گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, April 11, 2012

||_Tehroon-Online_|| بازیگران سریال مسیر انحرافی



 

 
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
سریال مسیر انحرافی:
 
سریال مسیر انحرافی را بهرنگ توفیقی كارگردانی كرده است. این سریال 13 قسمتی از امشب ساعت 20:45 به صورت شبانه مهمان خانه‌های مردم می‌شود.
 
داستان این سریال در یك جزیره ناشناخته اتفاق می‌افتد؛ به این ترتیب كه دانشمندی قصد دارد یكی از هواپیماهای ایرانی را كه سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به ‌سوی آنجا كشانده و با آزمایش‌های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد.
 
در این میان، هواپیمای مسافربری كه از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می‌كند به شكل كاملاً اتفاقی در مسیر جزیره قرار می‌گیرد و دانشمند به خیال آن‌كه این همان هواپیمای مورد نظر است، با ایجاد اختلال در سیستم ناوبری هواپیما، باعث می‌شود هواپیما در جزیره سقوط كند.
 
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
 
حالا افرادی به اشتباه در جریان آزمایش‌ها قرار می‌گیرند. آنها جامعه‌ای كوچك تشكیل می‌دهند و تلاش می‌كنند در كنار یكدیگر راهی برای فرار از جزیره بیابند.
 
در این سریال سحر ولدبیگی و نیما فلاح نقش زن و شوهری را بازی می‌كنند كه مسافر هواپیما هستند. ساعد هدایتی یك شخصیت سیاسی است و علی كاظمی نقش محافظ او را ایفا می‌كند.
 
شقایق دهقان و پوریا پورسرخ زن و شوهر هستند و عزت‌الله مهرآوران هم نقش یك روان‌شناس را بازی می‌كند. فرزاد حسنی با گریمی متفاوت در نقش عارف ساتور ظاهر شده است. او انسانی ظاهر الصلاح است كه پشت پرده كارهای غیرقانونی انجام می‌دهد.
 
این طور كه پیداست كارگردان شخصیت‌های مختلفی از آدم‌های اجتماع را در این سریال گرد هم آورده و می‌خواهد در یك جزیره روابط انسانی بین این آدم‌ها را نشان دهد.
 
تصویربرداری بخش‌های مربوط به جزیره در منطقه جنگلی خجیر واقع در انتهای اتوبان شهید بابایی صورت گرفته است. بخش‌های داخل هواپیما نیز در نمایشگاه هوایی، فرودگاه امام (ره) و مهرآباد تصویربرداری شده است.
 
این سریال پیش‌تولید طولانی داشته است و گروه برای اجرای جلوه‌های ویژه این كار وقت و توان زیادی صرف كرده‌اند، به عنوان مثال ساخت دكور هواپیما سه ماه طول كشیده و همچنین صحنه سقوط هواپیما بسیار واقعی از آب درآمده است.
 
پوریا پورسرخ، شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، سپند امیرسلیمانی، اكرم محمدی، نادر سلیمانی، عزت‌الله مهرآوران، محمد شیری، ساعد هدایتی، علی كاظمی، پرستو گلستانی، مرجان سپهری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا كریمی، مریم مقبلی، محبوب اوین، آزاده قوام و كمند امیرسلیمانی از جمله بازیگرانی هستند كه در این سریال نقش‌آفرینی كرده‌اند.
 
سریال مسیر انحرافی در سایت‌های اینترنتی به لاست ایرانی مشهور شده است. این در حالی است كه دست‌اندركاران سریال اعلام كرده‌اند كه این دو كار ارتباطی با هم ندارند و فقط موضوع سقوط هواپیما در یك مكان ناشناخته در هر دوی آن‌ها مشترك است، ضمن این كه مسیر انحرافی بر خلاف لاست لحن و فضایی كمدی دارد.
 
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
 
جامعه بازیگران معروف
كارگردان مسیر انحرافی می‌گوید: تصویربرداری این سریال اواسط پاییز سال گذشته كلید خورد و گروه تا اواخر اسفندماه مشغول كار بودند. با این حساب همه كارها با دقت و وسواس انجام شده و در این سریال از شتاب‌زدگی‌های رایج خبری نیست.
 
بهرنگ توفیقی، در توضیح طولانی شدن روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: زمان پیش‌تولید پنج ماه طول كشید. من دوست دارم 60 درصد زمان ساخت سریال صرف پیش‌تولید شود. در حوزه جلوه‌های ویژه صحنه‌هایی می‌بینید كه تا به حال در سریال‌های ما تجربه نشده است. در دو قسمت اول سقوط هواپیما را داریم كه ساختن مدلش كار بسیار سختی بود. من برای درآوردن این صحنه‌ها خیلی اشتیاق داشتم. الان هم از محصول نهایی كار راضی ام. بعضی از صحنه‌های ما صحنه‌های اكشن هستند كه خیلی زمان برایشان صرف كردیم. تك تك پس‌زمینه‌ها،‌ با حركات هواپیما كه از پیش طراحی شده،‌ تصویربرداری شده است.
 
وی همچنین با اشاره به تعداد زیاد بازیگران «مسیر انحرافی» تاكید كرد:‌ این تعداد بازیگر كار را سخت می‌كند. وقتی قصه‌ای را تعریف می‌كنیم كه بازیگران زیادی در آن هستند‌، قطعا هم به تمركز بیشتری نیاز داریم؛ ولی ما نمی‌توانستیم از تعداد بازیگران كم كنیم چون برای تشكیل این جامعه كوچك نیاز به حضور تك‌ تك این شخصیت‌ها داشتیم.
 
توفیقی درباره انتخاب فرزاد حسنی برای بازی در مسیر انحرافی گفت:‌ او جزو نقاط قوت این سریال است. ما به یك شخصیت زبان‌باز نیاز داشتیم و فردی كه قدرت بیان بالایی داشته باشد. فرزاد حسنی چون دنیای واژگان وسیعی دارد توانست این نقش را به خوبی بازی كند.
این كارگردان درباره گونه و لحن سریالش گفت: اجازه بدهید بعد از پخش سریال درباره لحن آن حرف بزنیم. من دوست دارم از سریالم به عنوان یك كمدی اجتماعی یاد شود. هر چند صحنه‌های آغازین ما كاملا اكشن است؛ اما در این سریال بیشتر به مسائل روز جامعه نگاه شده است.
 
او درباره تغییر زمان پخش سریال از تعطیلات نوروز به اكنون گفت: اگر قرار باشد كاری دیده شود و مردم به آن توجه كنند، این اتفاق خواهد افتاد. پخش در ایام نوروز محاسن و معایبی دارد. ممكن است به خاطر تراكم سریال‌های نوروزی یك سریال دیده نشود. با این حال خوشحالم كه زمان پخش سریالم خیلی عقب نیفتاد.
 
بهرنگ توفیقی تاكنون تله‌‌فیلم‌های آماده‌باش، شرق بهشت، تا فردا و گور به گور را كارگردانی كرده است.
 
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
بهنوش بختیاری در نقش مهمانداری با لهجه
بهنوش بختیاری درباره نقشش در سریال مسیر انحرافی به مهر گفت: من در این سریال نقش مهماندار هواپیما را بازی می‌كنم كه خصوصیات منحصر به فردی دارد. شاید اگر كار جدی بود، این خصوصیات را به او اضافه نمی‌كردم؛ اما به دلیل این‌كه كار كمدی است و تمام ایران بیننده آن هستند مجبور بودم چاشنی‌هایی به شخصیت او بیفزایم.
 
وی افزود: شخصیت من از آن مهماندارهایی كه همیشه دیده‌ایم و خیلی اتو كشیده و مرتب و منظم هستند، نیست. این شخصیت فردی بسیار منفعت طلب و احساساتی است، چاپلوسی می‌كند و البته بنا به توانایی‌هایش در جزیره به دیگران كمك بسیاری می‌كند، چرا كه می‌تواند كار همه را راه بیندازد.
 
بختیاری درباره تلاش برای ایفای متفاوت نقش‌ها تصریح كرد: این شخصیت لهجه دارد. من بالاخره بهنوش بختیاری هستم؛ اما در اینجا سعی كردم صدایم را عوض كنم، لباسم عوض شده، روی لهجه‌ام خیلی كار كرده‌ام. همیشه این حرف به من زده می‌شود كه خودت را تكرار می‌كنی در حالی كه من تنها كسی هستم كه در میان خانم‌ها تمام تلاشم را می‌كنم كه نقش‌هایم با هم فرق داشته باشد.
 
مسیر انحرافی را زامیاد سعدوندیان و آرش عباسی نوشته‌اند و تهیه‌كنندگی آن را محمد هاشمی اصل برعهده داشته است.
 
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
 
مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
آموزش تنظيم عضلات بدن و آب
كردن چربيهاي اضافي بدن
اندامي زيبا و خوش فرم داشته باشيد
بدون عمل جراحي و هزينه اضافي و...
بهترين روش براي آب كردن چربيهاي اضافي
آب كردن چربي هاي شكم در عرض ۹۰ روز
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن
قابل استفاده در دستگاه هاي پلير خانگي و كامپيوتر
زبان انگليسي ساده و قابل فهم
تصويري و گام به گام
1 DVD
قيمت: 5500 تومان
                
اگر شما از شكم چاق خود خسته شده ايد و چربي هاي اضافي شما را عذاب ميدهد فروشگاه ديدن فيلم آموزشي RevAbs 90 Day را به شما پيشنهاد ميكند در اين فيلم به شما به صورت كامل مي آموزد كه چه گونه در 90 روز يك شكم صفت و عضلاني داشته و از شر چربي هاي خود رهايي يافته و به بدن ايده آل خود برسيد...
شما با ديدن اين نسخه از فيلم شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته ، ماهيچه هاي شكم خود را تقويت كرده و به فرم مناسبي خواهد رسيد...
اين فيلم بسيار مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن درست شده است.
در اين مجموعه بيشتر سعي شده روي ماهيچه ها و رگ هاي قلبي كار شود..
قيمت: 5500 تومان
                
پروتئين لپتين كه شانزده كيلودالتون وزن دارد به وسيله بافت چربي در بدن انسان ساخته و در خون رها مي‌شود و از راههاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش مصرف مي‌شود ، در واقع مانع زياد چاق شدن ما مي‌شود.
افرادي كه وزن كم مي‌كنند، ميزان لپتين كاهش پيدا مي‌كند، چرا كه بدن سعي مي‌كند با اين كاهش وزن مخالفت كند و از ذخاير انرژي خود(بافت‌هاي چربي) محافظت كند.
مكانيسم لپتين موجب كاهش توليد نوروپپتيد y هيپوتالاموس كه محرك قوي اشتها است مي‌شود (لذا اشتها را كم مي‌كند). همچنين موجب افزايش a-msh كه يك عامل كاهنده اشتها در هيپوتالاموس است نيز مي‌شود (باز هم اشتها را كم مي‌كند). لپتين موجب افزايش ترشح TRh و GnRh مي‌شود لذا موجب افزايش مصرف انرژي مي‌گردد.
قيمت: 5500 تومان
                
توليد لپتين و عملكرد آن
لپتين تنها در سلولهاي چربي و به ميزان كمتر در اپي‌تليوم روده و جفت ، توليد مي‌شود. گيرنده لپتين اساسا در نواحي از مغز شامل نورونهاي هسته‌هاي آركوآت ، ونترمديال هيپوتالاموس بيان مي‌گردد كه در تنظيم رفتار خوردن، نقش دارند. اين گيرنده همچنين در سلولهاي قسمت قشري غدد فوق كليوي و سلولهاي بتاي پانكراس هر چند به ميزان كم ، بيان مي‌گردد. لپتين حامل پيامي مبني بر كافي بودن ذخاير چربي و كاهش مصرف مواد سوختي و افزايش مصرف انرژي است.
اثر متقابل لپتين با گيرنده خود در هيپوتالاموس ، رهاسازي پيام اثر كننده بر روي اشتها را تغيير مي‌دهد. لپتين همچنين سيستم عصبي سمپاتيك را تحريك نموده و به اين ترتيب سبب افزايش فشار خون ، ضربان قلب و توليد حرارت (توليد حرارت به قيمت انرژي متابوليك) از طريق جدا نمودن انتقال الكترون از سنتز ATP در ميتوكندري بافت چربي مي‌گردد.
 
قيمت: 5500 تومان
                
در اين فيلم به شما به صورت كامل مي آموزد كه چگونه در 90 روز يك شكم صفت و عضلاني داشته و از شر چربي هاي خود رهايي يافته و به بدن ايده آل خود برسيد.
شما با ديدن اين نسخه از فيلم شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته، ماهيچه هاي شكم خود را تقويت كرده و به فرم مناسبي خواهد رسيد.
اين فيلم بسيار مناسب براي تناسب اندام تمامي قسمتهاي بدن است. در اين مجموعه بيشتر سعي شده روي ماهيچه ها و رگ هاي قلبي كار شود
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم There Be Dragons
[i]
فيلم جديد ، فوق العاده ديدني و درام با حضور گلشيفته فراهاني در نقش ليلا
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رقص سالسا
[i]
آموزش رقص سالسا به صورت گام به گام
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
دو فرشته
[i]
فيلمي كه هرگز مجوز نگرفت ورنگ پرده سينما را نديد!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل نهايي فرار از زندان
[i]
مايكل اسكوفيلد نمرده است !!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
عشق و فلسفه
[i]
فيلمي جنجالي و استثنائي
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
شاهكار مهران مديري
[i]
به مناسبت كريسمس 2011
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گيره و بست بند لباس خانمها
[i]
و جلوگيري از نمايان شدن بند لباس شما
قيمت: 3000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مراسم كامل اسكار2012+فرش قرمز
[i]
پخش كامل تمام بخشهاي مراسم اسكار و صحنه دريافت جايزه اسكار اصغر فرهادي
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش نحوه ماساژ دادن
[i]
مجموعه بي نظير آموزش نحوه ماساژ دادن جهت سلامت ، نشاط كامل و زيبايي
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم جنجالي نيمه ماه
[i]
با بازي جنجالي هديه تهراني و گلشيفته فراهاني
 
قيمت: 3800  تومان 
 
 
[t] [k]
 
 
سريال دايي جان ناپلئون
[i]
بينظير ترين سريال طنز قبل از پيروزي انقلاب اسلامي
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
از كورش تا پهلوي
[i]
ناديده ها و ناشنيده ها از دوران پهلوي
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گلچين فيلم هاي هندي
[i]
وقتي باليوود با هاليوود رقابت مي كند!!!
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش شينيون حرفه اي
[i]
همراه با آموزش مدلهاي 2010و2011
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
رازهاي شعبده باز
[i]
مجموعه اي كامل از حقايق پشت پرده شعبده بازي وقتي رازها برملا مي شود؟!!
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive