گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, September 29, 2013

||_Tehroon-Online_|| زنی که با بارداری و اندام خود به شهرت جهانی رسید +عکس



 
 
 
 
-------------------------
 
این زن در یک لقاح طبیعی صاحب ۵ فرزند شد اما نکته مهم در این زایمان این نکته بود که ۵ فرزندش را بصورت طبیعی بدنیا آورده و از سزارین استفاده نکرده است و همین نکته باعث ثبت شدن نام او در کتاب رکوردهای گینس شده است.
 
 این خانم ۲۳ ساله با زایمان و بدنیا آوردن فرزندان ۵ قلو یش توانست نامش را وارد کتاب رکورد های گینس کند.
http://images.jobsnhire.com/data/images/full/3585/alexandra-kinova-conceived-natural-quintuplets.png?w=600
 
این زن در یک لقاح طبیعی صاحب ۵ فرزند شد اما نکته مهم در این زایمان این نکته بود که ۵ فرزندش را بصورت طبیعی بدنیا آورده و از سزارین استفاده نکرده است و همین نکته باعث ثبت شدن نام او در کتاب رکوردهای گینس شده است. وی در این بارداریصاحب ۴ پسر و ۱ دختر شده است که حال تمامی فرزندان وی خوب میباشد.
http://www.vorarlbergernachrichten.at/2013/06/Alexandra-Kinova-wenige-Tage-vor-der-Geb-500x460.jpg

سوال و جوابهایی جالب و آموزشی برای بارداری خانمها:
حالا که چند قلو باردار هستم آیا باید غذای بیشتری در دوران بارداری بخورم و برنامه غذایی من باید متفاوت از سایر خانمهای باردار باشد؟
بله. مسلما شما در مقایسه با خانمی که تنها یک جنین در شکم دارد، به کالری و مواد مغذی بیشتری نیاز دارید.
یک قانون کلی می تواند این باشد که به ازای هر کودکی که در شکم دارید، ۳۰۰ کالری در روز به مصرف غذایی خود اضافه کنید. پس اگر دوقلو حامله هستید، باید ۶۰۰ کالری به برنامه غذایی معمولی خود اضافه کنید، که در نتیجه میزان کل کالری مصرفی شما در روز ممکن است به ۲۸۰۰ کالری برسد. در صورتی که سه قلو حامله هستید، باید روزانه ۹۰۰ کالری اضافه مصرف کنید، که در نتیجه میزان کالری مصرفی روزانه شما به ۳۱۰۰ کالری در روز خواهد رسید.
اگر شما دوقلو، سه قلو یا بیشتر حامله هستید، باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که ۵ وعده در روز (۳ وعده غذایی روزانه بعلاوه دو میان وعده نسبتا کامل از خوراکی های متنوع) غذا مصرف کنید، حتی اگر احساس گرسنگی نمی کنید.
البته مواد مختلفی می توانند کالری بدن شما را تامین کنند. می توانید با کنترل مصرف شکر (کم مصرف کردن) و مصرف غذاهای متنوعی که همه مواد مورد نیاز بدن شما را تامین کنند (پروتئین، کربوهیدرات و البته مقدار کمی چربی)، میزان کالری مصرفی خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که دوران حاملگی، زمان مناسبی برای گرفتن رژیم لاغری نیست.
پنیر، شیر، گوشت، تخم مرغ، حبوبات و روغن، همگی می توانند رشد کودک شما را تقویت کنند. مقادیر زیادی میوه و سبزیجات را نیز در رژیم غذایی خود قرار دهید و از حبوبات نیز استفاده کنید.
در دوران بارداری چقدر باید وزن اضافه کنم؟
در دوران بارداری، نظارت بر وزن، بیشتر از نظارت بر میزان کالری مصرفی اهمیت دارد. شما باید وزن قابل توجهی اضافه کنید تا کودکان در حال رشد خود را سلامت نگه داشته و مواد غذایی کافی به آنها برسانید.
خصوصا افزایش وزن در ابتدای دوران حاملگی (زمانی که نوزادان شما به سرعت رشد کرده و شکم شما هنوز جای خالی نسبتا زیادی برای پر شدن دارد) اهمیت دارد.
به عنوان یک راهنمایی کلی، خانمی که دوقلو آبستن است باید بین ۱۵ تا ۲۰ کیلو وزن اضافه کند. خانمهایی که سه قلو بارداری هستند، باید بین ۲۲ تا ۲۷ کیلو وزن اضافه کنند. پزشک می تواند به شما کمک کند تا میزان مناسب افزایش وزن در طول دوران بارداری را مشخص کنید.
اگر قبل از حاملگی، کمبود وزن داشته اید، باید به سرعت مقدار بیشتری وزن اضافه کنید تا کمبود وزن قبلی خود را نیز جبران کرده باشید. در صورتی که پیش از بارداری اضافه وزن داشته اید، می توانید چند کیلو از مقداری که جمعا در این دوران باید وزن اضافه کنید، بکاهید.
آیا باید از نوع خاصی از ویتامینها و مکمل های تغذیه در دوران بارداری استفاده کنم؟
استفاده از املاح و ویتامینهای کمکی دوران حاملگی لازم و مهم است، اما شما به نوع خاصی از این ویتامینها (مثلا ویتامینهای مخصوص دوقلوها یا سه قلوها) نیاز ندارید. مکملهای استاندارد مخصوص دوران حاملگی برای شما نیز کفایت می کند. می توانید روی جعبه یا بروشور این قرصها را بخوانید تا از میزان مواد موجود در آنها اطمینان یابید.
استفاده از مکمل غذایی، بهترین راهی است که می تواند تضمین کند بدن شما مقدار کافی از مواد غذایی لازم و حیاتی مانند اسید فولیک، آهن و کلسیم را دریافت می کند. پزشک شما می تواند مارک خاص یا مقدار مناسب مصرف این مکملها را به شما توصیه کند.
در خانمهایی که بیشتر از یک نوزاد در شکم دارند، خطر ابتلا به "کم خونی فقر آهن" در دوران حاملگی بیشتر است. پزشک ممکن است سطح آهن را در خون شما اندازه گیری کند تا اطمینان یابد که شما به میزان کافی آهن دریافت می کنید. در غیر اینصورت، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که از مکمل آهن اضافی استفاده نمایید.
مقادیر زیاد آهن ممکن است به بروز یبوست یا تهوع منجر شود؛ پس در مورد راههای جلوگیری از این موارد، با پزشک خود مشورت کنید.
http://images.essentialbaby.com.au/2013/05/31/4454202/quins-620x349.jpg
چه مقدار آب بنوشم؟

حتی اگر قبل از دوران حاملگی نیز از آن دسته افراد بوده اید که همواره بطری آب همراه خود داشته اید، اکنون که چند قلو حامله هستید باید آب بیشتری بنوشید. این کار خصوصا در نیمه دوم حاملگی برای جلوگیری از کم آب شدن بدن ضروری است. زیرا کم آب شدن بدن می تواند خطر بروز زایمان زودرس را افزایش دهد.
برخی از متخصصین توصیه می کنند که روزانه تا یک گالن (برابر با ۱۶ لیوان با حجم تقریبی ۲۵۰ سی سی) مایعات بنوشید. البته می توانید بخشی از آب مورد نیاز بدن خود را از طریق شیر یا آب میوه تامین کنید، اما آب معمولی باید بیشترین میزان نوشیدنی شما را تشکیل دهد.
طبیعی است که دفعات دفع ادرار شما نیز افزایش خواهد یافت، اما این حسن را هم دارد که شما متوجه می شوید که آیا مایعات به مقدار کافی مصرف می کنید یا خیر. ادرار شما باید بسیار کمرنگ باشد؛ در غیر اینصورت، باید میزان مصرف مایعات را افزایش دهید.
درمان علمي چاقي
لاغر شويد و لاغر بمانيد
 با روشهاي 100 % علمي و تاييد شده توسط پزشكان مجرب لاغر كنيد
درمان تضميني چاقي با توصيه هاي برترين و برگزيده ترين پزشكان كشور
مجموعه اي از توصيه ها و نظرات كاملا علمي و ثابت شده پزشكان برتر ايراني
بدون نياز به هزينه هاي ويزيت ،بهترين متخصصين را به منزل خود بياوريد
بدون استفاده از داروهاي شيميايي و مضر
در طول يك ماه بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد.
دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟
آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟
چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟
سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!
كاهش 3 الي 6 كيلو گرم وزن در ماه
100 % اورجينال
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آسان ترين و سريعترين روش براي از دست دادن چربيهاي اضافي
بسياري از افراد براي كاهش وزن خود به روش‌هاي گوناگون غير علمي روي مي‌آورند و تبليغات سوء ماهواره‌اي نيز در اين ميان، بازار پر عارضه و خطرناكي را براي مشتريان خود تدارك ديده‌اند. سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد كه تاكنون بي‌پاسخ مانده‌اندكه ما در اين DVD نقش رژيم غذايي، اصول يك رژيم غذايي علمي، روش نصب بالن در معده، نقش ورزش در كاهش وزن، جراحي گوارشي و عوارض آن‌ها و جراحي‌هاي زيبايي در كاهش وزن را مورد بحث و بررسي علمي و تخصصي قرار داده‌ايم.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
درمان چاقي با قرص‌ها و داروهاي لاغري درمان قطعي و دائمي نيست و حتي مصرف قوي‌ترين اين داروها حداكثر 5 تا 10 كيلوگرم از وزن افراد چاق را در طول يك سال كاهش مي‌دهد. اين در حالي است كه فرد بايد متحمل هزينه‌هاي گزاف خريد اين داروها شود و مخارج زيادي را بابت مصرف آن‌ها پرداخت نمايدو دچار مشكلات زيادي شوند كه ديگر قابل حل نباشد.
تغيير شيوه زندگي به سمت تحرك بيشتر و مصرف غذاهاي سالم‌ترو نحوه صحيح گرفتن رژيم غذايي و انجام حركات ورزشي مناسب تنها راه حل مبارزه با مشكل چاقي است. در خصوص افرادي كه داراي نمايه توده بدن ( BMI) بالايي بوده و مبتلا به چاقي مفرط هستند درمان‌هاي دارويي حتي به شكل موقت نيز پاسخگوي اين افراد نبوده ضمن آن كه رژيم‌هاي غذايي نيز در اين افراد تأثير كمي به دنبال دارد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
در آزمايشگاهي در آمريكا ميزان خواب افراد در كنارعادات غذايي آنها مورد بررسي قرار مي گيرد. اگر ميزان خواب روزانه ي انها كمتر از ۷ تا ۸ ساعت باشد، بجاي مصرف دارو يا رژيم غذايي به آنها توصيه مي شود كه بيشتر بخوابند. وقتي افراد بيشتر مي خوابند بيشتر احساس سيري مي كنند و بنابر اين مي توانند وزن خود را كم كنند.
دليل اينكه كم خوابي بر چاقي تأثير دارد اين است كه بي خوابي توازن هورمون ها را بر هم مي زند و باعث كم شدن هورمون لپتين (كه باعث احساس سيري مي شود) شده وهورمون گرلين (كه باعث ايجاد گرسنگي مي شود) را افزايش مي دهد. بنابر اين احساس مي كنيم گرسنه هستيم در حالي كه نيستيم و شروع به خوردن مي كنيم درنتيجه خوابيدن مي تواند ارزان ترين روش درمان چاقي باشد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
اساتيد ميهمان :
دكتر سعيدكيمياگر: دكتراي تخصصيphd تغذيه از دانشگاه ردآيلند امريكا، استاد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي.
دكتر سعيد حسيني : فوق دكتري تخصصي تغذيه، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران.
دكتر محمد هاشمي: دكتري پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي ايران، دبير انجمن علمي پيشگيري و درمان چاقي ايران
دكتر حسين خدمت: فوق تخصصي بيماري‌هاي گوارشي و كبد، استاد دانشگاه علوم پزشكي بقيه الله ، دكتري پزشكي از دانشگاه لوم پزشكي تهران .
دكتر كرم الله طولابي : استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران-فوق تخصص (فلوشيب) لاپاروسكوپي از انگلستان- بنيان‌گذار جراحي لاپاروسكوپي چاقي در ايران.
دكتر هومن انگوراني: استاديار دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو تيم پزشكي معاينات ورزشكاران رده‌هاي ملي در آكادمي ملي المپيك.
دكتر مهدي ديلمي‌پور: عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، متخصص جراحي عمومي، فوق تخصص جراحي زيبايي و ترميمي فلوشيب جراحي جمجمه، فك و صورت .
 
اس ام اس جوک جدید, اس ام اس باحال و خنده دار   
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive