گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, May 11, 2013

||_Tehroon-Online_|| بیشترین دستمزدهای بازیگران در تاریخ هالیوود



 
 
 
 
-------------------------
 
 
همه می دانند که بازیگران درجه یک هالیوودی دستمزدهای مولتی میلیون دلاری دریافت می کنند، و فقط دستمزدهای بالا نیست، آنها طرفداران فراوان، جت های اختصاصی، مهمانی های بزرگ و هزاران امتیاز دیگر دارند. ستاره های درجه یک برای یک فیلم به راحتی 10 تا 20 میلیون دلار می گیرند. ولی ما در اینجا به بالاترین دستمزدهای تاریخ هالیوود اشاره می کنیم.
برای آنکه بازیگری بتواند از یک فیلم سینمایی ثروتی عظیم بدست آورد، به چیزی بیش از دستمزد بالا نیاز دارد. حتی اگر بازیگری مانند آدام سندلر از هر فیلمی که بازی می کند 20 میلیون دلار در بیاورد، این برایش کافی نیست. اگر می خواهید در هالیوود ثروت فراوانی بدست آورید، به یک چیز نیاز دارید و آن امتیاز است. امتیاز به درصدی از درآمدهای یک فیلم سینمایی گفته می شود که فرد طلبکار است. برای مثال، اگر برد پیت یک فیلم بازی کند، ممکن است 10 امتیاز (10 درصد) از درآمد فیلم را علاوه بر دستمزد 20 میلیون دلاری طلب کند. این یعنی او 10 درصد از درآمد ناخالص فیلم سینمایی ("امتیاز ناخالص" یعنی قبل از هزینه ها، "امتیاز خالص" یعنی بعد از هزینه ها) می گیرد. بنابراین اگر این فیلم سینمایی 100 میلیون دلار دربیاورد، برد پیت 10 میلیون دلار دیگر هم می گیرد. البته مدیران استودیوهای تولید فیلم فقط به دایره کوچکی از بزرگترین و پردرآمدترین ستاره های دنیا امتیاز می دهند.
با توجه به همه این نکات در اینجا سوپراستارهایی را برمی شماریم که بیشترین دستمزدهای بازیگری را در تاریخ هالیوود دریافت کرده اند:
 
1. تام کروز – 290 میلیون دلار از فیلم های "مأموریت ناممکن 1، 2، 3 و 4"
تام کروز یکی از ثروتمندترین بازیگران در هالیوود است به یک دلیل: او هرگز در فیلمی بازی نمی کند که از سود ناخالص آن درصد زیادی دریافت نکند. این موضوع گاهی هم مسئله ساز شده است به خصوص وقت هایی که فیلم های او زیاد فروش نداشتند. ولی اغلب مواقع، آقای کروز همیشه موفق شده است فیلم پرفروشی برای خودش دست و پا کند. پردرآمدترین نقش او تابحال نقش مأمور ایتان هانت در مجموعه فیلم های مأموریت ناممکن بوده است. کمپانی تولید فیلم کروز حقوق او در این فیلم ها را بررسی کرده و سپس هر چهار فیلم را تولید کرد. این باعث شد که کروز از فیلم اول 70 میلیون دلار، از فیلم دوم 75 میلیون دلار، از فیلم سوم 75 میلیون دلار و از فیلم چهارم 70 میلیون دلار درآمد داشته باشد. این یعنی کروز جمعاً 290 میلیون دلار دریافت کرده که بیشترین دستمزدی بوده که تابحال یک بازیگر دریافت کرده است.
 
 
2. کیانو ریوز – 262 میلیون دلار از فیلم های "ماتریکس 1، 2 و 3"
آیا می دانستید که قبل از کیانو ریوز، نقش "نیو" به ویل اسمیت پیشنهاد شده بود؟ نه تنها ویل اسمیت یک نقش استثنائی در یکی از بزرگترین فیلم های 20 سال گذشته را از دست داد، بلکه دستمزد 262 میلیون دلاری را نیز از دست داد. اشتباه نشنیدید، کیانو ریوز برای سه گانه ماتریکس 262 میلیون دلار دریافت کرد. او برای فیلم اول 10 میلیون دلار به علاوه 10 درصد از درآمد ناخالص گرفت. ماتریکس 1 در نهایت 460 میلیون دلار در کل دنیا فروش کرد که در کل 56 میلیون دلار آن به ریوز رسید. برای هر کدام از فیلم های دوم و سوم هم او 15 میلیون دلار دستمزد به علاوه 15 درصد از کل فروش فیلم ها را گرفت. ماتریکس 2 742 میلیون دلار در کل دنیا فروخت و 126 میلیون دلار عاید ریوز کرد. فیلم سوم 430 میلیون دلار فروخت و 80 میلیون دلار آن به ریوز رسید. این یعنی برای سه گانه ماتریکس، ریوز 262 میلیون دلار گرفت. دستمزد 126 میلیون دلاری کیانو ریوز برای فیلم دوم ماتریکس بالاترین دستمزدی که یک بازیگر برای تنها یک فیلم تابحال گرفته است.
 
 
3. جانی دپ – 185 میلیون دلار از فیلم های "دزدان دریایی کارائیب 1، 2، 3 و 4"
در ماه جولای گذشته، یک وبلاگ سینمایی اعلام کرد که جانی دپ از 4 فیلم دزدان دریایی کارائیب، 350 میلیون دلار درآمد داشته است. تنها منبعی که ذکر شده بود این بود: فردی آگاه از قراردادهای او. کمپانی دیزنی فوراً این ادعا را رد کرد و این رقم را کاملاً نادرست شمرد. حقیقت این است: جانی دپ برای فیلم اول 20 میلیون دلار، برای فیلم دوم 60 میلیون دلار، برای فیلم سوم 50 میلیون دلار و برای فیلم چهارم 55 میلیون دلار دریافت کرد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که برای فیلم پنجم جانی دپ چیزی حدود 95 میلیون دلار می خواهد و از فروش دی وی دی ها و فروش گیشه هم سهم می خواهد.
 
 
4. بروس ویلیس – 120 میلیون دلار از فیلم "حس ششم"
برای آنکه بروس ویلیس، یکی از بزرگترین ستاره های سینمایی روی کره زمین را متقاعد کنید که در فیلمی غیرعادی در مورد مرده ها بازی کند که کارگردان آن فرد ناشناسی بدون سابقه کاری است، استودیوی تولید آن فیلم باید 14 میلیون دلار به علاوه 17 درصد از امتیاز ناخالص را به او پیشنهاد کند. همه ما حالا می دانیم که فیلم "حس ششم" یک فیلم پرفروش بود که در کل دنیا 670 میلیون دلار فروخت. این یعنی علاوه بر دستمزد 14 میلیونی، 106 میلیون دلار دیگر هم به حساب بانکی بروس ریخته شد. از اینها گذشته ویلیس وقتی در این فیلم بازی می کرد هزینه 450 هزار دلاری جت اختصاصی برای رفت و آمد او هم پرداخت می شد. همبازی ویلیس در این فیلم، هیلی جوئل اوسمنت، فقط و فقط 150 هزار دلار دستمزد گرفت و جت اختصاصی هم درخواست نکرد.
 
5. تام کروز – 100 میلیون دلار از فیلم "War of the Worlds"
 
6. تام هنکس – 70 میلیون دلار از فیلم "Forest Gump"
وقتی که تولید این فیلم به کمبود بودجه خورد، هنکس نیمی از دستمزد 10 میلیون دلاری اش را به ازای 10 درصد سهم از درآمد ناخالص فیلم به آنها برگرداند. این کار عاقلانه او باعث شد که او 70 میلیون دلار دیگر به علاوه جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.
 
7. هریسون فورد – 65 میلیون دلار از فیلم های "Indiana Jones" و "Kingdom of Crystal Skull"
این باید بیشترین دستمزد برای یک فیلم کاملاً وحشتناک باشد. بدون شرح!
 
8. جک نیکولسون – 60 میلیون دلار از "Batman"
جک نیکولسون برای اینکه در فیلم بتمن در سال 1989 بازی کند، قرارداد خوبی بست. او قبول کرد که بجای دستمزد معمول 10 میلیون دلاری اش، 6 میلیون دلار بگیرد و در عوض از درآمد ناخالص فیلم هم سهم داشته باشد. وقتی این فیلم سینمایی 411 میلیون دلار فروش کرد، نیکولسون 60 میلیون دلار دیگر هم دریافت کرد که در آن زمان رکورد بزرگی بود.
 
9. آدام سندلر – 60 میلیون دلار از "Anger Management"
سندلر برای این فیلم سینمایی 20 میلیون دلار دستمزد گرفت و 25 درصد هم از درآمد ناخالص آن را هم دریافت کرد.
 
 
10. لئوناردو دی کاپریو – 59 میلیون دلار از فیلم "Inception"
 
11. ویل اسمیت – 54 میلیون دلار از فیلم "Bad Boys II"
 
12. رابرت داونی جی. آر. – 50 میلیون دلار از فیلم "Avengers"
 
13. ویل اسمیت – 44 میلیون دلار از فیلم "مردان سیاه پوش 2"
 
14. لئوناردو دی کاپریو – 40 میلیون دلار از فیلم "تایتانیک"
 
15. تام هنکس – 40 میلیون دلار از فیلم "نجات سرباز رایان"
 
16. جانی دپ – 40 میلیون دلار از فیلم "آلیس در سرزمین عجایب"
 
*** مل گیبسون – 400 میلیون دلار از فیلم "مصائب مسیح"
در واقع گیبسون این دستمزد را برای کارگردانی این فیلم دریافت کرد نه بازیگری، به همین دلیل او را در لیست قرار ندادیم. زمانی که هیچ استودیوی فیلمسازی حاضر نبود بودجه این فیلم را تأمین کند، گیبسون 45 میلیون دلار از جیب خودش برای تولید و تبلیغات این فیلم هزینه کرد. البته با توجه به اینکه این پول نیمی از کل دارایی خالص او در آن زمان بود، در واقع او ریسک کرد. از آن طرف، بخاطر تأمین بودجه فیلم از جیب خود، 50 درصد از سود گیشه را برداشت که در نهایت این درصد معادل 300 میلیون دلار شد. 75 میلیون دلار دیگر از فروش دی وی دی ها و 25 میلیون دلار هم از بازاریابی آن، به مبلغ فوق اضافه کنید. جمعاً 400 میلیون دلار در ازای یک ریسک!
10 فيلم برتر اسكار سال 2013
اولين ايراني باشيد كه فيلمهاي برتر اسكار 2013 را ديده ايد
با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
هاليوود در سال 2013 با پديده هاي عجيبي روبرو شده است
فيلمهايي كاملا متفاوت كه داوران
 اسكار 2013 را مبهوت خود كرد
2 دي وي دي شامل فيلم هاي
Life of Pi 2012, Argo.2012,Lincoln 2012,The Hobbit,BRAVE,Les Miserables
Eat Pray Love, Jack Reacher2012,Skyfall.2012,Django Unchained 2012
موفق ترين و پر مخاطب ترين  فيلم هاي اسكار 2013
براي اولين بار درايران
تقديم به همه طرفداران سينما
قيمت: 7500 تومان
                
(آرگو/ Argo) :  سياسي‌ترين فيلم در ليست نامزدهاي اسكار، همين آرگو است. فيلمي به كارگرداني «بن افلك».داستان فيلم بازمي‌گردد به ماجراي گروگان‌گيري كاركنان سفارت آمريكا در ايران، پس از انقلاب. يك مأمور CIA ، توني مندز (بن افلك) تلاش مي‌كند تا اين ۶ تن را به ترتيبي فراري دهد. فيلم‌نامه‌ي اوليه «اربابان نور» نام داشت و از روي كتابي به قلم «راجر زلازني» نوشته شده‌بود. افلك در اين فيلم زحمت زيادي كشيده تا دهه‌ي ۷۰ ميلادي را به‌صورتي كاملاً باورپذير ارائه دهد. آرگو، واژه‌اي است كه ريشه‌اي يوناني دارد. اين نام در افسانه‌ي «جيسن» آمده است، جواني كه با كشتي به قصد يافتن پشم طلا، راهي اقيانوسي بي‌كران مي‌شود.
قيمت: 7500 تومان
                
شجاع (Brave):  «شجاع» داستان شاهزاده‌خانمي به نام مريدا است كه سر نترسي دارد مي‌خواهد مستقل باشد. در روزي كه بزرگان كشور براي خواستگاري پسرانشان از او به ديدار او و خانواده‌اش مي‌آيند، اتفاقي مي‌افتد. براي مارك اندروز، اين اولين تجربه‌ي كارگرداني فيلم بلند انيميشن است. كارگردان ديگر اثر، «برندا چپمن» در كارهي انيميشني باتجربه‌تر است. پيش از اين كار، كارگرداني انيميشن «شاهزاده‌ي مصر» را بر عهده داشت.
لينكلن (Lincoln): داستان فيلم، از ماجراي آشناي آمريكا در سال‌هاي جنگ داخلي، رياست‌جمهوري آبراهام لينكلن (دنيل دي‌لوييس) و فراز و نشيب تصويب اصلاحيه‌ي سيزدهم اعلاميه‌ي منع برده‌داري در كنگره مي‌گويد.
قيمت: 7500 تومان
                
(بي‌نوايان/ Les Miserables):  فيلمي موزيكال، به كارگرداني «تام هوپر»، كه اسكار را به‌خاطر «سخنراني پادشاه» از آن خود كرده‌بود، و روايتي ديگرباره از اثر معروف «ويكتور هوگو». به‌جاي «آن هاتاوي»، قرار بود «ايمي آدامز»، «جسيكا بيل»، «ماريون كوتيارد»، «كيت وينسلت» يا «ربه‌كا هال»، نقش فانتين را بازي كنند، به پيشنهاد هيو جكمن، نقش به هاتاوي داده شد. «آماندا سي‌فرايد» نيز كه نقش كوزت در بزرگسالي را ايفا كرده، در كودكي نقش كوزت را در كنسرتي به عهده داشت.
زندگي پي (Life Of Pi): فيلم «آنگ لي»، در اين دوره‌ي اسكار بسيار مورد توجه قرار گرفته‌است. در برهه‌اي از تعريف پروژه، قرار بود «ام نايت شيامالان» كارگرداني و نويسندگي اين فيلم را بر عهده بگيرد.در سكانس‌هاي قايق كه «سوراج شارما» كه نقش پي را ايفا مي‌كرد، يك ببر واقعي در كنارش نبود و آن‌چه كه مي‌بينيم، حاصل تكنيك CGI است. اين فيلم بر اساس رماني از «يان مارتل» ساخته شد. فيلم، با بودجه‌ي هنگفت ۱۲۰ ميليون دلاري ساخته‌شد.
قيمت: 7500 تومان
                
راجر ديكينز (Skyfall):  يك نام افسانه‌اي ديگر در فيلمبرداري. او نامزد ۱۰ اسكار شده‌است كه تاكنون موفق به ربودن مجسمه‌ي طلايي نشده. ۶۹ كار در كارنامه دارد. از كارهاي به‌يادماندني او مي‌توان به «رهايي از شائوشنك»، «جايي براي پيرمردها نيست» و «يك ذهن زيبا» اشاره كرد.
(جانگو رها شده/ Django Unchained):  فيلم تازه‌ي «كوئنتين تارانتينو» طرفداران بسياري پيدا كرده و نقدهاي مثبت زيادي دريافت كرده‌است. داستان فيلم، درباره‌ي جانگو، برده‌اي رها شده‌است كه به كمك «دكتر كينگ شولتز» مي‌خواهد همسرش را از چنگال يكي از ملاكين زورگوي مي‌سي‌سي‌پي نجات دهد. در قياس با فيلم‌هاي آمريكايي معمول؛ بسيار طولاني است، حدود ۲ ساعت و ۳۵ دقيقه، اما اصلاً از تب و تاب نمي‌افتد و خسته‌كننده نمي‌شود.فيلم‌برداري اين پروژه ۱۳۰ رور طول كشيد، كه طولاني‌ترين فيلم‌برداري براي فيلم‌هاي تارانتينو بود.
 
   
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم هاي منتخب اسكار 2013
[i]
10 فيلم برتر اسكار سال2013 با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل كرگدن بابازي بهروزوثوقي
[i]
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره ي هاليوود مونيكا بلوچي
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال حريم سلطان با زيرنويس
[i]
پربيننده ترين سريال كشور تركيه
 
 
قيمت: 39000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
 
 
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه كامل سريال طنز پايتخت 2
[i]
پرمخاطب ترين سريال نوروز 92 برگزيده بينندگان در نظر سنجي صدا و سيما
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
مجموعه 20 فيلم هندي
[i]
بهترين فيلم هاي هندي اكران شده براي عاشقان فيلم هاي اكشن و عاشقانه هندي.
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شكارچيان طبيعت preDators
[i]
براي ديدن درنده ترين و مخوف ترين جانداران كره ي زمين آماده شويد
 
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال زنان سرسخت
[i]
سريالي بسيار زيبا در ژانر درام و كمدي با زيرنويس فارسي.. بسيار ديدني و پرطرفدار
قيمت: 13500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ترسناك ترين فيلمهاي 2009(3)
[i]
با كيفيت عالي و زيرنويس فارسي قابل پخش در كامپيوتر
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
زندگي با ارواح
[i]
در صورتي كه دچار مشكل قلبي هستيد  جداً از ديدن اين مجموعه خود داري نماييد !!!!!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند پشت پرده مرگ بن لادن
[i]
آيا صدام و بن لادن زنده اند؟ آيا بزودي گروه تروريستي جديدي راه اندازي خواهد شد؟
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي 2010
[i]
تعدادي از اين فيلمها هنوز هم در حال اكران مي باشد
 
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي كمدي تابستان
[i]
5فيلم داغ و كمدي فقط در يك DVD
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند ترورهاي ننگين تاريخ
[i]
شاهكاري تكرار نشدني در دنياي مستندها
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive