گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, May 16, 2012

||_Tehroon-Online_|| بیوگرافی كريس انجل و اسرار شعبده بازيهايش



 
     

 بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل
 
کریس آنجل Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. او به همراه مادر یونانی، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد. او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت. یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود. وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت. دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند. او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد. در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه‌های نمایشی کریس آماده کرد.

کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه‌ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکند. او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه‌ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمیکند که انسانی با که قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه.

 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
كريس آنجل شعبده‌باز قابلي است. اصلا شكي در اين نيست. همين كه جايي مانند انجمن شعبده‌بازان جهاني استاد شعبده‌هاي روز آمريكايي را به‌عنوان مرد سالشان انتخاب كرده و اسمش را جزو شش شعبده‌باز تاثيرگذار ۲۵ سال گذشته‌مي‌آورد يعني اينكه مرد جوان خيلي بيشتر از باور همه كارش را بلد است و مي‌داند كه چطور ذهن و حواس بيننده را با خودش همراه كند.
 
همه مهارت تردست جوان همين است: اينكه جوري نمايش‌اش را اجرا كند كه بيننده ذره‌اي به ديده‌هايش شك نكند و خيال برش دارد كه هر چه هست و نيست يك ماجراي واقعي است و آن كسي هم كه دارد روبه‌رويش ژانگولر مي‌زند نه يك تردست ماهر بلكه آخر همه كمالات و معنويات روحي و اين‌جور چيزهاست. خواب خوش بيننده‌هاي مبهوت كريس آنجل زماني از بين مي‌رود كه بفهمند همه كارهاي او فقط يك شعبده است. تر دستي مردي كه مهارتش خيره‌كننده است و باورنكردني!
 
 بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل
 
 
راه رفتن روي آب
راه رفتن روي آب هميشه براي مردم دنيا كار پيچيده‌اي بوده تا جايي كه اگر كسي مي‌توانست چنين كاري بكند و با وزن چند ده كيلويي‌اش روي آب راه برود – بدون اينكه آب از آب هم تكان بخورد- انگار كاري كرده بود در حد و اندازه معجزه. اما اينكه كسي در قرن بيست و يكم، آن هم با آن سر و شكل امروزش، بخواهد پابرهنه روي آب قدم بردارد جاي حرف زيادي دارد.
آنجل با ترفند راه رفتن روي آب خيلي از مردم عامه جهان را كه عشق ژانگولر زدن دارند با خودش همراه كرد. گل سر سبد برنامه‌هاي اول مجموعه «مايندفريك» هم همين راه رفتن روي آب بود؛ كليپي كه در آن نشان مي‌داد مرد جوان در حالي روي آب به آرامي قدم برمي‌دارد كه يك عالم آدم بالغ و عاقل دور و برش در استخر دارند بي خيال شنا مي‌كنند.
 
رازگشايي:
قاعده بازي آبكي كريس آنجل خيلي زودتر از آنچه كه انتظار مي‌رفت فاش شد. كليپ و عكس‌هاي زيادي كه خبر از حقه ساده تردست جوان مي‌داد و اينكه او به چه راحتي و فقط با كمك گرفتن از دو، سه لايه شيشه و يك فيلم‌بردار وفادار و چند نفري كه هميشه از سياهي لشكرهاي او به حساب مي‌آيند از خجالت هر چه شعبده‌باز و تردست دنياست درآمده و براي مدت زيادي عالم و آدم را سر كار گذاشته بود. ماجرا ساده‌تر از اين حرف‌هاست.
يك ميز شيشه‌اي بسيار ظريف كه البته از نمونه‌هاي ديگر محكم‌تر و سخت‌تر است و مي‌تواند وزن ۸۰ كيلويي آقاي شعبده‌باز را تحمل كند جوري در استخر قرار گرفته كه با زاويه‌اي كه فيلم‌بردار از آنجل نمايش مي‌دهد به هيچ صورتي ديده نمي‌شود و آن قدر هم ظريف است كه حتي در نماي بسته‌اي كه از كف پاي آنجل هم گرفته شده هيچ اثري از پيچ و تاب‌هاي جنس شيشه‌اي ميز نيست!
كريس آنجل براي واقعي‌تر شدن ماجرا كارهاي ديگري هم كرده؛ اينكه بعضي از قسمت‌هاي ميز را باز نگه داشته تا هرازگاهي آنهايي كه داشتند زيرآبي مي‌رفتند سري بيرون بياورند، نفسي بكشند، تشويقي كنند و دوباره به آب تني‌شان ادامه بدهند!
 
 بیوگرافی كريس انجل, زندگی نامه کریس آنجل
 
 
شعبده‌باز روي لايه‌اي از شيشه ظريف و محكم راه مي‌رود.در حالي كه همه تصور مي‌كردند روي آب پا مي‌گذارد
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
ميز شيشه‌اي آنقدر ظريف ساخته شده كه به‌راحتي قابل ديدن نيست.
 
رد شدن نخ از گردن
كريس آنجل كارهاي زيادي كرده است. از نصف كردن آدميزاد وسط خيابان گرفته تا درآوردن پروانه از دل و روده خودش. همه‌اش را هم در چشم‌زدني انجام داده بدون اينكه كسي لحظه‌اي بخواهد به حقيقت كارهاي شعبده‌باز شك كند. كليپ‌هاي هر كدام از اين تردستي‌ها هم در اينترنت زياد است.
اين وسط رد كردن نخ از وسط گردن بدون اينكه ذره‌اي خون روي زمين بريزد از آن كارهايي بود كه مو به تن همه سيخ كرد و خيلي‌ها همان‌جا به اوج كار شعبده‌باز پي بردند. در يكي از از كليپ‌هاي مايندفريك، كريس آنجل رو به دوربين بدون اينكه بخواهد كار اضافه‌اي كند نخي را روي گردنش مي‌كشد و آن قدر اين كار را ادامه مي‌دهد كه نخ كم‌كم توي گلويش فرو مي‌رود و ديگر ديده نمي‌شود. فقط دو سر نخ باقي مي‌ماند و تلاش بيشتر شعبده‌باز براي در آوردن دوباره نخ از بيخ گلويش!
 
رازگشايي:
حقه است! آن هم به روشي كه حل آن براي من و شماي بي‌‌خبر از همه جا كمي سخت است. البته اگر كمي با فوت‌و‌فن‌هاي شعبده‌بازي آشنا باشيد متوجه مي‌شويد!
شعبده‌باز قبل از انجام تردستي‌اش ماده‌اي خاص به گردنش ماليده كه بعد از هر بار تكان نخ ضخيم‌تر شده و مانند خمير و به رنگ بدن او نخ را به درون خودش راه مي‌دهد بدون اينكه از پوست گردن جدا شود. اينجاست كه تماشاچي فكر مي‌كند خميري كه روي گردن شعبده‌باز است همان پوست برآمده اوست كه با تكان‌هاي نخ دارد متورم مي‌شود!
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
يك نخ پلاستيكي تنها وسيله‌ايست كه شعبده‌باز با آن كارش را شروع كرد
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
خمير پلاستيكي در مدت كوتاهي كاملا به رنگ پوست شعبده‌باز در‌مي‌آيد
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
کریس آنجل
 
ماده‌اي كه آنجل براي فرو كردن نخ در گردنش استفاده مي‌كند. فقط يك وسيله خاص شعبده‌بازها است.
 
رد شدن غلتك از روي بدن
حتي كسي مانند كريس آنجل معروف هم با آن دك و پزش يك جاهايي براي اينكه حواس مردم كوچه و بازار ينگه دنيا را سمت خودش جلب كند به وسط خيابان مي‌آيد و با آن قد و قامت نه چندان پهلواني‌اش خودش را به زير يك غلتك چند صد تني مي‌اندازد. اين اجرا يكي از پربيننده‌ترين كليپ‌هاي آقاي شعبده‌باز بود كه يك روز تابستاني در نيويورك اجرا شد. براي كريس آنجل پارچه‌اي بزرگ روي زمين پهن كردند و رويش هم يك عالم خرده شيشه ريختند. غلطك را هم كمي عقب‌تر گذاشته بودند. كريس به وسط ميدان آمد. روي پارچه دراز كشيد و شكمش را به روي شيشه‌ها گذاشت.
بدون اينكه حتي يك قطره خون از بدنش بريزد. بعد هم غلتك آسفالت كاري راه افتاد و از روي انگشت‌هاي پاي شعبده‌باز رد شد و تا كمر او جلو آمد. آه و ناله شعبده‌باز بود كه بلند شد. مردم هم بدتر! بعد هم غلتك كنار مي‌رود و كريس جوان خودش را از زير آن بيرون مي‌كشد. شعبده‌باز زنده است بدون اينكه حتي خراشي برداشته باشد!
 
رازگشايي:
كريس آنجل بيشتر از اينكه شعبده‌باز خوبي باشد داستان رد شدن غلتك از بدن شعبده‌باز هم يكي از آن ماجراهايي است كه او به خوبي از پس آن برآمد. اولا كه شيشه‌ها واقعي نبودند و از جنس همان شيشه‌هايي بودند كه اين روزها در تهيه فيلم‌هاي سينمايي و صحنه‌هاي اكشن آنها زياد به كار گرفته مي‌شود. آنجايي كه بطري شيشه‌اي توي سر دشمن مي‌شكند يا طرف از بالاي يك برج چند طبقه با يك عالم شيشه خرده شكسته به پايين مي‌آيد.
اين جور شيشه‌ها ساختگي هستند و هيچ آسيبي به بدن نمي‌زنند. اما اصل ماجراي غلتك اينجاست كه قبل از اجراي شعبده‌باز‌ دار و دسته او به محلي كه آنجل قرار بود در آن اجرا داشته باشد رفتند و مساحتي به اندازه بدن او را كندند. جايش را هم با يك اسفنج نرم و انعطاف‌پذير پر كردند و رويش را هم پارچه كشيدند و خرده شيشه ريختند. با رد شدن غلطك از روي پاهاي شعبده‌باز بدن او به پايين مي‌رفت و هيچ آسيبي نمي‌ديد!
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
غلتك آسفالت‌كاري در حالي از روي تن شعبده‌باز رد شد كه زير بدن او پر از خرده‌شيشه بود
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
يك نوار اسفنجي پهن زير بدن شعبده‌باز قرار مي‌گيرد تا بافشار غلتك آسيبي به او نرسد
 
عکس های نامزدی کریس انجل
شعبده باز مشهور آمریکایی نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.
"کریس انجل" شعبده باز ۴۳ ساله مشهور آمریکایی که به خاطر اجرای برنامه تلویزیونی "ذهن عجیب کریس انجل" طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده سرانجام تصمیم گرفت با دنیای مجردی خود خداحافظی کند و در روز ۷ سپتامبر نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي
 
کریس, شعبده بازی, کریس آنجل, اسرار شعبده بازي

گفتنی است "کریس انجل" نامزد خود را ۴ سال پیش در یکی از سری برنامه هایش در حالی ملاقات کرده بود که در آن برنامه کریس عروسش را با ۵ قیراط الماس و حلقه های تیتانیوم سورپرایز کرده بود و این رابطه تا به حال به طول انجامیده و منجر به ازدواج آنان شد.
از زمان دقیق مراسم ازدواج آنها خبری در دست نیست .
رازهاي شعبده باز
مجموعه اي كامل از حقايق پشت پرده شعبده بازي
وقتي رازها برملا مي شود؟!!
وقتي حقايق پنهان آشكار ميشود!
نمايش تمام اسرار شعبده بازان بزرگ قرن
آيا دوست داريد رازهاي بزرگ شعبده بازان را ياد بگيريد؟
 آيا دوست داريد بدانيد چگونه ميشود پرواز كرد؟
چگونه ميشود روي آب راه رفت؟
 چگونه ميشود از ديوار عبور كرد؟
آيا پس از ديدن اين مجموعه
باز هم شعبده بازي براي شما جالب خواهد بود؟
رمز و راز نصف كردن انسان، غيب شدن، رد شدن از ديوار
پرواز در آسمان ، راه رفتن روي آب و ده ها شعبده بازي ديگر
تمام رازها و اسرار شعبده بازان بزرگ همچون:
هري هوديني ، ديويد كاپرفيلد و حتي كريس آنجل
با ديدن اين مجموعه شگفت زده خواهيد شد!!!
2 DVD
قيمت : 6500 تومان
                
اين مجموعه كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازيهاي بزرگ دنيا ميباشد . در اين مجموعه راز كليه معروفترين شعبده بازي هاي دنيا بازگو ميگردد .
مجموعه شكستن راز شعبده باز ، بزرگ ترين رازهاي شعبده بازان را افشا مي كند! تا كنون هيچ شعبده بازي جرات نمايش آن چه كه در پشت صحنه شعبده بازي اتفاق مي افتد را نداشته است.
اما اكنون، «شعبده باز نقاب دار» رازهايي را كه بينندگان را مسحور خود مي ساختند به تصوير مي كشد. هميشه اين سوال بوده كه چگونه ممكن است يك انسان نصف شود، يك فيل غيب شود، تيري از بدن انسان رد شود، از يك تانك آب قفل شده فرار كرد و... .
مجموعه شعبده بازي هاي ماسك اولين مجموعه آموزشي پشت صحنه دنياي سحر و جادوي شعبده بازي هاي مشهور دنيا مي باشد كه براي اولين بار در سال 1997-1998 از يكي از شبكه هاي تلويزيون ايالات متحده امريكا پخش گرديد . در اوائل كار اين مجموعه با اعتراض شعبده بازان مواجه گرديد اما پس از طي مدت زماني و اخذ اجازه هاي كتبي از انجمن شعبده بازان دنيا اين مجموعه شگفت انگيز براي آگاهي مردم نسبت به كارهاي محير العقول شعبده بازان مجددا راه اندازي گرديد .
قيمت : 6500 تومان
                
هنرمند اصلي اين مجموعه آقاي ول ولنتينو ميباشد كه خود يكي از شعبده بازان مشهور دنيا است . ولنتينو در اين مجموعه پشت صحنه بزرگترين شعبده بازي هاي دنيا از جمله كارهاي ديويد كاپرفيلد ، كريس آنجل ، هري هوديني ، ديويد بلين و ديگر شعبده بازان نامي جهان را به نمايش در مي آورد . بازي هاي بسيار شگفت انگيزي چون نصف كردن انسان ، پرواز كردن در آسمان ، غيب كردن فيل ، معلق كردن دستيار در هوا ، غيب كردن اجسام بزرگ و هزاران بازي بزرگ را به نمايش در مي آورد .
ول ولنتينو از دوران كودكي به شعبده بازي علاقمند بوده و دائم در حال انجام كارهاي عجيب و غريب بوده است . او در ابتداي كار فقط در محافل دوستانه و در مدرسه براي دوستانش شعبده بازي ميكرده اما ديري نپائيد تا او سر از چند برنامه شبكه تلويزينوني در آورد .
ولنتينو توانست در مدت كوتاهي پا در جاي بزرگان شعبده بازي دنيا بگذارد . او با مطالعه چندين كتاب از رازهاي هري هوديني در اين زمينه با تجربه تر شده بود . او دوست داشت متفاوت باشد و هميشه سعي مي كرد راز شعبده بازان ديگر را حدس بزند . در اين ميان تصميم گرفت تا پشت پرده بازي هاي شعبده را به مردم نمايش دهد اما يك مشكل اين ميان بود و آن نمايان بودن چهره اش بود . از اينرو ايده شعبده با ماسك به ذهنش خطور كرد و توانست با همكاري و اسپانسري شركت نش در يكي از شبكه هاي تلويزيوني مجموعه Mask Magic را ارائه دهد .
قيمت : 6500 تومان
                
بر خلاف تصورش اين مجموعه با استقبال بي نظيري از سوي مردم مواجه شد . ادامه دادن اين كار نياز به هزينه بسيار گزاف بدون اسپانسر و نبودن مشاجره با انجمن شعبده بازان را مي طلبيد . استقبال اين مجموعه ولنتينو را بر آن داشت تا بار ديگر در سال 2008 مجموعه جديد از Mask Magic را ارائه دهد و بار ديگر راز پشت صحنه بزرگان شعبده بازي را فاش نمايد .
ولنتينو در بازيهايش نصف شدن ديويد كاپرفيلد و عبور از ديوار چين را به خوبي به نمايش مي گذارد . روال انجام مجموعه هايش بدين صورت است كه ابتدا خود بازي را براي شما به نمايش مي گذارد و سپس راز بازي را به شما آموزش ميدهد . شما مي توانيد راز غيب شدن يك فيل و يا راز پرواز كردن كريس آنجل در آسمان را از مجموعه Mask Magic به راحتي بياموزيد . همچنين در اين مجموعه ولنتينو فقط به بازگويي رازهاي بزرگ بسنده نكرده و بسيار از بازي هاي شعبده خياباني و محفلي نيز ميپردازد . برخي از اين بازي ها بسيار ساده بوده و با وسايل بسيار ساده طراحي شده است اما درست انجام دادن آن باعث شگفتي اطرافيان شما ميگردد .
ما در اين مجموعه براي شما هر سه مجموعه Mask Magic كه به نام Magic's biggest Secrets Finally Revealed هم شناخته ميشود را تهيه كرده ايم.اين مجموعه شامل سه فصل ميباشد كه مربوط به مجموعه برنامه هاي سال هاي 1998 , 2002 و 2008 ميباشد .
قيمت : 6500 تومان
                
  •  پرواز از زمين
  • بريدن انسان
  •  غيب كردن فيل
  •  ناپديد كردن هواپيما ، تانك ، قطار ، ماشين و غيره . .
  • بازگويي راز هاي هري هوديني
  •  بازگويي برخي راز هاي كريس آنجل
  • بازگويي راز هاي ديويد كاپرفيلد
  •  بازگويي راز هاي ديويد بلين
  •  عبور شمشير از بدن
  •  رد كردن دست از بدن
  •  راز پرواز كريس آنجل در آسمان
  •  ناپديد كردن انسان روي صحنه
  •  بازگويي راز انواع جعبه هاي شعبده بازي
  •  بازگويي راز ظاهر نمودن پرندگان و ديگر حيوانات
  •  بازگويي راز انواع جعبه هاي شمير
  •  بازگويي راز انواع قوطي ها و بطري هاي شعبده
  •  راز انواع شعبده هاي طناب
  •  راز شعبده حلقه هاي چيني
  •  و دهها راز و بازي معروف و بزرگ شعبده بازي
 

ادكلن Holiday
پرفروش ترين عطر سال 2012 در اروپا خانم ها حتما عاشق اين عطر ميشن ...!!!
15,000 تومان
جاكليدي حشرات واقعي
حشرات واقعي در دستان شما !!!
4,000 تومان
ماژيك جادويي گريم
براحتي روي پوست صورت و بدن طراحي كنيد!
18,000 تومان
طراحي و چيدمان سفره عقد
خودتان طراح و سازنده سفره عقد زيباي خود باشيد !
5,500 تومان
تفنگ آب پاش
بهترين تفريح براي روزهاي تابستان مناسب براي هر سني ويژه روزهاي گرم و داغ تابستان
9,000 تومان
خودكار شوكر
هيچ كس فكرشم نمي كنه كه اگر دست به اين  خودكار شوكر بزنه شوك بهش وارد مي شود!!!
5,500 تومان
آموزش مهارت هاي مصاحبه شغلي
هرآنچه براي ايجاد حسي خوب و پاسخ گويي به سوالات مصاحبه گر خود نياز داريد
5,500 تومان
گردنبند like
به دوستانتان لايك بدهيد !!!بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي
5,000 تومان
تست زني به روش نفرات اول كنكور
استراتژي ها و تاكتيك هاي تست زني با كمترين معلومات
7,000 تومان
سريال چك برگشتي
برترين برنامه نوروز 91 از نگاه بينندگان
8,500 تومان
اكستنشن مژه
فقط در 5 دقيقه مژه هاي شما چند برابر خواهد شد...!
5,000 تومان
زمين شوي سطل دار Spin n Go
با يك سيستم چرخشي خشك كن بدون نياز به آبگيري و خشك كردن به روش سنتي...
69,000 تومان
لاك مگنت
روش جديد و آسان فرنچ ناخن 1 عدد لاك مخصوص + 1 عدد مگنت طراحي
18,000 تومان
ژورنال پروژه هاي ويلايي
پروژه هاي آماده شامل بيش از 1000 پروژه  در متراژهاي گوناگون  به همراه مقياس
5,500 تومان
آينه افزايش ديد Total View
برنده جايزه ايده برتر سال را در زمينه لوازم جانبي خودرو
6,000 تومان
ساعت پروژكتوري BEN 10
داشتن چنين ساعتي آرزوي هر پسر بچه اي است
7,500 تومان
تمام سريال هاي مهران مديري
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
21,000 تومان
آموزش يوگاي چشم
آموزش برترين متدها جهت تقويت چشم هاي شما
5,500 تومان
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
5,500 تومان
ست كامل آرايش مو توتال هير
موهايتان را در ۳ ثانيه براي ميهماني و جشن آماده كنيد.
18,500 تومان
بمب بدبو
هيچ كس فكرشم نمي كنه كه اين بمب چي كار ميكنه !!!
4,000 تومان
عينك ژوليت
از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان ميكنند!!
15,500 تومان
ناخن ژله اي
بدون نياز به چسب ناخن در طرح ها ي رنگ هاي متنوع
5,000 تومان
بانك پروژه و پايان نامه دانشجو
بيش از 40 گيگابايت و 100.000 تحقيق و مقاله به همراه بهترين طرح هاي توجيهي
15,000 تومان
نسخه نهايي AdobeCollection CS6
نسخه جديد CS6 و 2012 نهايي از تمام نرم افزارهاي Adobe منتشر شد !
7,000 تومان
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive