گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, September 7, 2013

||_Tehroon-Online_|| این اشتباهات نابودکننده زندگی مشترکند!



 
 
 
زندگی مشترک,نابودکننده زندگی مشترک
 
عشق مثل یک کودک نوپاست و درست مثل هر کودکی نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر مراقب آن نباشید به راحتی نابود می‌شود و زندگی شما را به خطر می‌اندازد. ما یاد نگرفته‌ایم در مورد رفتار با همسرمان آموزش ببینیم بنابراین اشتباه کردن اجتناب‌ناپذیر است. اشتباهاتی که افراد در مورد زندگی مشترک انجام می‌دهند، معمولا بین تمام زوج‌ها مشترک است. اینها رایج‌ترین اشتباهاتی هستند که افراد در رابطه با همسرشان مرتکب می‌شوند و با ارتکاب آنها پایه‌های زندگی مشترک را سست می‌کنند. اين اشتباه‌ها را بشناسید و از آنها اجتناب کنید.

1.  خودتان را فدا می‌کنید
زنان معمولا به راحتی از چیزهایی که در زندگی می‌خواهند می‌گذرند. آنها آمادگی این را دارند که نقش یک آدم وابسته به شوهر را بازی کنند و زندگی‌شان را وقف سرویس دادن و حمایت از همسرشان کنند. در حالی که زن باید یک شریک کامل و برابر در ازدواج باشد. زن‌ها عادت کرده‌اند از همسرشان تبعیت کنند و به جای خواست خودشان به خواست همسرشان تن دهند. همین موضوع به مرور آنها را از زندگی ناراضی خواهد کرد. درون این زن‌ها بعد از مدتی پر از خشم ناگفته از همسر می‌شود. آنها فکر می‌کنند همسرشان زندگی آنها را کنترل می‌کند درحالی‌که آنها خودشان آن شرایط را ایجاد کرده‌اند.از گوشه‌ای که برای خود درست کرده‌اید بیرون بیایید.
 
شما باید حقوق مساوی برای خود و همسرتان در زندگی در نظر بگیرید. در زمینه‌های مختلف مثل کارهای خانه، وظیفه پدر و مادری و حتی برنامه‌ریزی برای تفریحات درست به اندازه همسرتان صاحب‌نظر باشید و در این تصمیمات با هم شریک شوید. در زندگی برای پیشرفت خودتان انرژی بگذارید و برنامه‌های شخصی تدارک ببینید. این کار باعث می‌شود کمتر از همسرتان ناراضی باشید و با او درگیر شوید. مطمئن باشید او هم از پیشرفت شما خوشحال خواهد بود.

2.  انتظارات‌تان را واضح بیان نمی‌کنید
زوجین باید از همان ابتدای ازدواج انتظارات خود درباره مسائل مختلف زندگی را به طور واضح بیان کنند. جمله رایج «عزیزم هر چه تو بگویی» در ابتدای ازدواج برای زوج‌ها سم است. شما باید تمام انتظاراتی که از همسرتان دارید را واضح و روشن بیان کنید و درباره آنها با همسرتان حرف بزنید. تقسیم کارهای خانه، خرج و برج و تربیت فرزندان و سایر کارهای مشترک باید بین دو نفر واضح باشد تا جلوی اختلافات بعدی گرفته شود. شما لازم است با هم حرف بزنید. اگر توقعی از همسرتان دارید آن را در مراحل اول به طور واضح و بدون عصبانیت بیان کنید حتی اگر فکر می‌کنید انتظارتان غیر منطقی است درباره آن با همسرتان حرف بزنید و اجازه دهید او شما را قانع کند.

3.  همسرتان را نمی‌شناسید
به همسرتان فکر کرده و رفتارهایش را آنالیز کنید و درباره آنها به نتیجه برسید. اگر باهوش باشید بعد از مدتی می‌توانید بفهمید هرکدام از رفتارهای او چه معنایی دارد. اگر انتقادهایش را در قالب شوخی بیان می‌کند، اگر وقتی بی‌حوصله است حرف نمی‌زند، اگر دوست دارد وقت‌هایی تنها باشد شما باید در جریان آن باشید. زن‌ها و مردها مثل هم فکر و عمل نمی‌کنند. شما باید از روی نگاه کردن همسرتان بفهمید چه مشکلی دارد. اگر رفتار او را نمی‌پسندید می‌توانید در یک شرایط متعادل درباره آنها بحث کنید. بعضی از رفتارهای مردها ممکن است برای زن‌ها آزاردهنده باشد اما این از داشتن سبک‌های مختلف ارتباط بین زوجین می‌آید. اگر لازم است درباره مردها و زن‌ها و روابط‌شان بخوانید. کتاب‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید به آنها رجوع کنید. اگر باز هم به مشکل برخوردید، می‌توانید از مشاوران ازدواج کمک بگیرید. این مسائل اصلا کم‌اهمیت نیست. بهتر است آنها را حل نشده رها نکنید.

4. محبت‌کردن را فراموش کرده‌اید
بعضی از زن‌ها مخصوصا بعد از بچه‌دار شدن توجهی که ابتدای ازدواج به همسر خود داشتند را فراموش می‌کنند. آنها فراموش می‌کنند باید با الفاظ محبت‌آمیز، تماس چشمی، در آغوش گرفتن و نشانه‌های دیگر توجه و محبت به همسرشان را ابراز کنند. گفتن جملات ساده محبت‌آمیز مثل «موافقم»، «چه نظر خوبی» و جملاتی مثل این می‌تواند اعتماد به نفس را به همسرتان برگرداند. محبت از جمله چیزهایی است که باید مدام یادآوری شود. اینکه شما اول ازدواج به همسر خود ابراز محبت کرده‌اید دلیل نمی‌شود دیگر آن را یادآوری نکنید. مردها برخلاف چیزی که فکر می‌کنید، نیاز به محبت، مراقبت و توجه دارند و بدون آن احساس خوشبختی نخواهند کرد.

5.  طعنه نزنید
هنگام دعوا و عصبانیت ممکن است افراد چیزهایی را به زبان بیاورند که در حالت عادی آنها را نمی‌گویند. حرف‌هایی که در دعوا زده می‌شود ممکن است تا همیشه در ذهن همسر شما بماند. مواظب باشید هیچ‌وقت و در هیچ شرایطی به همسرتان طعنه نزنید و نقطه ضعف‌هایش را به رویش نیاورید. توهین کردن به او، توانایی‌ها و خانواده‌اش بدترین اشتباهی است که در زندگی زناشویی می‌توانید مرتکب شوید. از بین رفتن اعتماد به نفس همسر شما به هر دوی شما آسیب خواهد رساند. اگر فکر می‌کنید به اندازه‌ کافی به خودتان مسلط نیستید، بهتر است هنگام عصبانیت از هم دور بمانید. به‌علاوه یادتان باشد بعضی از شوخی‌ها ممکن است همسر شما را ناراحت کند. اگر همسرتان اضافه وزن دارد لازم نیست مدام این موضوع را به او یادآوری کنید.

6. منصف نیستید
همسر شما مهم‌ترین عضو خانواده‌ شماست. شادی او شادی شما و موفقیت او موفقیت شماست. شما دشمن هم نیستید و نباید دنبال گرفتن سهم بیشتری از زندگی هم باشید. به جای اینکه سعی کنید برنده بحث‌های خانوادگی باشید، سعی کنید منصف بمانید و به جای پیشبرد هدف خودتان به بهتر کردن رابطه فکر کنید. معمولا ما عادت داریم فقط بدی‌ها را گوشزد می‌کنیم اما گفتن خوبی‌ها مهم‌تر است. اگر همسر شما کار خوبی انجام داده از او تقدیر کنید. نشان دهید تلاش‌های او را در زندگی می‌بینید و از آنها قدردان هستید. این کار باعث می‌شود همسرتان اعتماد به نفس داشته باشد و علاوه بر این بتواند شما را بهتر بشناسد و بفهمد از چه خوش‌تان می‌آید و از چه بدتان.

7. زیادی سورپرایز نکنید
بعضی از مردها دوست دارند همسرشان را شگفت‌زده کنند. این کار در مورد گرفتن یک مهمانی برای تولد یا خرید یک هدیه کوچک عالی است. اما بهتر است از موارد بزرگ‌تر از آن صرف‌نظر کنید. اگر یک ماشین بخرید و همراه آن به خانه بیایید مطمئن باشید همسر شما اصلا خوشحال نخواهد شد. در این شرایط زن‌ها فکر می‌کنند چیزی از آنها مخفی شده و اعتمادشان به شما کمرنگ می‌شود. آنها فکر می‌کنند شما چیزهای بزرگ دیگری هم برای مخفی کردن از او دارید و در ارتباط با شما احساس ناامنی می‌کنند.

8. صادق نیستید
دروغ می‌تواند به راحتی به هر رابطه‌ای آسیب برساند. کافی است همسر شما متوجه دروغی که به او گفته‌اید بشود تا برای همیشه اعتماد خود را نسبت به شما از دست بدهد حتی پنهان کردن مسائل هم در برخی موارد باعث از بین رفتن اعتماد می‌شود. اگر همسر شما دوست ندارد با فرد خاصی رابطه داشته باشید، راهش این نیست که پنهان از او این کار را انجام دهید. به جایش با او حرف بزنید و او را متقاعد کنید. حرف‌های او را هم بشنوید، شاید واقعا حق داشته باشد.

9. حساب-کتاب می‌کنید
خیلی خوب است که کارهای خانه را منصفانه بین خود قسمت کنید. شستن ظرف‌ها، آشپزی، تمیز کردن خانه و .... مخصوصا در جوامع امروز که زنان هم مثل مردان کار می‌کنند. اما حساب و کتاب کردن ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند. اینکه دائم به این فکر کنید که کدام کارها را شما و کدام‌ها را همسرتان انجام داده است. شما خواهر و برادر یا هم‌خانه نیستید. از خودگذشتگی لازمه زندگی مشترک است. حساب و کتاب و نمره دادن باعث می‌شود رابطه شما از روال طبیعی خارج شود و دائم به مشکل بخورید. به جای طبقه‌بندی کارها به این شکل بهتر است شرایط یکدیگر را در نظر بگیرید. شاید لازم باشد همسرتان گاهی اوقات وظایف شما را تقبل کند و گاهی شما این کار را برایش انجام دهید.
پكيج آموزش مسائل زناشويي
مژده !! مژده !!        مژده !! مژده !!
كاملترين پكيج آموزش مسائل و ناگفته هاي زناشويي
9 محصول بسيار پرطرفدار در يك پكيج استثنايي
با بيش از 80 % تخفيف استثنايي
ناگفته هاي زناشويي و رفتار جنسي ويژه بزرگسالان
تماشاي مجموعه براي افراد زير ۱۸ سال توصيه نميشود
مجموعه فوق العاده ديدني و آموزنده ويـژه زوج هاي جوان
آموزش ناگفته هاي روابط زناشويـي در زندگي
راهنماي زناشويي و بهداشت و رفتار جنسي
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
 زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند
 افرادي كه به مسائل علمي مربوط به زناشويي علاقه ‏مند هستند
 زوجهايي كه سالها است از ازدواج آنها مي‏گذرد 
ولي از روابط جنسي خود راضي نيستند
افرادي كه مي‏خواهند كه با نيازهاي جنسي همسر خود آشنا شوند
قيمت : 7500 تومان
                
آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد
طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟
اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد
اين مجموعه بينظير در يك پكيج فشرده  2 DVD ارائه ميشود.
  9 محصول به ارزش بيش از 52000 تومان در يك پكيج بينظير
اين پكيج باورنكردني با قيمت استثنايي ارائه ميشود.
قيمت : 7500 تومان
                
با اين محصول هيچ گونه سوالي در ذهن شما
در خصوص زندگي زناشويي و ارتباط باقي نخواهد ماند
افرادي كه به مسائل علمي مربوط به زناشويي علاقه‏ دارند
زوجهايي كه از روابط دو سمت بين خود راضي نيستند
آيا شناختي از جنس مخالف خودتان نداريد؟
راهنماي زناشويي و بهداشت و رفتار جنسي 
بهترين راهنماي مسائل زناشويي و جنسي و رفتاري
تماشاي مجموعه براي افراد زير ۱۸ سال توصيه نميشود
مجموعه فوق العاده ويژه تمامي زوج هاي جوان ايراني
قيمت : 7500 تومان
                
چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي
و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است
اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد
مخصوص زوجهايي كه سالها است از ازدواج آنها مي‏گذرد
ولي از روابط جنسي خود راضي نيستند
قيمت : 7500 تومان
                
اين مجموعه با ارزش شامل آموزش هاي زير ميباشد:
  • DVD 1: آموزش بهبود كيفيت زندگي
  • DVD 2: آموزش داشتن زندگي آرام
  • DVD 3: آموزش دانستني هاي بعد از ازدواج
  • DVD 4: آموزش دانستني هاي حين ازدواج
  • DVD 5: آموزش دانستني هاي قبل از ازدواج
  • DVD 6: آموزش رفتارهاي جنسي
  • DVD 7: آموزش فال ازدواج
  • DVD 8: آموزش مسائل زناشويي زوجين
  • DVD 9: مجموع آموزش 89 مهارت زندگي
 
 
آموزش فركردن مو
آموزش انواع مختلف فر مو به سبك هاليوودي ها
5,900 تومان
نوشابه اسپيكر
اسپيكري كاملا شبيه به نوشابه پپسي واقعي
39,500 تومان
چاي جنسينگ
تقويت ‌كننده قواي عمومي بدن و به ‌ويژه تقويت ‌كننده توانايي جنسي
22,500 تومان
پكيج هديه بانوان 90درصد تخفيف
شما 23 مجموعه كامل را با قيمت يك محصول دريافت ميكنيد!!!
13,500 تومان
ساعت Swatch Lady
يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين ساعت ها
25,000 تومان
اسپري ضد جوش
از بين برنده جوشهاي بدن و صاف كننده پوست
29,500 تومان
وكيل خود شويد
مجمومه آموزش قوانين كار ,تامين اجتماعي ,قراردادها
19,800 تومان
ساعت فيروزه اي آنجلا
ساعتي كه هم ساعت است و هم دستبند.
38,000 تومان
عينك زنانه Bvlgari
عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن
34,500 تومان
بلوتوث هوشمند Jupiter jack
هم رانندگي كنيد، هم با موبايل صحبت كنيد
34,500 تومان
چاي سفيد معجزه گر
چاي شگفت انگيز وآرام بخش و ضد استرس
29,500 تومان
مقنعه شال دار مهتاب
مقنعه فوق ‎العاده زيباي شال دار مهتاب با طراحي ايراني
27,500 تومان
ساعت ديواري پانا اورجينال
زيبايي را با اين ساعت رويايي به منزل يا محل كارتان هديه دهيد ... ظرافت خيره كنند
43,000 تومان
ساعت Gucci طرح love
ساعتي كه هم ساعت است و هم دستبند.
28,500 تومان
كيف آلوما والت اصل
كيفي كوچك اما فوق العاده جا دار و ضد آب
18,000 تومان
گوشواره ايران
گوشواره كاملا متفاوت تقديم به تمام ايرانيان و علاقمندان به ايران
6,900 تومان
استيكر طرح پاريس
تمام زيبايي هاي پاريس را در منزل خود داشته باشيد!
18,000 تومان
آويز لاله گوش
گوشواره اي بسيار زيبا و منحصربفرد
8,500 تومان
بانك قوانين ايران
كاملترين و جامع ترينن بانك قوانين ايران
9,500 تومان
آموزش ICDL 2013 فارسي
39 ساعت آموزش جامع چند رسانه اي ICDL جديد
19,800 تومان
پكيج ضد چروك Oriflame
سال ها را به عقب برگردانيد چروك ها را برطرف كنيد
49,000 تومان
آموزش خودآرايي به سبك هاليوود
آموزش حرفه اي خط چشم و انواع سايه
6,900 تومان
دستبند مسي با خواص طب سنتي
با دستبند مسي از زندگي آرام و آسوده خود لذت ببريد
23,500 تومان
پكيج آموزش زبان TopNoch
پكيج طلايي ويژه شركت در آزمون هاي بين المللي
19,500 تومان
گوشواره سبيل
گوشواره كاملا متفاوت براي علاقمندان گرافيك
6,500 تومان
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive