مثبت اندیش باشید. افراد استخدام كننده (كارفرما) تمایل به شنیدن عذر و بهانه ها یا احساسات بد در مورد یك تجربه منفی را ندارند. این قواعد به جویندگان كار كمك خواهد كرد تا استعدادهای پنهان خود را در فرصتهای استخدامی نشان داده و احتمال موفقیت خود را به حداكثر برسانند : 1. در مورد تجارب و مهارتهایتان به وضوح و با علاقه صحبت كنید. زبان حرفه ای داشته باشید ، اما از اینكه شخصیت تان بطور كامل برملا و روشن شود، هراسان نباشید. به نشانه بی میلی وقفههای كوتاه و مكث نكنید. شما برای هر پاسخ نیاز به چند ثانیه زمان دارید. 2. مثبت اندیش باشید. افراد استخدام كننده (كارفرما) تمایل به شنیدن عذر و بهانه ها یا احساسات بد در مورد یك تجربه منفی را ندارند. اگر آنها در مورد رتبه یا نمره پایین، تغییر ناگهانی شغل یا نقص سابقهتان جویا شدند، حالت دفاعی به خود نگیرید. در عوض توجهتان را به حقایق و واقعیات (خلاصه وار) و آنچه شما از تجربهتان یاد گرفتید، متمركز كنید. 3. آمادگی ارائه مهارتها و تجاربتان را داشته باشید تا وقتی آنها شرح حالی از شغلتان را خواستند، ارائه دهید. موقعیتتان را در ذهن كارفرما بهعنوان فردی با یكسری مهارتها و صفات ویژه، تثبیت كنید. كارفرمایان مسایلی دارند كه نیاز به حل آنها توسط كارمندان با مهارتهای ویژه دارند. در توصیف مناسب صفاتتان مؤثر عمل كنید. 4. قبل از مصاحبه استخدامی اطلاعاتی در مورد شركت یا كار آیندهتان بدست آورید. اطلاعاتی مهم شامل فعالیتهایی كه توسط كارفرما اجرا شده است، ثبات مالی كارفرما چگونه است؟ و چه نوع شغلهایی در ارتباط با كارفرما است ؟تحقیق كنید چگونه می توانید به كارفرما در جریان جستجوی شغلی در مورد آن سازمان و توانایی و پتانسیل شما در آن سازمان كمك كنید. بدانید چگونه می توانید به شركت كمك كنید و سؤالهایی را آماده كنید كه از مصاحبه گر در مورد شركت سؤال كنید. 5. برای مصاحبه زود حاضر شوید. برنامه ریزی كنید كه 10 تا 15 دقیقه قبل از زمان مقرر، به محل مصاحبه برسید. رسیدن خیلی زود، كارفرما را دست و پاچه می كند و شرایط نامطلوب و ناشیانه ای ایجاد می كند. به همان نسبت دیر رسیدن در ابتدا یك تصور بدی به جای می گذارد. شخصاً در مورد زمان و ترتیب مصاحبه سؤال كنید. 6. یك كلاسر (كیف كاغذ) یا دفترچه یادداشت یا لااقل یك دسته كاغذ مرتب شده و تا خورده كه نام كارفرما روی آن نوشته شده باشد، همراه داشته باشید. 7. خلاصه اطلاعات و لیستی از سؤالاتی كه برای پرسش نیاز دارید همراه آورید. لیستی از سؤالاتتان را ارائه دهید كه مطمئن شوند شما اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری را جمع آوری كرده اید. نبایستی به خاطر بردن یادداشتها در طی مصاحبه پریشان شوید. 8. آداب معاشرت را رعایت كنید و در گفتگو و محاوره در طی مصاحبه سهمی داشته باشید. خیلی اوقات چگونگی مهارتهای اجتماعی جزء تصمیم گیری آنهاست. 9. بعد از مصاحبه، نام و لقب (عنوان) همه مصاحبه كنندگان،سؤالهای باقیمانده و اطلاعاتی كه كسب كردید را بنویسید. اگر شما مرتباً در حال مصاحبه هستید، این فرایند به شما كمك می كند تا مدام به كارفرمایان توجه كنید و بوضوح تفاصیل را تعریف و بیان كنید. 10. در آخر، مصاحبه را با گفتن لطف سركار زیاد یا مرحمت سركار زیاد یا سپاسگزارم پایان ببرید. كارفرمایان به حركات و اشارات شما در موقع حرف زدن توجه می كنند كه گواهی برای توجه تان به جزئیات و علاقه تان به این شغل است. آموزش مهارت هاي مصاحبه شغلي Teaching You - Job Interview Skills به زبان انگليسي ساده و روان كليد موفقيت در مصاحبات شغلي نابودي ترس و استرس شما تقويت تمركز و اعتماد به نفس شما ايجاد شرايط يك مصاحبه ي واقعي بالغ بر ۵۰۰ مصاحبه ي ويدئويي آموزش نكات ريز از آنچه در يك مصاحبه بايد بگوييد و آنچه نبايد بگوييد!!! ۱۰۰ سوال پركاربردي كه در اكثر مصاحبه ها پرسيده ميشوند به همراه جواب هاي پيشنهادي. ۱۰۰ نكته ي مربوط به مصاحبات كاري در مورد لباس شما و يا حركات بدن شما. اين مجموعه كه به شما مهارت هاي مصاحبه هاي شغلي را ياد ميدهد هرآنچه براي ايجاد حسي خوب و پاسخ گويي به سوالات مصاحبه گر خود نياز داريد، به شما ارائه ميشود. 1 DVD قيمت : 6600تومان قيمت : 5500 تومان هيچ يك از مصاحبه هاي كاري مشابه هم نيستند. اما با اينحال، كليد موفقيت در تمرين و شركت كردن در مصاحبات است. اين مجموعه كه به شما مهارت هاي مصاحبه هاي شغلي را ياد ميدهد، هرآنچه براي ايجاد حسي خوب و پاسخ گويي به سوالات مصاحبه گر خود نياز داريد، به شما ارائه ميشود. به زبان انگليسي ساده و روان قيمت : 6600تومان قيمت : 5500 تومان اين مجموعه كه به منظور نابودي ترس و استرس شما طراحي شده، به شما اصول مهارت هاي مصاحبه را مي آموزد و تمركز و اعتماد به نفس شما را تقويت ميكند. همچنين، به شما مي آموزد كه چگونه براي هر سوال احتمالي اي كه مصاحبه گر ممكن است بپرسد آماده باشيد و جواب مورد نظر آنها رو ارائه كنيد. قيمت : 6600تومان قيمت : 5500 تومان تمرين هايي كه در اين مجموعه وجود دارد، از آنجا كه مصاحبه گر و سوالات رو بطور تصادفي انتخاب ميكند، به خوبي ميتواند شرايط يك مصاحبه ي واقعي را براي شما ايجاد كند. همچنين، در اين مجموعه بالغ بر ۵۰۰ مصاحبه ي ويدئويي وجود دارد، كه شما را با سوالات مختلف آشنا ميكند. در كنار اين، نكاتي ريز از آنچه در يك مصاحبه بايد بگوييد و آنچه نبايد بگوييد در اين مجموعه به شما ارائه ميشود كه دانستن اينها، كمك بزرگي به ارائه ي يك مصاحبه ي موفق ميكند. به زبان انگليسي ساده و روان قيمت : 6600تومان قيمت : 5500 تومان ويژگي هاي اين مجموعه : -
۱۰۰ سوال پركاربردي كه در اكثر مصاحبه ها پرسيده ميشوند -
به همراه جواب هاي پيشنهادي. -
۱۰۰ نكته ي مربوط به مصاحبات كاري در مورد لباس شما -
و يا حركات بدن شما. -
قابليت ضبط صداي شما هنگام پاسخ گويي -
قابليت تايپ و پرينت كردن جواب هايتان؛ از اين رو، قبل از مصاحبه ميتوانيد سوالات را مرور كنيد -
بخش برنامه ريزي؛ در اين بخش ميتوانيد كارهايي كه قبل و يا بعد مصاحبه نياز داريد كه انجام دهيد را بنويسيد، تا مانع فراموشي شود. -
الگوهاي نامه ي پيشفرض؛ قابل استفاده براي نامه هاي تشكر بعد از قبولي شما. -
فرهنگ لغتي شامل بالغ بر ۳۰۰ واژه هاي تخصصي ادارات و كاري. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | آموزش بافت مو | | بيش از 26 مدل مختلف آموزش بافت مو، محصولي ويژه براي آرايشگرها | قيمت: 5500 تومان | CD/DVD | | | | | | | | | | آموزش win 7 | | اين سيستمعامل هفتمين نسل از سيستمعاملهاي ويندوز ميباشد | قيمت: 8500 تومان | CD/DVD | | | | | | |