گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, November 20, 2012

||_Tehroon-Online_|| فال روزانه



 
 
 
ماه تولد فال روزانه -سه شنبه 30 آبان 1391
بز فال روز متولدین فروردین: درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی‌از اطلاعاتی كه بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف كاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه كه باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع كنید می‌توانید جبران كنید. به جای اینكه انرژی‌تان را سر صحبت كردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فكر كنید ببینید كه الان چه كاری لازم است انجام دهید.
گاو
 
فال روز متولدین اردیبهشت: شما دوست ندارید دیگران فكر كنند فرد سبكسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید كه با كسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نكنند. شاید هم احساس می‌كنید كه همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید كه چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح كنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌كنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور كه می‌بینید انتقال دهید، دیگر كسی نمی‌تواند موقع صحبت كردن ازتان ایراد بگیرد.
ارديبهشت
دوقلوها فال روز متولدین خرداد: امروز وقتی یك مشكل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فكر و خیال كردن بردارید. در حالیكه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما تركیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه كنید. تلاش برای كنار كشیدن خود از یك بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانكه انرژی‌تان را به خاطر فرار كردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال كنید.
خرداد
خرچنگ
 
فال روز متولدین تیر: امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیكه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است كه شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبكی حمایت نمی‌كنید. به جای اینكه سعی كنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر كنید. مادامی ‌كه شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌كنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.
تير
شير
 
فال روز متولدین مرداد: اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فكر می‌كنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هركسی ممكن است پشیمان شود؛ همیشه كارهایی هست كه باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و كارهایی هم هست كه ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینكه سعی كنید كامل باشید، عاقلانه‌تر است كه قبول كنید یك انسان هستید و بپذیرید كه همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.
مرداد
فال روز متولدین شهریور: امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی نباید در حالیكه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌كنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف كنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده كنید تا كارهایی كه باید در آینده انجام شود را شرح دهید.
شهريور
ترازو فال روز متولدین مهر: شما احساس می‌كنید كه زندگیتان یكنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر كردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا كه در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینكه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.
مهر
عقرب فال روز متولدین آبان: این روزها برای شما فهم این موضوع كه سرنوشت شما را به كجا می‌كشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید كه اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفكرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم كنید. عجیب اینكه قبول كردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.
آبان
کماندار فال روز متولدین آذر: ممكن است رئیس شما یا یكی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد كه بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌كنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شكننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فكرتان را درگیر این موضوع نكنید. شما قول داده بودید كه این موضوع را به كسی نگویید و الان هم وقت كافی ندارید كه بخواهید خودتان را ناراحت كنید.
آذر
بز فال روز متولدین دی: شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام كردن در یك رشته درسی صرف می‌كنید. هركدام از این دو راه كه برگزینید، در عین حال كه شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌كند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته كم‌تر می‌كند. به هر حال نیازی نیست كه ریسك كردن را عقب بیندازید و یا اینكه از شدت آن بكاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را كنسل كنید؛ فقط لازم است كه نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار كنید.
دي
آبگير فال روز متولدین بهمن: شاید شما امروز از ارتباط برقرار كردن پرهیز كنید، چرا كه دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمركز كنید. برای شما راحت‌تر است كه به حقایق بیشتر از احساسات توجه كنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا كردن شجاعت برای صحبت كردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر كند، اما اگر این كارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.
بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند فال روز متولدین اسفند: امروز یك نفر از راه می‌رسد كه حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید كوركورانه حرف‌های دیگران را قبول كنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نكنید كه آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینكه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته‌هایتان در جهت بهتر كردن زندگیتان استفاده كنید.
اسفند

پكيج جايزه كودكان 80 درصد تخفيف
تقديم به همه كودكان ايراني
10 محصول بي نظير در يك بسته با قيمت اسثنايي
شامل محصولات آموزشي و سرگرمي
+
جديدترين كارتون ها و انيمشن ها با زير نويس فارسي
اگر ميخواهيد  كودك دلبندتان را خوشحال كنيد حتما اين پكيج را تهيه نماييد
ارزش هر پكيج بيش از 50 هزار تومان مي باشد
ولي به مناسبت جشنواره پاييزي
اين بسته بي نظير با قيمت استثنايي و 80 % تخفيف ارائه مي گردد 
قيمت : 12600تومان
قيمت : 10500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
پكيج جايزه شامل هداياي زير مي باشد:
مجموعه بسيار پرطرفدار و پرفروش 48 داستان موزيكال ويژه كودكان و بزرگسالانبه ارزش 6000 تومان (مشاهده)
 بهترين و كاربردي ترين مجموعه آموزش ايروبيك كودكان مناسب براي هر رده سنيبه ارزش 6000 تومان (مشاهده)
 مجموعه ارزشمند آموزش كامپيوتر و الفباي كودكان به صورت كاملا تصويري : به ارزش 6000 تومان (مشاهده)
 پكيج بي نظير آموزش زبان كودكان پرفروش ترين آموزش زبان كودكان در ايران : به ارزش 6000 تومان (مشاهده)
 مجموعه بسيار مفرح و شاد جديدترين و بروز ترين كارتون هاو انيميشن هاي 2012  : به ارزش 6000 تومان (جديد)
 براي اولين بار در ايران مجموعه بي نظير لالايي هاي كودكانه براي كودكان ايران به ارزش 6000 تومان(مشاهده
 مجموعه بسيار شاد و سرگرم كننده ترانه هاي شاد كودكانه مناسب جشن و تولدبه ارزش 6500 تومان (مشاهده)
 مجموعه تمامي بازبهاي پرطرفدار Angry Birds : به ارزش 6000 تومان (مشاهده)
 جديدترين قسمت از انيميشن بسيار پرطرفدار Ben 10 سال 2012 با زيرنويسبه ارزش 3500 تومان (جديد) 
 كالكشني از ده ها بازي پرطرفدار فلش : به ارزش 5500 تومان (جديد)
 
قيمت : 12600تومان
قيمت : 10500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
هديه اي نفيس و ارزشمند براي تمام كودكان
مجموعه اي بي نظير كه هم مناسب آموزش و هم مناسب سرگرمي مي باشد
10 محصول پرفروش با قيمت استثنايي
هر محصول در اين پكيج 1000 تومان مي باشد
بهترين انتخاب براي هديه به كودك دلبندتان
قيمت : 12600تومان
قيمت : 10500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
 
  مجموعه ترانه هاي شاد كودكانه
مجموعه اي از ترانه هاي شاد و منتخب - مناسب براي تمام جشنها و مهماني هاي كودكانه - مناسب براي مهدكودك و محافل كودكانه يك جشن شاد شاد شاد براي كودك دلبند شما - جشن تولد كوچولوي نازنين خود را شادتر از هميشه برگزار كنيد - به يادماندني ترين جشن تولد در انتظار فرزند زيباي شماست  (مشاهده)
   
  جديدترين آموزش زبان كودكان
جديدترين شيوه آموزش خواندن - براي كودكان 5 ماه به بالا- كودك شما مي تواند بخواند - همچنين با استفاده از روشهاي آموزشي در اين مجموعه ميتوانيد خواندن زبانهاي ديگر از جمله فارسي را نيز به كودك بياموزيد - يك روش كاملاًعلمي  با بازدهي حيرت انگيز - براي اولين بار پرفروشترين روش آموزش زبان براي كودكان در دنيا (مشاهده)
   
  مجموعه لالايي هاي كودكانه
 اين مجموعه شامل چندين آهنگ زيبا مي باشد كه تعدادي از اين آهنگها مناسب براي زمان خواب كودكان (آهنگ هاي لالايي) مي باشد و تعدادي ديگر نيز داراي نكات آموزشي فراوان مي باشد. اين موزيك هاي كودكانه زيبا را به تمام مادران و كودكان ايراني تقديم ميكنيم (مشاهده)
   
  آموزش ايروبيك ويژه كودكان
نرمش در فضاي باز و محيط طبيعي دريا ، جنگل و ساحل - نمايش متن فارسي اشعار در تصوير براي خلاقيت ذهني - آموزش كامل ايروبيك و اعمال كششي به صورت كاملا اصولي و با قاعده  - تحرك و خواندن اشعار فارسي بسيار زيبا به همراه متن فارسي - پخش موزيك هاي شاد در زمان ورزش ها  - كنترل داشتن روي ماهيچه هاي بدن (مشاهده)
   
  آموزش الفبا و كامپيوتر براي كودكان
اين برنامه آموزشي براي آشنايي كودكان ۳ تا ۷ سال با حروف الفبا و كامپيوتر تهيه شده است. محيط برنامه بصورت انيميشن و جذاب براي كودكان ساخته شده تاضمن ايجاد علاقه به تدريج و قبل از ورود به دوره دبستان با حروف الفبا و كامپيوتر و استفاده ابتدايي از آن آشنا شوند و مهارت هاي اوليه را در استفاده از كامپيوتر ياد بگيرند. (مشاهده)
   
  پرنده هاي خشمگين Angry Birds
محبوب ترين ، پر طرفدارترين و پرفروش ترين بازي  مخصوص كامپيوتر به همراه نسخه هاي ويژه موبايل  تقديم به علاقه مندان به اين بازي هيجان انگيز  -شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد. بازي پرندگان خشمگين يك بازي سرگرم كننده است كه  ركورد هاي فروش را شكسته و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد  (مشاهده)
   
  مجموعه پرفروش 48 داستان موزيكال
ساعت 9 شب يادتونه از راديو آهنگ لالايي پخش ميشد و بعدش يه قصه قشنگ ... دوست داريد اين آهنگ رو با تعداد زيادي از قصه هاش رو يكبار ديگه بشنويد ؟ اگه دوست داريد خاطرات كودكيتون رو با بچه هاتون قسمت كنيد اين دي وي دي رو تهيه كنيد..بيش از 48 داستان زيباي قديمي و خاطره انگيز و ناياب (مشاهده)
   
جديدترين قسمت از انيميشن بسيار پرطرفدار Ben 10 سال 2012
كالكشني از ده ها بازي پرطرفدار فلش ده ها ساعت سرگرمي براي كودك دلبندتان
مجموعه بسيار مفرح و شاد جديدترين و بروز ترين كارتون هاو انيميشن هاي 2012
 
10 محصول ارزشمند در يك پكيج و با يك قيمت بي نظير
همين حالا اين پكيج بي نظير را با 80 % تخفيف استثنايي تهيه
 و به كودك دلبندتان هديه دهيد...
قيمت : 12600تومان
قيمت : 10500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 
اكليل فرنچ ناخن 12 رنگ
روش جديد و آسان فرنچ ناخن(در 12 رنگ متنوع و زيبا)
17,900 تومان
سرم موي كريستال اصل
محافظ مناسب براي موهاي آسيب ديده 100 % اورجينال
15,900 تومان
مكعب روبيك شوكر
سرگرمي فراموش نشدني(شوخي با مكعب روبيك!)
7,900 تومان
كنكور در خانه (اورجينال)
نرم افزار جامع شبيه ساز كنكور سراسري و آزاد و فني حرفه اي!
9,500 تومان
پكيج آموزش زبان 70 درصد تخفيف
6 مجموعه برتر و محبوب آموزشي زبان انگليسي در يك پكيج با 70 % تخفيف
15,500 تومان
ساعت پرواز
ساعتي زيبا جذاب و شگفت انگيز
34,000 تومان
تي شرت جادويي نانو
از بين بردن بوي بدن,جلوگيري از تعرق بدن,بهبود بيماري هاي قارچي و حساسيت پوستي
24,500 تومان
آموزش عكاسي پرتره آتليه اي
مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره(آتليه اي در منزل شما)
10,900 تومان
عطر ماه تولد شما
بيش از هر كسي خودتان از رايحه ماه تولدتان لذت خواهيد برد
12,000 تومان
آچار فرانسه 2013 اورجينال
شامل توضيح فارسي و روش نصب و كرك و راهنماي تمام برنامه ها در محيط اتوران !
10,800 تومان
تيشرت ماه تولد شما
محصول جديد و پرطرفدار سال 1391 در ايران
24,500 تومان
پد ضد درد قاعدگي بانوان
با خاصيت معجزه آسا ... بسته اي گرم كننده جهت از بين بردن درد قاعدگي
7,900 تومان
تكنولوژي عشق (دكترآزمنديان)
روش هاي مديريت عشق و زندگي سمينار هاي آقاي دكتر عليرضا آزمنديان
10,000 تومان
سفيد كننده زير بغل(جديد)
با خاصيت خنك سازي بدن و از بين برنده سياهي(داراي املاح طبيعي)
14,500 تومان
ادكلن VIP 212 for men
ادكلني مشهور با رايحه ي فوق العاده جذاب
34,000 تومان
پكيج جايزه كودكان 80درصد تخفيف
10 محصول بي نظير در يك بسته با قيمت اسثنايي و 80 درصد تخفيف
10,500 تومان
ساعت نگين دار LV
ساعتي از پاريس داراي نگين هاي ظريف و زيبا
20,900 تومان
ظرف غذاي جادويي بچه
چرخش ۳۶۰ درجه اين ظرف باعث مي شود غذاي درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد
9,500 تومان
بازي FIFA 2013 داغ داغ
نسخه جديد FIFA 13 فوق العاده(واقعي ترين شبيه سازي مسابقات فوتبال )
4,900 تومان
ژورنال معماري داخلي خارجي 2012
مجموعه اي كامل از ژورنال هاي  معماري داخلي و خارجي(محصول سال 2012)
15,900 تومان
آموزش چند رسانه اي ششم دبستان
100% اورجينال معلم را به منزل خود بياوريد !! همراه با آخرين تغييرات كتب درسي
8,500 تومان
آموزش كاشت ناخن در منزل
آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن به صورت گام به گام
6,500 تومان
ريمل گياهي max factor
كاملا گياهي تهيه شده از عصاره چاي سبز , بدون عوارض شيميايي
15,900 تومان
ست آينه و شانه دونگ يي
ست آينه و شانه به طرح هاي سلطنتي سال 2012
14,500 تومان
شال عشق
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
10,000 تومان
 
 
 
 
                            


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive