گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, March 23, 2011

[Tehroon-Online] »-(¯`v´¯)-» پنج بازیگر ناکام هالیوود



 
 

انگشتر Shining

این انگشتر نگین دار در عین سادگی جزو مدل هایی است که همیشه مورد توجه بوده و طرح آن تکراری نمی شود. تک نگین خوش تراش این انگشتر در کنار نگین های ظریف و متعدد با درخشش خود جلوه و زیبایی خاصی به انگشتان شما می بخشد. این محصول شامل دو انگشتر که طراحی آنها مکمل یکدیگر می باشد. شما می توانید این 2 انگشتر زیبا را با هم یا به صورت تکی برای مهمانی ها و مجالس ست کنید. جنس این انگشتر استیل درجه 1 بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.

 

اگر مي خواهي پس از مرگ فراموش نشوي يا چيزي بنويس که قابل خواندن باشه
يا کاري کن که قابل نوشتن باشه!


"بنيامين فرانکلين"


 

پنج بازیگر ناکام هالیوود!

 
مرگ ناگهانی همیشه گریبانگیر مردم عادی نمی شود و انسانهای معروفی هم پیدا می شوند که ناگهان از این دنیا بروند! از جمله بازیگران محبوبمان. قصد دارم به 5 بازیگری اشاره کنم که در عین حال که ستاره سینما بودند، مرگ ناگهانی ایی هم داشتند و در اوج شهرت فراموش شدند. البته در این لیست بازیگرانی قرار داده شده اند که جوانمرگ شدند و به دنبال افراد مسن در این لیست نباشید.


 

 

5- هیث لیجر : او را شاید تا زمان مرگش کسی بدرستی نمی شناخت! بازیگر فیلمهایی نظیر میهن پرست، داستان شوالیه ، برادران گریم و کوهستان بروبک برای هیچ کدام از این فیلمها به شهرت نرسید ، بلکه نقش جوکر در فیلمهای شوالیه تاریکی بود که نام او را به عنوان یک سوپراستار بر سر زبانها انداخت. اما در شرایطی که لیجر می رفت تا به یک سوپراستار تبدیل شود، ناگهان خبر مرگ او در آپارتمانش همه را شوکه کرد. لیجر به خاطر مصرف بیش از حد قرص آرام بخش جان خود را از دست داده بود. این مرگ ناباورانه سبب شد تا فیلم شوالیه تاریکی به فروشی چند برابر دست پیدا کند والبته نباید از بازی عالی لیجر در این فیلم هم چشم پوشی کرد. لیجر در زمان مرگش یک سوپراستار نبود، او تنها زمانی به شهرت فراوان رسید که فیلم شوالیه تاریکی از او به نمایش درآمد. احتمالا اگر الان زنده بود نامش به تنهایی در پوستر فیلمها به چشم می خورد. دلیل اینکه او را در این لیست قرار دادم این بود که جدیدترین بازیگری هست که به مرگ ناگهانی از دنیا رفت. او در هنگام مرگ ۲۹ سال داشت.

 

۴- بروس لی : به نظر نمی رسید که کسی بتواند حریف این هنگ کنگی سرکش شود!. بروس لی در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مهار نشدنی بود، او که از هنگ کنگ به آمریکا آمده بود توانست در آن مقطع خود را به عنوان برترین رزمی کار به سینما معرفی کند و حتی به آموزش هنرهای رزمی به بازیگران معروفی از جمله استیو مک کویین و جیمز کابورن بپردازد!. اما درست در زمانی که بروس لی در اوج شهرت قرار داشت، ناگهان این خبر منتشر شد : استاد هنرهای رزمی سینما دار فانی را وداع گفت. همه گمانه زنی ها درباره نحوه مرگ لی آغاز شد، قتل به وسیله مافیای آسیای شرقی ، قتل به وسیله طرفداران افراطی ، مرگ در اثر ضربات مهلکی که در تمرین ها دریافت می کرد و� از جمله دلایلی بود که برای مرگ او عنوان می شد اما هیچکس باور نمی کرد که بروس بر اثر استفاده مداوم و بی رویه از قرص های آرام بخش جان خود را از دست داده باشد. مرگ ناباورانه بروس لی در سال ۱۹۷۳ درست در زمانی اتفاق افتاد که بزرگترین و پر خرج ترین فیلمش یعنی اژدها وارد می شود در حال آماده شدن برای نمایش بود و متاسفانه بروس لی هرگز نتوانست بهترین فیلم دوران بازیگری اش را ببیند. او در هنگام مرگ ۳۳ سال داشت. متاسفانه براندون ، پسر بروس لی نیز به سرنوشت پدرش گرفتار شد اما نه با قرص آرام بخش ، بلکه با شلیک مستقیم در صحنه فیلمبرداری!

bruce_lee

۳- جیمز دین : تنها در ۳ فیلم حضور یافت، شرق بهشت ، شورش بی دلیل و غول. شاید خیلی ها بگویند که او تنها ۳ فیلم بازی کرد اما چرا تا بدین حد به شهرت رسیده است؟  اما دلیلی که یاد او را تا امروز زنده نگه داشته نه تنها حضور قدرتمندش در این ۳ فیلم بود بلکه تصویری متفاوت از نسلی بود که در سالهای بعد خودش را بیشتر نمایان کرد. تصویری که دین در شورش بی دلیل و شرق بهشت به عنوان جوانی که حرف گوش کن نیست و یک دنده بر تحقق خواسته هایش پافشاری می کند، همانی شد که در سالهای بعد گروه هایی نظیر بیتلز با الهام از آن شکل گرفتند. در واقع دین نماینده نسلی از جوانان بود که در دهه های بعد با عنوان جوان های آزادی خواه یا آشوب طلب و� از این دست شعارها مطرح شده بودند. جوانانی که نمی خواستند روابط پدر محور در زندگی شان حکمفرما باشد و به دنبال عشق حقیقی می گشتند. متاسفانه جیمز دین در سال ۱۹۵۵ در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و این درست در شرایطی بود که او ساعاتی قبل توسط پلیس به جرم سرعت زیاد جریمه شده بود. نحوه مرگ او ( سرعت زیاد و جنون جوانی !) باعث شد تا او نماد بی چون و چرای نسلی نو از جوانان شود. او در هنگام مرگ ۲۴ سال داشت .  البته این حق را به شما می دهم که چندان به این حرفها توجه نکنید چون در واقع دلیلی که جیمز دین جاودانه شد برای غیر آمریکایی ها چندان جالب نیست! ما کماکان به بازی خوبش درا ین ۳ فیلم بسنده می کنیم!

james_dean

۲-ناتالی وود : وی از زمانی که کودک بود تا زمان مرگش در سال ۱۹۸۱ یک ستاره باقی ماند. ناتالی وود با توجه به استعدادش در بازیگری توانست در سن ۸ سالگی در فیلم مطرح عروس چکمه پوش پیچل در کنار اورسن ولز معروف هنرنمایی کند. ناتالی اگرچه در اغلب فیلمها به عنوان نقش دوم فعالیت می کرد  ( البته در آن زمانها تعریف مشخصی از اول یا دوم بودن نقش وجود نداشت و ما اینجا تنها به تیترهای بزرگی که در تبلیغ فیلم به جلوی تصویر هجوم می آورد اشاره می کنیم!) اما با اینحال همیشه حرفی برای گفتن داشت. به عنوان مثال او در فیلم شکوه علفزار نقش دختری را بازی می کرد که به دلیل رعایت عرف جامعه اجازه ارتباط با محبوب اش را به خود نمی داد. شما به وضوح می توانید در این فیلم ببینید که بازی وود قالب بر بازی وارن بیتی مشهور است. اما مرگ ناتالی وود یکی از مرموز ترین های هالیوود است. ناتالی وود به دلیل اتفاقاتی که در کودکی و در جریان تولید فیلم وعده سبز برایش رخ داد همواره از آب می ترسید. این ترس تا بدین حد زیاد بود که الیا کازان برای ساخت فیلم شکوه علفزار به ناتالی گفته بود که اجازه نمی دهد او در فیلم به داخل آب وارد شود. اما کازان در واقع دروغ گفته بود و ناتالی را مستقیما به داخل آب فرستاد!. شما به راحتی می توانید این صحنه را در فیلم شکوه علفزار ببینید که ناتالی وود چهار ستون بدنش در حال لرزیدن است. اما متاسفانه مرگ ناتالی وود هم به دلیل ترس از آب رخ داد. ناتالی در جریان مراسم عید شکرگزاری به همراه دوستان سینمایی اش سوار بر کشتی شد تا مراسم عید شکرگزاری را بجا بیاورند. هنگام شب ناتالی بر اثر مصرف زیاد نوشیدنی از حال و هوای عادی خارج شد و صبح روز ۲۹ نوامبر ۱۹۸۱ جسدش را شناور بر روی آب پیدا کردند. هیچکس دقیقا نمی داند که آیا ناتالی اتفاقی به درون آب افتاده یا درون آب انداختند اش!. بعدها پزشکی که مسئول بررسی به مرگ ناتالی بود اعلام کرد که بررسیها نشان می دهد ناتالی برای جلوگیری از غرق شدن به اطرافش چنگ انداخته است ، پس احتمال قتل او و سپس به آب انداختن اش به طور کامل از بین رفت. بهرحال هیچ وقت دقیقا مشخص نشد که وی به چه دلیل در آب افتاده است. کشتی ایی که آنها در آن حضور داشتند ، در آن شب افراد زیادی را میزبانی می کرد و آیا واقعا کسی نبود که وی را در حالت غیرعادی کنترل کند ( حتی پیشخدمتان )؟ ، آیا ناتالی دشمن داشت ؟ همه اینها سوالاتی است که هیچ وقت پاسخ داده نشد و تنها افسوس از دست دادن یک بازیگر بزرگ بر دل تماشاگران سینما باقی ماند.

natalie-wood

 

۱- مرلین مونرو : او با عنوان مرلین مونرو در عالم سینما به شهرت رسید (نام اصلی اش  نورما جین مورتنسن بود ). مونرو زندگی سالمی نداشت ، تا نوجوانی در یتیم خانه زندگی می کرد و سپس برای فرار از آن محیط مجبور شد با یک کارگر ازدواج کند. بعدها مدل عکاسی شد و مجلات ناآشنای زیادی را در آن زمان به شهرت رساند. اما او علاوه بر زیبایی ذاتی اش ، استعداد زیادی در بازیگری داشت و همین امر سبب شد تا در سینما نیز تبدیل به یکی از موفق ترین بازیگران شود.  او به واسطه حضور در فیلمهایی نظیر آقایان مو طلایی ها را ترجیح می دهند ، بعضی ها داغشو بیشر دوست دارند یا چگونه می توان با یک میلیونر ازدواج کرد؟ توانست نمادی از زنان زیبا را به تصویر بکشد که به راحتی می توانستند از زیبایی فریبنده خود برای جلب نظر آقایان استفاده کنند. در اینکه مونرو بازیگر بسیار با استعدادی بود شکی نیست ، اما زندگی شخصی آشفته و بی بند و بار او بود که به شهرت او افزود. مونرو هر چقدر که در فیلمهایش دلربا و جذاب و دوست داشتنی بود، در زندگی شخصی اش شخصی عصبی، پرخاشگر ، دائم الخمر و.. بود. تمام این اتفاقات باعث شد تا روند محبوبیت فیلمهای مونرو تا آغاز دهه ۶۰ ادامه داشته باشد و هر روز افراد بیشتری به جمع هواداران مونرو بپیوندند اما هنگامی که اعلام شد او در خانه اش به علت مصرف بی رویه قرص های خواب آور جان خود را از دست داده ، غوغایی برپا شد. هنوز هم عده ی زیادی بر این باورند که مونرو خودکشی کرده و عده دیگری بر این باورند که او قربانی یک توطئه سینمایی شده است ( در آن دوران از این توطئه ها زیاد بود و کسانی مانند فرانک سیناترا نیز به واسطه ارتباط با مافیا! در این توطئه ها نقش بسزایی داشتند. البته مورد مونرو بیشتر مربوط می شد به رابطه ای که با جان اف کندی برقرار کرده بود! ) اما بهرحال  نکته ی حائز اهمیت این بود که مونرو به هر دلیل مرده بود. الهه زیبایی و محبوب بسیاری از مردان دیگر وجود نداشت و تهیه کنندگان هالیوودی روزگاری سیاه را پشت سر گذاشتند. مرگ غیرمنتظره مونرو در ۳۶ سالگی ضربه سختی بر پیکره سینمای تجاری هالیوود به حساب می آمد. این نکته را هم در باب علاقه مردها به مونرو باید اضافه کنم که یک بازرگان آمریکایی به نام ریچارد پانچر وصیت کرده بود که در هنگام مرگ در بالای قبر مونرو به شکلی که صورتش به سمت زمین باشد دفن شود!!

.Marilyn_Monroe

 

 

ارزش این مطلب زیبا به انتشار آن است

آنرابرای دوستان خود ارسال کنید

animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

 

 

 

 

هدست mp3 بی سیم

هدست مجهز به mp3 player +2GB حافظه داخلی

دیگه نیازی به خرید ام پی تری پلیر وهدست

 به صورت جداگانه نخواهید داشت

با سیم های دست وپا گیر هدستهایی

 که جداگانه به ام پی تری پلیر

متصل می شوند خداحافظی کنید

وسیله ای فوق العاده پر طرفدار

 مخصوص جوانان عاشق موزیک

با کیفیت فوق العاده به همراه2 گیگابایت حافظه داخلی

قيمت : 43000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

آیا از سیمهای دست وپا گیر هدستهای معمولی خسته شده اید؟

آیا به یک MP3 PLAYER با کیفیت وحافظه عالی نیاز دارید؟

آیا دوست دارید بدون دردسر وبا وسیله ای کم حجم وبا کیفیت موزیکهای مورد علاقتان را گوش کنید؟؟

هدست MP3 همه این امکانات را برای شما فراهم کرده است.

بهترین کیفیت موجود در بازار با قیمت استثنایی

قيمت : 43000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

بصورت پلاستیکی و قابل انعطاف می باشد که بر خلاف پخش کننده های قبلی نیاز به سیمهای اضافه
و دست و پاگیر ندارد.

نکته جالب اینکه وزن آن فقط 20 گرم میباشد و سبکترین پخش موسیقی در نوع خود می باشد.

با طراحی ویژه و جدیدی که این گوشی دارد می توانید آنرا بصورت مخفی استفاده کرد. یعنی به صورت پشت سری


 

 

قيمت : 43000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

sport MP3 player

USB ورژن جدید

نصب اتوماتیک

پشتیبانی از اکثر فرمت های  صوتی 

باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی

شارژ بوسیله پورت کامپیوتر

5.5 ساعت موسیقی با هر بار شارژ
 

قيمت : 43000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

دیگه نیازی به خرید ام پی تری پلیر وهدست به صورت جداگانه نخواهید داشت

با سیم های دست وپا گیر هدستهایی که جداگانه به ام پی تری پلیر متصل می شوند خداحافظی کنید

وسیله ای فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزیک

با کیفیت فوق العاده به همراه2 گیگابایت حافظه داخلی

 

 

          

 


برای عضویت در برترین گروه اینترنتی (تهرون آنلاین ) اینجا را کلیک کنید

Click to join Tehroon-Online-group

animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

 

 tehroon-online

 
  

 

IranTapesh.net



__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

To Join Tehroon-Online-Group Click This Url:
http://www.irantapesh.net
________________________________________________________
http://www.irantapesh.net
  http://www.irantapesh.net
    http://www.irantapesh.net
      http://www.irantapesh.net
        http://www.irantapesh.net
          http://www.irantapesh.net
            http://www.irantapesh.net
              http://www.irantapesh.net
                http://www.irantapesh.net
http://www.irantapesh.net
  http://www.irantapesh.net
    http://www.irantapesh.net
      http://www.irantapesh.net
        http://www.irantapesh.net
          http://www.irantapesh.net
            http://www.irantapesh.net
              http://www.irantapesh.net
                http://www.irantapesh.net
http://www.irantapesh.net
  http://www.irantapesh.net
    http://www.irantapesh.net
      http://www.irantapesh.net
        http://www.irantapesh.net
          http://www.irantapesh.net
            http://www.irantapesh.net
              http://www.irantapesh.net
                http://www.irantapesh.net




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive