گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, June 22, 2013

||_Tehroon-Online_|| همه چیز درباره سریال‌ های رمضان 92



 
 
 
 
-------------------------
 
 پنج سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما آماده می‌شوند، آثاری با کارگردان‌های خوش نام و بازیگران متنوع که از مضمون کمدی تا درام و معنوی در میان آنها به چشم می‌خورد.

رمضان نخستین ماهی بود که رامبد جوان با ساخت سریال "گمگشته" با ایفای دو نقش همزمان توسط آتیلا پسیانی، آن را تبدیل به یک مناسبت مهم برای رقابت شبکه‌های تلویزیون در عرصه سریال‌سازی کرد. بعد از این مجموعه بود که شبکه‌های تلویزیونی هر سال البته نه به موقع اما در دقایق 90 بهترین کارگردانانشان را به کار گرفتند تا اثری درخور رقابت ماراتن نفس‌گیر رمضان تولید کنند.

حس و حال معنوی این ماه، در دوره‌ای پای مسائل ماورایی را به سریال‌های رمضانی باز کرد و آثاری چون "اغما"، "کمکم کن"، "او یک فرشته بود"، "آخرین گناه"، "ملکوت"، "سقوط یک فرشته" و "پنج کیلومتر تا بهشت" ساخته شد. با این حال انتقاداتی که به این دست آثار وارد بود، شبکه‌های سیما را امسال وارد فضای دیگری کرده است و با حضور کارگردان‌های شناخته‌شده و خوش سابقه‌ای چون محمدحسین لطیفی، سیروس مقدم، سعید آقاخانی و جواد افشار می‌توان به نتیجه کار بیشتر امیدوار بود.

در این میان تنها شبکه یک است که دو سریال را برای ماه رمضان در نظر گرفته است البته مدیر این شبکه در نشستی اعلام کرد "دودکش" گزینه شبکه اول و "بچه‌های نسبتا بد" گزینه سیما برای پخش در ماه رمضان از این شبکه است.

با این حال "دودکش" به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود که به عنوان سریال رمضانی شبکه یک در نیمه بهمن سال گذشته در شمیرانات کلید خورد و اکنون بیش از 85 درصد از تصویربرداری آن به انجام رسیده است.

 


 
سریالی که درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد که داستان این سریال را تشکیل می‌دهد.

هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی و نوید خداشناس بازیگران این سریال هستند.

 


 
تهیه‌کننده "دودکش" زینب تقوایی، نویسنده و دستیار اول کارگردان بروز نیک نژاد، دستیار دوم کارگردان داود زادق آبادی، منشی صحنه محمد حسین گلفشان، برنامه ریز امیر لطیفی، مدیر تصویربرداری ابراهیم غفوری، تصویربردار مهدی امیری، عکاس مهدیه لطیفی، مدیر نورپردازی رضا شیان، گروه تصویربرداری امیر امیری، آنگینه عیسائیان، حمیدرضا زارعی، مجتبی توکلی، صدابردار امیر حاتمی، نادر تاج آبادی، سعید زند، فرزین زند، تدوین امیر شیبان خاقانی، صداگذار سید علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس محسن نوروزی، حجت آوینی، فرشته آلوسی، شاهین مصیبی، مهدی ابراهیمی، ارغوان سخاوی، مدیر تولید محمد صادق آذین، مدیر تدارکات افشین رئوف، گروه تدارکات مهدی شهبازی، مصطفی روشن روان، جواد نوریان، ابوالفضل غلامی، مجتبی آژنگ، حمل و نقل حسین خسروانی، خسین قاسمی ،محمد نجفی، عباس زینعلی و سینماموبیل فنی حمید رضا نوروزی است.

 

 

 
این مجموعه در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما در 26 قسمت برای پخش در رمضان امسال از این شبکه تولید می‌شود.

و اما "بچه‌های نسبتا بد" سریالی است که ناگهان نامش با کارگردانی سیروس مقدم در میان سریال‌های رمضانی مطرح شد. اثری که بر خلاف آثار اخیر مقدم که همسر او به عنوان تهیه‌کننده حضور داشت، به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی که از گرفتاری‌های "قلب یخی" رها شده است، ساخته می‌شود و البته به نقل از منابع آگاه پیش از این قرار بود بهرنگ توفیقی آن را بسازد.

نویسنده این سریال پیمان عباسی است که پس از جدا شدن زامیاد سعدوندیان از پروژه "مسیر انحرافی" برای نگارش دنباله آن به گروه توفیقی پیوست.

این سریال سه‌شنبه 21 خرداد در خانه‌ای حوالی تجریش و لوکیشن خانه رهی با بازی سید علی طباطبایی کلید خورد و با این حساب تنها یک هفته می‌شود که مقابل دوربین قرار گرفته است.

"بچه‌های نسبتا بد" درباره چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاو صندوق را به سرقت می‌برند، در داخل این صندوق دو هزار سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است اما با از دست رفتن این سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی این زوج‌ها در روز عید فطر اهدا شود، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.

حمید گودرزی، اشکان خطیبی، یوسف تیموری و میلاد کی مرام چهار بازیگر دیگری هستند که نقش‌های اصلی سریال را بازی می‌کنند.

فیلمبردار این سریال 26 قسمتی فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید افشین قلی پور، صدابردار علی احمدی، طراح صحنه آرزو غفوری، طراح گریم زهره سیه پوس، عکاس پیام ایرایی، جانشین تولید محمود اتحادی و مدیر تدارکات آرش صالحی است.

با اینکه سریال "دودکش" گزینه شبکه اول برای پخش در ماه رمضان است با این حال امکان دارد سریال جدید سیروس مقدم به عنوان گزینه سیما آنتن رمضانی شبکه یک را از آن خود کند.

 


 
نکته جالب درباره سریال مناسبتی شبکه دو آن است که این سریال ابتدا قرار بود در تعطیلات نوروز پخش شود و از آن رو 14 قسمت داشت اما بازدید مدیران شبکه دو از پشت صحنه سریال، ناگهان همه چیز را تغییر داد و اعلام شد "خروس" به کارگردانی سعید آقاخانی با افزایش 12 قسمت باید در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود.

این سریال این روزها آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد و هفته آینده نسخه کامل آن به شبکه دو تحویل داده خواهد شد و با این حساب از تمام سریال‌های رمضانی جلوتر است.

 


 
تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی با صدا و آهنگسازی محمد علیزاده ساخته می‌شود، رضا خسروی نیز آهنگسازی تیتراژ ابتدایی و موسیقی متن را برعهده دارد. همچنین سعید آقاخانی و امیر معقولی مشترکا تیتراژ را ساخته‌اند.

"خروس" در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهيه كنندگي عليرضا ابراهيمي دليجاني در ژانر کمدی ساخته شده است.

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش بازیگران این سریال هستند.

 


 
"خروس" روایت جالبی از زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌ای می‌شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها، مغز متفکر یک خروس است.

فیلمنامه این سریال به قلم مصطفی کیایی نگارش شده و امیر معقولی و فرشید احمدی تصویربرداری و صدابرداری این پروژه را بر عهده دارند.

 


 
علیرضا نجف‌زاده مجری طرح، زهره سیه‌پوش طراح گریم، قاسم ترکاشوند طراح صحنه و لباس، ایمان غیرتمند برنامه ریز، محمود مقدسی جانشین تولید، مصطفی تنابنده دستیار یک کارگردان، امین عابدی تدوینگر، رضا خسروی آهنگساز، مهدی رجبی مدیر تدارکات، ساناز بصیر و رضا امیرنیا دستیار کارگردان، بیتا ارسطویی منشی صحنه، علی حمدخدا تصویر بردار پشت صحنه، سعید غلامی مدیر صحنه، میلاد صفری، فرشید عباسی عکاس و مرتضی سالخورده، فرامرز کاکی خدمات اشاره کرد.

شبکه سه که سال گذشته "خداحافظ بچه" را به عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی داشت، امسال ساخت "مادرانه" را به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از نیمه گذرانده است.

 


 
ساخت این سریال از نیمه گذشته است و به این ترتیب پخش آن به عنوان سریال رمضانی شبکه سوم سیما قطعی خواهد بود.

 


 
مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، آتیلا پسیانی و هستی مهدوی‌فر از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

 

نویسنده فیلمنامه "مادرانه"‌ سعید نعمت الله است و در خلاصه داستان آن آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند.

 


 
تدوین همزمان سریال را خشایار موحدیان و سودابه سعید نیا برعهده دارند و رضا شهبازی نیز صداگذار آن است.

شفیعی و نعمت‌الله پیش از این تجربه‌های موفقی چون "جراحت"، "شیدایی" و "رستگاران" را با یکدیگر داشته‌اند. در کارنامه کاری جواد افشار نیز مجموعه‌هایی چون "غروب بی پایان"، "سایه سکوت"، "پول کثیف"، "روز رفتن"، "گل یا پوچ"، "روزهای زیبا"، "سی امین روز" و "لبه آتش" به چشم می‌خورد.

شبکه تهران که مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را بیشتر به عنوان بستری برای فعالیت کارگردانان جوان و طرح مسائل معنوی روی آنتن می‌رفت، چند وقتی است این مجموعه را در تمامی مناسبت‌ها روانه آنتن می‌کند. این رمضان نیز قرار است مجموعه‌ای که از آن به عنوان "کلید اسرار" ایرانی یاد می‌شود، به تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان از شبکه تهران پخش شود.

 


 
این سریال از اپیزودهای جداگانه‌ای تولید می‌شود که هر کدام یک یا چند قسمت طول می‌کشند و کارگردان‌های مختلفی آنها را می‌سازند. تاکنون چند اپیزود این مجموعه ساخته شده یا در حال ساخت است.

"دو راهی" به کارگردانی احمد معظمی یکی از اپیزودهای "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" است که آناهیتا افشار، شیلان رحمانی، فاطمه واحدی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سجاد دیرمینا در آن بازی می‌کنند.

همچنین "چند روز معمولی" به کارگردانی نوید میهن دوست تولید می‌شود و مهدی صبائی، مروارید رمضانی، رضا ناصحی، رضا نجفی و روح‌الله محرابی بازیگران آن هستند.

میهن دوست یکی دیگر از اپیزودهای "شاید برای شما..." را نیز می‌سازد که "یک لقمه دروغ" نام دارد.

یکی دیگر از اپیزودهای مجموعه رمضانی شبکه تهران "کپی برابر اصل" است که حسین فلاح آن را می‌سازد و بازیگرانی چون امیرحسین صدیق، طوفان مهردادیان، محمد عمرانی و سیاوش چراغی‌پور در آن حضور دارند.

در اپیزود دیگری به نام "پرنده خوشبخت" به کارگردانی محسن منشی زاده نیز نفیسه روشن، رضا مولایی، خسرو احمدی، سعیده عرب و تقی محمودی در نقش بذرافشان و.... به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین "آغاز تلخ" یکی دیگر از این پروژه‌ها است که احمد معظمی ساخت آن را بر عهده دارد و عمار تفتی، امین ایمانی، پیمان مقدمی، ترانه کوهستانی، مینا کریمی، سعید نورالهی و سیامک راشدی بازیگران آن هستند. 
JUST LIKE A WOMAN
گلشيفته فراهاني بار ديگر جنجال آفريد
 گلشيفته فراهاني در نقش يك رقصنده
بحث بر انگيز ترين فيلم گلشيفته تا امروز
متفاوت ترين نقش گلشيفته فراهاني
فيلم جديد وجنجالي از گلشيفته فراهاني
از اولين كساني باشيد كه اين فيلم را مي بينيد
همزمان با اكران اين فيلم در سينماها
شما هم تماشاگر اين فيلم باشيد
داغ داغ داغ
براي اولين بار در ايران
1DVD
قيمت: 4900 تومان
                
داستان فيلم در مورد دو زن است كه ازدواجهاي ناموفق را در زندگي تجربه كرده اند و در شيكاگو با هم آشنا مي شوند و به نيومكزيكو سفر مي كنند. گلشيفته فراهاني در اين فيلم نقش يك زن مهاجر عرب را دارد كه به كار رقصندگي مشغول هست . سينا ميلر هنرپيشه ديگر فيلم ، پس از جدايي از همسر متقلبش به دنبال كار مورد علاقه اش " رقص عربي" مي رود و اين دو در اين مسير همراه هستند فيلم در مورد مشكلات و سختي هاي زندگي اين دوزن در لاس وگاس مي باشد.
قيمت: 4900 تومان
                
بازيگران:
  • گلشيفته فراهاني
  • سينا ميلر
  • بهار سومخ
  • رشدي زم
  • تيم گوني
  • جس هارپر
  • چفيا بودرا
كارگردان : رشيد بوچارب
نويسنده : رشيد بوچاربگونه : درام موزيكال
تاريخ انتشار : ۲۰۱۲
مدت زمان : ۸۸ دقيقه
كشور : فرانسه ,انگلستان و امريكا
قيمت: 4900 تومان
                
درست مثل يك زن فيلمي در ژانر موزيكال و درام به كارگرداني رشيد بوچارب و بازي سينا ميلر، گلشيفته فراهاني و بهار سومخ، ساخته مشترك فرانسه، امريكا و انگلستان در سال ۲۰۱۲ ميلادي است.
بوچارب كارگردان اين فيلم مي‌گويد كه فيلم درست مثل يك زن اولين قسمت از يك سه گانه درباره روابط بين امريكاي شمالي و جهان عرب است.توليد
توليد اين فيلم در ژوئن ۲۰۱۱ آغاز و در ۵ آگوست ۲۰۱۱ به پايان ر
سيد
قيمت: 4900 تومان
                
   
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سنگ صبور فيلم جديد گلي فراهاني
[i]
گلي فراهاني:سخت ترين فيلمي كه بازي كرده‌ام! گلي فراهاني در نقش زن افغان
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم هاي منتخب اسكار 2013
[i]
10 فيلم برتر اسكار سال2013 با زير نويس فارسي و كيفيت عالي
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
رقص زومبا
[i]
رقص زومبا تركيبي از رقص آفريقايي و رقص هاي برتر دنيا هم رقص هم ورزش
قيمت: 5900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل كرگدن بابازي بهروزوثوقي
[i]
اسطوره سينماي ايران در برابر ستاره ي هاليوود مونيكا بلوچي
قيمت: 4900  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال حريم سلطان با زيرنويس
[i]
پربيننده ترين سريال كشور تركيه
 
قيمت: 39000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش آرايشگري هنري زادور
[i]
36 ساعت آموزش تصويري نكته به نكته مهارت هاي آرايشگري توسط هنري زادور
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه طنز و تقليد صدا
[i]
مجموعه طنز حسن راوندي
قيمت: 8000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه كامل سريال طنز پايتخت 2
[i]
پرمخاطب ترين سريال نوروز 92 برگزيده بينندگان در نظر سنجي صدا و سيما
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
مجموعه 20 فيلم هندي
[i]
بهترين فيلم هاي هندي اكران شده براي عاشقان فيلم هاي اكشن و عاشقانه هندي.
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شكارچيان طبيعت preDators
[i]
براي ديدن درنده ترين و مخوف ترين جانداران كره ي زمين آماده شويد
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال زنان سرسخت
[i]
سريالي بسيار زيبا در ژانر درام و كمدي با زيرنويس فارسي.. بسيار ديدني و پرطرفدار
قيمت: 13500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ترسناك ترين فيلمهاي 2009(3)
[i]
با كيفيت عالي و زيرنويس فارسي قابل پخش در كامپيوتر
 
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
زندگي با ارواح
[i]
در صورتي كه دچار مشكل قلبي هستيد  جداً از ديدن اين مجموعه خود داري نماييد !!!!!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند پشت پرده مرگ بن لادن
[i]
آيا صدام و بن لادن زنده اند؟ آيا بزودي گروه تروريستي جديدي راه اندازي خواهد شد؟
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي 2010
[i]
تعدادي از اين فيلمها هنوز هم در حال اكران مي باشد
 
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
داغ ترين فيلمهاي كمدي تابستان
[i]
5فيلم داغ و كمدي فقط در يك DVD
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلمهاي داغ 2011-2012
[i]
محبوب ترين و بهترين فيلمهاي روز را يكجا داشته باشيد
قيمت: 14900  تومان 
 
[t] [k]
 
مستند ترورهاي ننگين تاريخ
[i]
شاهكاري تكرار نشدني در دنياي مستندها
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive