گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, November 16, 2014

||_Tehroon-Online_|| زیبایی ظاهری زن به گیسوی کمندش است و بس



 
زیبایی ظاهری زن به گیسوی کمندش است و بس
 
موهای سالم,موخورره,سوختگی مو
اکثر خانم‌ها دست به اقداماتی می‌زنند که موهای‌شان را بهتر از پیش جلوه دهند اما به قول قدیمی‌ها آمدند ابروش را درست کنند، زدند چشمش را هم کور کردند. با رنگ کردن، صاف کردن و... به جای زیباتر شدن به موهای‌شان آسیب می‌زنند.

زن‌ها همه زیبا هستند و این زیبایی با موهای سالم و درخشان دوچندان می‌شود. با این حال امروزه اکثر خانم‌ها دست به اقداماتی می‌زنند که موهای‌شان را بهتر از پیش جلوه دهند اما به قول قدیمی‌ها  آمدند ابروش را درست کنند، زدند چشمش را هم کور کردند. این گفته حکایت همین خانم‌هاست که با رنگ کردن، صاف کردن و... به جای زیباتر شدن به موهای‌شان آسیب می‌زنند و با اصرار فراوان هم دوست دارند از دیگران به‌خصوص همسران‌شان تایید بگیرند.

ماندانا، مژگان، سالومه و آتوسا هم یکی از همین افراد بوده‌اند که بعد از مدتی با مشکلاتی مثل موخورره، سوختگی مو و... مواجه شدند و بعد از اینکه فهمیدند هیچ اقدامی از دست‌شان بر نمی‌آید تا دوباره موهای طبیعی‌شان بازگردد، تصمیم گرفتند از دکتر آریان، پزشک پوست و مو مشورت بگیرند. در ادامه خواهید خواهند که پزشک ما چگونه و با چه راهکارهایی این افراد را راهنمایی می‌کند.

در 31 سالگی دارم کچل می‌شوم!
ماندانا مانی‌محور، یکی از مراجعان است. او به محض اینکه روی صندلی مقابل پزشک نشست، پرسید: «آیا در 31 ساگی کچل می‌شوم؟» و بی وقفه ادامه داد: «مدتی است موهایم کم‌پشت شده، با وجود اینکه تار موهایم ضخیم است کم‌پشتی موها به وضوح در ناحیه جلوی سرم نمایان است. خیلی نگرانم زیرا وقتی زیر نور آفتاب هستم یا نور زیاد است پوست سرم معلوم می‌شود. مشکل ژنتیکی است یا عوامل دیگری موجب ریزش موهایم شده؟»

سبک زندگی‌تان را تغییر دهید
سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. اگر در گروه افرادی قرار دارید که منتظرند بیماری و اختلالی سراغ‌شان بیاید و بعد دست به کار درمان شوند، باید دست به کار شوید. با این شیوه خداحافظی کنید و قبل از بروز هر مشکلی به فکر پیشگیری باشید.

-  دوش آب خیلی گرم نگیرید. با آب ولرم موها و بدن‌تان را بشویید و سعی کنید با آب مایل به خنک  موهای‌تان را آبکشی کنید.

-  از وسایل حالت‌دهنده مومانند اتو و سشوار با حرارت زیاد استفاده نکنید و همیشه اسپری ضدگرما بزنید تا عایقی گرمایی برای کاهش اصطکاک ایجاد شود.

-  رژیم سخت و بدون نظر کارشناس تغذیه نگیرید. فراموش نکنید که رژیم‌های بی‌قاعده می‌تواند بلای جان  موهای‌تان شود.

- چکاپ و آزمایشات دوره‌ای انجام دهید تا کمبودهای بدن‌تان را تشخیص دهید و به موقع جهت برطرف کردن آن اقدام کنید.

- به‌طور مکرراز دکلره و اکسیدان استفاده نکنید. زیاده‌روی در استفاده از این مواد سلامت  موهای‌تان را به خطر می‌اندازد.

- موهای‌تان را به موقع و با شامپوی مناسب بشویید.

چه شامپویی بخرید؟
محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی در بازار وجود دارند که برای پیشگیری از ریزش مو توصیه می‌شوند. توصیه ما این است که برای خرید این محصولات با متخصص پوست و مو مشورت کنید و دست‌کم سراغ برندهای معروف و سرشناس بروید:

• بهترین شامپو برای پیشگیری از ریزش مو شامپوی مخصوص موهای چرب یا خشک است که بسته به تشخیص علت ریزش توسط متخصص برای‌تان تجویز می‌شود.

• تونیک‌های تقویت مو که در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی عرضه می‌شود در صورتی که حاوی کافئین باشند می‌توانند به تقویت موها کمک کنند.

از نسخه‌های طبیعی کمک بگیرید
تغذیه مناسب و استفاده از نسخه‌های طبیعی و سنتی نیز می‌تواند به پیشگیری از ریزش  موهای‌تان کمک کند. گاهی استفاده از این شیوه‌ها در کنار شیوه‌های مدرن می‌تواند اثربخشی داروها را بیشتر کند.

- تا جایی که می‌توانید مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد موها را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید. با متخصص تغذیه مشورت کنید و با کمک او موادغذایی حاوی روی، آهن، کلسیم، منیزیم، اسید فولیک، بیوتین، ویتامین‌های گروه B، منگنز و سلیس را در وعده‌های غذای‌تان بگنجانید یا از مکمل‌های دارویی کمک بگیرید. فراموش نکنید که اولویت با غذاهای تازه است.

-  ماساژ مخلوطی از روغن‌های بادام، زیتون، رزماری و مریم گلی به نسبت مساوی می‌تواند به تقویت  موهای‌تان کمک کند. این روغن را به موها بمالید و بعد از نیم ساعت با آب ولرم بشویید.

-  این نسخه هم یکی از بهترین روش‌های سنتی برای تقویت موهاست. 100 گرم نخود را نرم بکوبید و آن را در چهار لیوان آب بجوشانید تا یک لیوان شود سپس با نصف لیوان روغن کنجد مخلوط کرده و دوباره بجوشانید تا آب آنها تبخیر و آماده شود.

باید علت را جست‌وجو کنیم
کم پشتی مو به‌علت نازکی مو و بیشتر از آن به‌علت ریزش موها اتفاق می‌افتد که در این حالت حداقل 25 درصد موها از بین رفته و جایگزین نشده است.

علل آن زیاد بوده و عواملی مانند زمینه ارثی، تغییرات هورمونی، استرس و کم‌خوابی، کم‌خونی، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مو، رژیم‌های غذایی یا حذف برخی غذاها به‌صورت سلیقه‌ای از وعده‌های غذایی، برخی بیماری‌ها مثل کم‌کاری تیروئید و... می‌توانند در به وجود آمدن این مشکل دخیل باشند که در مورد شما باید بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایش علت مشخص شود تا روش درمانی مشخصی را برای‌تان تجویز کنیم اما تا مشخص شدن نتایج می‌توانید با پیروی از شیوه‌هایی که در ادامه مطلب می‌خوانید،  تا حدودی میزان ریزش  موهای‌تان را مدیریت کنید.
موهای سالم,موخورره,سوختگی مو
 
موهایم خورده‌شد، رفت پی‌کارش!
مژگان مژده‌پرور 40 ساله و مادر دو کودک است. او به همراه مژده و منیژه دخترهای دوقلویش به کلینیک ما مراجعه کرده. علت مراجعه وی به کارشناس ما، موخور‌ه‌ای است که مدت‌هاست تارهای موی او را درگیر کرده. او می‌گوید: «به محض اینکه تصمیم می‌گیرم موهایم را بلند کنم موخوره سراغم می‌آید و هر بار مجبور می‌شوم چند سانتی از موهایم را بزنم. می‌خواهم بدانم باید چطور با موخوره مبارزه کنم تا بعدها دخترهایم که عاشق موهای بلندند موخوره را تجربه نکنند.

ماسک‌های خانگی را دست‌کم نگیرید
اگر می‌خواهید به جنگ موخوره بروید از راهنمای زیر کمک بگیرید:

- نوک موها را از چند سانت بالاتر از موخوره با قیچی کوتاه کنید.

-  هفته‌ای یک‌بار پالپ آلوورای طبیعی همراه با یک تخم‌مرغ کامل به نسبت مساوی مخلوط کرده و روی ساقه موها بمالید و پس از نیم ساعت بشویید.

- یک زرده تخم‌مرغ را با سه قاشق غذاخوری روغن‌زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. به موهای‌تان بمالید و پس از نیم ساعت شست‌وشو دهید.

- روغن‌زیتون وروغن بادام به نسبت مساوی مخلوط کنید و به ساقه موها بمالید و پس از یک ساعت با شامپو موهای‌تان را بشویید.

-  30 گرم عصاره‌ گیاه رزماری را همراه یک لیوان آب حدود ۱۰دقیقه بجوشانید. بعد از صافی رد کنید و در حالت نسبتا گرم یک قاشق غذاخوری روغن کرچک با آن مخلوط کنید و به موها و پوست سرتان بمالید و پس از یک ساعت شست‌وشو دهید.

- دو تخم‌مرغ کامل را با نصف استکان آب پرتقال طبیعی مخلوط کرده و به انتهای تار موهای‌تان بمالید و پس از نیم ساعت بشویید.

بعد از حمام از این محصولات حتما استفاده کنید
-  شامپوی ترمیم‌کننده و نرم‌کننده‌های مو
-  کرم‌های ویتامینه و ترمیم‌کننده
-  آمپول ویتامین Eو ماساژ آن به انتهای موها
- استفاده از لوسیون‌های تقویت مو به‌صورت اسپری روی موها
- لوسیون های تقویت مو به‌صورت اسپری روی موها بعداز حمام
-  مکمل ها و قرص‌های تقویت مو

روش‌های پیشگیری که باید بشناسید
از آنجا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و شما دو دختر خردسال دارید که علاقه زیادی به بلند کردن موهای‌شان دارند بنابراین بهتر است پیش از آنکه آنها هم با این مشکل مواجه شوند برای پیشگیری اقدام کنید. پس علاوه بر تقویت موها به نکات زیر هم توجه کنید:

-  موقع شست‌وشوی سر شامپوی ترمیم‌کننده همراه با نرم‌کننده مو استفاده کنید.
-  شامپو را مستقیما روی موها نریزید بلکه روی کف دست‌تان بریزید و آن را در دست‌تان کف کنید و روی موهای‌تان بمالید.
- برای خشک کردن مو با استفاده از یک حوله خشک و تمیز به‌جای مالش خشن موها به آرامی به موهای‌تان ضربه بزنید تا خشک شوند.
- موهای خود را در حالت خیس شانه نکنید.
-  از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید مگر از حرارت خیلی کم سشوار.
-  تونیک‌های مو حاوی کافئین مانند سینره، سریتا، آلپسین و... بعد از حمام برای تقویت مو
- شامپوی کراتینه و شامپوهای حجم‌دهنده مثل آردن، هگور، کلوران و ...

باید علت موخوره را شناسایی کنیم
قبل از پرداختن به عواملی که ممکن است باعث ایجاد موخوره در موهای شما به شود، بهتر است بدانید که موخوره در واقع نوعي شکستگي ساقه مو است که در اثر دستکاري زياد موها ايجاد مي‌شود و بر اثر عواملی زیادی ممکن است  به وجود بیاید که یکی از آنها  خشکی مو است. زمانی که موها خشک می‌‌شوند،  آسیب فیزیکی به انتهای ساقه مو که در واقع بخش مرده مو است و امکان ترمیم ندارد، وارد می شود که در پی آن موخوره به وجود می آید.

اما نکته مهم این است که چه کارهایی شدت موخوره را در موها افزایش می دهد که یکی از آنها   شانه کردن بسیار زیاد مو است. همچنین بستن زیاد مو، فر کردن و دکلره کردن، استفاده زیاد از شسوار داغ و اتوی مو از عوامل ایجاد کننده دیگر  موخوره هستند. به علاوه اگر با مشکل موخوره مواجه شدید بهتر است یک آزمایش بدهید تا ببینید آیا کمبود آهن، ویتامین C ، ویتامین 6B، منیزیم و روی دارید یا خیر . زیرا کمبود ویتامین های نام برده هم در ایجاد موخوره موثر هستند.

تل مو HOT BUNS

با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !
اگر هميشه دوست داشتيد موهاي شما مثل هنرپيشه هاي
 هاليوود به نظر برسد اين محصول را تهيه نماييد
آيا از موهاي بي حالت خود خسته شده ايد؟
موهاي خود را به 30 حالت مختلف و جديد مدل دهيد
يك پديده فوق العاده جذاب در صنعت آرايش
همه از مدل مو هاي شماشگفت زده خواهند شد
آيا مي دانيد بيش از 50 درصد زيبايي شمابه  مدل موهايتان بستگي دارد
 با اين تل موی HOT BUNS جديد به يك سوپر مدل تبديل خواهيد شد.
در دو سایز بزرگ و کوچک
قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
محصولي ويژه براي آرايشگرها
و دختر خانوم هايي جواني كه مي خواهند هميشه شيك باشند
با اين محصول فوق العاده فقط در چند دقيقه موهايتان را ارايش كنيد
بدون نياز به هزينه هاي اضافي ،بدون نياز به ابزار ارايشگري
به راحتي با كمترين هزينه و در منزل موهايتان را بياراييد!
 با تل موی HOT BUNS مي توانيد ده ها مدل مو
را براي خود در كوتاه ترين مدت ايجاد كنيد
در دو سایز بزرگ و کوچک
قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون HOT BUNS کامب تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
با HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این تل مو استثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست .
قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 این محصول که به تازگی روانه بازار شده است توجه خیلی از خانوم ها را جلب خود کرده است.کارایی راحت و آسان از نکات مثبت این محصول می باشد که شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه موهای خودتان را به حالتی بسیار زیبا تزئین کنید .تل موی هات بانز کار خانم های امروزی را بسیار راحت و آسان کرده است به نحوی که هر خانمی می تواند در منزل خود به تزئین و مدل دهی به موهای خود بپردازد . تل جادویی هات بانز HOT BUNS همان چیزی است که خانم ها می خواهند و برای زیبایی خود بدان نیاز دارند. با تل موی هات بانز HOT BUNS میتوانید ده ها مدل مو را در کوتاه ترین مدت بر روی مو های خود درست کنید. دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن موهایتان ندارید چون HOT BUNS  تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
قيمت : 18000تومان
قيمت : 15000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
بدون نياز به پرداخت هزينه هاي بسيار و مراجعه به آرايشگاه
با كمترين و ارزانترين وسيله هاي در دسترس
موهاي خود را مثل هنرپيشه هاي محبوب حالت دهيد
 مدل موي جديد و جذاب شما را زيباتر از هميشه خواهد كرد.
تل جادویی هات بانز HOT BUNS در دو سایز بزرگ و کوچک  عرضه شده و طرز استفاده به صورت عکس روی جعبه اموزش داده شده است. کاربرد بسیار آسان این محصول باعث شده در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما میتوانید مدل های دلخواه خود را روی موهایتان درست کنید.
 
 
AmazingCounters.com
 



__._,_.___

Posted by: Soheila Rajabi <soheilarajabi@yahoo.com>


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~





__,_._,___

Blog Archive