گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, July 23, 2015

||_Tehroon-Online_|| فواید بادکش درمانی بر حفظ سلامت سینه ها



 
 
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست از بالای ایمیل روی گزینه Show Image یا Display images below کلیک کنید.
فواید بادکش درمانی بر حفظ سلامت سینه ها

 

بادکش درمانی بطور موثری برای درمان انواع زیادی از بیماری ها به مدت هزاران سال کاربرد داشته است
 
فواید بادکش درمانی در حفظ سلامت سینه ها
بادکش کردن فرمی از طب مکمل است که که در آن لیوان یا استکان های کوچکی روی سطح پوست قرار داده می شوند و فشار درون فنجان یا استکان با استفاده از مکش هوا به بیرون یا سوزاندن هوای درون فنجان، کاهش می یابد، به همین خاطر پوست و لایه  ماهیچه های سطحی برجسته شده و  به درون فنجان کشیده می شوند. فنجانهایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند می توانند از مواد مختلفی نظیر شیشه، بامبو و سفال ساخته شده باشند.
تاریخچه باد کش درمانی
تاریخچه بادکش درمانی
بادکش از هزاران سال قبل در چین و نقاط دیگر دنیا مورد استفاده قرار می گرفته است. مصریان و یونانیان باستان نیز از بادکش درمانی برای خارج کردن سموم و مواد زائد از بدن، درمان درد، کاهش التهاب و افزایش اشتها استفاده می کردند. کاربرد  این طب سنتی در ابتدا برای خارج کردن چرک و خون در  درمان دمل ها و جوش های چرکی بوده است. بعدها، تاثیر مثبت این طب سنتی را در درمان دیگر بیماریها نیز دریافتند.
وسایل و لوازم اولیه ای که برای این طب به کار می رفته است شامل شاخ گاو و فنجان های ساخته شده از بامبو بوده است. از دریچه های ساخته شده از پوست گوسفند نیز برای ایجاد مکش در این فنجانها استفاده می شده است. بادکش درمانی مدرن و امروزی نیز هنوز خیلی شبیه به روشهای قدیمی و باستانی آن می باشد، اما پیشرفتهای جدیدی نیز در این زمینه به وجود آمده است از قبیل پمپ های مکشی الکتریکی، مکانیکی و الکترو مغناطیسی.  نشان داده شده است که بادکش درمانی الکترومغناطیسی  بطور موثری بیماریهای مربوط به مفاصل را درمان می کند.
بادکش درمانی امروزه به میزان زیادی در طب سنتی چینی توسعه یافته است، اینطور  بیان می شود که این روش طب سنتی باعث باز شدن مراکز انرژی بدن می گردد. مراکز انرژی یا چاکراها در طول کانالی که در امتداد بدن قرار دارد، قرار گرفته اند که انرژی از طریق این کانال به هر بخشی از بدن و در سراسر اندام ها و بافت ها جریان می یابد. 5 مرکز انرژی بر روی پشت بدن وجود دارند که زمانی که این مراکز باز و گشوده هستند، اجازه جابجایی انرژی در تمام طول بدن را می دهند. متخصصان طب سنتی دریافته اند که بادکش درمانی یکی از بهترین راهها برای باز کردن این مراکز می باشد.
همچنین فهمیده اند که بادکش درمانی بیشتر از  10 سانتی متر بافت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. این امر باعث می شود که بافتهای بدن سموم خود را آزاد کنند، سیستم لنفاوی فعال شود، انسدادهای روده بزرگ باز گردد، به فعال شدن و باز شدن سیاهرگها، سرخرگها و مویرگها کمک می کند، پوست را فعال و جوان می سازد، باعث از بین رفتن ترک های پوستی و بهبود واریس می گردد.
به دلیل تاثیر عمیقی که دارد، بادکش کردن یکی از بهترین روشهای ماساژ دادن عمیق بافت می باشد. بادکش کردن مفید، ایمن و بدون عوارض جانبی بوده و می تواند به راحتی توسط خود فرد و اعضای خانواده انجام شود.
با پیشرفتهای علمی و تکنولوژی در سالهای اخیر، بادکش درمانی از تصدیق و پذیرش بیشتری در دنیای علم برخوردار گردیده است. در سراسر دنیا، افراد زیادی از این روش ساده و سنتی برای  حفظ سلامت خود استفاده می کنند.
تاثیرات بادکش درمانی
بادکش کردن خون را به سطح بدن، جایی که لیوان های بادکش قرار داده شده اند می کشد. این افزایش در جریان خون باعث بهبود انقباضات و گرفتگی های عضلات، سفت شدن بافت و کاهش درد می گردد. بادکش کردن خشک از ابتدا برای افرادی با بنیه و مزاج ضعیف و دارای فشار خون پایین استفاده می شود؛ این روش هرگز نباید  برای افرادی که فشار خون بالا دارند به کار برده شود.
تاثیر بر پوست
تاثیر بادکش بر پوست
پوست بزگترین اندام بدن می باشد، که شامل مایعات، خون، رگهای خونی، بافت پیوندی، عضله و ذخیره غنی از عصب می باشد. از اینرو هر محرک موضعی یا سطحی که اندام های داخلی و خارجی را تحت تاثیر قرار دهد بایستی ابتدا بر روی پوست اثر گذارد. از آنجایی که بدن ما از طریق پوست مستقیما با جهان پیرامونش در ارتباط می باشد، می توان گفت که پوست ما سلامت درون ما را منعکس می کند. زمانی که ما در شرایط سلامت عمومی خوبی به سر می بریم، پوست معمولا براق، سفت و دارای بافتی نرم می باشد. به علاوه، پوست به تغییرات دمایی پاسخ داده و بطور کلی در هنگام لمس گرم می باشد.
بر طبق طب سنتی چینی، اصلی ترین هدف طب سوزنی، ماساژ درمانی و بادکش درمانی  تغییردادن و تاثیر بر جریان خون و جریان انرژی یک اندام مشخص از طریق تحریک کردن یک نقطه مشخص از پوست می باشد. 14 کانال اصلی طب سنتی چینی بطور مستقیم با اندام های داخلی مرتبط می باشند و همچنین نقاطی را در داخل پوست نیز دارند.
از نقطه نظر طب سنتی چینی، شش ها بطور مستقیم پوست را کنترل کرده و بر آن اثر دارند. به همان اندازه که انرژی شش ها زیاد و فراوان باشد، پوست نیز تغذیه شده، می درخشد و عملکرد مناسبی خواهد داشت. رطوبت پوست وابسته به سلامت شش ها می باشد، زیرا شش ها انرژی حیاتی و مایعات را در سراسر بدن و پوست منتشر می کنند. هر اندام داخلی یک کانال مرتبط با خودش بر روی پوست دارد. که از طریق تحریک کردن آن نقطه با روشهایی مثل طب سوزنی و بادکش درمانی می توان بر اندام های درونی اثر گذاشت.
اثر بادکش درمانی بر سینه ها
اثر بادکش درمانی بر سینه ها
بسیاری از زنان دارای گرفتگی ها و انسدادهایی در سینه هایشان هستند که به دلیل جریان خون ضعیف و تخلیه  ضعیف سیستم لنفاتیک به وجود می آیند. پوشیدن سوتین های خیلی تنگ یا پوشیدن مدام و طولانی مدت سوتین می تواند مسیرهای نرمال و معمول جریان خون را محدود و مسدود کند که این منجر به تجمع سموم و  مواد باقی مانده حاصل از تخریب سلولی می گردد. مشکل گرفتگی و انسداد پستان ها می تواند در نتیجه آسیب ها، استرس، ورزش نکردن، عفونت های قدیمی و دیگر فاکتورها ایجاد شود.
تاثیر این گرفتگی می تواند به صورت درد پستان، وجود توده هایی در سینه، تغییرات شبه سرطان سینه، شل شدن  سینه ها، ورم و آماس سینه ها یا فشار مزمن در قفسه سینه بروز کند.
دستگاه مکنده مخصوص بادکش کردن سینه ها  یک مکنده خیلی ملایم است که بطور ریتمیک سینه ها را ماساژ می دهد. این دستگاه جریان خون به سینه ها را تحریک کرده و تخلیه لنف را افزایش می دهد و به جابجایی سموم و حذف آنها از طریق  سیستم لنفاوی کمک می کند. این روش همچنین ذخیره اکسیژن بافتها را افزایش می دهد که از این طریق باعث بهبود سلامت عمومی بدن می گردد. این تاثیر بادکش درمانی سینه  باعث بهبود یا از بین رفتن نقاط دارای گرفتگی و کیست ها گردیده و بطور اساسی احتمال ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد.
بادکش درمانی سینه همچنین بطور ملایمی باعث تحریک غده هیپوفیز و هورمونهای زنانه می گردد. اوکسی توسین، هورمون ترشح شده توسط هیپوفیز است که به آرامش عمومی کمک می کند و در هنگام بادکش درمانی ترشح می شود. این امر به احساس سر زندگی عمومی کمک می کند، علائم فیبرومیالژیا( نوعی روماتیسم بافت همبند است که با دردهای اسکلتی عضلانی همراه است)  را بهبود می بخشد، دردهای مزمن را کاهش می دهد و به کاهش استرس کمک می کند.
بادکش درمانی ایمن بوده و بطور موثری برای درمان  انواع زیادی از بیماری ها به مدت هزاران سال کاربرد داشته است. بادکش درمانی سینه ها توسط پزشکان طب سنتی به مدت 125 سال انجام می شده است، اما در حال حاضر این روش با تکنولوژی های مدرن مقایسه می گردد.
این روش نه تنها به سلامت کلی سینه ها کمک می کند، بلکه باعث سفتی و چاق شدن سینه ها نیز می گردد و یکی از روشهای طبیعی بزرگ و برجسته کردن سینه ها به شمار می رود و همچنین  می تواند باعث رشد طبیعی  سینه ها در دختران نوجوان گردد و سینه ها را از طریق تقویت رباط های عضلانی سفت تر ساخته و بالا ببرد و باعث شود که سینه ها سالمتر و جوانتر گردند. روشهای طبیعی برای بالا رفتن سینه ها و درمان افتادگی سینه ها
این روش درمانی همچنین تولید کلاژن طبیعی را افزایش داده و پوست سینه ها را کشیده و صاف می سازد و بافت سینه ها را محکم و سفت می کند. 

دستگاه فرم دهنده سینه

بهترین بزرگ کننده و فرم دهنده ی سینه
درمان بسیاری از مشکلات رایج که بانوان با آن درگیر هستند
دارای تاییدیه از وزارت بهداشت
همین امروز برای زیباتر و خوش فرم تر کردن سینه خود اقدام کنید.
راه حلی بدون بازگشت و بدون عوارض
تنها محصول ۱۰۰% تضمینی بزرگ کننده سینه است.
 
 
اثرات دستگاه وکیوم سینه اصل
  • ۱) افزایش سایز سینه و بزرگ کردن دائمی سینه
  • ۲) سفت کننده سینه و فرم دهنده سینه
  • ۳) زیباکننده نوک پستان
  • ۴) پیشگیری از بروز سرطان سینه
  • ۵) نتایج دائمی و بدون بازگشت
  • ۶) استفاده آسان و راحت
 
قیمت: 45600تومان
قيمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه

 
این دستگاه (دستگاه وكيوم سينه) یکی از مطمئن ترین روش ها برای بزرگ کردن سینه بانوان می باشد. اکثر کرم های بزرک کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد که همین امر هم باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد..
 
 
برای بزرگ کردن و حجیم کردن سینه های خود یکی از موثرترین و سریع ترین و بی خطر ترین وسایل استفاده از دستگاه وكيوم سينه میباشد که میتواند بزرگی و فرم دهی که شما انتظار داشتید را برای شما به ارمغان بیاورد. دستگاه وكيوم سينه دارای استاندارد میباشد و مورد تایید متخخصان پوست و زیبایی میباشد و برای خانم هایی که علاقه به عمل جراحی و تزریق پروتز به درون سینه های خود نمیباشند و میخواهند که بصورت کاملا طبیعی به فرم و حجم زیبایی در سینه های خود برسند #دستگاه وكيوم سينه را از بهتریپن و بی خطرترین دستگاه ها برای حجیم سازی سینه ها میدانند. دستگاه وکیوم سینه مخصوص همه سنین و همه سایزها برای حجم دهی و فرم ادن به سینه ها و جلوگیری از افتادن سینه ها میباشد. دستگاه وکیوم سینه ( دستگاه بزرگ کننده سینه ) برای بزرگ کردن سینه ها و سایز سینه هایی که بصورت ارثی دارای سایز کوچکی میباشند بسیار مناسب است بطوریکه دستگاه وکیوم سینه باعث افزایش خونرسانی به بافت اسفنجی سینه ها میگردد و باعث تغذیه و تحریک غدد و عضلات سینه ای میشود و در زمان بسیار کوتاه باعث بزرگ کردن سینه ها بصورت کاملا طبیعی و بدون هیچگونه خطری برای شما سینه هایی زیبا و به سمت بالا کشیده شده و پستان های زیبا را به هدیه می آورد. دستگاه وکیوم سینه برای رفع چین و چروک سینه ها و همه سنین و همه سایز سینه ها قابل استفاده میباشد و طریقه استفاده بسیار راحت آن باعث رضایت همه خریداران شده است. دستگاه وکیوم سینه باعث بالا کشیدن سینه ها و فرم دهی سینه ها و خوش فرمی سینه ها بصورت کاملا طبیعی و فقط در طول درمان دستگاه وکیوم که یک ماه و نیم تا دو ماه میباضشد برای شما حاصل میگردد.
در صورتی که به همراه این دستگاه از سایر کرم های مخصوص سینه استفاده گردد نتیجه سریع تری بدست می آید ، همچنین استروژن گیاهی موجود در این کرمها موجب تقویت بافت شده علاوه بر افزایش بی نظیر سایز سینه و فرم دهی به آن باعث جلوگیری از سرطان سینه نیز میشود.
 
 
قیمت: 45600تومان
قيمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه
 
----------------------


__._,_.___

Posted by: =?UTF-8?Q?=E2=80=AASoheila_Rajabi=E2=80=AC_=E2=80=AA?= <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive