ده شخصیت تهوع آور در محیط کار داشتن یک همسایه، دوست، همکار یا بدتر رئیس و همسر با شخصیت غیر قابل تحمل واقعاً درد بزرگی است. اما آیا واقعاً شخصیت خود ما هم ایده آل است؟ با هم ده نشانه از شخصیتهای تهوع آور برای عامه جامعه را بررسی می کنیم. ۱-شخصیت طلبکار: این نوع شخصیت بدون اینکه برای دیگران کار خاصی کرده باشد انتظار جانفشانی و ملتزم به رکاب بودن دارد. معمولاً این افراد بسیار حالت اعتیاد گونه دارند و هر قدر هم بدون دلیل به آنها بها بدهید باز ناراضی هستند. راه حل: به تدریج خود را از زیر پالانی که بر دوش شما گذاشته اند خارج کنید. البته احتمالاً دچار تنش خواهید شد اما چون این افراد شناخته شده اند اطرافیان حق را به شما خواهند داد. ۲-شخصیت سادیستیک: این نوع شخصیت مداوم به دنبال تخطئه کردن دیگران و در معرض ضعف و توهین قرار دادن دیگران است. این نوع شخصیت تهوع آورترین نوع شخصیت ممکن است و معمولاً دوام چندانی در محیطهای شغلی ندارند. بدترین حالت ممکن آن است که شما دارای رئیسی با چنین شخصیتی باشید. راه حل: خندیدن و به شوخی گرفتن کارهای این افراد موجب می شود دچار سرخوردگی شوند. جملاتی مانند جدی میگویی؟ یا کنایه هایی مانند خودت را ندیده ای! جوابهای محترمانه اما سوزاننده ای برای این نوع افراد است. برخی مواقع سکوت و یا ترک محل حضور آنها هم لازم است. ۳-شخصیت خود متشکر: این نوع شخصیت مداوم در حال تعریف و تمجید از خود است و معمولاً هم حجم وسیعی دروغ را چاشنی کارهای خود میکند. این افراد از این جهت که پر چانه و وقت گیر هستند خسته کننده اند ضمن آنکه موجب برهم خوردن تمرکز شما می شوند. راه حل: سرگرم کردن خود به کارهای روتین و جاری خود یا برقراری یک تماس ساختگی موبایلی و دور شدن چند لحظه ای از محیط ۴-شخصیت خبررسان: این نوع شخصیت به طور مداوم در حال جستجوی یافتن چیزی است که برای روسا و یا مدیران جالب باشد تا از این طریق کمی توجه ارتزاق نماید. این نوع افراد خوش سر و زبان و اجتماعی هستند اما به شدت غیر قابل اعتماد! راه حل: دادن خبرهای غیر واقعی و بی اعتبار کردن فرد در منظر مدیران و روسا! ضمناً گهگاه بد نیست پیامهایی که نمی توانید مستقیم مطرح کنید از طریق این مزدوران بی مزد منتقل کنید. تنها کاربرد مفیدشان همین مورد اخیر است. ۵-شخصیت ناتوان ظاهرساز: این نوع افراد قابلیت سخنوری خوبی دارند و کلاً ادعاهایی در حد وسیع مطرح میکنند اما باید دقت کنید بر اساس مدعاهای آنها برنامه نریزید. مثلاً ممکن است مدعی شوند کاری را در مدت مشخصی انجام خواهند داد اما به زودی در خواهید یافت که توان آن را ندارند. این شخصیتها از این جهت که موجب بر هم خوردن نتیجه تلاش شما می شوند ناراحت کننده هستند. راه حل: شناخت پیش از موعد و برنامه ریزی صحیح و واقعی ۶-شخصیت جنگجو و رقابت طلب: این نوع افراد صرفنظر از اینکه نظر جمع چه چیزی باشد یک نظری مخالف و یا متفاوت دارند و بر آن اصرار هم میکنند. این رفتار آنها معمولاً برنامه ریزی و یا اشکال یابی را دچار مشکل میکند. راه حل: عدم دعوت از این افراد جهت حضور در جلسات و مذاکرات و گزارش به مدیران مربوطه ۷-شخصیت متکی: این نوع افراد منتظرند تا جمع تصمیمی بگیرد تا مسئولیتی متوجه آنها نشود. مهمترین نقص این افراد در این است که در جلسات تخصصی نظری ندارند و موجب توقف بحث می شوند. معمولاً علت اصلی این نوع رفتار در سازمان قرار دارد که عواقب تصمیمات تخصصی را پر هزینه کرده است اما در هر حال این شخصیت مضر به حال پیشبرد امور است. راه حل: کسی که توان نظر دادن ندارد چرا باید در جلسه و یا حتی سازمان حضور داشته باشد؟ ۸-شخصیت راحت طلب: این نوع افراد همیشه مانند یک بازیساز فوتبال توپ را به دیگران پاس می دهند تا چیزی را به عهده نگیرند. مشکل این جاست که واقعاً در برخی موارد گره کار در دستان این افراد قرار دارد و اگر اقدام نکنند مشکل حل نخواهد شد. راه حل: اجازه دهید تا مشکل ادامه یابد و کار بیخ پیدا کند و متوقف شود آنگاه صبر کنید تا توبیخ و اخراج آنها را ببینید! ۹-شخصیت عصبی و فحاش: این نوع افراد معمولاً در زمان گره خوردن کار به جای کمک برای حل مساله به دنبال مقصر واقعی و یا خیالی می گردند تا از خجالتش در بیایند! این نوع شخصیت باید قبل از ورود به سازمان در مصاحبه شغلی شناسایی و بلوکه شود زیرا راه حل برخورد آنها تنها اخراج از سازمان است. ۱۰-شخصیت ترکیبی از موارد فوق! راه حل: فرار، خودکشی و … آموزش سريع زبان تركي استانبولي مجموعه آموزش زبان تركي از كمپاني رزتا استون در سه بخش مبتدي، متوسط و پيشرفته (مكالمه و گرامر) كمپاني رزتا استون با تكنيك خاص خود توانسته در زمينه آموزش كليه زبان ها نفر اول باشد. در متد آموزشي اين مجموعه از پرسش و پاسخ، روش هاي تعاملي با دانش آموز و همچنين بازي هاي آموزشي استفاده مي شود. بهترين آموزش زبان تركي يادگيري شيرين ترين و زيباترين زبان دنيا آموزش در 3 سطح (مبتدي ، متوسط، پيشرفته) همه آموزش ها به صورت مالتي مديا در 3 سي دي ميباشد قيمت : 9000تومان قيمت : 7500 تومان يك روش كاملاً علمي با بازدهي حيرت انگيز قابل درك براي همه از همان ابتدا با روشي اصولي زبان ياد بگيريد اين روش توسط تمام استانداردهاي جهاني تاييد شده مناسب براي تحصيل در دانشگاه هاي تركيه آموختن زبان شيرين تركي خيلي آسان است زبان تركي يكي از زبانهايي است كه علاوه بر ايران در چندين كشور دنيا از جمله تركيه, جمهوري آذربايجان, بيشتر جمهوري هاي قفقاز و حتي در چندين كشور اروپايي مانند آلمان, فرانسه و ... به عنوان يكي از زبانهاي مطرح كاربرد دارد زيرا در آن كشورها تعداد زيادي ترك به عنوان اقليت قابل توجه زندگي مي كنند كه داراي حق و حقوق فرهنگي خود مي باشند. علاوه بر آن با توجه به اينكه تمامي افعال زبان تركي از يك قاعده واحد تبعيت مي كنند و داراي ريشه هستند بنابراين هم ياد گرفتن آن آسان است و از سوي ديگر با يادگرفتن يك لهجه از زيان تركي قادر خواهيد بود با افرادي كه به لهجه هاي مختلف تركي صحبت مي كنند ارتباط برقرار كنيد. بنابر اين در اين سايت آنچه كه براي يك شخص براي برقراري ارتباط و انجام امور روزمره به زبان تركي لازم است, در قالب درس هاي مختلف آورده خواهد شد. اميد كه در اين زمينه موفقيت هايي حاصل گردد. قيمت : 9000تومان قيمت : 7500 تومان در اين آموزش قدم به قدم شروع به يادگيري زبان تركي خواهيد كرد وقت آن رسيده كه همه ايرانيان به زبان تركي مسلط شوند زبان تركي آذربايجاني زبان گفتاري اهالي در منطقه آذربايجان ايران و ساير مناطق آذربايجانينشين ايران و زبان رسمي جمهوري آذربايجان است. تركي آذربايجاني به عنوان زبان گفتاري همچنين در نواحي شرقي تركيه و جنوب گرجستان و داغستان رايج است. در يك آمارگيري در سال ۱۳۸۱ در ايران، ۲۳٫۳ درصد از ايرانيان زبان مادري خود را تركي آذربايجاني عنوان كردند. زبان تركي آذربايجاني از نظر ساختاري جزو زبانهاي التصاقي بشمار ميآيد و در اين زبان ريشه يك فعل يا يك اسم را ميتوان با اضافه كردن پسوندهاي متعدد تغيير زماني، جمعي و صفتي داد. تركيب پسوندها و حالات افعال در تركي آذربايجاني به خلق كلماتي منجر ميشود كه بيان آنها در برخي زبانهاي تصريفي با يك يا چند جمله مقدور است. قيمت : 9000تومان قيمت : 7500 تومان بخش هاي آموزشي مجموعه -
آموزش مباني زبان تركي، نظير سن و روابط خانوادگي -
سوالات، سلام و احوالپرسي و مقدمات شروع مكالمه -
تقويم، زمان و تاريخ و وضعيت هوا -
مسيرها، مكان ها، ساعت -
گرامر گذشته، حال و آينده -
درخواست ها مودبانه و خواهش -
چگونه در رستوران غذا سفارش بدهيم يا آدرس بپرسيم -
احساسات، نظرات و ايده ها -
اصطلاحات سياسي، رسانه اي، تجاري، كاري و مذهبي
|