گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, June 23, 2013

||_Tehroon-Online_|| برای هر کاری چه چیزی بخوریم؟



 
 
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
سرکه، شیر یا آووكادو؟
چربی‌های شکم را با كمك كدام آب کنیم؟
بررسی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد. مصرف آووکادو به بهره‌مندی از یک رژیم‌غذایی سالم، افزایش سطح کلسترول خوب، کاهش خطر سندرم متابولیک و کاهش وزن بدن کمک می‌کند. محققان می‌گویند، افرادی که آووکادو مصرف می‌کنند تمایل بیشتری به مصرف سایر میوه‌ها و سبزیجات داشته و کمتر به مصرف مواد قندی و شیرین روی می‌آورند. براساس بررسی‌هاي انجام شده، این افراد حجم بیشتری از مواد مغذی و مفید مانند فیبر خوراکی، ویتامین E و K، پتاسیم و منیزیم در طول روز دریافت می‌کنند و به‌خاطر همین رژیم سالم، نه تنها بدنی سالم‌تر پیدا می‌کنند، بلکه به چاقی شکمی هم مبتلا نمی‌شوند.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
آبلیمو، زنجبیل یا تره فرنگی؟
درد مفاصل را با کدام آرام کنیم؟
محققان معتقدند، برای مقابله با دردهای التهابی ضعیف می‌توان به جای قرص مسکن از زنجبیل استفاده کرد. از نظر آنها این ماده‌غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی است و خوردن زنجبیل تازه به انسان احساس گرمی می‌دهد. بررسی‌ها نشان می‌دهد، افرادی که پس از یک فعالیت ورزشی به مدت 10 روز و روزانه معادل نصف قاشق چای خوری زنجبیل مصرف می‌کنند، دردهای التهابی آنها در کمتر از 24 ساعت برطرف می‌شود و دیگر نیازی به درمان های پرهزینه، وقت گیر و شیمیایی ندارند. پس اگر دچار این درد هستید، اول از این شیوه استفاده کنید و بعد وقت دکتر بگیرید.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
نمک، آب نارنج یا فلفل قرمز؟
اگر دست‌مان زخم شد کدام را بخوریم؟
ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد، اما فلفل‌قرمز می‌تواند در بخش‌هایی از بدن به عنوان یک ضدالتهاب عمل کند. محققان می‌گویند، فلفل قرمز سرشار از ویتامین C است؛ این ویتامین کمک می‌کند بافت‌های آسیب دیده بتوانند خود را ترمیم کنند. فلفل‌قرمز سرشار از ترکیباتی مانند فلاونوئیدهاست که باعث کاهش التهاب می‌شوند و می‌تواند درمان زخم‌ها و آسیب دیدگی بافت‌ها را سریع‌تر کند. همچنین ماده سوزنده‌ای در سطح خارجی فلفل قرار دارد که در بسیاری از کرم‌های ماساژ به عنوان مسکن به کار برده می‌شود. بد نیست گاهی از این ادویه استفاده کنید. البته به‌خاطر داشته باشید که خوردن زیاد محرک‌هایی از این قبیل می‌تواند آسیب‌هایی را هم به بدن‌تان وارد کند.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
زردچوبه، سنجد یا عرق نعناع؟
اگر روده‌تان تحریک شده:
رنگدانه اصلی زردچوبه کارکامین است. این رنگدانه به زردچوبه رنگ زرد و همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی با قدرت ضدالتهابی می‌دهد. محققان معتقدند، این خاصیت ضدالتهابی زردچوبه برای تسکین دردهای ناشی از آرتروز موثر است. اما این تنها خاصیت زردچوبه نیست زيرا این ادویه برای افرادی که از سندرم روده تحریک‌پذیر رنج می‌برند، به عنوان یک نوع ضدعفونی کننده عمل می‌کند و جالب اینجاست که اگر زردچوبه را به همراه فلفل سیاه، زنجبیل یا روغن‌هایی مانند روغن زیتون مصرف کنیم، موثرتر عمل می‌کند. پژوهش‌ها ثابت کرده مالیدن زرچوبه روی اندام های ضرب دیده می‌تواند به کاهش درد و کم شدن ورم آنها کمک کند.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
گیلاس، طالبی یا خربزه؟
بعد از مسابقه کدام یک را بخوریم؟
آمدن میوه های ریز و رنگارنگ تازه نه تنها شما را از تشنگی ناشی از گرما نجات می‌دهد، بلکه می‌تواند بسیاری از دردهای‌تان را هم درمان کند. یکی از این میوه ها، گیلاس قرمز است که نه تنها قلب شما را سالم می‌کند، بلکه ضد درد و انرژی بخش هم است. ترکیبات موجود در میوه‌های قرمز مانند گیلاس، زغال‌اخته یا تمشک که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند به محافظت از قلب کمک می‌کنند و همچنین اثرات ضدالتهابی شبیه به آسپيرین دارد. محققان می‌گویند، اگر بعد از انجام فعالیت‌های بدنی شدید یا شرکت در مسابقات دچار درد می‌شوید، بد نیست که برای کاهش دردهای پس از مسابقه آب گیلاس بنوشيد.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
آبلیمو، شکر یا آب زرشک؟
اگر گرمازده شدیم چه بخوریم؟
گرمازدگی كه از بیماری های شایع فصل تابستان است، با افزایش درجه حرارت هوا و تعریق زیاد بروز می‌كند و به دلیل تابش مستقیم آفتاب با سرخی پوست، افزایش ضربان قلب و حتی غش همراه است. گمان نکنید شما قرار نیست گرفتار این مشکل شوید، چراکه گرمازدگی نه‌تنها در افراد عادی بلكه در ورزشكاران هم بسیار دیده می‌شود. اما هر دردی درمانی هم دارد و شما می‌توانید با چكاندن چند قطره آبلیمو در آب آشامیدنی و مقدار كمی نمك از شر این مشکل آزار دهنده راحت شوید. اما یادتان نرود خودداری از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید و استفاده از مایعات هم از اصولی هستند که باید در خاطر شما بمانند.
رژیم برای لاغری, آووکادو, فلفل قرمز
آب کرفس، آب هندوانه یا آب گوجه‌فرنگی؟
بعد از باشگاه رفتن چه بخوریم؟
محققان می‌گویند، نتایج یک تحقیق نشان داده پس از انجام تمرینات ورزشی، مصرف آب گوجه‌فرنگی بهتر و موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا موجب رفع خستگی و تامین مجدد انرژی بدن می‌شود. کارشناسان تغذیه عنوان کرده‌اند که گوجه‌فرنگی حاوی مواد شیمیایی حیاتی است که این مواد به بهبود عضلات و رفع خستگی آنها و نیز بازگرداندن سطح قند خون به وضعیت عادی پس از انجام تمرینات ورزشی و کشیدگی ماهیچه‌ها و عروق کمک می‌کنند. نتایج بررسی‌های آنها در مورد ورزشکاران نشان داد در گروهی که پس از انجام تمرینات از آب گوجه‌فرنگی استفاده کردند پس از مصرف این نوشیدنی، تنش و فشار عضلانی سریع‌تر بهبود پیدا کرد و همچنین سطح قند خون آنها زودتر به حالت طبیعی بازگشت.
درمان علمي چاقي
لاغر شويد و لاغر بمانيد
 با روشهاي 100 % علمي و تاييد شده توسط پزشكان مجرب لاغر كنيد
درمان تضميني چاقي با توصيه هاي برترين و برگزيده ترين پزشكان كشور
مجموعه اي از توصيه ها و نظرات كاملا علمي و ثابت شده پزشكان برتر ايراني
بدون نياز به هزينه هاي ويزيت ،بهترين متخصصين را به منزل خود بياوريد
بدون استفاده از داروهاي شيميايي و مضر
در طول يك ماه بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد.
دلتان مي خواهد هر لباسي كه دوست داريد اندازه تان باشد؟
آيا مي خواهيد اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد؟
چرا عمل جراحي ؟؟؟ چرا هزينه اضافي ؟؟؟
سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!
كاهش 3 الي 6 كيلو گرم وزن در ماه
100 % اورجينال
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
آسان ترين و سريعترين روش براي از دست دادن چربيهاي اضافي
بسياري از افراد براي كاهش وزن خود به روش‌هاي گوناگون غير علمي روي مي‌آورند و تبليغات سوء ماهواره‌اي نيز در اين ميان، بازار پر عارضه و خطرناكي را براي مشتريان خود تدارك ديده‌اند. سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد كه تاكنون بي‌پاسخ مانده‌اندكه ما در اين DVD نقش رژيم غذايي، اصول يك رژيم غذايي علمي، روش نصب بالن در معده، نقش ورزش در كاهش وزن، جراحي گوارشي و عوارض آن‌ها و جراحي‌هاي زيبايي در كاهش وزن را مورد بحث و بررسي علمي و تخصصي قرار داده‌ايم.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
درمان چاقي با قرص‌ها و داروهاي لاغري درمان قطعي و دائمي نيست و حتي مصرف قوي‌ترين اين داروها حداكثر 5 تا 10 كيلوگرم از وزن افراد چاق را در طول يك سال كاهش مي‌دهد. اين در حالي است كه فرد بايد متحمل هزينه‌هاي گزاف خريد اين داروها شود و مخارج زيادي را بابت مصرف آن‌ها پرداخت نمايدو دچار مشكلات زيادي شوند كه ديگر قابل حل نباشد.
تغيير شيوه زندگي به سمت تحرك بيشتر و مصرف غذاهاي سالم‌ترو نحوه صحيح گرفتن رژيم غذايي و انجام حركات ورزشي مناسب تنها راه حل مبارزه با مشكل چاقي است. در خصوص افرادي كه داراي نمايه توده بدن ( BMI) بالايي بوده و مبتلا به چاقي مفرط هستند درمان‌هاي دارويي حتي به شكل موقت نيز پاسخگوي اين افراد نبوده ضمن آن كه رژيم‌هاي غذايي نيز در اين افراد تأثير كمي به دنبال دارد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
در آزمايشگاهي در آمريكا ميزان خواب افراد در كنارعادات غذايي آنها مورد بررسي قرار مي گيرد. اگر ميزان خواب روزانه ي انها كمتر از ۷ تا ۸ ساعت باشد، بجاي مصرف دارو يا رژيم غذايي به آنها توصيه مي شود كه بيشتر بخوابند. وقتي افراد بيشتر مي خوابند بيشتر احساس سيري مي كنند و بنابر اين مي توانند وزن خود را كم كنند.
دليل اينكه كم خوابي بر چاقي تأثير دارد اين است كه بي خوابي توازن هورمون ها را بر هم مي زند و باعث كم شدن هورمون لپتين (كه باعث احساس سيري مي شود) شده وهورمون گرلين (كه باعث ايجاد گرسنگي مي شود) را افزايش مي دهد. بنابر اين احساس مي كنيم گرسنه هستيم در حالي كه نيستيم و شروع به خوردن مي كنيم درنتيجه خوابيدن مي تواند ارزان ترين روش درمان چاقي باشد.
داري مجوز از وزارت بهداشت
پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي
قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان
خريد پستي           خريد پستي
اساتيد ميهمان :
دكتر سعيدكيمياگر: دكتراي تخصصيphd تغذيه از دانشگاه ردآيلند امريكا، استاد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي.
دكتر سعيد حسيني : فوق دكتري تخصصي تغذيه، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران.
دكتر محمد هاشمي: دكتري پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي ايران، دبير انجمن علمي پيشگيري و درمان چاقي ايران
دكتر حسين خدمت: فوق تخصصي بيماري‌هاي گوارشي و كبد، استاد دانشگاه علوم پزشكي بقيه الله ، دكتري پزشكي از دانشگاه لوم پزشكي تهران .
دكتر كرم الله طولابي : استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران-فوق تخصص (فلوشيب) لاپاروسكوپي از انگلستان- بنيان‌گذار جراحي لاپاروسكوپي چاقي در ايران.
دكتر هومن انگوراني: استاديار دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو تيم پزشكي معاينات ورزشكاران رده‌هاي ملي در آكادمي ملي المپيك.
دكتر مهدي ديلمي‌پور: عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، متخصص جراحي عمومي، فوق تخصص جراحي زيبايي و ترميمي فلوشيب جراحي جمجمه، فك و صورت .
 
 
دستگاه كاهش مصرف برق
هزينه هاي مصرفي برق خود را به حداقل برسانيد
39,000 تومان
ساعت بدون عقربه Dizel
نهايت زيبايي و ظرافت در كنار كيفيتي استثنايي و ماندگار
39,000 تومان
سارافون تابستانه افسون
طراحي شده ويژه سال جديد به همراه رنگ هاي مد سال
59,000 تومان
نيم ست حريم سلطان
نيم ست فوق العاده زيبا و پر طرفدار از همسر سلطان سليمان
44,000 تومان
پكيج كامل اشتغال زايي
بهترين و كاملترين مجموعه كارآفريني و اشتغال زايي در ايران
6,000 تومان
مجموعه بازيابي اطلاعات
بازيابي شماره تماس هاي حذف شده از سيم كارت با معجزه بازيابي اطلاعات پاك شده
8,500 تومان
مايع شوينده داخل موتور
بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف و   وقت زياد اتومبيل خود را سرويس نماييد
16,500 تومان
گوشواره حروف فارسي
گوشواره ايراني بسيار زيبا و منحصربفرد
4,900 تومان
گوشواره ايران
گوشواره كاملا متفاوت تقديم به تمام ايرانيان و علاقمندان به ايران
6,900 تومان
مجموعه نرم افزار Assistant2013
420 نرم افزار كاربردي قابل نصب و 300 نرم افزار پرتابل (بدون احتياج به نصب)
9,500 تومان
صابون و كرم اصل شترمرغ
محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست
57,500 تومان
زبان عمومي ويژه دانشجويان
ويژه دانشجويان وكنكور كارشناسي ارشد
9,500 تومان
مانتو تابستاني گلاره
طراحي شده ويژه سال جديد به همراه رنگ هاي مد سال
75,000 تومان
قلم لكه گير لباس
لكه هاي لباس خود را در عرض چند ثانيه محو كنيد
15,900 تومان
كرم ضدجوش 4كاره valensey
درمان جوشهاي ريز و بدخيم محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست
39,500 تومان
بالش مسافرتي
بسيار سبك و قابل حمل براي استفاده در سفر و منزل
21,500 تومان
ساعت Ck مدل ستاره
نهايت زيبايي و ظرافت در كنار كيفيتي استثنايي و ماندگار
25,500 تومان
كرم آبرسان و شفاف كننده Donse
به پوست صورت هم لطافت و نرمي مي بخشد و هم باعث شفافيت ان مي شود
15,900 تومان
آموزش كامپيوتر ويژه كودكان
7 ساعت آموزش فارسي توسط اساتيد برجسته...آموزش مقدمات كار با كامپيوتر
7,500 تومان
عينك آفتابي مدل BMW
عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن
37,000 تومان
mp3 پلير angry birds
دستگاه پخش موزيك Angry Birds بسيار كم حجم و سبك
25,900 تومان
آويز لاله گوش
گوشواره اي بسيار زيبا و منحصربفرد
8,500 تومان
كيف جادويي ميكرو والت
مناسب براي نگهداري پول انواع كارت هاي عابر بانك و كارت شناسايي
29,000 تومان
عينك Eternal ويژه بانوان
عينكي شيك ،زيبا ، با استاندارد روز طراحي مدرن
33,500 تومان
عطر Jacsaf ويژه روز مادر
يك هديه منحصر بفرد و فوق العاده با هديه اين عطر به مادرتان او را شگفت زده كنيد
24,500 تومان
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive