گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, March 23, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 22 Esfand 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز شنبه 22 اسفند 88!

 

متولدین فروردین: ديدگاه مثبتي كه داريد شما را تشويق مي كند تا به اهداف طولاني مدت خود فكر كنيد. امروز كارها را مطابق ميل خود انجام مي دهيد.


متولدین اردیبهشت: گاهی اوقات دوست دارید در مورد مسائل کاری و یا مالی صحبت کنید و در ضمن لذت هم ببرید . امروز فرصتی دارید تا کارها را روبراه کنید و فرصتی ایجاد کنید تا مشکلات و دیگر دو راهی ها را برطرف کنید.


متولدین خرداد:
موضوعي كه در آن پافشاري مي كنيد مسئله درست و غلط بودن نيست اما شما وراي همه مسائل را مي بينيد. بنابراين اگر ديگران از حد خودشان فراتر رفتند يا سعي كردند شما را عصباني كنند تنها ببخشيد و فراموش كنيد.


متولدین تیر: عطارد وارد برج حمل شده است که به حرفه شما مربوط می شود.درست است که تعطیلات آخر هفته است اما چیزهای زیادی دارید که به آن فکر می کنید.به خاطر داشته باشید که ایده های ناگهانی هر لحظه ممکن است به ذهن تان خطور کنند.حتی ایده هایی که بعید به نظر می رسند را فراموش نکنید.


متولدین مرداد: يك بار ديگر، بايد مراقب باشيد كه اشتباهاتي را كه ديگران انجام مي دهند، شما انجام ندهيد. البته ناراحت نكردن ديگران متفاوت است بااين كه همه چيز را به دلخواه افراد ديگر انجام دهيم. اگر كسي شما را واقعاً آزار مي دهد، بسيار مهم است كه همه چيز را از دلتان بيرون بريزيد ولي شرايط را از آن چه كه هست، بدتر نكنيد.


متولدین شهریور: فوق العاده صبور هستید اما امروز کاملاً برعکس هستید یعنی حساس و زود از کوره در می روید.هر چه قدر بیشتر یک نفر را بشناسید بیشتر شما را عصبانی می کند.اکنون زمان مناسبی است که حرف دلتان را به آنها بزنید.هیچ کس نمی تواند همیشه ساکت بماند.


متولدین مهر: شما انجام کارهای زیادی را در نظر گرفته اید که زما بسیار زیادی را در نیاز دارد.در نتیجه نمی دانید کدام کار را اول انجام دهید و بزودی گرفتار هراس و وحشت می شوید و زمانی اوضاع بدتر می شود که با نهایت توانتان کار می کنید و یا می خواهید کار 48 ساعت را در 24 ساعت انجام دهید.آرامش خود راحفظ کنید متولد مهر عزیز،با کارها بنا براولویت آنها روبرو شوید در غیر این صورت گرفتار مشکلی می شوید و یا تنها در دایره ای به دور خود می چرخید.


متولدین آبان: سعی کنید امروز خرید نکنید مخصوصاً اگر به دنبال وسیله خاصی هستید.از نظر مالی و بدهکار بودن چارت شما در وضع خوبی قرار ندارد.هم چنین با حضور عطارد در برج حمل رابطه شما با همسرتان نیز بدتر می شود.


متولدین آذر: شما آدمي هستيد كه دوست دارد تغييرات ايجاد كند. و امروز اين كار امكان پذير مي شود. شما ناحيه وسيعي براي رشد و توسعه داريد ولي براي اين كه اين دوره رشد را به بهترين نحو به انجام برسانيد ممكن است نياز باشد كمي بيرحمانه در مورد آنچه در زندگي تان ديگر بدرد نمي خورد عمل كنيد و آنها را حذف كنيد. مسايل كم اهميت را حذف كنيد و بعد واقعاً قادر خواهيد بود كه پرواز كنيد.


متولدین دی: مركوري به سمت برج حمل حركت كرده است و در نتيجه شما نمي خواهيد كه تعطيلات آخر هفته را به تنبلي بگذرانيد خانه تكاني براي بهار در برنامه شما قرار دارد. ممكن است با مخالفت كسي در خانه مواجه شويد. سعي نكنيد كه با زورگويي موافقت ديگران را جلب كنيد. با خوش خلقي بهتر مي توانيد به مقصودتان برسيد.


متولدین بهمن: اگر توانسته اید که خودتان را از لحاظ مالی کنترل کنید بدون شک از خودتان راضی خواهید بود چون در خرج کردن پول افراط نکرده اید . همچنین حسابهای بانکی خود را در وضعیت خوبی نگه داشته اید . گر چه این کار شما را تنها از لحاظ مالی ایمن نمی کند بلکه انعطاف پذیری و آزادی بیشتری را در انتخاب کارهایتان بدست می آورید .


متولدین اسفند: عطارد اکنون وارد حمل آتشین شده است و ممکن است به شما الهام شود که احساس کنید. سرمایه های شما در محلی نگران کننده قرار دارند. لطفاً عجله نکنید دفتر چک کردن حسابتان را باز کنید یا بعداً‌ پشیمان خواهید شد. حوتی های باهوش به پشت صفحات روزنامه متوسل خواهند شد تا معاملات بهتر را برای وان یا گرو گذاری بررسی کنند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d Your Advertisement

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive