گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, July 28, 2012

||_Tehroon-Online_|| با این نکات بیشترین استفاده را از زندگی تان ببرید



 
 
 

با این نکات بیشترین استفاده را از زندگی تان ببرید

لیستی از همه چیزهایی که روزی دوست داشتید داشته باشید یا انجام دهید تهیه کنید. با نشستن و نوشتن هیچ آرزویی برآورده نخواهد شد. باید بلند شوید و دست به تلاش بزنید.
برای آنها که تصمیمات مهم می‌گیرند، زندگی می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. معنا و مفهوم زندگی شما همان چیزی است که خودتان هر روز با اعمال و افکارتان می‌سازید. زندگی از انتخاب‌های شما تشکیل می‌شود و تصمیم‌گیری اهمیت زیادی دارد زیرا هر انتخاب شما هم عواقب و هم فوایدی به دنبال دارد؛ سعی کنید همیشه قبل از هر تصمیم این دو را در نظر بگیرید.
مراحل
1 - از زمان حال لذت ببرید
هر روز را طوری زندگی کنید انگار آخرین روز زندگیتان است. امروز هدیه‌ای به شماست. زندگی موقعیت‌ها و فرصت‌های زیادی را به شما هدیه می‌دهد اما زمانی می‌توانید از فرصت زندگی کردن خود بیشتری استفاده را ببرید که انتخاب‌های درستی داشته باشید. از هر لحظه زندگی لذت ببرید. هر روز می‌تواند شروعی تازه با انتخاب‌هایی پیش رویتان باشد، پس منتظر چه هستید؟
2 - ماجراجو باشید
کمی به اکتشاف بپردازید و از چالش‌های تازه استقبال کنید. همراه با عزیزانتان به دیدن مکان‌های جدید بروید. راه‌هایی را انتخاب کنید که دیگران انتخاب نمی‌کنند. خودتان را اسیر عادت‌های همیشگی نکنید. زندگی با ماجراجویی بسیار هیجان‌انگیزتر خواهد بود.
3 - دفترچه خاطرات داشته باشید
موفقیت‌ها و شادی‌های زندگیتان را ثبت کنید. وقت بگذارید و نوشته‌های قبلیتان را بخوانید. این می‌تواند منبع الهام خوبی برای خودتان و دیگران باشد.
4 - همه را دوست بدارید
_ خودتان را دوست داشته باشید
به زیبایی بیرونی و درونی خودتان دقت کنید تا بتوانید همان را در دیگران ببینید. پذیرش از درون می‌آید. به چیزهایی از خودتان که دوست ندارید فکر نکنید. درعوض، چیزهایی را در خودتان پیدا کنید که دوست دارید.
_ دیگران را دوست داشته باشید
کسانیکه با شما خوب رفتار می‌کنند را دوست بدارید. بدون اینکه انتظار دوست داشته شدن و محبت دیدن داشته باشید، دوست بدارید و محبت کنید. در برخورد با دیگران خودخواه نباشید.
5 - همه آدمها را بپذیرید
مهربان و مودب باشید. از همراهی دیگران لذت ببرید. خوبی‌های آنها را ببینید نه تفاوت‌هایی که با شما دارند. دیگران را قضاوت نکنید و طوری با همه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.
6 - هدف زندگی را دریابید
چیزی را پیدا کنید که به زندگیتان معنا و مفهوم دهد. وقتی چیزی پیدا کردید که برایش زندگی کنید، مطمئناً بهتر زندگی خواهید کرد. اگر روابطتان هدف اصلی زندگیتان نباشد، شغلتان یا هر چیز دیگری می‌تواند باشد. معنای زندگی شما چیزی است که خودتان تعیین می‌کنید. برای خودتان هدف تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.
7 - کمک کنید
بی‌دریغ به دیگران خدمت کنید. از همسایه‌تان شروع کنید. به افراد نیازمند کمک کنید. کمک کردن نه تنها باعث می‌شود انسان بهتری باشید، بلکه به رشد دیگران نیز کمک می‌کند.
8 - واقع بین باشید
اهدافی متناسب با توانایی‌ها و استعدادهایتان تعیین کنید. هر تلاش را یک دستاورد درنظر بگیرید.
9 - به دنبال تعادل باشید
روز و شب، جلو و عقب، خوب و بد را در هر چیزی بشناسید.
10 - مثبت باشید
بر افکار و اتفاقات خوب تمرکز کنید. خیلی به خودتان سخت نگیرید. اذیت کردن و آزار رساندن به خودتان هیچ فایده‌ای ندارد. مثبت‌ باشید. مثبت فکر کنید، مثبت حرف بزنید و مثبت عمل کنید. همیشه نیمه پُر لیوان را ببینید.
11 - کنترل خود را حفظ کنید
مسئول رفتارها و اعمال خودتان باشید. با خود صادق باشید. در هر موقعیتی یک رمز شخصی داشته باشید. به دنبال زمینه‌های مشترک باشید.
12 - به قلب و روحتان گوش دهید
به ندای درونیتان گوش دهید اما برای تصمیم‌گیری آزاد باشید. از غریزه‌تان استفاده کنید. اجازه ندهید دیگران به شما بگویند چه بکنید.
13 - ذهنتان را پاک کنید
دعا و راز و نیاز با خدا، تمرینات یوگا، مدیتیشن و تای‌چی روحتان را جوان و شاداب کرده و باعث می‌شود بهتر تمرکز کنید.
14 - سبکبار باشید
خواسته‌ها، تمایلات و دارایی‌ها نباید مالک شما باشند. خودتان را از تکانه‌ها آزاد کنید. تصمیم بگیرید فقط به نیازهای ساده و روزمره خود فکر کنید.
15 - بخندید
خنده بهترین دارو است. خندیدن در بدن اندورفین آزاد می‌کند و طول عمر شما را افزایش می‌دهد. شادی درونی واقعاً زیبا و لذت‌بخش است.
16 - انعطاف‌پذیر باشید
به تغییر بعنوان چیزی مثبت در زندگی نگاه کنید. گاهی اوقات باید با جریانی که پیش از شماست پیش روید.
17 - چند هدف روزانه لیست کنید
یک دوست جدید پیدا کنید، برای شنا یا پیاده‌روی بروید. برای لذت بردن از هر روزتان برنامه داشته باشید.
18 - چیزهای کوچک را تحسین کنید
وقتی برای پیاده‌روی در محل همیشگی می‌روید، سعی کنید این بار با دفعات قبل متفاوت بوده و چیزهایی جدید کشف کنید. وانمود کنید که کشوری دیگر هستید و بار اول است که به آنجا آمده‌اید. با خانواده‌تان بیرون بروید و خوش بگذرانید. برای درک زیبایی‌های اطرافتان وقت بگذارید.
19 - خودتان و دیگران را ببخشید
انرژی منفی که بخاطر شکست‌های قبلی احاطه‌تان کرده و شما را عقب نگه داشته را آزاد کنید. به استقبال هر چیزی بروید که زندگی برایتان پیش می‌آورد.
20 - با خودتان و دیگران، مخصوصاً با خودتان، صادق باشید
اگر با خودتان صادق نباشید، استرسی پنهانی در شما ایجاد می‌شود که همه شادی و انرژی‌تان را می‌گیرد. پذیرفتن خود خیلی مهم است. صادق بودن زندگی‌تان را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود آنهایی که بخاطر دیدگاه‌هایتان دوستتان ندارند از شما دور شوند. صداقت داشتن با دیگران اعتماد می‌سازد و با خودتان اعتمادبه‌نفس.
 
21 - در انتظار فردا باشید
هر روز خاص است. هیچ روزی شبیه روز قبل نیست و هر روزی به نوبه خود زیباست. اگر همه چیز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود، به خاطر داشته باشید که همیشه فردایی وجود دارد. ممکن است فردا زندگیتان بهتر شود.
22 - مرگ را بپذیرید
فکر کردن به مرگ باعث می‌شود قدر زندگیتان را بدانید. برای درک زیبایی زندگی و دنیا وقت بگذارید. با مرگ نجنگید یا از آن ترس نداشته باشید.
23 - محیط‌ اطرافتان را تحسین کنید
هر از گاهی وقت بگذارید و به پیاده‌روی بروید. تصور کنید از سیاره‌ای دیگر آمده‌اید. به همه چیز با دیدی تازه نگاه کنید، حتی به رنگ آبی آسمان و نور خورشید. به گیاهان، درختان، برگ‌ها و گل‌ها و تکان خوردن آنها با وزش باد دقت کنید؛ به جریان آب و شکل گرفتن آن وقتی درون ظرفی ریخته می‌شود. به موجودات مختلف، حشرات، حیوانات، پرندگان و انسان‌ها نگاه کنید. این کار خاطرات مرده را از ذهنتان پاک می‌کند و روزمرگی را از زندگیتان بیرون می‌کند.
24 - افکار منفی‌تان را پاک کنید
برای پاک کردن ریشه افکار منفی (عصبانیت، ترس، تردید، تنفر و ...) وارد عمل شوید. هر فکر منفی را با یک فکر مثبت جایگزین کنید. ممکن است در آن لحظه خیلی حس خوبی نداشته باشید اما وقتی به چیزهای خوب فکر کنید مطمئناً حالتان بهتر خواهد شد. به همه نعمت‌هایی که در زندگی به شما داده شده فکر کنید زیرا بااینکه ممکن است گاهی همه چیز به هم بریزد و اوضاع چندان مطلوب نباشد، اما آینده سرشار از امید است. لبخند بزنید و احساسات و افکار منفی را درون خود نگه ندارید.
25 - پایه‌ای محکم برای اعتقاداتتان بسازید
اما، متواضع باشید و به عقاید دیگران احترام بگذارید. از هر چیزی که به آن اعتقاد دارید دفاع کنید و اجازه ندهید دیگران باورهایتان را سرکوب کنند. می‌توانید در عین حفظ باورها و ارزش‌های خود اما از ایده‌های دیگران نیز استقبال کنید. درگیر جزئیات نشوید. وقتی تعارضات بزرگ برایتان پیش می‌آید سعی کنید راه‌هایی خلاقانه برای زندگی با آنها پیدا کنید—کدام مهمتر است، اینکه یکی از عزیزانتان با شما مخالف است یا اینکه دوستش دارید؟
26 - لیست پیش از مرگ تهیه کنید
لیستی از همه کارهایی که دوست دارید قبل از مردن انجام دهید تهیه کنید، مثل یاد گرفتن یک مهارت سخت، پیشرفت کردن در یک کار یا ورزش، بانجی‌جامپینگ، ... هر بار که کاری از لیستتان را انجام می‌دهید، جلوی آن تیک بزنید. این روند پیشرفتتان را نشان می‌دهد.
27 - دوستیابی کنید
دوستانی واقعی پیدا کنید؛ دوستانی که در حضور آنها بتوانید خودتان باشید. با آنها به جاهای بیشتری بروید تا بتوانید در لذت‌هایتان با آنها شریک شوید.
28 - تقدیر و قدرشناسی‌تان را ابراز کنید
هر روز چیزهایی که قدردانشان هستید را تشخیص دهید. بگذارید خانواده، دوستان و عزیزانتان ببینند تا چه اندازه برای داشتن آنها قدردان هستید.
29 - الهام‌بخش خود باشید
کاری انجام دهید که الهام بخشتان باشد: پیدا کردن یک الگوی تازه برای زندگیتان یا خواندن کلامی عبرت‌آموز از بزرگی.
30 - خود را درگیر گذشته نکنید
نگران اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدید نباشید، سعی کنید از آنها درس بگیرید. هر اشتباه درسی با خود دارد. نگران گذشته نباشید زیرا گذشته است. نگران آینده هم نباشید چون هنوز نیامده است. در امروز زندگی کنید.
 نکات
_ خودتان باشید. حرف‌ها و قضاوت‌های دیگران برایتان بی‌اهمیت باشد.
_ زندگی کوتاه‌تر از آن است که با پشیمانی و حسرت زندگی کنید. برای جلوگیری از بیماری، خشمتان را فروکش دهید و سبک و ازاد زندگی کنید.
_ عشق را منتقل کنید.
_ بیشتر گوش دهید، کمتر حرف بزنید.
_ اشتباهات و کمبودهایتان را پذیرفته و فراموش کنید.
_ به آنچه که دارید ارزش بگذارید.
_ قدرشناسی تان را ابراز کنید.
راهنماي تحصيل
در آلمان، تركيه و مالزي
آيا شما هم آرزوي پيشرفت و تحصيل در مدارج
بالا و بهترين دانشگاههاي دنيا را داريد ؟
شرايط و ملزومات تحصيل
نيازي به هزينه هاي بسيار بالا براي آگاهي
از شرايط پذيرش نخواهيد داشت
آيا مي دانيد فقط با دانستن شرايط پذيرش
نيمي از راه تحصيل در خارج را خواهيد رفت
نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاهها
كامل ترين و جامع ترين راهنماي در زمينه پذيرش دانشجو
اين محصول معمولا به صورت 3CD و به طور جداگانه ارائه مي شود
ولي براي اولين بار در اين فروشگاه هر سه محصول در 1DVD ارائه شده است.
 
قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
 شامل:
  • راهنماي تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) تركيه،آلمان و مالزي
  • معرفي صد دانشگاه معتبر تركيه،آلمان و مالزيجهت ادامه تحصيل
  • شرايط و ملزومات نحصيل در تركيه،آلمان و مالزي
  • نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي تركيه،آلمان و مالزي
  • نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي تركيه،آلمان و مالزي
  • راهنماي پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي تركيه،آلمان و مالزي
  • منابع آزمون YOS
  • آمادگي كنكور درايران
  • راهنماي آموزش الكترونيكي تركيه،آلمان و مالزي
قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
  • راهنمايي شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري
  • راهنماي مدرك TOEFL ويا TOMER
  • معرفي دانشگاه ها
  • معرفي رشته هاي دانشگاه
  • معرفي راه هايي براي تخفيف تا 70 درصد
  • معرفي نظام آموزشي تركيه،آلمان و مالزي
  • درجه بندي دانشگاه ها
  • بررسي هزينه زندگي دانشجويي در شهر هاي مختلف
  • راهنمايي انتقال دانشجو از تركيه،آلمان و مالزي به ايران و ايران به تركيه،آلمان و مالزي
اين محصول معمولا به صورت 3CD و به طور جداگانه ارائه مي شود
ولي براي اولين بار در اين فروشگاه هر سه محصول در 1DVD ارائه شده است.
قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان
خريد پستي           خريد پستي
  • نحوه اخذ بورس تحصيلي
  • راهنماي پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري
  • معرفي دانشگاه ها
  • معرفي رشته هاي دانشگاه
  • معرفي راه هايي براي تخفيف
  • بررسي هزينه زندگي دانشجويي
  • جزيي ترين مسايل و شرايط پذيرش تأييد شده
  • مجرب ترين وكلا فقط و فقط در اين مجموعه استثنايي

آموزش سرمه دوزي و روبان دوزي
يك پكيج با كيفيت عالي و به زبان فارسي با آموزش اساتيد مجرب اين هنر بي نظير ايران
5,500 تومان
آموزش روتوش حرفه اي عكس
مناسب براي آتليه ها و افراد حرفه اي در زمينه عكاسي
9,500 تومان
ماشين جادويي با سوخت آب نمك
باورتون ميشه بدون شارژ يا بدون باتري وسيله اي كار كنه؟!!
24,900 تومان
ساعت 2012 D and G
به عنوان فردي خاص مورد توجه باشيد طراحي ويژه سال 2012
19,500 تومان
دانشمند كوچولو
مجموعه بي نظير آموزشي مخصوص كودكان سري كامل ويژه كودكان 3 ماهه تا 6 ساله !
14,500 تومان
كمربند ژله اي معطر
جديدترين كمربند سال ۲۰۱۲ داراي بند ژله اي نرم
9,000 تومان
ماسك تقويت و درخشان كننده
به خوبي پوست را پاكسازي و آن را شاداب و درخشان مي نمايد
5,900 تومان
ست پوست كن و رشته كن
سليقه تان را در آشپزي بيشتر از هميشه به رخ ديگران بكشيد!!!
14,900 تومان
دستبند با پيغام شما
1 دستبند به همراه سري كامل حروف الفبا
5,500 تومان
10 سال جوان تر به نظر برسيد
روش قطعي براي مبارزه با پيري شامل بهترين راه كارها براي جوان ماندن پوست
5,500 تومان
فرنچ ناخن سه بعدي
3D nail French جديدترين فرنچ ناخن براي اولين با ر در ايران
4,000 تومان
بالش مسافرتي و ضد آرتروز
پديده سلامتي در سال 2012 محصولي بي نظير و استثنايي براي حفظ سلامت شما
11,500 تومان
آموزش عكاسي حرفه اي
جديدترين و كاملترين مجموعه آموزش عكاسي آموزش رمز و راز عكاسي ديجيتال
5,500 تومان
ساعت LED CHRISTY
آيا به دنبال ساعت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
14,500 تومان
سبيل شوخي
لحظاتي شاد و بياد ماندني براي خود و خانواده خود بسازيد ...
3,900 تومان
شامپو ضد ريزش مو جنسينگ
شامپوي سه كاره جنسينگ درمان ريزش مو تقويت ريشه مو جلوگيري از موخوره
11,900 تومان
بطري آب جادويي
خنك نگاه داشتن آب و يا سـاير نوشـيدني ها تا 24 ساعت
8,000 تومان
ژل حجم دهنده لب
ديگر نيازي به تزريق هاي مضر براي حجم دادن به لب ها نيست!
6,500 تومان
نسخه نهايي AdobeCollection CS6
نسخه جديد CS6 و 2012 نهايي از تمام نرم افزارهاي Adobe منتشر شد !
7,000 تومان
راهنماي تحصيل در آلمان وتركيه
كامل ترين و جامع ترين راهنماي در زمينه پذيرش دانشجو
6,000 تومان
دستمال جادويي برنزه كننده
برنزه شدن بدون نگراني از عوارض نور آفتاب و دستگاه سولاريوم
7,500 تومان
فندك شوكر
هيچ كس فكرشم نمي كنه كه اگر دست به اين فندك شوكر بزنه شوك بهش وارد مي شود !!!
6,000 تومان
گياه جادويي
هر ميوه و گلي كه دوست دارين بدون دردسر بكاريد!!
12,000 تومان
بازي كامپيوتري Euro 2012
تيم مورد علاقه خود را تا فينال همراهي كنيد از مرحله ي انتخابي تا مسابقه ي پاياني
6,500 تومان
ساپورت مخصوص بانوان
جديدترين مدل فشن مخصوص خانم هاي جوان امروزي
14,900 تومان
 
 
 
 
 
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive