گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, November 22, 2012

||_Tehroon-Online_|| فیلم های انتحاري این روزهای سینماها



 
 
نگاهي به آثار 7 کارگردان فيلم اولي
شايد جالب باشد اگر بدانيد از ميان 14 فيلم روي پرده سينماهاي كشور، 7 فيلم از كارگرداناني بهره برده‌اند كه نخستين تجربه فيلمسازي‌شان را انجام داده‌اند كه متأسفانه به دليل شرايط عجيب اكران، اين كارگردانان نتوانسته‌اند براي فيلم اول خود، گيشه پرزرق و برق و رضايت بخشي را شاهد باشند.

با هم نگاهي كوتاه و گذرا خواهيم انداخت به اين 7 فيلم.

 


 
بغض

«بغض» جزو معدود فيلم‌هاي خوبي است كه در سال 91 به اكران درآمد و متأسفانه به دليل مشكلات موجود بر سر راه سينماي ايران، مثله شد. «بغض» هم اينك تنها 3 سالن در پايتخت دارد و توانسته فروشي معادل 215 ميليون تومان داشته باشد.آنچه در «بغض» بيش از هر چيز ديگري اهميت دارد، روايت يك جريان كلاسه بندي شده از موضوعي به نام «مهاجرت» است.

فيلم اگرچه تدويني غيرخطي دارد اما مخاطب به راحتي مي‌تواند شخصيت‌هاي فيلم و انگيزه‌هاي قبلي و بعدي آنها را بشناسد و بداند آنها به چه دليلي دست به آن سرقت زده‌اند با اين‌كه شرايط خاص آنها را نيز درك مي‌كند اما چنين فيلم خاصي، مشكل خاصي هم دارد و آن، تعبيه نادرست فلاش بك‌هاي پرتعداد فيلم است.

«بغض» دو روايت متفاوت از يك داستان را به مخاطب خود نشان مي‌دهد: يكي روايت پرالتهاب زمان حال است و ديگري روايت عاشقانه و خنثي در زمان قبل كه به صورت فلاش بك، در دل زمان پرالتهاب فيلم نشان داده مي‌شود كه اين اقدام، ناگهان مخاطب را از فضاي پرهيجان و پرسؤال، به فضايي عاشقانه و آرام مي‌برد كه شدت اين تغيير فضا، براي مخاطب چندان خوشايند نيست اما با تمام اين اشكالات، «بغض» يكي از بهترين فيلم‌هاي به اكران درآمده سال‌جاري به حساب مي‌آيد.

 



 

آئينه‌هاي روبه‌رو


خيلي مهارت مي‌خواهد كه كسي بر روي سوژه‌اي بشدت ملتهب دست بگذارد و بتواند به درستي، پيچ و خم‌هاي درام را از كنار خطوط قرمز عبور داده و در نهايت به داستاني زيبا و متأثركننده برسد. «آئينه‌هاي روبه‌رو» به عنوان نخستين ساخته «نگار آذربايجاني» فيلم قابل تحسيني است كه متأسفانه به دليل عدم برخورداري از برخي سينماها و همچنين خلأ تبليغات محيطي و تلويزيوني، با داشتن 5 سالن توانسته فروشي معادل 45 ميليون تومان داشته باشد.

بزرگترين امتيازي كه فيلمنامه اين فيلم از آن بهره مي‌برد اين است كه آدم‌هايي را به تصوير كشيده كه در عين خاص بودن در جامعه امروز ما، بشدت عادي و مرسوم نشان داده مي‌شوند؛ فيلم، اين انسان‌ها و خصايل خاص آنها را گل درشت نشان نمي‌دهد و نمي‌خواهد از خصوصيات خاص اين آدم‌ها، پوئن‌هاي داستاني استحصال كند.

 و به همين جهت است كه اين افراد در فيلم، به شخصيت مي‌رسند و تيپ نيستند چون به آنها نگاهي داستاني نشده است و در عين اين‌كه مي‌توانست مستعد نوعي مستند از زندگي اين آدم‌ها در جامعه ما باشد و واجد شكل اسنادي بسياري نيز بود، اما با رعايت صحيح همان پيچ و خم‌هاي دوست داشتني، فيلمنامه، به يك ملودرام زيبا و تأثيرگذار رسيد كه قدرت درك مطلوب آن براي مخاطبان، با درصد بسيار بالايي قابل مشاهده است.

 




 
اختاپوس

شايد كسي فكرش را هم نمي‌كرد كه نخستين ساخته «سيد جواد هاشمي» با داشتن اين همه ستاره سينمايي و بهره‌مندي از جلوه‌هاي بصري بسيار خوب و با دارا بودن 20 سالن سينمايي، تنها فروشي معادل 250 ميليون تومان در تهران داشته باشد.اما شرايط بد اكران و همچنين اكران 5 فيلم‌گونه كودك و نوجوان به صورت همزمان و از آن طرف، اصرار سينماداران بر ادامه اكران «كلاه قرمزي و بچه ننه» سبب شد نخستين ساخته جواد هاشمي، خيلي كمتر از آن چيزي كه انتظار داشتيم، فروش كند.

«اختاپوس» فيلمي است كه علي‌رغم برخورداري از جلوه‌هاي ويژه ميداني، داستان هم دارد؛ داستاني كه ميان روايت جدي و فانتزي خود دچار نوسان است و همين، جذابيت داستان را دوبرابر مي‌كند.استفاده خوب و درخور توجه سازندگان از عناصر كاربردي سينماي كودك در اين فيلم سبب شده تا اين قشر از مخاطب، با فيلم جامعي روبه‌رو باشد؛ فيلمي كه روند دراماتيك پرچالشي را براي كودكان و نوجوانان روايت كرده و استفاده صحيحي از كاراكترهاي زياد خود به عمل آورده است. بي‌شك در ميان 5 فيلم گونه كودك و نوجوان كه هم‌اكنون در حال اكران مي‌باشد، «اختاپوس»، بهترين و سرگرم‌كننده‌ترين فيلم گروه كودك و نوجوان است.

 



 

من همسرش هستم

نخستين ساخته «مصطفي شايسته» (در مقام كارگردان)، يك درام روانشناسانه است كه توانسته در شكل روايت نيز توفيقات جالب و قابل توجهي را براي مخاطب به همراه داشته باشد.فيلم براي نشان دادن رفلكس كاراكتر زن در برابر مقوله خيانت، اگرچه با يك ظاهرسازي معنادار، او را در حين ارتكاب خيانت نشان مي‌دهد اما هدفي بزرگتر دارد و آن، ديد روانشناسانه اين كاراكتر به اين مقوله امروزي است.

اتفاقاً برخلاف تمام جرياناتي كه در اين مدت، اين فيلم را اثري مروج خيانت معرفي كرده‌اند بايد گفت كه اين فيلم، بشدت در مسير ضدخيانت تعريف مي‌شود و از قضا، نجابت زني را به تصوير مي‌كشد كه در برابر تصور آگاهانه خود از خيانت همسرش، از اهرم «اين هماني» استفاده كرده و به ظاهر، به شوهرش مي‌فهماند كه او نيز در پي رابطه‌اي نامشروع است تا از اين‌گذار سايكولوژيك، بتواند پارتنر زندگي خود را به مسير صحيح زندگي بكشاند.

ري اشكن علمي و جالبي كه شايد تاكنون به شكل‌هاي كليشه‌اي طلاق، خودكشي، قهر و... نشان داده مي‌شد اما فيلمنامه اين كار به علت برخورداري از مؤلفه‌هاي زندگي روز دهه نود ايرانيان و همچنين عبور ماهرانه از كنار خطوط قرمز توانست فيلمي را به مخاطب نشان دهد كه نه تنها نفي كننده زندگي سالم نيست بلكه در مواردي، آموزش دهنده نيز هست. اين كار به عنوان نخستين ساخته شايسته، دكوپاژهاي قابل قبولي دارد.

تجميع موارد ياد شده به همراه استفاده از بازيگران چهره سبب شده تا اين فيلم، هم‌اكنون با داشتن 6 سالن سينما در تهران، به فروش 260 ميليون توماني دست يابد كه با توجه به اوضاع فعلي سينما، رقم خوبي در قياس با فيلم‌هاي ديگر اكران به حساب مي‌آيد.

 



 

ميگرن

«ميگرن» هم نخستين تجربه «مانلي شجاعي فرد» در مقام كارگردان است كه با توجه به جريان اپيزوديك داستان و برخورداري از جنس روايتي ملموس، اثر دلنشين و خوبي است كه مخاطب مي‌تواند با آن ارتباط برقرار نمايد. اما «ميگرن» به همان مشكلي گرفتار آمده كه فيلم‌هاي اپيزوديك در سينماي ايران در دام آن گرفتار مي‌شوند و آن، جريان خاص ارتباط دراماتيك ميان اپيزودهاي داستان است.

 «ميگرن» اپيزودهاي مستقلي دارد كه نمي‌بايست تا اين ميزان مستقل باشند چرا كه اين چند اپيزود، خود بايد در نهايت، به مفهوم يا داستاني مستقل برسند؛ به عبارتي اپيزودها با دنيايي كه در اختيار مخاطب خود قرار مي‌دهند، بايد به نوعي محسوس، مرتبط با يكديگر باشند نه اين‌كه با داشتن فضاهايي متفاوت و شخصيت‌هايي مستقل از اپيزودهاي ديگر، داستان‌هاي مستقلي را روايت كنند كه در نهايت، مفهومي از دل تجميع شده آن اپيزودها بيرون كشيده شود.

 شايد بهترين نمونه فيلم‌هاي اپيزوديك در سينماي ايران، «كافه ستاره» سامان مقدم باشد كه با داستان‌هايي منقطع از شخصيت‌هايي واحد، روايتي يكدست و داستاني از موضوعي واحد به مخاطب نشان مي‌داد كه البته در آن فيلم، نقش تدوين نيز بسيار حائز اهميت بود گرچه تدوين در «ميگرن» خود را تا اين حد نشان نمي‌دهد، با اين حال، كار به عنوان نخستين تجربه كارگردانش، اثري قابل قبول به شمار مي‌آيد.

 



 

پيمان

نخستين ساخته سينمايي مجيد فهيم خواه، فيلم بي‌ادعايي است كه توانسته نقش «تقدير» را به زيبايي روايت كند. «پيمان» هسته مركزي داستاني بسيار جذابي دارد كه به دليل محيطي بودن فضاي داستاني، به راحتي مي‌توان موضوع «انتقام» را به كاراكترهاي سه گانه فيلم تسري داد و نتيجه مطلوبي از آن به دست آورد. درواقع «پيمان»، راوي جريان «انتقام» از دريچه نگاه و انگيزه‌هاي سه شخصيت فيلم است كه طبيعتاً هر يك از اين نگاه‌ها با يكديگر فرق داشته و همين خود سبب جالب توجه شدن داستان مي‌گردد.

پايان بندي فيلم يكي از بهترين قسمت‌هاي آن است چرا كه بهترين تعريف و نتيجه‌گيري از اين جدايي صورت پذيرفته و مهم‌تر از آن، همخواني اين پايان با نيت كلي فيلم است.پايان «پيمان» كاملاً همراستا با داستان و كامل‌كننده پازل اين درام پراحساس است؛ يك پايان جالب و البته شوكه كننده كه همين بر شكوه پايان فيلم افزوده و سبب رضايت خاطر مخاطب مي‌شود.

 «پيمان» داستاني منعطف و پركشش دارد كه اهميت آن در خلق جريانات، در دل داستان و نه به واسطه بروز داستانك‌ها است.اين فيلم اگر با چاشني «تجربه» همراه مي‌بود، به يكي از فيلم‌هاي خاص و پرفروش اكران 91 تبديل مي‌شد حال آن‌كه همين شكل فيلم نيز مي‌تواند مخاطب را خشنود از سالن‌هاي تاريك سينما خارج نمايد.

 



 

سلام بر فرشتگان

«سلام بر فرشتگان» تا قبل از اين‌كه به اكران برسد، جوايز متعددي را از جشنواره‌هاي مختلف سينمايي برده است.جوايزي كه مهم‌ترين آنها در جشنواره فيلم‌هاي كودك و نوجوان سال قبل رقم خورد. فيلم، داستان جذاب و البته خيالي دارد كه در همين شكل خيال پردازانه‌اش نيز توانسته به خوبي از صور خيال بهره بگيرد. در كنار بهره‌مندي از اين شكل صور، تكنيك‌هاي بصري بسيار خوبي نيز اين زنجيره را تكميل كرده تا به اين ترتيب «سلام بر فرشتگان» بتواند هم نظر جشنواره‌ها را به خود معطوف نمايد و هم رضايت مخاطب را به همراه داشته باشد.

اگر دقت كنيد درمي‌يابيد كه در ميان همين 5 فيلمي كه جلوه‌هاي بصري خاصي در آنها به كار رفته، ميزان استقبال و همچنين فروش فيلم، با افزايش مواجه بوده است، حتي فيلم «يك فراري از بگبو» كه داستان ضعيف تري نسبت به دو فيلم «اختاپوس» و «سلام بر فرشتگان» (كه هر سه اين فيلم‌ها از جلوه‌هاي ويژه بصري استفاده كرده‌اند) دارد.

 اما ميزان فروش آن بسيار بيشتر و قابل قبول‌تر از فيلم «هم بازي» است كه اين مي‌تواند اهميت همراهي محتواي فيلم‌ها با عناصر زندگي مدرن امروزي را براي مخاطب كودك و نوجوان بيش از پيش نمايان سازد. با اين حال «سلام بر فرشتگان» با دارا بودن 16 سالن سينما در تهران، توانسته فروش خود را از مرز 25 ميليون تومان عبور دهد.
سنگ صبور
گلشيفته فراهاني بار ديگر جنجال آفريد
فيلم جديد وجنجالي از گلشيفته فراهاني
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي بود كه بازي كردم
گلشيفته فراهاني درنقش زني افغان
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
همزمان با اكران اين فيلم در سينماها
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
 محصول سال ۲۰۱۲
بازي متفاوت و تحسين برانگيز گلشيفته فراهاني
فيلم جديد و فوق العاده با بازي
 زيباي گلشيفته فراهاني در نقش اول
روايت زني افغان كه پرستار شوهر معلولش است
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1 DVD
قيمت: 4900 تومان
                

خلاصه داستان :
مرد كه در جدال نامعلومي مجروح شده، درحالت بين مرگ و زندگي است و فقط نفس مي‌كشد و ملاي روستا به زن گفته كه «بايد كنار بالين شوهرش بنشيند و هر روز از بام تا شام، يكي از اسامي پرودگار را بخواند وتسبيح بخواند، تا شوهرش سلامتش را باز يابد.»
اما زن آرام آرام و ناخواسته به خودش باز مي‌گردد، به درونش و از زخم‌هاي دروني‌اش مي‌گويد كه زندگي او را چون موريانه خورده است. مخاطب زن نيز درواقع خودش است، چون زن مي‌داند كه شوهر نيمه جان وبه اغما رفته‌اش، از دنياي پيرامون، حضور او و حرف‌هايي كه مي‌زند، بي‌خبر است.
قيمت: 4900 تومان
                
نام بازيگران
  • گلشيفته فراهاني
  • حميد جاودان
  • مسيح مروت
  • حسينا بورقان
بي بي سي : سنگ صبور ساخته عتيق رحيمي كه بر اساس رمان پرفروش همين نويسنده ساخته شده، به تازگي در جشنواره هاي مختلف نظير تورنتو و لندن به نمايش درآمد و نمايش فيلم در ششمين دوره جشنواره ابوظبي با موفقيت گلشيفته فراهاني همراه بود؛ جايزه بهترين بازيگر زن در بخش افق هاي تازه( فيلم هاي اول و دوم كارگردانان) براي گلشيفته فراهاني بخاطر بازي در نقش زن افغاني كه شوهر مجاهدش در كما به سر مي برد و اين زن ناگفته هاي زندگي اش را بر بالين او باز مي گويد.
قيمت: 4900 تومان
                
مصاحبه گلشيفته فراهاني:
در يكي از اين نمايشها گفتي كه كامل ترين فيلمت است.
گفتم سخت ترين فيلمي است كه تا بحال بازي كرده ام. شايد فيلمي است كه از همه فيلم هاي ديگر فشار بيشتري بر من وارد كرد براي در آوردن اين پرسوناژ.
در ابتداي فيلم فكر مي كنيم كه اين يك زن معصوم افغان است اما رفته رفته مي فهميم حتي بچه هايش هم از آن شوهرش نيستند. به نظرت اين شخصيت در طول فيلم تكامل پيدا مي كند يا اين كه ما كم كم او را مي شناسيم؟
اول اين كه بگوئيم در ابتدا معصوم است و بعد مي فهميم كه بچه ها هم مال شوهرش نيستند، كاملاً بر ضد اين فيلم است، براي اين كه فيلم مي گويد اين معصوميت كه شما فكرش را مي كنيد. . .
برداشت خودت از پايان فيلم چيست، چون يك نوع پايان باز است كه هم مي تواند تلخ باشد و هم شيرين. لبخندي روي لبت هست.
به هر حال زن زنده است و نمرده و اين براي من تلخ نيست. او رسيد به جايي كه مي خواست و نمرد. زنده است. اين براي من خيلي خوشايند است.
و يك عشق؟ چون پسر افغان هم آنجا حضور دارد.
فكر نمي كنم آينده اي براي اين دو شخصيت وجود داشته باشد. فكر نمي كنم اما اميدوارم برايشان ولي به هر حال اين زن ديگر آن زن سابق نخواهد بود.
 
قيمت: 4900 تومان
                
نه منظورم معصوميت به تعبير كلاسيك و نزد عامه مردم است، نه از نظر من. . .
بله همان معصوميتي كه عامه مردم فكر مي كنند. فيلم مي گويد كه انسان ها در شرايط مختلف چه كارهايي مي توانند بكنند كه خود را از مخمصه هايي نجات بدهند و اين زن هم تنها كاري كه كرده اين است كه خودش را نجات داده. راه چاره پيدا كرده براي خودش تا اتفاقاتي كه براي عمه افتاده، براي او نيفتد... فكر مي كنم شخصيت اين زن تكامل پيدا مي كند چون مي تواند درباره اين مسائل حرف بزند، درباره چيزهايي كه هرگز نمي توانسته درباره آنها حرف بزند. سوال اساسي همان طور كه عتيق مي گويد در غرب «بودن يا نبودن» است و در شرق «گفتن يا نگفتن». غربي ها مي گويند To be or not to be و ما مي گوئيم To say or not to say. همه ما حرف هاي ناگفته اي داريم كه جرات زدنش را نداريم، براي اين كه فرهنگ ما همه اش درباره اين گفتن يا نگفتن است، براي اين كه بخاطر آن مي توانيم جان خودمان را از دست بدهيم. در غرب چه كسي براي گفتن مي تواند جانش را از دست بدهد؟ فقط مائيم كه بخاطر گفتن يك حرف مي رويم بالاي دار.
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
 
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
انقلاب اسلامي به روايت هاليوود
[i]
ناگفته هاي واقعه ي تسخير لانه جاسوسي(واقعيت يا دروغ)
 
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
 
 
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش يافتن همسر دلخواه
[i]
پرطرفدارترين مجموعه آموزشي زوج هاي جوان در سال 91
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال lost فصل نهايي(6)
[i]
تنها عرضه كننده فصل نهايي سريال لاست
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آنجلينا جولي جاسوس CIA!
[i]
شاهكاري ديگر از آنجلينا جولي !!!!!!!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش شينيون حرفه اي
[i]
همراه با آموزش مدلهاي 2010و2011
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلمهاي داغ 2011-2012 (2)
[i]
خبري خوش براي طرفداران و دوست داران فيلم …
قيمت: 15900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
نداي وظيفه 6 جنگ هاي مدرن 2
[i]
كساني كه سري قبلي call را بازي كردن به هيچ وجه نبايد اينو از دست بدن!!!
قيمت: 6000  تومان 
 
[t] [k]
 
2012 آخر الزمان
[i]
اينجا آخر دنياست....!!!  هيچ راه فراري نيست..!!؟؟؟  همه مي ميرند؟؟؟؟
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
صد و پنج فيلم جديد ايراني
[i]
فيلمهاي شاد و خانوادگي و كمدي ايراني  در كنار فيلمهاي اكشن و عاشقانه
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال ساختمان پزشكان
[i]
پرطرفدارترين سريال سال 90 ...از خنده اشكهايتان سرازير مي شود
قيمت: 9000  تومان 
 
[t] [k]
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سفر به اعماق جهان
[i]
آيا مي توانيم دري رو به گذشته باز كنيم يا راه ميان بري به آينده پيدا كنيم؟
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
 
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت پرده عزاداري در ايران
[i]
حركات و رفتارهاي زشت دختران و پسران در ايام محرم و صفر در خيابانها
قيمت: 3600  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه 6 فيلم برتر راكي
[i]
آرشيوي بي نظير از آثار پادشاه رينگ ها ...مجموعه استثنائي از بهترين ها
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive