گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, August 29, 2013

||_Tehroon-Online_|| با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید



 
 
 
چطور می شود با یک تغییر برای همیشه ظاهر، احساس و زندگی خود را از لحاظ کیفی ارتقا داد؟ شاید باور نکنید اما واقعیت دارد ، علاوه بر اینها دیگر لازم نیست رژیم های سخت بگیرید.
 Mark Bittman یک نویسنده پرفروش، مقاله نویس غذایی نیویورک تایمز و میزبان برنامه های تلویزیونی است. او تجربیات شخصی خود و موفقیتش در حفظ سلامتی اش و کاهش وزن را با شما در میان می گذارد .
mark bittman
وقتی دکتر همیشگیم به من پیشنهاد داد تا رژیم گیاهخواری در پیش بگیرم اول فکر کردم که با من شوخی می کند. درست است که در آن زمان اضافه وزن داشتم و میزان کلسترول و قند خونم بالا رفته بود اما اصلا آمادگی این را نداشتم که دیگر نتوانم هر چیزی را بخورم. مانند بسیاری از افراد، آمادگی ترک خوردن غذاهایی را که بسیار دوست می داشتم، نداشتم حتی اگر می توانستم این کار را انجام دهم باز هم آمادگی اش را نداشتم.
گیاه خواری پاره وقت باشید!
این ماجرا به 6 سال قبل بر می گردد و در نهایت تصمیم گرفتم علیرغم اینکه غیر ممکن به نظر می رسید، به گیاهخواری پناه ببرم و از خوردن گوشت، لبنیات، مرغ و حتی ماهی پرهیز کنم. پیشنهاد دکترم را عملی کردم و بیشتر اوقات تا قبل از ساعت 6 بعدازظهر سبزیجات می خوردم.
با گذشت روزها، به رژیم گیاهخواری فوق العاده سخت خود وفادار ماندم و حتی فراتر از آن رفتم: تا فرا رسیدن زمان صرف شام، حتی از خوردن نان سفید بیش از حد به عمل آمده، برنج، پاستا و تنقلات پرهیز می کردم. نوشیدن مشروبات الکلی را هم کنار گذاشتم. اما زمانی که خورشید غروب می کرد دیگر مردی آزاد بودم و هر آنچه را که دوست می داشتم می خوردم(معمولا اما نه همیشه، به طور معمول می خوردم و افراط نمی کردم). ممکن بود ماکارونی بلونی به همراه سالاد بخورم، یا مرغ بریان شده و یا سبزیجات تفت داده شده. از آن زمان تا به الان از این شیوه تبعیت کرده ام.
این تغییر بسیار قابل اهمیت ولی بسیار طاقت فرسا بود و البته بدنم در مقابل این تغییر به زودی از من قدردانی کرد: 15  کیلو از وزنم کاهش یافت، انرژی بیشتری در خود می دیدم و سطح عمومی سلامتم ارتقا پیدا کرد. و مهمتر از همه این که دیگر تحمل این تغییر بسیار راحت شده است.
احتمالا می دانید که نیمی از کالری مصرفی مردم از طریق خرت و پرت، غذاهای فرآوری شده تبلیغاتی که بسیار برای بدن مضر است و هیچ یا کمی ارزش غذایی دارد، تامین می شود. اما به محض اینکه تعادل را برقرار می کنید و بیشتر به سراغ سبزیجات، میوه ها، غلات و حبوبات می روید، به دنبالش شاهد بهبودی هایی در سطح سلامتی بدن می شوید. و به این طریق نوع کالری هایی را که بدنتان باید بر رویش کار کند تغییر می دهید و اینکه این کالری ها چطور و در کجا استفاده شوند و یا احیانا ذخیره شوند نیز تغییر می یابد.
اما این شیوه زندگی چیزی فراتر از کاهش وزن را در بر می گیرد. هر چه بیشتر می خوانم بیشتر در مورد اتلاف غذا، افزایش هزینه های چاقی در کشورها و انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از افزایش، تولید، ذخیره کردن و انتقال غذاهای آماده یاد می گیرم. مثلا صنایع غذایی امریکا، مصرف کننده ده درصد از سوخت های فسیلی امریکا به شمار می روند.
آسان ترین راه برای تبدیل شدن به گیاهخواری پاره وقت چیست؟
نخست باید بپذیرید که این رژیم از خود گذشتگی به حساب نمی آید و شیوه ای یکنواخت نیز نمی باشد. این نظر را نیز که تمام غذاهای گیاهخواری محدود به برنج قهوه ای و توفو می شود، فراموش کنید. تغییر شیوه مصرف غذا از گوشت به سبزیجات به این معنا نیست که یا گیاهخوار هستید و یا گوشتخوار. زیبایی این رژیم تنوع موجود در آن و تاکیدش بر روی غذاهای غیر مصنوعی و طبیعی است. و در آخر، این رژیم مربوط می شود به انتخابی عالی و البته وفاداری به آن (حداقل تا قبل از ساعت 6 بعدازظهر). برای قدم گذاشتن در این مسیر، چند دستور غذایی سالم و خوشمزه برای شما آماده کرده ام :
eat-like-this-1-1
صبح بخیر گورپ! (مخلوطی از میوه، غلات، آجیل و..)
دستور تهیه 3.5 فنجان
1.2 فنجان بلغور جوی دو سر را درون تابه بزرگی بریزید و به آن گرمای ملایمی بدهید و در عین حال مرتبا تابه را تکان دهید. سپس آن را درون پیاله بریزید. سپس موارد زیر را به آن اضافه کنید: یک فنجان میوه خشک شده ( کشمش، کرن بری، بلوبری، پاپایا یا مانگو،در صورت نیاز همه را خرد کنید )؛ نصف فنجان آجیل( مانند بادام زمینی، فندق، گردو، بادام، پسته) به صورت شور یا خام؛ یک چهارم فنجان دانه کدو تنبل؛ و یک چهارم فنجان تکه های نارگیل خشک که شیرین نشده اند. به آن ها کمی نمک اضافه کنید، یک فنجان از این مخلوط را مصرف کنید و برای نگهداری بقیه آن، آن ها را درون ظرفی در بسته بریزید.
ارزش غذایی:
(در هر نصف فنجان) 233 کالری، 6 گرم پروتئین، 31 گرم کربوهیدرات، 5 گرم فیبر، 12 گرم شکر، 10.5 گرم چربی، 3 گرم چربی اشباع شده ، 75 میلی گرم سدیم.
درمان علمي چاقي
لاغر شويد و لاغر بمانيد
 با روشهاي 100 % علمي و تاييد شده توسط پزشكان مجرب لاغر كنيد
درمان تضميني چاقي با توصيه هاي برترين و برگزيده ترين پزشكان كشور
مجموعه اي از توصيه ها و نظرات كاملا علمي و ثابت شده پزشكان برتر ايراني
بدون نياز به هزينه هاي ويزيت ،بهترين متخصصين را به منزل خود بياوريد
بدون استفاده از داروهاي شيميايي و مضر
در طول يك ماه بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد.
دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟
آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟
چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟
سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!
كاهش 3 الي 6 كيلو گرم وزن در ماه
100 % اورجينال
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آسان ترين و سريعترين روش براي از دست دادن چربيهاي اضافي
بسياري از افراد براي كاهش وزن خود به روش‌هاي گوناگون غير علمي روي مي‌آورند و تبليغات سوء ماهواره‌اي نيز در اين ميان، بازار پر عارضه و خطرناكي را براي مشتريان خود تدارك ديده‌اند. سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد كه تاكنون بي‌پاسخ مانده‌اندكه ما در اين DVD نقش رژيم غذايي، اصول يك رژيم غذايي علمي، روش نصب بالن در معده، نقش ورزش در كاهش وزن، جراحي گوارشي و عوارض آن‌ها و جراحي‌هاي زيبايي در كاهش وزن را مورد بحث و بررسي علمي و تخصصي قرار داده‌ايم.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
درمان چاقي با قرص‌ها و داروهاي لاغري درمان قطعي و دائمي نيست و حتي مصرف قوي‌ترين اين داروها حداكثر 5 تا 10 كيلوگرم از وزن افراد چاق را در طول يك سال كاهش مي‌دهد. اين در حالي است كه فرد بايد متحمل هزينه‌هاي گزاف خريد اين داروها شود و مخارج زيادي را بابت مصرف آن‌ها پرداخت نمايدو دچار مشكلات زيادي شوند كه ديگر قابل حل نباشد.
تغيير شيوه زندگي به سمت تحرك بيشتر و مصرف غذاهاي سالم‌ترو نحوه صحيح گرفتن رژيم غذايي و انجام حركات ورزشي مناسب تنها راه حل مبارزه با مشكل چاقي است. در خصوص افرادي كه داراي نمايه توده بدن ( BMI) بالايي بوده و مبتلا به چاقي مفرط هستند درمان‌هاي دارويي حتي به شكل موقت نيز پاسخگوي اين افراد نبوده ضمن آن كه رژيم‌هاي غذايي نيز در اين افراد تأثير كمي به دنبال دارد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
در آزمايشگاهي در آمريكا ميزان خواب افراد در كنارعادات غذايي آنها مورد بررسي قرار مي گيرد. اگر ميزان خواب روزانه ي انها كمتر از ۷ تا ۸ ساعت باشد، بجاي مصرف دارو يا رژيم غذايي به آنها توصيه مي شود كه بيشتر بخوابند. وقتي افراد بيشتر مي خوابند بيشتر احساس سيري مي كنند و بنابر اين مي توانند وزن خود را كم كنند.
دليل اينكه كم خوابي بر چاقي تأثير دارد اين است كه بي خوابي توازن هورمون ها را بر هم مي زند و باعث كم شدن هورمون لپتين (كه باعث احساس سيري مي شود) شده وهورمون گرلين (كه باعث ايجاد گرسنگي مي شود) را افزايش مي دهد. بنابر اين احساس مي كنيم گرسنه هستيم در حالي كه نيستيم و شروع به خوردن مي كنيم درنتيجه خوابيدن مي تواند ارزان ترين روش درمان چاقي باشد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
اساتيد ميهمان :
دكتر سعيدكيمياگر: دكتراي تخصصيphd تغذيه از دانشگاه ردآيلند امريكا، استاد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي.
دكتر سعيد حسيني : فوق دكتري تخصصي تغذيه، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران.
دكتر محمد هاشمي: دكتري پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي ايران، دبير انجمن علمي پيشگيري و درمان چاقي ايران
دكتر حسين خدمت: فوق تخصصي بيماري‌هاي گوارشي و كبد، استاد دانشگاه علوم پزشكي بقيه الله ، دكتري پزشكي از دانشگاه لوم پزشكي تهران .
دكتر كرم الله طولابي : استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران-فوق تخصص (فلوشيب) لاپاروسكوپي از انگلستان- بنيان‌گذار جراحي لاپاروسكوپي چاقي در ايران.
دكتر هومن انگوراني: استاديار دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو تيم پزشكي معاينات ورزشكاران رده‌هاي ملي در آكادمي ملي المپيك.
دكتر مهدي ديلمي‌پور: عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، متخصص جراحي عمومي، فوق تخصص جراحي زيبايي و ترميمي فلوشيب جراحي جمجمه، فك و صورت .
 
 
 
ساعت مچي Lacost
نهايت زيبايي و ظرافت در كنار كيفيتي استثنايي و ماندگار
28,500 تومان
بلوتوث هوشمند Jupiter jack
هم رانندگي كنيد، هم با موبايل صحبت كنيد
34,500 تومان
چاي سفيد معجزه گر
چاي شگفت انگيز وآرام بخش و ضد استرس
29,500 تومان
مقنعه طرح بيتا
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎ انگيز و كيفيت دوخت بي نظير
32,000 تومان
مترجم سخنگوي پاسارگاد
مترجم هوشمند كلمات و جملات انگليسي به فارسي و بالعكس
15,000 تومان
عينك زنانه Bvlgari
عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن
34,500 تومان
ساعت puma new 2013
ساعت برگزيده معتبرترين مجله هاي دنيا
28,500 تومان
اسپري ضد جوش
از بين برنده جوشهاي بدن و صاف كننده پوست
29,500 تومان
وكيل خود شويد
مجمومه آموزش قوانين كار ,تامين اجتماعي ,قراردادها
19,800 تومان
پكيج آموزش زبان TopNoch
پكيج طلايي ويژه شركت در آزمون هاي بين المللي
19,500 تومان
آموزش خودآرايي به سبك هاليوود
آموزش حرفه اي خط چشم و انواع سايه
6,900 تومان
نوشابه اسپيكر
اسپيكري كاملا شبيه به نوشابه پپسي واقعي
39,500 تومان
ماسك لايه بردار face 2 face
پوستي لطيف و زيبا داشته باشيد
15,900 تومان
ساعت Gucci طرح love
ساعتي كه هم ساعت است و هم دستبند.
28,500 تومان
چاي جنسينگ
تقويت ‌كننده قواي عمومي بدن و به ‌ويژه تقويت ‌كننده توانايي جنسي
22,500 تومان
جاكليدي برج ميلاد
جاكليدي استثنايي و بسيار جالب
13,900 تومان
كف چند منظوره اتومبيل
يك شوينده به جاي چندين شوينده
14,500 تومان
ساعت ديواري طرح قهوه
ساعت ديواري بسيار شيك و منحصر به فرد
45,000 تومان
اسپيكر و آمپلي فاير آيفون
برنده جايزه بهترين گجت در سال 2013
25,500 تومان
آموزش فركردن مو
آموزش انواع مختلف فر مو به سبك هاليوودي ها
5,900 تومان
مقنعه شال دار مهتاب
مقنعه فوق ‎العاده زيباي شال دار مهتاب با طراحي ايراني
27,500 تومان
آويز لاله گوش
گوشواره اي بسيار زيبا و منحصربفرد
8,500 تومان
نگين بيني
با قابليت استفاده آسان بدون نياز به سوراخ كردن
4,900 تومان
پكيج هديه بانوان 90درصد تخفيف
شما 23 مجموعه كامل را با قيمت يك محصول دريافت ميكنيد!!!
13,500 تومان
آموزش ICDL 2013 فارسي
39 ساعت آموزش جامع چند رسانه اي ICDL جديد
19,800 تومان
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive