گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, September 22, 2013

||_Tehroon-Online_|| مهم‌ترین فیلم های جهان در پاییز 2013



 
 
 
 
-------------------------
 
 
 
تازه‌ترین فیلم‌های رابرت ردفورد، تام هنکس، جرج کلونی، براد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو پاییز امسال روی پرده سینماهای جهان می‌رود.
 

 
«شتاب» (Rush)، ران هوارد / 27 سپتامبر (5 مهر)

 


 
فیلم جدید ران هوارد داستان جیمز هانت (کریس هِمس‌ورث) و نیکی لودا (دانیل برول)، دو رقیب مسابقات اتوموبیل‌رانی فرمول یک است. اولیویا وایلد نقش سوزی میلر همسر هانت را بازی می‌کند. آیا «شتاب» می‌تواند به اندازه فیلم «جایزه بزرگ» (1966) هیجان‌انگیز باشد یا مانند «روزهای تندر» (1990) فیلمی ملال‌آور است؟


«جاذبه» (Gravity)، آلفونسو کوارون / 4 اکتبر (12 مهر)

 


 
جرج کلونی و ساندرا بولاک در فیلم جدید آلفونسو کوارون بازی می‌کنند. «جاذبه»‌ درباره دو فضانورد است که پس از حادثه‌ای ویرانگر باید راهی برای بقا در فضا پیدا کنند. این فیلم اولین بار در دنیا در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز امسال در بخش خارج از مسابقه روی پرده رفت و با استقبال منتقدان روبرو شد. جاستین چانگ در ورایتی درباره «جاذبه» نوشت: «این فیلم منتقدان و تماشاگران در سراسر جهان را شگفت‌زده می‌کند.» کوارون کارگردان فیلم‌هایی چون «و مادر تو هم» و «فرزندان بشر» است.

«کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips)، پل گرین‌گرس / 11 اکتبر (19 مهر)

 


 
تام هنکس که سعی کرده در این فیلم ظاهری جدید داشته باشد، نقش کاپیتان کشتی آمریکایی «ام‌وی مرسک آلاباما» را بازی می‌کند که سال 2009 توسط دزدان دریایی سومالیایی ربوده شد. سبک کارگردانی پل گرین‌گرس باعث شده «کاپیتان فیلیپس» چیزی متفاوت با یک فیلم ماجرایی درباره نجات در دریا باشد. فیلم از روی داستانی واقعی ساخته شده است. گرین‌گرس دو فیلم مجموعه سینمایی «بورن» با بازی مت دیمن را کارگردانی کرد و سال 2007 برای فیلم «یونایتد 93» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.

«رکن پنجم» (The Fifth Estate)، بیل کاندون / 11 اکتبر (19 مهر)

 


 
بندیکت کامبربچ در این فیلم نقش جولیان آسانژ مغز متفکر سایت ویکی‌لیکس را بازی می‌کند. آنتونی مکی، استنلی توچی، لورا لینی و دانیل برول دیگر بازیگران «رکن پنجم» هستند. این فیلم را بیل کاندون کارگردانی کرده که با فیلم‌هایی چون «خدایان و هیولاها»، «کینزی» و «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: طلوع» شهرت دارد.

«حقوقدان»/«مشاور» (The Counselor)، ریدلی اسکات / 25 اکتبر (3 آبان)

 


 
میشائل فاسبندر، براد پیت، خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز، کامرون دیاز در فیلم جدید ریدلی اسکات بازی می‌کنند. داستان درباره وکیلی است که در مرز مکزیک زندگی می‌کند. او می‌کوشد مقدار زیادی کوکائین به ارزش 20 میلیون دلار را جابجا کند، اما به تدریج در دنیای قاچاقچیان مواد مخدر گیر می‌افتد. فیلمنامه «حقوقدان» را کورمک مکارتی («پیرمردها کشوری ندارند» و «جاده») نوشته است.

«همه چیز از دست رفته» (All Is Lost)، جی. سی چاندور / 25 اکتبر (3 آبان)

 


 
رابرت ردفورد در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که وقتی قایق بادبانی‌اش در اقیانوس هند در بین می‌رود، به تنهایی برای بقا مبارزه می‌کند. «همه چیز از دست رفته» عملا برای ردفورد یک نمایش تک‌نفره است. بازی او مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. نویسنده هالیوود ریپورتر درباره او نوشت: «ردفورد که نمی‌تواند از کاریزمای همیشگی خود فاصله بگیرد، این نقش را کاملا طبیعی و بدون هر کار نمایشی بازی می‌کند.» «همه چیز از دست رفته» دومین فیلم چاندور پس از فیلم «Margin Call» است.

«بازی اندر» (Ender's Game)، گاوین هود / 1 نوامبر (10 آبان)

 


 
رمان تحسین‌شده «بازی اندر» نوشته اورسن اسکات کارد (1985) بالاخره به پرده بزرگ راه پیدا کرد. آسا باترفیلد نقش اندر ویگین را بازی می‌کند، یک پسر خجالتی، اما فوق‌العاده توانا که برای مقابله با یک نژاد بیگانه متخاصم توسط ارتش بین‌المللی آموزش می‌بیند. هریسن فورد به نقش سرهنگ گراف، یک افسر ارشد بسیار محترم و مربی اندر ظاهر شده و بن کینگزلی در نقش مازر راکهام، فرمانده ناوگان بین‌المللی که برای جنگ با بیگانه‌ها شهرت دارد، بازی کرده است. طرفداران ماجراهای علمی تخیلی مدت‌ها منتظر این فیلم بودند. هیلی استاینفلد، آبیگیل برسلین، وایولا دیویس و نانسو آنوزی از دیگر بازیگران «بازی اندر» هستند. گاوین هود سال 2005 با فیلم «تسوتسی» از آفریقای جنوبی برنده اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.

«تور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World)، آلن تیلور / 8 نوامبر (17 آبان)


 


 
کریس هِمس‌ورث در تازه‌ترین فیلم شرکت مارول بار دیگر در نقش تور، ‌خدای اسکاندیناویایی ظاهر شده است. این بار ابرقهرمان قصه‌های مصور باید جهان را از دست مالِکیت، رهبر «اِلف‌های تاریک» که یک نژاد باستانی ستیزه‌جو هستند، نجات بدهد. ناتالی پورتمن، تام هیدلستن، استلان اسکارسگارد، ایدریس البا، کریستوفر اکلستن، رنه روسو و آنتونی هاپکینز از دیگر بازیگران فیلم «تور: دنیای تاریک» هستند. اولین فیلم «تور» سال 2011 به کارگردانی کنت برانا ساخته شد و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. تور در اساطیر اسکاندیناوی خدای تندر و آذرخش است. این شخصیت اولین بار سال 1962 در قالب یک قصه مصور معرفی شد.

«گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street)، مارتین اسکورسیزی / 15 نوامبر، 24 آبان

 


 
مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» برای پنجمین بار همکاری کرده‌اند. این فیلم داستان واقعی جردن بلفورت کارگزار بورس اهل لانگ آیلند را به تصویر می‌کشد که زندگی‌اش با حرص و افراط‌کاری آمیخته شد، اما در نهایت به دام افتاد. او سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند. ترنس وینتر فیلمنامه «گرگ وال استریت» را اقتباس کرده که روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است. متیو مکاناهی، جونا هیل، ژان دوژاردن و راب راینر از دیگر بازیگران «گرگ وال استریت» هستند.

«بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن»، فرانسیس لارنس / 22 نوامبر (1 آذر)

 


 
در «بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن» (The Hunger Games: Catching Fire) که قسمت دوم سه‌گانه «بازی‌های گرسنگی» است، کاتنیس (جنیفر لارنس) که اکنون دیگر مشهور است و پیتا پس از پیروزی در هفتاد و چهارمین دوره «بازی‌های گرسنگی» که باعث ایجاد شورش در مناطق پانم شده، خود را رودرروی «کنگره» می‌بینند. تعدادی از بازیگران فیلم اول شامل دانلد ساترلند، لنی کراویتس و استنلی توچی نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند و فیلیپ سیمور هافمن و جفری رایت هم در «بازی‌های گرسنگی: آتش گرفتن» بازی می‌کنند. مجموعه «بازی‌های گرسنگی» بر مبنای سه‌گانه ادبی پرفروش سوزان کالینز ساخته شده است
10 فيلم برتر اسكار سال 2013
اولين ايراني باشيد كه فيلمهاي برتر اسكار 2013 را ديده ايد
با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
هاليوود در سال 2013 با پديده هاي عجيبي روبرو شده است
فيلمهايي كاملا متفاوت كه داوران
 اسكار 2013 را مبهوت خود كرد
2 دي وي دي شامل فيلم هاي
Life of Pi 2012, Argo.2012,Lincoln 2012,The Hobbit,BRAVE,Les Miserables
Eat Pray Love, Jack Reacher2012,Skyfall.2012,Django Unchained 2012
موفق ترين و پر مخاطب ترين  فيلم هاي اسكار 2013
براي اولين بار درايران
تقديم به همه طرفداران سينما
قيمت: 7500 تومان
                
(آرگو/ Argo) :  سياسي‌ترين فيلم در ليست نامزدهاي اسكار، همين آرگو است. فيلمي به كارگرداني «بن افلك».داستان فيلم بازمي‌گردد به ماجراي گروگان‌گيري كاركنان سفارت آمريكا در ايران، پس از انقلاب. يك مأمور CIA ، توني مندز (بن افلك) تلاش مي‌كند تا اين ۶ تن را به ترتيبي فراري دهد. فيلم‌نامه‌ي اوليه «اربابان نور» نام داشت و از روي كتابي به قلم «راجر زلازني» نوشته شده‌بود. افلك در اين فيلم زحمت زيادي كشيده تا دهه‌ي ۷۰ ميلادي را به‌صورتي كاملاً باورپذير ارائه دهد. آرگو، واژه‌اي است كه ريشه‌اي يوناني دارد. اين نام در افسانه‌ي «جيسن» آمده است، جواني كه با كشتي به قصد يافتن پشم طلا، راهي اقيانوسي بي‌كران مي‌شود.
قيمت: 7500 تومان
                
شجاع (Brave):  «شجاع» داستان شاهزاده‌خانمي به نام مريدا است كه سر نترسي دارد مي‌خواهد مستقل باشد. در روزي كه بزرگان كشور براي خواستگاري پسرانشان از او به ديدار او و خانواده‌اش مي‌آيند، اتفاقي مي‌افتد. براي مارك اندروز، اين اولين تجربه‌ي كارگرداني فيلم بلند انيميشن است. كارگردان ديگر اثر، «برندا چپمن» در كارهي انيميشني باتجربه‌تر است. پيش از اين كار، كارگرداني انيميشن «شاهزاده‌ي مصر» را بر عهده داشت.
لينكلن (Lincoln): داستان فيلم، از ماجراي آشناي آمريكا در سال‌هاي جنگ داخلي، رياست‌جمهوري آبراهام لينكلن (دنيل دي‌لوييس) و فراز و نشيب تصويب اصلاحيه‌ي سيزدهم اعلاميه‌ي منع برده‌داري در كنگره مي‌گويد.
قيمت: 7500 تومان
                
(بي‌نوايان/ Les Miserables):  فيلمي موزيكال، به كارگرداني «تام هوپر»، كه اسكار را به‌خاطر «سخنراني پادشاه» از آن خود كرده‌بود، و روايتي ديگرباره از اثر معروف «ويكتور هوگو». به‌جاي «آن هاتاوي»، قرار بود «ايمي آدامز»، «جسيكا بيل»، «ماريون كوتيارد»، «كيت وينسلت» يا «ربه‌كا هال»، نقش فانتين را بازي كنند، به پيشنهاد هيو جكمن، نقش به هاتاوي داده شد. «آماندا سي‌فرايد» نيز كه نقش كوزت در بزرگسالي را ايفا كرده، در كودكي نقش كوزت را در كنسرتي به عهده داشت.
زندگي پي (Life Of Pi): فيلم «آنگ لي»، در اين دوره‌ي اسكار بسيار مورد توجه قرار گرفته‌است. در برهه‌اي از تعريف پروژه، قرار بود «ام نايت شيامالان» كارگرداني و نويسندگي اين فيلم را بر عهده بگيرد.در سكانس‌هاي قايق كه «سوراج شارما» كه نقش پي را ايفا مي‌كرد، يك ببر واقعي در كنارش نبود و آن‌چه كه مي‌بينيم، حاصل تكنيك CGI است. اين فيلم بر اساس رماني از «يان مارتل» ساخته شد. فيلم، با بودجه‌ي هنگفت ۱۲۰ ميليون دلاري ساخته‌شد.
قيمت: 7500 تومان
                
راجر ديكينز (Skyfall):  يك نام افسانه‌اي ديگر در فيلمبرداري. او نامزد ۱۰ اسكار شده‌است كه تاكنون موفق به ربودن مجسمه‌ي طلايي نشده. ۶۹ كار در كارنامه دارد. از كارهاي به‌يادماندني او مي‌توان به «رهايي از شائوشنك»، «جايي براي پيرمردها نيست» و «يك ذهن زيبا» اشاره كرد.
(جانگو رها شده/ Django Unchained):  فيلم تازه‌ي «كوئنتين تارانتينو» طرفداران بسياري پيدا كرده و نقدهاي مثبت زيادي دريافت كرده‌است. داستان فيلم، درباره‌ي جانگو، برده‌اي رها شده‌است كه به كمك «دكتر كينگ شولتز» مي‌خواهد همسرش را از چنگال يكي از ملاكين زورگوي مي‌سي‌سي‌پي نجات دهد. در قياس با فيلم‌هاي آمريكايي معمول؛ بسيار طولاني است، حدود ۲ ساعت و ۳۵ دقيقه، اما اصلاً از تب و تاب نمي‌افتد و خسته‌كننده نمي‌شود.فيلم‌برداري اين پروژه ۱۳۰ رور طول كشيد، كه طولاني‌ترين فيلم‌برداري براي فيلم‌هاي تارانتينو بود.
اس ام اس جوک جدید, اس ام اس باحال و خنده دار   
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم هاي منتخب اسكار 2013
[i]
10 فيلم برتر اسكار سال2013 با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل كرگدن بابازي بهروزوثوقي
[i]
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره ي هاليوود مونيكا بلوچي
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال حريم سلطان با زيرنويس
[i]
پربيننده ترين سريال كشور تركيه
 
قيمت: 39000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه كامل سريال طنز پايتخت 2
[i]
پرمخاطب ترين سريال نوروز 92 برگزيده بينندگان در نظر سنجي صدا و سيما
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
مجموعه 20 فيلم هندي
[i]
بهترين فيلم هاي هندي اكران شده براي عاشقان فيلم هاي اكشن و عاشقانه هندي.
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شكارچيان طبيعت preDators
[i]
براي ديدن درنده ترين و مخوف ترين جانداران كره ي زمين آماده شويد
 
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال زنان سرسخت
[i]
سريالي بسيار زيبا در ژانر درام و كمدي با زيرنويس فارسي.. بسيار ديدني و پرطرفدار
قيمت: 13500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ترسناك ترين فيلمهاي 2009(3)
[i]
با كيفيت عالي و زيرنويس فارسي قابل پخش در كامپيوتر
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
زندگي با ارواح
[i]
در صورتي كه دچار مشكل قلبي هستيد  جداً از ديدن اين مجموعه خود داري نماييد !!!!!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند پشت پرده مرگ بن لادن
[i]
آيا صدام و بن لادن زنده اند؟ آيا بزودي گروه تروريستي جديدي راه اندازي خواهد شد؟
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي 2010
[i]
تعدادي از اين فيلمها هنوز هم در حال اكران مي باشد
 
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي كمدي تابستان
[i]
5فيلم داغ و كمدي فقط در يك DVD
 
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغترين كارتونهاي تابستان 2010
[i]
بهترين كارتونهاي تابستان 2010 براي فرزنده دلبند شما
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive