گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, August 8, 2011

||_Tehroon-Online_|| مهريه‌های عجيب دختران تهرانی



 
مهريه‌های عجيب دختران تهرانی
 
 برنا:اگر سری به راهروهای دادگاه‌های خانواده بزنید پر از دختر خانم‌های جوانی که برای خاتمه دادن به زندگی مشترک‌شان مسیرشان به سمت دادگاه کج شده است. در میان این خانم‌ها کسانی که مهریه‌های عجیب غریب دارند هم دیده می‌شود از سفر به ۱۲۰ کشور دنیا و ۱۰ هزار لیتر بنزین تا دست راست و پای چپ داماد،شمش طلا هم وزن عروس و یک کیلو بال مگس و حفظ کردن دیوان حافظ و صدها مهریه عجیب و غریب دیگر.

در تماس‌ها و ارتباط‌هایی که‌ اینبار با دفاتر ثبت ازدواج در نقاط مختلف تهران داشتیم در اکثر موارد سر دفتردارها می‌گفتند که مهریه‌های سنگین و عجیب و غریب را خطبه نمی‌خوانند.

در یکی از موارد یکی از سردفترداران در غرب تهران گفت: یک مورد ازدواج داشتیم که پسر می‌خواست یک درخت گردو عجیب غریب را در یکی از مناطق خوش آب هوای ایران به نام عروس خانم بزند. البته بجز این درخت مقادیری سکه هم مهریه عروس خانم بود.

سردفترداری در شمال تهران می‌گوید: قبل‌ترها مهریه به میزان سال تولد عروس خانم(شمسی، قمری، میلادی) مد بود ولی الان دیگر مردم کمتر تمایل به این چیزها دارند شاید دلیلش این باشد که خیلی‌ها متوجه شده‌اند که داشتن مهریه سنگین چندان هم افتخار نیست! امسال دو مورد خوب هم داشتیم که مهریه عروس خانم‌ها فقط یک شاخه گل بود.

یکی دیگر از سردفترداران می‌گوید: یک مورد بود که داماد دو چشم‌اش را علاوه بر ۲ هزار سکه، مهر عروس خانم کرد تا به قول خودش اعتماد سازی کند. بعدها کارشان به دعوا و جدایی کشید.

عروس خانم مصر بود که مهرش را بگیرد بعد از کلی جر و بحث دادگاه فقط به ۳ هزار سکه حکم داد. چرا که مهر باید چیزی باشد که بها داشته باشد چشم مرده از آن جهت که هیچ بهایی ندارد گرفتنش شرعا جایز نیست.

شرط اصلی در تعین مهریه عندالمطالبه بودن آن است؛به طوری که زن هرگاه مهرش را درخواست کرد بتواند آن را بگیرد،اما برخی از مهریه‌ها به گونه‌ای هستند که دریافت آنها عملا ممکن نیست و یا با دشواری زیادی همراه است. مثل جمع آوری ۵ هزار صدف دریایی یا ۵۰۰ هزار گل ارکیده،در این موارد معمولا مرد راهی زندان می‌شود تا زمانی که مهریه یا معادل آن را پرداخت کند و یا زن از مهریه خود صرف نظر کند!

یکی دیگر از سردفترداران در جنوب تهران می‌گوید: بنا بر یک آمار سرانگشتی می‌توانم بگویم که اکثر دختر خانم‌هایی که اینجا می‌آیند مهرشان بین ۱۰۰ تا ۳۱۴ سکه بهار آزادی است. البته یک مورد داشتیم که عروس خانم و آقا داماد هر دو کوهنورد بودند و مهر عروس خانم صعود به ۱۰ قله برتر جهان بود. ظاهرا هم زندگی خوبی دارند و آقا داماد هم عندالمطالبه مهر عروس خانم را می‌دهد.

۱۰ رأس آهوی وحشی، ۵ هزار مرجان دریایی، یک دوره کتاب‌های دکتر شریعتی، یک کتابخانه پر از کتاب‌های فلسفی و... از جمله مهریه‌هایی است که برخی سردفترداران به آن اشاره می‌کنند که این موارد یا برای خودشان پیش آمده و یا از دفترخانه‌های دیگر شنیده‌اند.

به گفته کارشناسان مهریه‌های عجیب و غریب دلیلش حس ناامنی است. افراد صرفا برای متفاوت بودن و برتری جویی،مهریه‌های نامتعارف را انتخاب می‌کنند که شکل تغییریافته‌ای از چشم وهم چشمی است.

در این حالت فرد به حدی از ارقام نجومی مهریه اشباع شده که این بار به دنبال مطرح کردن و به رخ کشیدن خود از طریق یک مهریه نامتعارف و عجیب است حتی اگر این مهریه ارزش مادی بالایی نداشته باشد...
ژل چهار كاره جنسي زنان
 
   
مارك محصول :
  ژل چهار كاره جنسي زنان
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
11000
ساخت كشور :
  تايلند
      
بهترين نوع ژل جنسي براي زنان با چهار كاربرد مفيد . اين ژل قابليت چهار كارآيي مختلف تنگ كنندگي ، ضد سوزش و درد و خارش ، ضد باكتري هاي عفونت زا و همچنين افزايش شهوت و ميل جنسي ( به خاطر تنگ شدگي) زنان را دارد . اين ژل بسيار مفيد و موثر براي بانواني كه از عفونت هاي شايع و مكرر و يا خارش هاي عذاب آور ناحيه جنسي خود رنج مي برند و همچنين زناني كه مايل به درك بيشتر و احساس بهتر عضو تناسلي شريك جنسي خود و نيز افزايش ميل و كشش بيشتر جنسي مي باشند اكيدا توصيه مي گردد .  
 طريقه مصرف : براي استفاده اين ژل در داخل ناحيه جنسي زنان قرار گرفته و سپس عمل جنسي انجام گيرد . براي حصول نتيجه دائمي و بهتر توصيه مي شود روزي دوبار از اين ژل استفاده گردد . ( حتي بدون انجام عمل جنسي ) .

حلقه ویبراتور

مکس من 12  عددی اصل
این محصول حلقه ویبراتوری است که برای حداکثر تحریک جنـ ـسی طراحی شده و به صورت استریل در بسته بندی یکبار مصرف قرار گرفته است. با نصب مناسب ، حلقه ویبراتور یک تحریک ملایم برای آلـ ـت تناسـلی مرد بوجود می آورد که به همسر او نیز منتقل میشود. این وسیله دارای باطری کوچک و قابل تعویضی می باشد که با به وجود آوردن ارتعاشات ضعیف و ویبره های خفیف موجب افزایش زمان انـ ـزال در آقایان می شود و باعث می شود زنان زودتر به اوج لذت برسند . این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنـ ـسی رنج می برند . حلقه ویبراتور به دوام نعوظ کامل برای مدت طولانی معاشرت جنـ ـسی کمک کرده و حتی با استفاده طولانی مدت می تواند به افرادی که ناتوانی جنـ ـسی دارند کمک نماید . این ابزار زمان ارگــ.اسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد. این وسیله بدلیل نداشتن عوارض جانبی ، برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، فشارخون، دیابت ، کلیوی و….
این ویبراتورها از باطری ساعت استفاده میکنند ، طول عمر باطری بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه است و قابل تعویض میباشد.
طریقه مصرف :
۱٫ بسته داخل جعبه را پاره کرده و حلقه ویبراتور را در آورید.
۲٫ در صورت استفاده از کاندوم ابتدا کاندوم را در محل خود نصب کرده سپس حلقه ویبراتور را روی کاندوم قرار دهید و اگر از کاندوم استفاده نمی کنید کافیست آن را بر روی آلـ ـت خود به شرح زیر نصب نمایید.
۳٫ حلقه ویبراتور باید در انتهای آلـ ـت و بصورتی نصب گردد که قسمت برجسته آن به سمت بیرون بدن قرار گیرد.
۴٫ کلید کوچک روی حلقه ویبراتور را در حالت روشن قرار دهید. حلقه ویبراتور شروع به ایجاد لرزش های تحریک کننده می کند.
لازم به ذکر است که استفاده مکرر از حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت در طرفین می شود. این وسیله کاملا تست شده و منجر به از بین رفتن ناتوانی جنـ ـسی در طول زمان می گردد .
هشدار :
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکیدا توصیه می شود پس از مصرف کاندوم را در یک دستمال کاغذی پیچیده و سپس درون یک عدد کیسه فریزر قرار داده و دور بیندازید . حلقه ویبراتور در صورت استفاده با دقت و شستشوی کامل و استریل کاملا صحیح بعد از عمل جنـ ـسی و نگهداری در محیط کاملا خنک چندین بار قابل استفاده است و قابلیت تعویض باطری را هم دارد .( کاندوم فقط برای یک بار استفاده است اما خود ویبراتور قابلیت چندین بار مورد استفاده قرارگرفتن را دارد ). مزایای عمده حلقه ویبراتور : افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشقه - تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن - کمک به نعوذ (شـ ـق شدگی) سفت تر - تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 

قیمت 6000 تومان

برخی از امکانات و قابلیتها:
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشــقه تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن کمک به نعـ ـوظ (شـق شدگی) سفت تر شدن آلــ ت تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
كرم جمع كننده ، كوچك كننده و  فرم دهنده سينه( فلورانس ) - ليفتينگ سينه ها
   
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
10000 تومان
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       
عالي ترين نوع كرم جمع كننده ، كوچك كننده و فرم دهنده سينه با مارك بسيار معروف فلورانس فرانسه .( اصل ) . اين كرم از مواد كاملا طبيعي و گياهي دانه هاي روغني سوياي ( آماده شده اختصاصي براي سينه ) و جين سينگ تهيه شده است .
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود.
طريقه مصرف :
 كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .
 هشدار :  
 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .
محتويات :  
 گليسيريل مونو استريت - ستيل الكل - ايزوپروپيل ميريستيت - گليسيرين - متيل پارابن - پرفوم - آكوا - تري گليسيريد -   فرمنت - پروتئين سويا  و ...
 
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
{price}
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       

اسپري جنسي رومتانتيك
   
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
بهترين نوع اسپري مخصوص افزايش ميل و قدرت جنسي . كاركرد بسيار مطمئن و موثر براي افزايش شهوت و ميل جنسي براي آقايان. مهمترين تاثير اين دارو افزايش طول مدت نزديكي همراه با افزايش لذت جنسي مي باشد . لذا براي آقاياني كه از انزال زودرس و عدم هماهنگي با شريك جنسي خود رنج مي برند توصيه مي شود . اسپري بيوتي اصل رومانتيك با داشتن مواد برگرفته از مواد گياهي و حيواني داراي سه نوع عملكرد  تاخيري ، افزايش لذت و بزرگ كنندگي مي باشد .
اين اسپري مي تواند هم براي آقايان و هم براي بانوان ( جهت جلوگيري از درد ) مورد استفاده قرار بگيرد .
طريقه مصرف : محتويات را در حدود  5  الي  10 بار بر روي آلت اسپري نمائيد . اثر مفيد آن پس از  8  الي  10 دقيقه خواهد بود
 هشدار :  اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . در صورت تماس با چشم و دهان فورا با مقدار فراوان آب بشوئيد .از دسترس اطفال دور نگه داشته شود .
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
 
 
 
كرم معجزه گر و مغذي آلوئه ورا
[i]
حاوي گياه و عصاره تغليظ شده گياه معجزه گر آلوئه ورا+كولاژن+ويتامين E
قيمت: 11500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
آموزش آشپزي بين المللي
[i]
بهترين و كاملترين مجموعه آشپزي به زبان فارسي
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قيچي آشپزخانه همه كاره
[i]
تكه تكه كردن مرغ و ماهي و برش سبزي جات دركوتاه ترين زمان
قيمت: 3500  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
SWATCH ساعت
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
قيمت: 9500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه بافت مو
[i]
دستگاهي بي نظير و استثنائي براي بافت و حالت دادن به موهاي سر
قيمت: 19000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
كرم موبر دائمي Balea آلمان
[i]
با اين موبر بدون احساس حتي كوچكترين درد  براي هميشه از شر موهاي زائد خلاص شويد .
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
عطر Jacsaf ويژه روز مادر
[i]
يك هديه منحصر بفرد و فوق العاده با هديه اين عطر به مادرتان او را شگفت زده كنيد
قيمت: 13900  تومان 
عطر و ادکلن
[t] [k]
 
 
ادكلن Chi Chi
[i]
پرفروش ترين عطر سال 2009 در اروپا ......خانم ها حتما عاشق اين عطر ميشن ...!!
قيمت: 15500  تومان 
عطر و ادکلن
[t] [k]
 
 
ساعت اورجينال hayuxi
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
قيمت: 15500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند love 2 love
[i]
براي دختر خانم هاي خوش سليقه
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند LovE keY
[i]
قدرت افسون گري خود را تماشا كنيد
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ماساژور 5 كاره صورت
[i]
با ماساژور 5 كاره صورت، زيباتر از هميشه خواهيد بود
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
گردنبند سيب
[i]
گردنبند نگين دار سيب بسيار ظريف وزيبا
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
مشكلات هماتولوژي درطب زنان
[i]
دوران بارداري بدون شك يكي ازحساس‌ترين مقاطع زندگي هرزن مي‌باشد كه
قيمت: 3000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
آرايشگر مجازي
[i]
پركاربردترين و پرفروش ترين محصول آرايشي 2010
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
موچين جادويي
[i]
با دقت و ايمني بالا هر موئي را بر مي داريد
قيمت: 5500  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
ليف جادويي صورت
[i]
محصولي بي نظير و متفاوت در صنعت لوازم آرايش و بهداشتي
قيمت: 7000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
آويز ناخن
[i]
جديدترين در دنياي مد و فشن
قيمت: 4500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
خرد كن جادويي پياز و سبزيجات
[i]
تيغه هاي فوق العاده تيز  براي خرد كردن پياز و سبزيجات ساخته شده اند
قيمت: 25000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
طراحي روي ناخن
[i]
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
قيمت: 6000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
گوشواره قفل و كليد
[i]
يك گوشواره فوق العاده مناسب براي خانم هاي جوان
قيمت: 5000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
چاقو شارژي Sonic blade
[i]
سونيك بليد sonic blade بدون له كردن مواد غذايي با يك دكمه برش را انجام مي دهد.
قيمت: 60000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
رنده 13 كاره Pro_v_broner
[i]
از آسان خرد كردن ، ورقه كردن و رنده كردن مواد لذت ببريد رنده كردن فقط با يك حركت
قيمت: 35000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
جاروي گردان Swivel Sweeper G2
[i]
راز موفقيت جاروي گردان در تكنولوژي برس هاي چهارگانه است
قيمت: 45000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
همه چيز در باره مردها
[i]
مخصوص دختران و خانم هاي جوان
قيمت: 5500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال لباس عروس 2010+كتاب
[i]
جديدترين مدلهاي لباس عروس محصول 2010
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
شال عشق
[i]
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
قيمت: 10000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
تل‎ موي جادويي
[i]
اين شاهكار زيبايي در زندگي مدرن امروزا ست
قيمت: 8500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive