما مرگ «پل واکر» از بازیگران اصلی این مجموعه در یک سانحه رانندگی در روزهای پایانی سال 2013 کام سازندگان این مجموعه را تلخ کرد و ساخت مراحل پایانی قسمت جدید این فیلم را نیز به تعویق انداخت. «پل واکر» برای بازی در نقش یک پلیس مخفی بنام «برایان اوکانر» در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» مشهور است و در کنار «ون دیزل» و «مایکل رودریگوئز» از بازیگران اصلی این مجموعه به حساب می‌آمد. قسمت هفتم از این فیلم اکشن و پرفروش نیز پیش از مرگ واکر تا حد زیادی تکمیل شده بود و قرار است برای فیلمبرداری صحنه‌های پایانی این فیلم از برادر «پل واکر» استفاده شود. قسمت جدید این فیلم از آوریل 2015 به سینماهای جهان می‌آید.

 


 
قسمت دوم فیلم هیجانی «بازی‌های بقا» محصول کمپانی لاینزگیت که برای چند هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان بود، در جریان اکران جهانی خود که تاکنون نیز ادامه دارد موفق به فروش 765 میلیون دلاری شده است و در فاصله چند روز به پایان سال جاری چهارمین فیلم پرفروش 2013 است. قسمت اول این فیلم در سال 2012 با فروشی بالغ بر 691 میلیون دلار دست یافت. این فیلم علمی تخیلی به کارگردانی فرانسیس لارنس، بر اساس کتابی به همین نام نوشته «سوزان کالینز» ساخته شده و دومین قسمت از سه‌گانه «بازی‌های بقا» و ادامه قسمت اول این فیلم در سال 2012 محسوب می‌شود. «جنیفر لاورنس»، «جاش هاچرسون»، «وودی هرلسون»، «لیام همسورث»، «دونالد ساترلند» و «ویلو شیلدز» که در قسمت اول این فیلم ایفای نقش کرده بودند، در قسمت دوم نیز مقابل دوربین رفته‌اند.

 


 
انیمیشن سه‌بعدی «دانشگاه هیولاها» به کارگردانی «دان اسکلنون» که در ادامه انیمیشن «کارخانه هیولاها» توسط استودیو پیکسار تولید و توسط والت دیسنی توزیع شد، با فروش 743 میلیون دلاری پنجمین فیلم پرفروش سال 2013 است. قسمت قبلی این انیمیشن «کارخانه هیولاها» در سال 2001 موفق به ثبت فروش 252 میلیون دلار شده بود. «جان گودمن»، «بیلی کریستال» و «استیو بوشمی» صداپیشگان اصلی این انیمیشن سه‌بعدی محسوب می‌شوند که داستان آن درباره دو هیولا به نام مایک و سالیوان است که در دانشگاه رقیب یکدیگر هستند، اما بعدها به بهترین دوست هم تبدیل می‌شوند. این انیمیشن در جوایز فیلم هالیوود جایزه انیمیشن سال 2013 را از آن خود کرد. این انیمیشن در فهرست اولیه نامردهای بهترین انیمشن جوایز اسکار 2014 قرار گرفته است.

فیلم ابرقهرمانی «مرد پولادین» به کارگردانی «زاک اسنایدر» هشتمین فیلم پرفروش سینمای جهان در سال 2013 است که توانست با اکران خود که از 14 ژوئن 2013 کلید خورد، در مجموع فروش 662 میلیون دلار را برای کمپانی برادران وارنر به ارمغان بیاورد. این فیلم دارای روایتی غیرخطی بر اساس شخصیت سوپرمن کتاب‌های کمیک شرکت دیسنی ساخته شده‌ است و «هنری کویل» در نقش سوپرمن، «امی آدامز»، «مایکل شانون»، «کوین کاستنر» و «راسل کرو» از جمله مطرح‌ترین بازیگران آن هستند. مراحل تولید قسمت دوم فیلم «مردی از فولاد» از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و قرار است دو شخصیت محبوب و جهانی سینمای هالیوود سوپرمن و بتمن در قالب قسمت دوم «مردی از فولاد» محصول کمپانی «وارنر» در کنار هم حضور یابند. کمپانی «وارنر» سال 2015 را برای اکران عمومی این فیلم علمی - تخیلی در نظر گرفته است.

در میان 10 فیلم پرفروش سال 2013 جهان تنها فیلمی که یک فیلم ابرقهرمانی و یا انیمیشن نیست فیلم «جاذبه» است که برای اولین‌بار در افتتاحیه جشنواره معتبر ونیز به روی پرده رفت. در این فیلم فضایی «جورج کلونی» و «ساندرا بولاک» به کارگردانی «آلفونسو کواران» ایفای نقش کرده‌اند که تاکنون 652 میلیون دلار در گیشه سینماهای جهان فروخته است. همچنین این فیلم یکی از پرامیدترین فیلم‌ها در فصل جوایز سینمایی محسوب می‌شود. انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس این فیلم را به همراه فیلم «دوازده سال بردگی» به عنوان برترین فیلم سال 2013 معرفی کرد. «جاذبه» که رکورددار فروش آغازین سینماهای آمریکا در ماه اکتبر است، روایتگر داستان دو فضانورد است که در جهت بهبود تلسکوپ هابل در یک پیاده‌روی فضایی به سر می‌برند، اما در همین حین انفجاری باعث سرگردانی آن‌ها در فضا شده و در ادامه تلاش آنها برای بقا و زندگی می‌شود. «جاذبه» یکی از شانس‌های اصلی در چندین بخش از جوایز اسکار 2014 محسوب می‌شود.

 


 

فیلم «ثور: دنیای تاریک» محصول استودیو مارول که همچنان فروش خوبی در سینماهای جهان دارد، با ثبت 620 میلیون دلار تا به امروز هشتمین فیلم پرفروش سال است و در جدول هفتگی فروش فیلم‌ها در سینماهای جهان برای چند هفته پیاپی در صدر قرار گرفت. این فیلم که اکران خود را از 22 اکتبر آغاز کرده است، قسمت دوم فیلم «ثور» محصول 2011 است. در این فیلم که کارگردانی ان را «آلن تیلور» به عهده دارد، بازیگرانی چون «کریس همسورث»، «ناتالی پورتمن» و «آنتونی هاپکینز» ایفای نقش می‌کنند و داستان سرزمین افسانه‌ای به نام «آزگارد» است که خدایان در آن زندگی می‌کنند و اودین (آنتونی هاپکینز) پادشاه این سرزمین است.

انیمیشن «خانواده کرودها» محصول کمپانی فاکس با هزینه تولید 131 میلیون دلاری نیز با فروش 587 میلیون دلاری در مکان نهم پرفروش‌ترین های سال قرار گرفته است. در این فیلم انیمیشن به کارگردانی «کرک دمیکو» و «کریس سندرز»؛ هنرمندانی چون «نیکولاس کیج»، «اما استون»، «رایان رینولدز»، «کاترین کینر»، «کلارک دیوک» و «کلوریس لیچمن» صداپسیگی کرده‌اند. .نام این انیمیشن نیز در فهرست اولیه جوایز بهترین انیمیشن اسکار دیده می شود.

 


 
مکان دهم نیز به فیلم «جنگ جهانی زد» با فروش 540 میلیون دلار محصول پارامونت اختصاص دارد که علاوه‌بر «برد پیت»، «میراللی انوس» و «جیمز بارکادالی» نیز درآن هنرنمایی کرده‌اند. فیلمنامه این فیلم نیز بر اساس داستانی نوشته «مکس بروکس» نوشته شده و کارگردانی آن نیز برعهده «مارک فاستر» بوده است. «برد پیت» در این فیلم که پرفروش‌ترین فیلم کارنامه سینمایی وی محسوب می‌شود پ در نقش یک مامور سازمان ملل به نام «گری لین» بازی می‌کند که سفری بین‌المللی را علیه زمان شروع می‌کند تا مانع از شیوع نسل زامبی‌ها شود. او در کنار تلاش برای نجات جان مردم عادی، باید از خانواده خود نیز در برابر حمله زامبی‌ها محافظت کند.
20 فیلم برتر IMDB
برترین فیلم های دنیا
اولين ايراني باشيد كه فيلمهاي برتر دنیا را ديده ايد
 كيفيت عالي و فوق العاده
پديده هاي عجيبي تماما در یک پکیج
فيلمهايي كاملا متفاوت
كاملترين مجموعه فيلم
درام و عاشقانه و كلاسيك با كيفيت باور نكردني ..
براي اولين بار در بين سايت هاي ايراني
تقديم به همه طرفداران سينما
5 DVD
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
قيمت: 17500 تومان
                
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي را يكجا داشته باشيد
بازيگران محبوبتان را ببينيد...
ديدني ترين و بياد ماندني ترين هاي هاليوود
تمامي فيلمها نسخه اورجينال و با كيفيت HDهستند
قيمت: 17500 تومان
                
برنامه اي بي نظير براي اولين بار در ايران
اين مجموعه در حال حاضر شامل5 DVD مي باشد:
  • DVD 1 : پدر خوانده 1 و2,پالپ فیکشن , رستگاری در شارش
  • DVD 2 : شوالیه تاریکی , 12 مرد عصبانی , لیست شیندلر , خوب , بد و زشت)
  • DVD 3 : باشگاه مشت زنی,ارباب حلقه 1 و2,جنگ ستارکان
  • DVD 4 : تلقین,دیوانه از قفس پرید,FORREST GUMP, GOOD FELLAS
  • DVD 5 :ماتریکس ,ارباب حلقه های 3 , شهر خدا , هفت
قيمت: 17500 تومان
                
تمامي فيلمها نسخه اورجينال و با كيفيت HDهستند
هيچ گونه تبديلي صورت نمي گيرد و فيلمها با كيفيت اصلي عرضه ميگردند.
مجموعه فوق العاده از بهترين فيلمهاي روز  كه تا عمر باقيست
در ذهن دوستداران فيلمهاي اكشن و هيجاني باقي خواهد ماند
داغ داغ داغ داغ  داغ داغ داغ داغ
قيمت: 17500 تومان
                
 
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم هاي منتخب اسكار 2013
[i]
10 فيلم برتر اسكار سال2013 با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
درست مثل يك زن گلشيفته فراهاني
[i]
بحث بر انگيز ترين فيلم گلشيفته تا امروز
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
پكيج آموزش مسائل زناشويي
[i]
9 محصول بسيار پرطرفدار در يك پكيج استثنايي
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل كرگدن بابازي بهروزوثوقي
[i]
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره ي هاليوود مونيكا بلوچي
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اخراجيها 2 از نوع هاليوودي
[i]
ببينيد و فقط و فقط بخنديد !!! ايده جالب مسعود ده نمكي به روايت هاليوود
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند حمله حيوان به انسان
[i]
مستندي فوق‎العاده ترسناك از حمله‎ هاي حيوانات به انسانها
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
اعتماد به نفس فقط در 100 دقيقه
[i]
90% اعتماد به نفس + فقط 10 % استعداد = 100% موفقيت
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي جومونگ 1 ، 2 ، 3
[i]
جومونگ تحت امر شما قطعاً با هوش تر و زيركتر خواهد بود جومونگ نزديك تر از هميشه
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
جومونگ 3نسخه اصلي
[i]
شاهكاري دوباره از سينماي كره جومونگ 3 ...ادامه سرنوشت نوادگان جومونگ
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از زيرزمين تا بام تهران
[i]
همه چيز درباره خواننده هاي زير زميني
 
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه 20 فيلم هندي
[i]
بهترين فيلم هاي هندي اكران شده براي عاشقان فيلم هاي اكشن و عاشقانه هندي.
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
مجموعه آثار مستر بين
[i]
با ديدن اين مجموعه شما هم از خنده روده بر ميشويد !!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گلچين فيلم هاي هندي
[i]
وقتي باليوود با هاليوود رقابت مي كند!!!
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
گوش هاي مخفي شما
[i]
مجهز به دريافت كننده حساس صدا
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال حريم سلطان با زيرنويس
[i]
پربيننده ترين سريال كشور تركيه
قيمت: 39000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بازي سراسر وحشت اره
[i]
داستان مهيج و ترسناك فيلم اصلي در قالب بازي كامپيوتري
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive