گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 22, 2012

||_Tehroon-Online_|| نمادهای شیطان پرستی+ عکس



 

نمادهای شیطان پرستی
 
نمادهای شیطان پرستی
 
نمادهای شیطان پرستی
شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.
شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.
 
این اعتقاد شیطان پرستی دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:
 
Atheism - : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
Not dualistic - : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
Autodeists - : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
Materialistic - : اعتقاد به اصالت ماده

 
- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.
 
- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
 
- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
 
- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.
 
در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .
در ذیل برخی از نمادها كه به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن ، شلوار ، كفش ،‌ ادكلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :
  
نمادهای شیطان پرستی
نمادهای شیطان پرستی
اگر نوشته وسط نماد یعنی (Satanism) به معنای شیطان‌گرایی به همراه دایره حذف كنیم ، آن وقت یك ستاره پنج‌ضلعی بر جای می‌ماند كه همان نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام (pentagram) باقی می‌ماند .
 
نمادهای شیطان پرستی
 
این سمبل نیز همان پنتاگرام است ، با فرق اینكه انواع آن گاه پنج‌ضلعی وارونه (snvertedpentagram ) یا دیو (Buphomet ) و به شكل در میان نمادهای شیطان‌پرستان به چشم می‌خورد .
برخی از شیطان‌گرایان محدوده جغرافیایی « تحت سلطه » این نماد و در واقع منطقه نفوذ شیطان‌گرایی را در نقشه ذیل توصیف می‌نمایند . (محدوده در ایسلند و اروپا)
  
نمادهای شیطان پرستی
درمیان پنتاگرا‌های قبلی تصویر سر یك بز تعبیه شده است كه اقدامی ضد مسیحی ، ‌به این معناست كه مسیحیان معتقدند كه مسیح همچون یك بره برای نجات ایشان قربانی شده است و با توجه به اینكه ایشان بز را نماد شیطان و در برابر بره می‌دانند این آرم را انتخاب كرده‌اند.
 
نمادهای شیطان پرستی
 
666:یك سمبل با عنوان « شماره تلفن شیطان » توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مكاشافات 13:18 « ... پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا كه عدد انسان است و عددش 666 است . »  از سال‌ها پیش تاكنون این عدد با اشكال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ كشور مشاهده می‌شد .
 
 
نمادهای شیطان پرستی
 
صلیب وارونه (upside down cross ) : این نماد و حكایت از « وارونه شدن مسیحیت دارد » و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین  است.صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راك انواع مختلف آنرا به همراه دارند.
 
نمادهای شیطان پرستی
نماد صلیب شكسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc):چرخ خورشید یك نماد باستانی است كه در برخی فرهنگ‌های دینی همچون كتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .
لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به كار رفت ،‌ لكن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی كردند .
 
نمادهای شیطان پرستی
 
 
چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفكری نیز به كار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم « ‌چشم شیطان » است و « بر همه جا نظارت و اشراف دارد » .این علامت در پیشگویی،‌ جادوگری، نفرین‌گری و كنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریكایی به كار رفته است .
  
نمادهای شیطان پرستی
این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء‌می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است .این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد " فمنیسم " در واقع یك نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است .پرچم رژیم صهیونیستی : قابل توجه جدی است كه رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت‌های آشكار و پنهان ،حتی از قرار گرفتن نماد رسمی كشور نامشروعش در كانون علائم شیطان‌گرایان نیز پرهیز ندارد .
  
نمادهای شیطان پرستی
ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینكه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریك انتخاب كرده‌اند.همچنین گفتنی است كه فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.
 
 
نمادهای شیطان پرستی
سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba"al بعل خدای باروی مصر باستان) ، ‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یكی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره كردن مسیح است زیرا گفته می‌شود كه مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر كشته شد . همانطور كه در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،‌این نماد تصویر كاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .
 
 
نمادهای شیطان پرستی
 
هرج و مرج (Anarchy) : این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد كه « هر چه تخریب كننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفاده گروه‌های هوی‌متال است .
30 مستند جنجالي ايران
داغ داغ داغ داغ  داغ داغ داغ داغ
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا
براي شما ارسال ميشود
فروش ويزه
صحنه هايي كه هرگز حتي تصور هم نمي كرديد
 براي اولين بار در ايران ، فروشگاه ما بسته اي كاملاً ويژه و اختصاصي
 را براي شما كاربران فارسي زبان تهيه نموده است
برترين و جنجالي ترين مستندهاي ايراني
شايد فرزند يا برادر و خواهر شما اسير اين دامها شوند
5 DVD
قيمت : 10500 تومان
                
مستند فقر و فحشا
" فقر و فحشا " فيلمي تكان دهنده از ابعاد گسترده فقر و فحشا در ايران امروز است.
در اين فيلم كارگردان با مصاحبه كردن با دختران جوان و زناني كه به خاطر فقر و بيكاري و براي امرار معاش دست به تن فروشي زده اند سعي ميكند اين معزل اجتماعي را نقد و بررسي كند.
بدون شك فيلم مستند فقر و فحشا را ميتوان جنجالي ترين و بحث برانگيزترين فيلم مستند تاريخ سينماي ايران دانست.
اين فيلم مستند كاري است از مسعود ده نمكي ( كارگردان فيلم اخراجي ها ) كه فقر و در پي آن فحشا را در جامعه ما به تصوير ميكشد .
قيمت : 10500 تومان
                
مستند دختران آخرالزمان
ديدن اين مستند را به تمام والدين سفارش مي كنيم زيرا در اين مستند از معضلات موجود در جامعه كه گريبان گير جوانان ما خصوصا دختران مي باشد مطلع مي گرديم و با راه حل مقابله با آنها آشنا مي شويم .
  • مصاحبه با دختران بي حجاب و بد حجاب
  • پارتي و ابتذال در ميان دختران
  • بررسي پارتي هاي شبانه و مخفيانه
قيمت : 10500 تومان
                
مستند پارتي
مستند پارتي كه در رابطه با دوستي هاي خياباني و اينترنتي، پارتي هاي شبانه و تبعات بعد از آن مي باشد كه ...
 
قيمت : 10500 تومان
                
نقد و برسي مستند جنجالي ظهور بسيار نزديك است

اين مستند در 4 بخش تهيه شده است كه جنجالي‌ترين بخش آن در 45 دقيقه به بررسي مصاديق شخصيت‌هاي عصر ظهور شامل سيد خراساني، سفياني، سيد يماني، دجال، عبدالله عربستان و شعيب‌بن صالح مي‌پردازد.
از همين رو و به منظور بررسي موارد طرح شده در اين مستند جنجالي، گفت‌وگويي با حجت ‌الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي، عضو مجلس خبرگان رهبري انجام داده‌ايم كه در پي مي‌آيد.
 
قيمت : 10500 تومان
                
مستند جنجالي تغيير جنسيت در ايران
مستند تغيير جنسيت در ايران براي اولين بار در ايران ! مستند فارسي تغيير جنسيت در جمهوري اسلامي ايران مصاحبه با علماي دين و حكم و فتفاي امام خميني در مورد افراد دوجنسه همايت سازمان بهزيستي ايران و پرداخت وام براي عمل به افراد دوجنسه شامل مصاحبه با دوجنسه هاي ايراني بررسي مشكلات يك دوجنسه براي زندگي در جامعه ايراني نظرات كارشناسي پزشكان براي قطع عضو آلت تناسلي اضافه و بررسي زندگي خصوصي زنان و مردان دو جنسه ي ايراني ازدواج دو جنسه ها شما اگه دو جنسه بوديد چكار ميكرديد؟ !
در اين مجموعه دو جنسه ها همه شون ميگن دوس دارن دختر باشن چرا؟ در اين مجموعه (مستند تغيير جنسيت در ايران) كلي اطلاعات راجع به دو جنسه ها بدست مي آوريد
قيمت : 10500 تومان
                
شعبده شيطان - نمادهاي شيطان پرستان - فسلم شيطان پرستان
مستند رقص فقر
1و 2
 ليست مستند هاي اين مجموعه به شرح زير است 
مستند فقر و فحشا - مستند دختران آخرالزمان - مستند پسري كه چشم ندارد ولي ميبند - نقد مستند ظهور ( جنجالي ترين مستند سال 89 ) - آنگاه هدايت شدم - داستان انقلاب - بازي انگليسي - مستند راز - جنايات اسرائيل - بلوتوث سياه - شعبده شيطان - كليپ شيطان پرسي - نماد هاي شيطان پرستي - فصل آگاهي - ظهور - جنايات ريگي - روايت پيروزي - استقلال پيروزي - مورچه ها - شب آفتابي - حجاب 1 - حجاب 2- رقص فقر 1 - رقص فقر 2- شكست هيمنه - فرهمند - شهادت آب - پارتي ها - عزاي حقيقي - تسخير لانه جاسوسي - روياي مخملي- داوطلب مرگ - آمريكا و آخرالزمان - شوك - تاريخ در انتظار - بهاييت - مستند زهرا امير ابراهيمي - تحليل فيلم300 - مستند ندا آقا سلطلني - طنز سياسي برره و ...
 
 
نرم افزار مشاهده شبكه هاي دنيا
[i]
با هزينه هاي هنگفت راه اندازي ماهواره هاي مختلف خداحافظي كنيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش آب كردن شكم در 90 روز
[i]
شكمي كاملا عضلاني و شش تكه داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي زناشويي
[i]
ويژه زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي سالمي را بنا كنند.
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
فيلم There Be Dragons
[i]
فيلم جديد ، فوق العاده ديدني و درام با حضور گلشيفته فراهاني در نقش ليلا
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
خورش آلو با مرغ از گلي فراهاني
[i]
جديدترين و جنجالي ترين فيلم گلشيفته فراهاني
 
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش رفتارهاي جنسي
[i]
زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل جنسي بين خود خجالت مي‏كشند
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
شيرين فيلم اكران نشده در ايران
[i]
فيلمي جنجالي از عباس كيارستمي با حضور گلشيفته فراهاني!!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك كيم كارداشيان
[i]
حتما شما هم دوست داريد مثل اين  خانم اندام مناسبي داشته باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
كلاه قرمزي نوروز 91
[i]
 
پرمخاطب ترين برنامه نوروز 1391
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مستند بدن انسان از جئوگرافيك
[i]
در اين فيلم شما سوار كشتي جادويي نشنال جئوگرافيك ميشويد
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
هفت پرده
[i]
فيلم جنجالي و اكران نشده از گلي فراهاني با حضور فريبرز عرب نيا و ماهايا پطروسيان
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تمام سريال هاي مهران مديري
[i]
مجموعه بي نظير و كامل تمام سريال هاي "مهران مديري" در يك پكيج !
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
فقر و فحشا
[i]
فقر و فحشا خود فروشي زنان خياباني و دختران فراري جنجالي ترين فيلم مستند تاريخ
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش ايروبيك (كارمن الكترا)
[i]
برترين وجديدترين آموزش ايروبيك با مشهورترين هنر پيشه هاليوود (كارمن الكترا)
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
30 مستند جنجالي ايران
[i]
جنجالي ترين مستندهاي تاريخ همه يكجا براي شما ارسال ميشود
 
قيمت: 10500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
دو فرشته
[i]
فيلمي كه هرگز مجوز نگرفت ورنگ پرده سينما را نديد!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال بي نظير مختارنامه
[i]
پربيينده ترين و جنجالي ترين سريال سال 90
 
قيمت: 15500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
100 ساعت طنز ايراني
[i]
برترين كليپهاي خنده دار و كمدي معروف ايراني و خارجي
قيمت: 11000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
DOWNLOD OFFLINE
[i]
دانلود آفلاين !!!!! مگه مي شه ؟؟
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
شاهكار مهران مديري
[i]
به مناسبت كريسمس 2011
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گيره و بست بند لباس خانمها
[i]
و جلوگيري از نمايان شدن بند لباس شما
قيمت: 3000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بزرگترين آرشيو MP3 ايراني
[i]
كاملترين آرشيو موسيقي ايراني
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تهران من، حراج
[i]
واقعيت هاي جامعه و نيازهاي واقعي جوانان را فقط در اين فيلم ببينيد.
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
عشق و فلسفه
[i]
فيلمي جنجالي و استثنائي
 
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش شينيون حرفه اي
[i]
همراه با آموزش مدلهاي 2010و2011
 
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال پايتخت
[i]
جديدترين و داغترين سريال عيد نوروز سال 1390
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال طنز خنده بازار
[i]
با آيتم هاي جذاب و متنوع شوخي با برنامه نود ، برنامه هفت ، اخبار هواشناسي و ...
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
آموزش رقص سالسا
[i]
آموزش رقص سالسا به صورت گام به گام
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
با يوگا لاغر شويم
[i]
جديد ترين و پرطرفدار ترين روش لاغري در دنيا
قيمت: 4000  تومان 
 
[t] [k]
 
داغترين كارتونهاي تابستان 2010
[i]
بهترين كارتونهاي تابستان 2010 براي فرزنده دلبند شما
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive