گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, November 19, 2012

||_Tehroon-Online_|| دختر با این ویژگی ها مجرد می ماند



 
 
دختر با این ویژگی ها
 
چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.
 
تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند – شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! – بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.
 
چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.
 
1- دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده اند!
شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است، و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود.
 
لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند. اگر شما هم ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانید، به مقاله «پسرهایی که مجرد» می مانند نگاهی بیندازید.
 
زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.
 
البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!
 
2- دخترهای خرافاتی
اگر اولین سوالی که در هنگام آشنایی با افراد می پرسید این است که متولد چه ماهی هستند، اگر پای دکه روزنامه فروشی می ایستید و فال این ماهتان را در تمام مجلات می خوانید، اگر در کتابخانه اتاقتان انواع گوناگون کتاب های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و ... است، اگر به خودتان انواع سنگ های ضد چشم زخم، ازدیاد حافظه، مهره مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیاره ژوپیتر و از این جور چیزها آویزان کرده اید و اگر پاتوق شما خانه معروف ترین فال قهوه گیر شهر است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته های مختلفتان نسخه های عجیب و غریب می پیچد، باید بگوییم که سرگرمی خوبی دارید اما خیالتان را راحت کنم: متاسفانه در طالع شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی شود!
 
می دانید چیست، متاسفانه مردها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی آورند و اصلا نمی توانند شما را درک کنند. آنها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه میبینند، به خاطر همین ذاتا از این جور کارها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آنها چه فکری در مورد شما می کنند، اما ... خواهش می کنم به خاطر خودتان هم که شده کمی منطقی باشید!
 
3- دخترهای خانم معلم
من یکی از آنها را می شناسم. او مثل یک وجدان آگاه «اکسترنال» است که به من وصلش کرده باشند: مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روانشناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه ای داشته را به من گوشزد می کند.
 
او مرتب یادآوری می کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد شدن از خیابان خیلی احتیاط کنم، بزرگترها را نباید به اسم کوچک صدا کنم، کلم بروکلی برای سلامتی مان خیلی خوب است، چت کردن کار بدی است، موقع کار با کامپیوتر باید صاف نشست، و هیچ وقت نباید از چراغ قرمز رد شد! و خدا نکند که من بخواهم دست از پا خطا کنم و این دستورات را نادیده بگیرم، مثلا خدای ناکرده بروم سینما و پفک و چیپس با سس تند بخورم!
 
البته او خیلی دختر خوب و شایسته ای است، اما هیچ وقت نمی توانم از بودن با او لذت ببرم. (بیچاره همسرش!) بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد،بالغ و کودک درون، یک «معلم» درون هم داریم که اینها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.
 
4- دخترهای پول پرست
نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دخترهایی هستند. این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعی اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!
 
قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.
 
5- دخترهای انحصارطلب
دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند: آنها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آنها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی خبرند.
 
آنها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آنهاست، و اگر او کوچکترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه های دیگر زندگی اش بکند اوقاتشان تلخ می شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند.
 
البته در ابتدای آشنایی خودبخود طرف مقابل ما تمام زندگی مان می شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می اندازد. هر فردی در کنار ازدواجش، که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی اش است، لازم است به خانواده اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند؛ همچنین به فردیت خودشبه عنوان یک انسان مستقل. این دخترها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می گیرند، وهیچ مردی هم این را نمی خواهد.
 
6- دخترهای خودباخته
دخترهای خودباخته را حتما می شناسید: آنها به خاطر رابطه شان از همه چیزشان می گذرند و حاضرند تمام زندگی شان را برای طرف مقابلشان فدا کنند. آنها از خود گذشته هایی هستند که همیشه در دسترسند، هرگز ناراحت و دلخور نمی شوند، همیه دنبال راضی کردن طرف مقابلند، هیچ اولویتی برای خودشان قائل نیستند، از نیازهای خودشان می گذرند تا به نیازهای مرد زندگی شان برسند، به فکر رشد و پیشرفت شخصی نیستند و بالاخره همه زندگی شان در رابطه شان خلاصه می شود.
 
این جور دخترها همه این کارها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند. آنها در نهایت به افرادی بی هویت و به شدت وابسته تبدیل می شوند که همه بار زندگی شان روی دوش همسرشان خواهد بود.
 
گاهی اینطور به نظر می رسد که دخترهای سر به زیر حرف گوش کن بیشتر مورد توجه هستند، اما آنها بعد از مدتی بی نهایت کسل کننده می شوند. در واقع دخترهایی که در حد خودشان استقلال و هویت دارند و به دنبال رشد شخصی خودشان هم هستند برای همه جذابترند.
 
7- دخترهای غرغرو
این آخرین مورد است اما بیشتر از تمام مواردی که تا اینجا خواندید آدم ها را از شما فراری می دهد. واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟!
 
از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.
 
وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.
 
البته که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثرتر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

آشنايي با بلوغ دختران

پكيج 100 % اورجينال

پاسخ صريح و بي پرده به سوالات 

ويژه سال ۹۱ 

مجموعه فيلم هاي آموزشي بهداشتي

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي نوجوان ها

ناگفته هاي بلوغ  ويژه دختران 

آموزش مسائل مربوط به دوران قاعدگي (پريود)

 فقط ويژه دختران
داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
 
قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
در طول زندگي يك فرد وقايعي رخ مي‌دهند كه از اهميت خاصي برخوردارند يكي از اين وقايع بلوغ است. دوران بلوغ با تغييرات شگرف روحي و جسمي يك دوره حساس و تأثير گذار در زندگي دختران است.
بلوغ دوره بحراني انتقال از مرحله كودكي به بزرگ سالي و زمان كسب قدرت باروري است. نوجوان تغييراتي در جسم و روح خود احساس مي‌كند، سؤالاتي براي او مطرح و دچار اضطراب مي‌شود. با افزايش آگاهي دخترانمان و پاسخ صريح و بي‌پرده به سؤالاتي كه از روي حجب و حيا هيچگاه پرسيده نمي‌شوند به سلامتي روحي و جسمي آنان در طول زندگي كمك كنيم.
داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
به همين منظور DVD آشنايي با بلوغ دختران توليد و هم اكنون در دسترس خانواده‌هاي محترم قرارداد ضمناً اين DVD آموزشي مجوزهاي لازم از وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت بهداشت، درمان و آموزشي پزشكي را اخذ نموده است.
داراي مجوز رسمي از:
وزارت آمـــوزش و پــــرورش به شــماره  101/60/17288
وزارت فــــرهنگ و ارشـــاد اســــلامي به شماره  154/90/74669
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به شـــماره 303/14671 
داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
 
قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
در اين فيلم به بررسي مطالب زير مي‌پردازيم:
  • تعريف بلوغ
  • عوامل مؤثر بر شروع بلوغ
  • جوش صورت (آكنه)
  • تسريع رشد
  • تغيير صدا
  • تغييرات خلقي
  • توصيه‌هاي بهداشتي
  • بلوغ زودرس و ديررس
  • افزايش قد و تجميع چربي
  • رشد موها در مناطق خاص بدن
  • شروع پريود و مشكلات مرتبط با آن
  • كم خوني(علل و روش پيشگيري)
  • بررسي جنبه‌هاي روانشناسي بلوغ
  • توصيه‌هاي تعليمي و تربيتي در بلوغ
 
اكليل فرنچ ناخن 12 رنگ
روش جديد و آسان فرنچ ناخن(در 12 رنگ متنوع و زيبا)
17,900 تومان
سرم موي كريستال اصل
محافظ مناسب براي موهاي آسيب ديده 100 % اورجينال
15,900 تومان
مكعب روبيك شوكر
سرگرمي فراموش نشدني(شوخي با مكعب روبيك!)
7,900 تومان
كنكور در خانه (اورجينال)
نرم افزار جامع شبيه ساز كنكور سراسري و آزاد و فني حرفه اي!
9,500 تومان
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
15,500 تومان
ساعت پرواز
ساعتي زيبا جذاب و شگفت انگيز
34,000 تومان
تي شرت جادويي نانو
از بين بردن بوي بدن,جلوگيري از تعرق بدن,بهبود بيماري هاي قارچي و حساسيت پوستي
24,500 تومان
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
10,900 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
آچار فرانسه 2013 اورجينال
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
10,800 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
پد ضد درد قاعدگي بانوان
با خاصيت معجزه آسا ... بسته اي گرم كننده جهت از بين بردن درد قاعدگي
7,900 تومان
تكنولوژي عشق (دكترآزمنديان)
روش هاي مديريت عشق و زندگي سمينار هاي آقاي دكتر عليرضا آزمنديان
10,000 تومان
سفيد كننده زير بغل(جديد)
با خاصيت خنك سازي بدن و از بين برنده سياهي(داراي املاح طبيعي)
14,500 تومان
ادكلن VIP 212 for men
ادكلني مشهور با رايحه ي فوق العاده جذاب
34,000 تومان
پكيج جايزه كودكان 80درصد تخفيف
10 محصول بي نظير در يك بسته با قيمت اسثنايي و 80 درصد تخفيف
10,500 تومان
ساعت نگين دار LV
ساعتي از پاريس داراي نگين هاي ظريف و زيبا
20,900 تومان
ظرف غذاي جادويي بچه
چرخش ۳۶۰ درجه اين ظرف باعث مي شود غذاي درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد
9,500 تومان
بازي FIFA 2013 داغ داغ
نسخه جديد FIFA 13 فوق العاده(واقعي ترين شبيه سازي مسابقات فوتبال )
4,900 تومان
ژورنال معماري داخلي خارجي 2012
مجموعه اي كامل از ژورنال هاي  معماري داخلي و خارجي(محصول سال 2012)
15,900 تومان
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
8,500 تومان
آموزش كاشت ناخن در منزل
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
6,500 تومان
ريمل گياهي max factor
كاملا گياهي تهيه شده از عصاره چاي سبز , بدون عوارض شيميايي
15,900 تومان
ست آينه و شانه دونگ يي
ست آينه و شانه به طرح هاي سلطنتي سال 2012
14,500 تومان
شال عشق
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
10,000 تومان
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive