گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, September 26, 2013

||_Tehroon-Online_|| برترین تبلت های در بازار ایران +عکس



 
 
 
 
-------------------------
قابل حمل بودن و کاربرد هر لحظه ابزارهای فناوری در دنیای دیجیتال امروز، مهمترین معیار برای کاربرانی محسوب می‌شود که هر لحظه و در هر مکان دوست دارند به منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند شاید به همین دلیل است که در کمتر از یک سال گذشته رایانه های لوحی یا همین تبلتها به سرعت جایگزین کامپیوترهای خانگی (pc ) و حتی لپ تاپهایی شدند که به هیچ عنوان به فکرمان خطور نمی کرد که به این زودی از دور خارج شوند.
 
به گزارش مهر، شاید تا یکی دو سال گذشته تبلتها عموما برای استفاده کاربران حرفه ای از جمله پزشکان، مهندسان، دانشجویان و استادان که برنامه های نرم افزاری کاربردی سفارشی مرتبط با قلم درکار خود را بیشتر مورد استفاده قرار می دادند متصور می شد اما امروزه تبلت ها که پتانسیل جذب کاربران سطوح متوسط را نیز دارند از بین همه کاربران، مورد علاقه دانشجویان و دانش آموزانی نیز هستند که تمایل دارند یادداشت برداری سریعی سر کلاس داشته باشند.
همچنین صاحبان مشاغل تجاری که نیازمندند آنچه را در مسافرت های تجاری خود به ذهن بسپارند و به مدارک دیجیتال تبدیل کرده و در جایی مناسب ذخیره کنند و به همراه داشته باشند نیز از تبلت استفاده می کنند و به طور کل می توان گفت هم اکنون این کالا به پرطرفدارترین وسیله برای استفاده افراد در دنیای دیجیتال تبدیل شده است.
خوش اقبال ترین تبلتهای بازار
در بازارهای جهانی بیش از یکصد نوع تبلت به فروش می‌رسد که ده‌ها مدل از این تبلت‌ها در بازارهای فناوری داخلی نیز عرضه می‌شوند. این تبلتها برپایه سیستم عاملهایی مانند آندروئید، ویندوز و iOS از برندهایی چون اپل، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر و بلک بری و ام اس آی و لنوو در بازار ایران به فروش می رسند که طبق بررسی های میدانی صورت گرفته توسط خبرنگار مهر، ۳ برند اپل، ایسوس و سامسونگ بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی دارند و در صدر فروش بازار تبلت قرار گرفته اند.
شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.
در هفته ای که گذشت با توجه به کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی نرخ تبلت و لپ تاپ در بازار دیجیتال کشور، فروش ۲ مدل از تبلتهای برند ایسوس، ۲ مدل از تبلتهای برند سامسونگ و یک مدل از تبلتهای برند اپل در صدر جدول پرفروشها قرار گرفت.
اپل همچنان پرطرفدار
آی پد اپل نه‌تنها در داخل ایران بلکه در سطح دنیا در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین تبلت‌ها قرار دارد و فروشندگان بازار قدرت گرافیکی بالای آن، کیفیت تصاویر و همچنین امکان اجرای برنامه‌های کاربردی مختلف روی این تبلت را از ویژگی‌های این رایانه لوحی می دانند.
در بازار کامپیوتر ایران مدل  Ipad4 – ۴G با حافظه ۳۲ گیگابایتی اپل بازار فروش بسیار خوبی دارد و این محصول با حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین تبلتهای بازار محسوب می شود.
تبلت اپل
این مدل نسخه بهبود یافته‌ iPad 3 است و اصلی ترین تفاوت آن با مدل قبلی مربوط به پردازنده‌ آن است؛ به نحوی که برخلاف iPad 3  که از چیپ A5X استفاده می‌کرد، نسل چهارم این تبلت از چیپ جدید Apple A6X استفاده می‌کند که دارای پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای است؛ همچنین iPad 4  مجهز به Wi-Fi دو بانده با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n، پشتیبانی پیشرفته از شبکه های پرسرعت  LTE، وب کم جدید FaceTime با قابلیت فیلم‌برداری HD 720p که در گوشی iPhone 5 نیز به کار گرفته شده بود و پورت رعد است.
این تبلت اپل دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی رتینا با دقت ۲۰۴۸×۱۵۳۶ و باتری قدرتمند با شارژدهی بیش از ۱۰ ساعت نیز است.
از دیگر ویژگیهای این محصول پرطرفدار می توان به پردازنده  Dual Core 1.6GHzو حافظه رم  ۲GB DDR3 و حافظه داخلی ۱۲۸GB اشاره کرد.
سیستم عامل آی پد اپل IOS Ver6.0است و دوربین آن نیز ۵ مگا پیکسل است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی ۳G و همچنین ۴G را دارد.
تبلت ویندوزی محبوب ایسوس
به گزارش مهر، طرفداران سیستم عامل ویندوز، اقبال زیادی به تبلت برند ایسوس نشان می دهند و براین اساس مدل ASUS – Vivo Tab Smart – ME400CL از جمله پرفروش ترین مدلهای بازار کامپیوترهای جیبی است که حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نیز قیمت داده می شود.
این تبلت ویندوزی که با سیستم عامل Windows 8 professional تولیدشده مشخصاتی شبیه به تبلت مایکروسافت یعنی Surface PRO دارد و قابلیت این را نیز دارد که مانند تبلت های خانواده TRANSFORMER ایسوس از یک کیبورد استفاده کند که البته به صورت پیش فرض جزو لوازم خود تبلت نیست.
فروشندگان بازار کیفیت صفحه نمایش و پردازنده قدرتمند چهار هسته ای تبلتی بسیار سریع را همراه با طراحی زیبا و بهره مندی از Windows 8  را از جمله دلایل پرفروش بودن این تبلت سبک می دانند.
تبلت Tab smart ایسوس دارای پردازنده  Quad Core 1.8GHz و حافظه رم ۲GB DDR3 و حافظه داخلی ۶۴GB است.
دوربین ۸ مگا پیکسلی دارد و دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی ۳G از دیگر مزایای آن است.
پدفون ایسوس گران اما پرفروش
در جمع پرفروش های بازار تبلت، Padfone Infinity برند ایسوس نیز با اینکه حدود ۳ میلیون تومان قیمت داده می شود خوب می فروشد.
 
این تبلت آندرویدی با کاربری تبلت و گوشی یکی از برترین خلاقیت های سال ۲۰۱۳ به شمار می رود که دارای یک گوشی ۵ اینچی است که همراه آن یک داک تبلت نیز ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند در صورت تمایل گوشی را داخل این داک قرار داده و از آن به عنوان یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی استفاده کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند هر زمان که تمایل داشت از گوشی خود به عنوان یک تبلت نیز استفاده کند.
این مدل ایسوس تغییرات سخت افزاری زیادی نسبت به مدل گذشته خود Padfone 2 ندارد اما تصویر FULL HD این تبلت آن را کاملا متمایز کرده است.
پردازنده  Quad Core 1.7GHz و حافظه رم ۲GB DDR3 و حافظه داخلی ۳۲GB از جمله ویژگیهای این مدل ایسوس است که از سیستم عامل Android 4.1 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی ۳G پشتیبانی می کند.
نوت ۸ سامسونگ خوب می فروشد
طبق اعلام فروشندگان بازار مدل Note8 – N5100 کمپانی سامسونگ نیز با حدود ۱٫۵ میلیون تومان قیمت در بازار تبلت ایران خوب می فروشد و در جمع ۵ مدل پرفروش هفته قرار گرفته است.
تبلت Galaxy Note 8 صفحه نمایش ۸ اینچی و از نوع TFT و با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ دارد و تراکم پیکسلی ۱۸۹ppi  می دهد. قاب دور تبلت کمی ضخیم است طوری که باعث شده این تبلت از تبلت های دیگر سامسونگ کمی بزرگ‌تر باشد. پردازنده این تبلت چیپ Exynos 4 Quad است که پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز را کنترل می کند.
این تبلت دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل نسخه ۴٫۱٫۲ اندروید است و مانند  Note 10.1، بر روی این تبلت برنامه های AllShare، S Planner، S Note و FlipBoard وجود دارد. پشتیبانی از Wi-Fi، فناوری بلوتوث، GPS، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت و دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری از جمله قابلیت های این تبلت است.
پرفروش دیگری از سامسونگ
مدل Note2 – N8000 کمپانی سامسونگ که حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود از استقبال بالایی در میان مدلهای مختلف تبلت برخوردار است. این تبلت جدید سامسونگ بیش از هر تبلت دیگری به اصل تبلت ها یعنی قابلیت نت برداری و یا در واقع جایگزینی قلم و کاغذ نزدیک شده است.
وجود قلم در کنار این تبلت به کاربر این امکان را می‌دهد که استفاده از قلم و کاغذ را کنار گذاشته و تمامی نیاز های خود به نوت برداری را با همین تبلت برطرف سازد.
داشتن پردازنده  Quad Core 1.4GHz، حافظه رم ۲GB DDR3 و حافظه داخلی ۱۶GB از جمله ویژگیهای این مدل تبلت است که از سیستم عامل  Android 4.0 و دوربین ۵ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی ۳G بهره می برد.
آموزش ساخت وب سايت در 5 دقيقه !
WordPress Essential Training
آشنايي كامل با قويترين و پرطرفدار ترين سيستم مديريت محتواي وبسايت اينترنتي
از سطح مقدماتي مقدماتي و شروع نصب تا پيشرفته برپايي سايت حرفه اي!
با وردپرس، در كمتر از 5 دقيقه زيباترين وبسايتها را برپا كنيد !
7 ساعت آموزش جامع دوبله فارسي طراحي سايت و كار با ورد پرس !
به همراه بيش از 50 ساعت آموزش زبان اصلي تكنيك هاي طراحي سايت
"سطح مقدماتي - پيشرفته"
- همراه با گنجينه و كلكسيون ارزشمند بيش از 1000 سورس پوسته تجاري و گرانقيمت !
به همراه كلكسيون برترين نرم افزارهاي طراحي وب دنيا .
هر ايراني مي تواند يك طراح وب حرفه اي باشد !
در قالب پكيج صد در صد اورجينال و شكيل  
در هركجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد و پس از دريافت وجه را به مامور پست بپردازيد !
اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!
قيمت : 20160تومان
قيمت : 16800
تومان
خريد پستي           خريد پستي
توضيحات كلي مجموعه :
  •  بيش از 7 ساعت آموزش جامع طراحي سايت و كار با ورد پرس به زبان فارسي از متخصصين اين حرفه!
  • بيش از 50 ساعت آموزش زبان اصلي وردپرس و تمام جزئيات آن از معتبرترين شركتهاي دنيا همچون Lynda,Total Training, Kelby, Tuts+, Video2Brain و ....
  •  آموزش هاي كاملا مفهومي و درس بندي شده، از مقدماتي تا پيشرفته .
  •  همراه با سورس تمام پروژه هاي آموزشي .
  •  همراه با گنجينه و كلكسيون ارزشمند بيش از 1000 سورس پوسته تجاري و گرانقيمت آماده وردپرس براي تمامي موضوعات وبسايت .
  •  به همراه كلكسيون برترين نرم افزارهاي طراحي وب دنيا .+ كلكسيون برترين پلاگين ها و افزونه هاي وردپرس !
هر ايراني مي تواند يك طراح وب حرفه اي باشد !
وردپرس پرطرفدار ترين سيستم مديريت محتوا ( CMS ) حال حاضر دنيا براي سايت‌ها و وبلاگ هاست كه در كنار سادگي امكانات فوق العاده اي را در اختيار صاحبان سايت و وبلاگ مي گذارد. وردپرس براي انواع وبسايتهاي تفريحي، آموزشي، تجاري، علمي، سازماني، شركتي و... را داراست . وردپرس با زبان برنامه نويسي پي اچ پي نوشته شده و توسط ماي‌اس‌كيوال پشتيباني مي‌شود.
امروزه حدود يك پنجم تمام وبسايتهاي اينترنتي دنيا  از سيستم مديريت محتوا وردپرس استفاده مي كنند كه آمار فوق العاده ايست.
در قالب پكيج صد در صد اورجينال و شكيل  
در هركجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد و پس از دريافت وجه را به مامور پست بپردازيد !
اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!
قيمت : 20160تومان
قيمت : 16800
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آموزش فارسي كليات وردپـرس به زبان فارسي - WordPress Essential Training
اين مجموعه آموزشي ، تمام ويژگي ها و امكانات و موارد مورد نياز براي كار با سيستم پرطرفدار مديريت محتوا وردپرس را از ابتدا ابتدا كه همان دانلود و نصب آن است، تا حرفه اي ترين و ريز ترين موارد آموزشي آن را براي شما به صورت كاملا مفهومي آموزش مي دهد. پس از پايان اين دوره آموزشي خواهيد آموخت كه چگونه در كمتر از 5 دقيقه وبسايت مورد نظر خود را راه اندازي كنيد و سپس به ساده ترين شكل ممكن آن را مديريت نماييد .
سرفصل هاي مهم دروس آموزشي :
0 . مقدمه - خوش آمد گويي
1. شناخت وردپرس - وردپرس چيست؟ - تفاوت هاي فضاي ابري و هاست شخصي در استفاده از وردپرس استفاده از منابع شخصي
2. شروع كار با وردپرس روي هاست شخصي - گرفتن اطلاعات مهم از هاست خود - دانلود وردپرس - آپلود وردپرس روي هاست - نصب وردپرس در كمتر از 5 دقيقه - نصب وردپرس به صورت دستي
3. استفاده از وردپرس براي اولين بار - تنظيم وردپرس - وارد شدن به محيط مديريت وردپرس براي اولين بار - استفاده از نوار ابزار وردپرس - آزمايش سايت براي اولين بار - جاگذاري وردپرس در فولدر اصلي
4. تنظيم پروفايل شخصي - ويرايش پروفايل - ساخت عكس پروفايل در Gravatar - ويرايش تنظيمات سايت
5. ايجاد پست ها - بررسي تفاوت ميان صفحات و پست ها - ايجاد يك پست جديد - فرمت دهي پيشرفته متن در ايجاد يك پست جديد - ايجاد و كار با لينك ها -افزودن تصاوير - افزودن يك گالري تصاوير - افزودن تصاوير، ويديو و صدا از منابع خارجي - افزودن موضوعات، تگ ها، فرمت پست و ديگر موارد - كار با موضوعات و تگ هاي يك پست - انتشار يك پست
6. ايجاد صفحات - ايجاد يك صفحه ساده - مديريت درجه بندي صفحات - استفاده از قالب هاي صفحات - ايجاد يك صفحه استاتيك
7. كار با تصاوير، ويديو ها و ديگر رسانه ها - كار با رسانه ها در پنل مديريت - بررسي نحوه كار وردپرس با رسانه ها
8. افزودن قابليت ها وردپرس با افزونه ها - نصب افزونه ها - ده پلاگين و افزونه برتر وردپرس - ايجاد يك فرم تماس با ما - مشكل يابي وقتي كه يك افزونه دچار مشكل شد
در قالب پكيج صد در صد اورجينال و شكيل 
در هركجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد و پس از دريافت وجه را به مامور پست بپردازيد !
اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!
قيمت : 20160تومان
قيمت : 16800
تومان
خريد پستي           خريد پستي
9. كار با پوسته ها - نصب پوسته هاي جديد از ليست پوسته هاي وردپرس - نصب پوسته هاي جديد از اينترنت - ويرايش پوسته ها - بهترين تمرين ها براي كار با پوسته ها - ويرايش پوسته ها براي هماهنگي با گوشي و تبلت
10. پشت صحنه وردپرس - دسترسي به پوشه wp-content - نصب دستي افزونه ها و پوسته ها - هنگام خرابي سايت چه بايد كرد؟
11. كار با پوسته پيش فرض وردپرس - بررسي قابليت هاي پوسته - استفاده از يك پس زمينه خاص - استفاده از تصاوير هدر خاص - استفاده از قالب هاي صفحه نمايش سايت
12. تب appearance - استفاده از ابزارك ها - استفاده از ابزارك هاي Jetpack - ساخت ابزارك هاي شخصي شده توسط Text Widget - ايجاد منوهاي شخصي سازي شده
13. تنظيمات وردپرس - مديريت كاربران سايت - مديريت نظرات - استفاده از Disqus براي كار با نظرات و اسپم نشدن
14. خروجي و ورودي گرفتن از محتويات - گرفتن خروجي و ورودي از محتويات وردپرس
15. امنيت و ديگر موارد در وردپرس - پشتيبان گيري از يك سايت وردپرس - بازگرداندن يك سايت وردپرس از حالت خرابي - به روز نگه داشتن وردپرس
16. روش هاي جذب مخاطب - ساخت permalink هاي مناسب براي كاربران - هماهنگ سازي وردپرس براي موتور هاي جست و جو و شبكه هاي اجتماعي و اشتراك فايل ... - فعال سازي اشتراك گذاري آسان با AddThis - بهترين تمرين ها براي نوشتن پست هاي بهتر به منظور جذب مخاطب بيشتر
17. سايت هاي وردپرسي همان وبلاگ نيستند - سايت هاي وردپرس فقط يك وبلاگ ساده نيستند - ساخت پوسته هاي فرزند در وردپرس - ساخت صفحه معرفي يا portfolio در وردپرس
در قالب پكيج صد در صد اورجينال و شكيل
در هركجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد و پس از دريافت وجه را به مامور پست بپردازيد !
اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!
قيمت : 20160تومان
قيمت : 16800
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آموزش هاي وردپرس به زبان انگليسي
آموزش هاي شركت Lynda
  •  Lynda.com - Create an Online Portfolio with WordPress with Transcription
  •  Lynda.com - Creating and Managing a Blog Network with WordPress
  •  Lynda.com - Dreamweaver and WordPress Building Mobile Sites
  • Lynda.com - Dreamweaver and WordPress Building Themes
  •  Lynda.com - Dreamweaver and WordPress Building Sites
  •  Lynda.com - Dreamweaver CS5 and WordPress
  • Lynda.com - Dreamweaver CS5 and WordPress 3.0
  •  Lynda.com - WordPress 3 Creating and Editing Custom Themes
  •  Lynda.com - WordPress 3 Developing Secure Sites
  •  Lynda.com - WordPress Building Responsive Themes
  •  Lynda.com - WordPress Creating Custom Widgets and Plugins
 
آموزش هاي شركت TutsPlus
  •  TutsPlus - WordPress for Designers - WordPress
  •  TutsPlus - WordPress Plugin Development Essentials
  •  TutsPlus - The Magic of WordPress Custom Post Types
 
آموزش هاي شركتهاي Kelby, Video2Brain, VTC و Total
  •  Kelby Training - Wordpress 3 for Photographers New Features
  • Video2Brain - Introducing WordPress Learn by Video
  •  Video2Brain - Getting Started with Themes in WP
  •  VTC - WordPress Blogging Tutorials
 
  • به همراه كلكسيون برترين نرم افزارهاي طراحي وب دنيا .
  •  همراه با گنجينه و كلكسيون ارزشمند چند هزار دلاري از صدها سورس و پوسته تجاري گرانقيمت آماده وردپرس براي تمامي موضوعات وبسايت ها. پوسته هاي ارزشمند پريميوم و تجاري از وبسايت هاي معتبر ElegantThemes,ThemeForest Yootheme , WooThemes, WPNow و ...
  •  به همراه كلكسيون برترين نرم افزارهاي طراحي وب دنيا براي راحتي كار علاقمندان .
  •  همراه با كلكسيون ارزشمند برترين پلاگين ها و افزونه هاي كاربردي وردپرس .
 
اس ام اس جوک جدید, اس ام اس باحال و خنده دار   
 
 
آموزش علمي و عملي ماساژ
[i]
با پك آموزشي ماساژ بهترين و طبيعي ترين لذت را تجربه كنيد !
 
قيمت: 18800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش طراحي ناخن در منزل
[i]
آموزش اصول و قواعد فرنچ و طراحي روي ناخن از مقدماتي تا پيشرفته
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
انگليسي آسان Effortless Engl
[i]
آموزش زبان انگليسي به شيوه اي بسيار آسان
قيمت: 10900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش ساخت نرم افزار آندرويد
[i]
از همين امروز برنامه نويس بازي و نرم افزار اندرويد شويد !
قيمت: 16800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آشپزي آسان
[i]
آموزش ريزه كاري هايي در آشپزي
قيمت: 13900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
قصه ها و ترانه هاي كودكانه
[i]
مجموعه اي از ترانه هاي شاد و منتخب سال 92
قيمت: 7500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش خودآرايي به سبك هاليوود
[i]
آموزش حرفه اي خط چشم و انواع سايه
قيمت: 6900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
وكيل خود شويد
[i]
مجمومه آموزش قوانين كار ,تامين اجتماعي ,قراردادها
قيمت: 19800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش ICDL 2013 فارسي
[i]
39 ساعت آموزش جامع چند رسانه اي ICDL جديد
قيمت: 19800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
PES 2013 با گزارش تركي
[i]
زيبا ترين بازي فوتبال دنيا با گزارش بسيار زيباي فارسي و تركي آذري
قيمت: 8800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج آموزش زبان TopNoch
[i]
پكيج طلايي ويژه شركت در آزمون هاي بين المللي
 
قيمت: 19500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ساخت وبسايت در 5 دقيقه
[i]
7 ساعت آموزش جامع دوبله فارسي طراحي سايت و كار با ورد پرس !
قيمت: 16800  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
بسته ي ماه مبارك رمضان
[i]
بهترين هديه در ماه مبارك .....به خودتان و كساني كه دوستشان داريد
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
بانك قوانين ايران
[i]
كاملترين و جامع ترينن بانك قوانين ايران
 
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
مترجم سخنگوي پاسارگاد
[i]
مترجم هوشمند كلمات و جملات انگليسي به فارسي و بالعكس
قيمت: 15000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش فركردن مو
[i]
آموزش انواع مختلف فر مو به سبك هاليوودي ها
قيمت: 5900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
درمان علمي چاقي اورجينال
[i]
لاغر شدن بدون زحمت و دردسر
قيمت: 7500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ناگفته هاي زناشويي اورجينال
[i]
(آشناي محبوب2) پكيج 100 % اورجينال
قيمت: 7500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
زبان عمومي ويژه دانشجويان
[i]
ويژه دانشجويان وكنكور كارشناسي ارشد
 
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پكيج كامل اشتغال زايي
[i]
بهترين و كاملترين مجموعه كارآفريني و اشتغال زايي در ايران
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
Family Album USA آموزش زبان
[i]
بهترين و كاملترين آموزش هاي مكالمه با لهجه آمريكايي
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش تعمير لپ تاپ(گام گام)
[i]
آيا مي دانيد چه مقدار به دارندگان لپ تاپ در ايران افزوده مي شوند
قيمت: 16500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
مجموعه نرم افزار Assistant2013
[i]
420 نرم افزار كاربردي قابل نصب و 300 نرم افزار پرتابل (بدون احتياج به نصب)
قيمت: 9500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
آموزش كامپيوتر ويژه كودكان
[i]
7 ساعت آموزش فارسي توسط اساتيد برجسته...آموزش مقدمات كار با كامپيوتر
قيمت: 7500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش ساخت جعبه كادو
[i]
جامعترين و كاملترين راهنماي آموزش كار دستي و جعبه سازي
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
مجموعه بازيابي اطلاعات
[i]
بازيابي شماره تماس هاي حذف شده از سيم كارت با معجزه بازيابي اطلاعات پاك شده
قيمت: 8500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پرايد تان را خودتان تعمير كنيد
[i]
شما هم مي توانيد يك مكانيك عالي شويد
 
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش جامع تكنيكهاي بازاريابي
[i]
بازاريابي مطمئن ترين روش كسب درآمد
قيمت: 7900  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
پذيرش و تحصيل در كانادا
[i]
همه چيز را در مورد جزييات پذيرش و تحصيل در كانادا بدانيد
قيمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش بافت مو
[i]
بيش از 26 مدل مختلف آموزش بافت مو، محصولي ويژه براي آرايشگرها
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive