گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, November 29, 2014

||_Tehroon-Online_|| اطلاعات جنسی را از کجا کسب کنیم؟



 
اطلاعات جنسی را از کجا کسب کنیم؟
 
اطلاعات جنسی,دانستنیهای جنسی,آموزش مسائل جنسی
اطلاعات جنسی را از کجا کسب کنیم؟
چرا باید آگاهی جنسی مان را با اطلاعات درست و واقعی افزایش بدهیم؟ شاید اگر این پرسش را از خیلی ها بپرسیم، دلایل زیادی برای این موضوع ارائه کنند اما اگر بپرسیم که آیا شما می خواهید اطلاعات جنسی تان را بیشتر کنید؟ پاسخ های متفاوتی بشنویم. شاید بگویند که ما صحبت درباره این مطالب را بد می دانیم و اصلا چرا باید درباره مسائل جنسی آگاهی داشته باشیم؟ شاید مجردها بگویند که وقتی ازدواج کردیم با تجربه یاد می گیریم یا متاهل ها بگویند، ما هر چه لازم است می دانیم. شاید بعضی ها بگویند از ما گذشته است که دنبال افزایش آگاهی جنسی باشیم.

به دست آوردن آگاهی جنسی برای ما که از زمان تولد جنسیت مشخصی داریم و این دختر/ پسر، مرد/ زن بودن بخشی از هویت ماست، به نوعی شناختن بخش مهمی از شخصیت مان به حساب می آید. پس از بلوغ که رشد جسمانی و جنسی بدن به حد کمال می رسد، داشتن هر چه بیشتر آگاهی و اطلاعات درست و کامل می تواند به ما کمک کند که خودمان و واکنش هایمان را درست تر و دقیق تر بشناسیم. از سوی دیگر، داشتن دانش کامل و درست در مورد مسائل جنسی، نخستین گام در داشتن رابطه ای خوب و لذتبخش با همسر است. کم نیستند همسرانی که رابطه جنسی شان به دلیل نداشتن شناخت کافی از مسائل جنسی دچار مشکل شده است.

از سوی دیگر، فقط وقتی اطلاعات درستی درباره موضوع مهمی مانند مسائل جنسی داشته باشیم، می توانیم با در اختیار داشتن آنها از فرزندان مان مراقبت کنیم. برای همه پدرها و مادرها این لحظات دشوار پیش آمده است که فرزندانشان درباره مسائل جنسی سوال می کنند و خیلی وقت ها نمی دانند که واقعا باید چه جوابی به سوال کودک شان بدهند. اما نکته اینجاست که به دست آوردن اطلاعات درست و سالم درباره مسائل جنسی خیلی وقت ها کار ساده ای نیست، نه به این دلیل که نمی شود به اطلاعات دقیق و سالم دسترسی پیدا کرد، بلکه بیشتر به این دلیل که خواندن و جستجوی چنین اطلاعاتی معمول نیست و اگر کسی به دنبال چنین اطلاعاتی باشد، باید دور از چشم دیگران این کار را بکند. یک لحظه مادری را تصور کنید که پسر جوانش را در حال خواندن کتابی درباره دانستنی های جنسی می بیند؛ به نظر شما واکنش او چه خواهد بود؟

از اینها که بگذریم، به پرسش اصلی می رسیم که «اطلاعات جنسی را چطور و از کجا به دست بیاوریم؟»
خجالت نکشید: نخستین و مهمترین نکته این است که خجالت نکشید. شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود همسران برای مشاوره به مراکز مشاوره یا حتی برای طلاق به دادگاه های خانواده مراجعه کنند این است که در رابطه جنسی شان با مشکل روبرو هستند. مشکلاتی که به احتمال خیلی زیاد می شود با افزایش دانش درباره رابطه جنسی و تفاوت های جنسی زن و مرد حل کرد. بیشتر وقت ها همسران حتی در اتاق مشاوره هم از پیش کشیدن چنین موضوعی خجالت می کشند؛ اما داشتن دانش کافی درباره موضوعی به اهمیت مسائل جنسی برای هر فرد بالغی، لازم و ضروری است. پس بدون خجالت کشیدن به دنبال اطلاعات سالم بروید.

با دقت خیلی زیاد انتخاب کنید: درست است که همه ما می دانیم داشتن اطلاعات جنسی برای هر کسی لازم و ضروری است اما مهم این است که این اطلاعات را از چه منبعی به دست می آوریم. مسائل جنسی به طور بالقوه این خاصیت را دارند که به راحتی به بیراهه کشیده شوند. خیلی از مطالبی که در سایت ها یا کتاب های مختلف می بینید، ممکن است به دست افراد غیرمتخصص نوشته شده باشند و حتی اصولا درست نباشند؛ بنابراین در انتخاب منبع دقت کنید.

فیلم های «پورنو» را منبع اطلاعات ندانید: واقعیت این است که این فیلم ها به هیچ وجه منبع خوبی برای افزایش آگاهی جنسی نیستند. آنچه در این فیلم ها ارائه می شود شباهت چندانی با واقعیت ندارد. یکی از مشکلاتی که اینطور فیلم ها ایجاد می کنند این است که تماشای فیلم های پورنو تصور و توقع از رابطه جنسی را بالا می برند و تحریف می کنند؛ بنابراین همسران ممکن است خودشان یا همسرشان را برای آنکه نمی توانند به معیارهای اینطور فیلم ها برسند، سرزنش کنند.

کتاب بخوانید: شاید شما هم مثل من تعجب کنید اگر بگویم که با یک جستجوی ساده در سایت کتابفروشی های مرتبط با روانشناسی یا پزشکی، با چه تعداد زیادی کتاب مرتبط با دانستنی های جنسی روبرو می شوید. این خبر خوبی است برای کسانی که می خواهند اطلاعات درست و کاملی درباره مسائل جنسی داشته باشند، هنوز هم کتاب یکی از بهترین منابع است. البته همانطور که گفتم، باید پیش از خواندن آن از معتبر بودن نویسنده، انتشارات و محتوای کتاب مطمئن شوید.

در اینترنت جستجو کنید: البته این راه را کمتر از کتاب خواندن توصیه می کنیم، به این دلیل که تایید اعتبار مطالب یک سایت کمی مشکل تر از تایید اعتبار یک کتاب است و احتمال بیشتری وجود دارد که به مطالبی برخورد کنید که نه تنها آگاهی شما را بیشتر نمی کنند، بلکه باعث می شوند اطلاعات نادرستی به دست بیاورید؛ اما به هر صورت جستجوی اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و ارزان بودن، گزینه مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات است.

پرسش هایتان را از یک فرد قابل اعتماد یا متخصص بپرسید: کسی را پیدا کنید که با تجربه و صادق باشد و شما را به خاطر پرسش هایتان دست نیندازد. ممکن است پیدا کردن چنین فردی در اطراف شما کار ساده ای نباشد اما اگر پیدایش کردید او را رها نکنید و همه پرسش هایتان را بپرسید. این فرد قابل اعتماد در شرایطی که به مشکل خاصی برخورده باشید، می تواند یک روانشناس یا پزشک متخصص در زمینه مسائل جنسی باشد. در این شرایط می توانید مطمئن باشید که اطلاعات کامل و درستی دریافت خواهید کرد.

در کارگاه ها و کلاس های آموزشی شرکت کنید: خوشبختانه تعداد کارگاه ها و کلاس هایی که تربیت جنسی کودکان یا مهارت های ارتباط جنسی را به همسران و جوانان آموزش می دهند، در حال افزایش است. این کلاس ها فرصت خوبی برای کم حوصله هاست که در زمان کوتاهی اطلاعات دقیق و جامعی به دست بیاورند.

اگر متأهل هستید، هرچه یاد گرفتید با همسرتان در میان بگذارید: در میان گذاشتن اطلاعاتی که به دست آورده اید، به شما و همسرتان کمک می کند که به هم نزدیکتر شوید. البته بایستی حواس تان به لحن ارائه اطلاعات و نیز زمانی که آنها را مطرح می کنید، باشد. این احتمال کم نیست که مطرح کردن آموزه های جنسی شما در شرایط نامناسب، از طرف همسرتان کنایه ای در ارتباط با عملکرد جنسی اش به حساب بیاید.
اسپری تاخیری ایموشن ویژه آقایان
آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد
طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي
تجربه ای نو از احساس
دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :11228221972

 

این اسپری جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی
 که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين
بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها
 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط
خود راضي نيستند. 
هديه اي بي نظير براي همسران
زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند
------------------------------------------------------------------------------------
اسپری تاخیری با اسانس
212 VIP
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
VERSACE
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
1 MILLON
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
EUPHORIA CLVIN KLEIN
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
TOM FORD BLACK ORCHID
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
------------------------------------------------------------------------------------
انزال زودرس به چه معناست ؟
از نظر علم روانشناسی : انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )
------------------------------------------------------------------------------------
مجوزها:
دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره: 1228221972
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
جهت مشاهده عکس مجوز بهداشت و درمان در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید. 
اسپری تاخیری با اسانس
212 VIP
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
VERSACE
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
1 MILLON
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
EUPHORIA CLVIN KLEIN
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
اسپری تاخیری با اسانس
TOM FORD BLACK ORCHID
قيمت : 29400تومان
قيمت : 24500
تومان
خريد پستي
------------------------------------------------------------------------------------
از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از 2 دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند.
اما راه حل رهایی از این مشکل چیست؟
شرکت کیمیا شفا بخش آرین با تجربه ای بالا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بخصوص شاخه ی زناشویی با ارائه محصولات متفاوت توانسته است تحولی شگرف را در کیفیت زندگی زوجین به ارمغان بیاورد
جدیدترین محصول شرکت کیمیا شفا بخش آرین اسپری های تاخیری با برند ایموشن است
این اسپری ها با اسانس های اورجینال 10 عطر معروف و پر طرفدار دنیا برای اولین بار عرضه می شود که می تواند حس بسیار لذت بخشی را برای زوجین به ارمغان بیاورد.
اسپری های تاخیری ایموشن دارای ویتامین E بوده که از سوزش و خارش پوست جلوگیری می کند و همچنین باعث نرمی و لطافت پوست میشود.
تمامی محصولات ایموشن دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که خریداران گرامی می توانند شماره مجوز را از مراجع مربوطه استعلام نمایند تا اطمینان لازم حاصل شود.
روش استفاده:
آقایان ابتدا آلت خود را بشویند تا قدرت جذب پوستشان افزایش یابد
5 دقیقه قبل از نزدیکی به قسمت زیرین کلاهک و رگ زیر آلت تناسلی عمل اسپری انجام شود.(مقدار مناسب مصرف متناسب با وضعیت بدنی شما پس از چند بار استفاده مشخص می شود.)
پس از 3دقیقه آلت تناسلی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهند و عمل نزدیکی را انجام دهند (در صورت استفاده از کاندوم نیاز به شستشوی آلت نمی باشد)
توجه: هرگز به بیضه ها و داخل مجاری ادرار اسپری نشود.
 
 
AmazingCounters.com
 



__._,_.___

Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive