گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, May 30, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 30 Ordibehesht 89::



Adminstartor  

فال روز 30 اردیبهشت ماه1389!

متولدین فروردین: امروز ماه نو در برج ثور مي باشد. شخصي ايده جديدي در زمينه مسائل مالي به شما مي دهد. سعي كنيد پيش از آن كه روش كنيد خوب فكر كنيد.


متولدین اردیبهشت: امروز ماه نو در برج شماست . بهتر است کمی جشن بگیرید. هم ظاهرتان خوب است و هم احساس خوبی دارید و همه حرف های عاقلانه و منطقی شما را گوش می کنند . طرفداران زیادی پیدا می کنید و همه شما را تحسین می کنند.


متولدین خرداد: امروز ماه نو در برج ثور، قسمت خلاق چارت شما قرار دارد. شايد به خاطر تواضع و فروتني، استعدادها و توانايي هايتان را پنهان كنيد. نقشه هايي داريد كه مي خواهيد آنها را به همكارانتان بگوييد اما مي خواهيد مطمئن شويد كه با اين كار خودتان را احمق نشان نداده ايد كه حقيقتاً اين كار عاقلانه است. ماه نو زمان خوبي براي شروع تازه است. بنابراين اين مسئله را به ذهنتان بسپاريد.


متولدین تیر:
ماه نو در برج ثور می باشد.اتفاقی با شخصی ملاقات می کنید که بعدها تاثیر زیادی در زندگی تان دارد.زیاد ذهن تان را به این موضوع مشغول نکنید،هر زمانی که مناسب باشد سیارات مقصودشان را به شما نشان می دهند.


متولدین مرداد: امروز ماه جديد است و در خانه گاو ظاهر مي شود. اين بالاترين نقطه جدول شماست. به اين معني كه شما در حال حاضر در موقعيتي عالي به سر مي بريد و قادريد كه تغييراتي را در كارتان و ديگر زمينه هاي كاري فراهم آوريد. ماه نو هميشه زمان خوبي است براي آغاز ماجرائي جديد پس از خلاقيت خود نهايت استفاده را برده و از نيروهايتان استفاده كنيد.


متولدین شهریور: چارت شما به روابط قانونی و سفرهای طولانی مربوط می شود.امروز ماه نو است و ماه نو نشانگر فرصتی است برای شروع کاری جدید بنابراین برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی کنید.اگر می خواهید از کسی پیشنهادی در مورد کاری قانونی بگیرید امروز زمانش است.


متولدین مهر: امروز ماه نو شده و وارد علامت هوایی دوقلو خواهد شد.این امر حاصل خبرخوشی برای روابط نزدیک شما می باشد چرا که بدین معنا است که آنها وارد مرحله جدیدی خواهند شد که هر چیز ناردستی در آن اصلاح خواهد شد.هم چنین این ماه جدید،فرصت خوبی برای پس انداز کردن کمی پول به صورت جدی می باشد.حتی اگر میزان آن اندک باشد در طول مدت زمانی به میزان آن افزوده می شود.


متولدین آبان: امروز ماه کامل است.سعی کنید روزتان را با شادی و تفریح پر کنید و با افرادی باشید که به شما احساس جوانی می دهند.در هفته های آینده کارهای خلاق و هنری برای تان بسیار عالی است.


متولدین آذر: امروز ماه نو است و در خانه ارديبهشت قرار دارد، گرچه ممكن است ايده هاي بزرگي براي ايجاد تغييرات داشته باشيد، اشتياقتان ممكن است توسط نيازها و امور روزمره كاهش يابد. شايد بهتر است انتظارات خود را كم كنيد و توجه خود را روي آنچه د رحال حاضر با وقتي كه داريد متمركز كنيد.


متولدین دی: امروز ماه زيباي نو در برج ثور قرار گرفته است. اگر به دنبال عشقي مي گرديد، حتماً‌ موفق مي شويد. لطفاً‌ افرادي را كه خيلي از خود مطمئن هستند جدي نگيريد. كساني كه خجالتي و گوشه گير هستند و توجه شما را بيش تر جذب مي كنند.


متولدین بهمن: امروز ماه نو در اردیبهشت است و شما را به برگرداندن صفحه جدیدی از زندگی خانوداگی دعوت می کند . در بعضی از راهها پیشقدم شوید . به این معنی که برای تغییر منزل اجازه گرفته اید یا تصمیم گرفته اید که مبلمان منزل را عوض کنید یا می توانید خبرهای عالی درباره اعضاء خانواده بشنوید. همچنین ممکن است با بخشی از گذشته تان سازش کنید. تا آن را فراموش کنید.


متولدین اسفند: اگر هلال ماه نو در ثور را بتوانید درک کنید به یک جاه طلبی یا یک رویا می توانید پی ببرید و شانس آن را دارید که این ها را نزدیکتر کنید. شاید بخواهید این را برای خودتان نگهدارید. اما آن به شما احساس سوزشی می دهد که بدانید می توانید بعد از همه به اهدافتان برسید.
 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive