گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, August 30, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Full Software,Game 2010 ~~~> NEW<~~~::



 

 

 

 

Adminstartor  

 

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود هم اكنون روزانه با 30 الي  50 مطلب جديد و داغ  بروز ميشود اگر به دنبال جديدترين هاي دانلود هستيد از دست نديد!


دانلود رایگان بازی كامپيوتر هيتمن Hitman 4 Blood Money

oqdr43.jpg

اخرين ورژن بازي اكشن هيت من به شكل فوق فشرده فقط 280 مگابايت! براي اولين بار از ميهن دانلود

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.

دانلود رایگان برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Tell Me More English v8 Level 3 Advanced


Tell_Me_More_English_v8_Level_3_Advanced_[www.MihanDownload.com].jpg

سطح پیشرفته
امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان برخوردار است مجموعه نرم افزار های Tell Me More English میباشد. این مجموعه دارای چندین سطح مختلف آموزش زبان انگلیسی بوده که هر سطح آن مختص سنین خاص ساخته شده است. همچنین این نرم افزارها از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است. بعلاوه استفاده این نرم افزار در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا موجب اطمینان خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است. علاوه بر این در این نرم افزار از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتممند استفاده شده که سبب می شود مانند یک معلم به شما زبان انگلیسی را به صورت هوشمندانه و خستگی ناپذیر آموزش دهد. بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند و ارگان های معروفی همچون The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telef�nica به طور کامل آنرا تضمین می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند و همچنین بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود اشاره کرد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد در طی روز های آینده سطح های مختلف این نرم افزار اموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم سطح Tell Me More English v8 Level 3 Advanced را که به صورت مقدماتی و مخصوص افراد مبتدی و سنین پایین ساخته شده است را برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آنرا سرورهای پر سرعت میهن دانلود دریافت نمایید.

  دانلود    Download  


مجموعه ای از عکسهای گربه های دیدنی 40 Cute Cats WideScreen Wallpapers

http://www.mihandownload.com/ali/40%20Cute%20Cats%20WideScreen%20Wallpapers.jpg
 

در این مجموعه عکس های پس زمینه با موضوع حیوانات قرار داده شده است. این تصاویر پس زمینه زیبایی خاصی به دسکتاپ رایانه شما خواهند بخشید. کلیه عکس های این مجموعه با فرمت JPG و در اندازه 1200�1920 می باشند. این مجموعه زیبا هم اکنون از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.

بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال آمریکایی با فرمت جاوا NFL 2011

NFL_.2011.JavaGame.www.MihanDownload.com.jpg

بازی NFL 2011 یکی از بازی های جدید و فوق العاده زیبای منتشر شده برای گوشی های موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی هیجان انگیز و بسیار زیبا بوده و علاوه بر آن از گرافیک بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.این بازی درواقع نمایشی از بازی فوتبال آمریکایی می باشد که در آن شما باید با رعایت اصول و قواعد این بازی تیم حریفان مختلف را پشت سر بگذارید.فایل نصب این بازی رزولوشن 240x320 را پشتیبانی کرده که با توجه به داشتن فرمت جاوا می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب و اجرا کنید.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید

سری جدید عکسهای فول اچ دی برای بک گراند ویندوز HD wallpapers

http://www.mihandownload.com/ali/HD%20wallpapers%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 


 

مجموعه تصاوير بسيار زيبا و فوق العاده از بهترین عکس ها را در سايت ميهن دانلود انتشار داده ايم . تصاوير اين مجموعه کيفيت بسيار بالايي دارند . سايز اين تصاوير 1920x1080 مي باشد . شما مي توانيد از عکس هاي اين مجموعه به عنوان پس زمينه ي رايانه استفاده نماييد . در اين مجموعه تعداد 18 قرار داده ايم . مي توانيد اين مجموعه ي زيبا را از ميهن دانلود دريافت نماييد .

بازی جدید و فوق العاده زیبای گوریل با فرمت جاوا Gorilla Rampage Java Game

Gorilla_Rampage_1.jpg

بازی Gorilla Rampage یک بازی سرگرم کننده و بسیار زیبا می باشد که به تازگی برای گوشی های موبایل منتشر شده است.این بازی دارای گرافیکی بسیار خوب و محیطی سرگرم کننده می باشد که جذابیت آن را بیشتر می نماید.رزولوشن پشتیبانی شده توسط این بازی 240x320 می باشد.فرمت این بازی جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا است.برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و همچنین دریافت آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید..

مجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید موبایل سایز تصویر Mobile Wallpaper Pack 240x320

 

MobileWallpaperPack.240x320.14t.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید را برای گوشی های موبایل تهیه نموده که 20 تصویر پس زمینه ی فوق العاده زیبا این مجموعه را تشکیل می دهند.این تصاویر دارای کیفیتی بسیار بالا و رزولوشن 240x320 می باشند.فرمت این تصاویر jpg بوده و برای دانلود این مجموعه می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

دانلود بازی كامپيوتري جدید Transformers War For Cybertron

 

transformerswarforcyberh_resize_resize.jpg

فیلم تغییر دهندگان یا همان ترسفورمرز یکی از بهترین فیلم ها در عرصه ی جلوه های ویژه بود که توانست نظر بسیاری ار بینندگان سینما هالیوود را به خود جلب کند.فیلمی که سراسر اکشن و در آن از نهایت جلوه های ویژه به کار رفته است.بازی که امسال وارد بازار شده است دومین بازی این سری محسوب می شود و هیچ ربطی به فیلم آن ندارد.باز هم با یک بازی  که از روی فیلم ساخته شده روبه رو هستیم ولی بازی بر خلاف روندی که می گوید بازی که از روی فیلم ساخته شده نمی تواند بازی جالبی باشد ،بازی خوبی از کار در امده و توانسته نظر ها را به خود جلب کند.داستان بازی به شخصیت منفی داستان Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی با یک ارتش عظیم را گرفته است.گیم پلی بازی یکی از جلب ترین نکات بازی است که امکانات زیادی را به شما می دهد.از آن جا که شما یک رباط هستید می توانید هر کدام از شخصیت های داستان را انتخاب کنید که هر کدام قابلیت های خاصی را دارند.شما می توانید به ماشین ،هواپیما جت تبدیل شوید و در آسمان بازی پرواز کنید و از آن جا که کنترل آن بسیار روان است یکی از خاطره انگیز ترین صحنه ها را برای شما رغم می زند.سلاح ها بسیار متنوع و پیشرفته هستند و کامل بازی را به یک اکشن سریع و تمام عیار تبدیل کرده است.

بازی جدید و بسیار زیبای موبایل با فرمت جاوا Predators Java Game

Predators_1_www.MihanDownload.com.jpg

بازی Predators یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی جذاب و بسیار سرگرم کننده بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب و بصورت 3D می باشد.این بازی رزولوشن های 176x220 ، 240x320 و 360x640 را پشتیبانی می کند و علاوه بر آن به جهت دارای بودن فرمت جاوا می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب و اجرا کنید.برای مشاهده ی تصاویری از محیط این بازی و همچنین دریافت آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

نرم افزار قوی مبدل فرمت های ویدیویی به یکدیگر 3herosoft Video Converter 3.4.7 Build 0630


3herosoft_Video_Converter_3.4.7_Build_0630_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه به دليل استفاده هاي بسيار زياد از انواع فرمتهاي ويديويي داشتن يک نرم افزار مبدل مالتی مدیا قوي بسيار ضروري مي باشد زيرا فرمتهاي ويديويي در انواع مختلف مي باشند و داراي کاربردهاي فراواني هستند. از همين امروز در سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که مبدل بسيار خوبي براي فايلهاي ويديويي مي باشد.
نرم افزار 3herosoft Video Converter يک مبدل بسيار خوب در زمينه ي تبديل فرمت فايلهاي ويديويي به شمار ميرود. اين نرم افزار محصول شرکت 3herosoft بوده که در زمينه ساخت نرم افزار هاي مالتي مديا و نيز مبدل در سراسر جهان از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. کيفيت تصوير فايل هاي ويديويي که با کمک اين نرم افزار تبدیل می شوند نسبت به تصوير فايل ويديويي اصلي افت چنداني پيدا نخواهند کرد که اين يکي از قابليت هاي بسيار خوب اين نرم افزار به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي مي توانيد فرمت فايلهاي ويديويي مورد نظرتان را تغيير دهيد و سپس از فايل تصويري بدست آمده در محلهاي مختلف استفاده کنيد. اين نرم افزار قادر است تا فرمتهايي نظير MPG, MPEG, MPEG2, MP4, H.264, SWF, FLV, VOB, MOD, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV, etc, along with HD videos, like HD TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD AVI, etc و ... را بدون افت کيفيت و با سرعتي مناسب به يکديگر تبديل کند. علاوه بر اين شما مي توانيد به صورت دلخواه تغييراتي را در تنظيمات فرمت مورد نظر خود ايجاد کنيد تا باعث افزايش و يا کاهش کيفيت و حجم فايل تبديل شده گردد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به امکان نمايش فايل ويديويي در محيط نرم افزار و نيز امکان  تبديل فرمت هاي ويديويي به برخي از فرمت هاي صوتي نظير MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT اشاره نمود.
 

دانلود رایگان نرم افزار اسلامی زیارت آنلاین نسخه یک


Ziarate_Online_v1_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار زیارت آنلاین از توليدات سایت شیعه ها می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار به صورت آنلاین حرم های مطهر ائمه را مشاهده و زیارت نمایید. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

نرم افزار پرتابل تبدیل فرمتهای آفیس به یکدیگر All Office Converter Platinum v6.4


All_Office_Converter_Platinum_v6.4_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا باید در اینترنت به جستجوی موضوع تحقیق مورد نظر خود پردازید و پس از یافتن صفحه ی مورد نظر را توسط مرورگر ویندوز در یک فایل با فرمت HTML ذخیره کنید. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارش متن مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. و در آخر با استفاده از پرینتر تحقیق را بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
نرم افزار All Office Converter Platinum نرم افزار مبدل فایلهای سندی است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از فرمتهای Word(doc, docm, docx), Excel(xls .xlsx. xlsm),PowerPoint(ppt, pptc, pptm),PDF,XLS,RTF,TXT پشتیبانی میکند که پس از وارد کردن این فرمتها در نرم افزار میتوان آنها را به فرمتهای Word(doc, docm, docx), Excel(xls .xlsx. xlsm),PowerPoint(ppt, pptc, pptm),PDF,XLS,RTF,TXT,HTM/HTML,Website,JPG,BMP,GIF,TIF,WMF,EMF,TGA, RLE,PNG تبدیل نمود. همانطور که در لیست فرمتهای خروجی مشاهده می کنید فرمتهای گرافیکی هم به چشم میخورد که میتوان با استفاده از این نرم افزار فایلهای سندی را تبدیل به یک عکس با کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم چند درجه تبدیل نمود که در محل های مختلفی کاربرد دارد. همچنین شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. بعلاوه این نرم افزار به صورت پرتابل است و نیازی به نصب ندارد.

عکس لامبرگینی Lamborghini Gallardo LP570-4

http://mihandownload.com/ali/Lamborghini-Gallardo-LP570-4-Superleggera-2011-%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
 

مجموعه تصاويري از پس زمينه هاي جديد و فوق العاده جذاب ماشين هاي Lamborghini . اين تصاوير كاملا توسط ميهن دانلود جمع آوري شده اند و درآن ها از تصاوير با كيفيت و سايز بالا از جديدترين مدل هاي ماشين هاي Lamborghini سری Gallardo موجود است . سايز اين تصاوير زيبا و با كيفيت 1024x768 مي باشد در نوع خود بسيار فوق العاده است . اين تصاوير از نظر گرافيكي نيز بسيار قدرتمند طراحي شده اند و در هنگام استفاده ميزكار زيبايي را براي شما آماده مي كنند .

نرم افزار پرتابل ویرایش و افکت گذاری بر روی عکس FotoWorks XL v10.0.8


FotoWorks_XL_v10.0.8_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg

کار با نرم افزار فتوشاپ برای کسانی که اطلاعات و تجربه ی استفاده از آن را ندارند بسیار سخت و دشوار است زیرا این نرم افزار به صورت حرفه ای ساخته شده و غالبآ دارای محیط پیچیده ای می باشد که نمی توان از آن ها فقط برای انجام یک کار ساده ی گرافیکی استفاده کرد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که شما با کمک آن به راحتی می توانید نیازهای ساده ی گرافیکی خود را بر طرف سازید. نرم افزار FotoWorks XL جز نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند. بعلاوه این نرم افزار به صورت پرتابل است و نیازی به نصب ندارد.

مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 18

مجله آموزش  فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 18

مجله پیش رو آموزش حرفه ای فتوشاپ است که در 99 صفحه و با فرمت PDF از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار گرفته است. در این مجله شما می توانید با تکنیک های نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح های متفاوت و بروزی خلق نمائید. این مجله با عنوان Photoshop Creative 18 هم اکنون از سایت میهن دانلود آماده دریافت است.

مجموعه والپیپرهای جدید فلش موبایل سایز تصویر Flash Wallpapers 240x320

 

Mobile.Flash.Wallpapers.240x320.www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه والپیپرهای جدید فلش که در سایت میهن دانلود تهیه شده و شامل 20 والپیپر فوق العاده زیبا می باشد.این والپیپرها دارای کیفیتی بسیار بالا و رزولوشن 240x320 می باشند.فرمت این والپیپرهای swf می باشد و می توانید از آنها بر روی گوشی هایی که از فایل های فلش پشتیبانی می کنند استفاده کنید.برای دانلود این مجموعه می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

دانلود مجموعه رینگتون های جدید موبایل Mobile Ringtone Pack

 

MobileRingtones.15t.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه رینگتون های جدید موبایل را برای کاربران محترم تهیه نموده که 10 رینگتون بسیار زیبا و باکیفیت این مجموعه را تشکیل می دهند.این رینگتون ها دارای کیفیت 128kbs و فرمت Mp3 می باشند که می توانید از آنها در اکثر گوشی های موبایل استفاده کنید.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را بصورت یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

کلکسیون 100 فونت زیبای انگلیسی

 

کلکسیون 100  فونت زیبای انگلیسی


 

این مجموعه شامل 100 فونت لاتین جذاب می باشد که از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از زیبایی های طرح های گرافیکی استفاده از فونت مناسب در طرح است. شما می توانید از این مجموعه فونت ها در کارهای گرافیکی و سایر امور بهره بگیرید.

مجموعه ای از پس زمینه های جذاب با موضوع جام جهانی 2010

مجموعه ای  از پس زمینه های جذاب با موضوع جام جهانی 2010


 

در این مجموعه تصاویری زیبا و منحصر به فرد با موضوع جام جهانی 2010 را از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. این کلکسیون شامل 100 تصویر JPG در سایز تصویر 1024�768 و 2560�1600 پیکسل می باشد. امیدواریم از این مجموعه زیبا لذت ببرید. این تصاویر از کیفیت بالایی برخوردارند.

نرم افزار معروف و حرفه ای میکس و ویرایش فیلم MAGIX Movie Edit Pro 16 Plus 9.0.1.60 C2


MAGIX_Movie_Edit_Pro_16_[www.MihanDownload.com].jpg

شاید تا چند سال پیش افراد فقط فیلم جشن های خانوادگی خود را به دست استدیوهای میکس و مونتاژ فیلم می سپردند تا آنها اقدام به میکس فیلم نمایند. اما امروزه با پیشرفت نرم افزارهای میکس و مونتاژ هر فرد به راحتی در رایانه شخصی خود می تواند کلیپ های دلخواه خود را میکس کند در واقع این نرم افزارها رایانه را به یک استدیو مجازی میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ تبدیل می کنند که در این استدیوها همه چیز برای میکس و مونتاژ فراهم شده است. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه میکس و مونتاژ فایلهای مالتی مدیا بسیار خوب عمل می کند. نرم افزار MAGIX Movie Edit جز قویترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های تدوین ، میکس و مونتاژ فیلم به شمار می رود که در سراسر جهان از علاقه مندان ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار ساخت کمپانی معروف و مطرح جهان یعنی MAGIX است که در زمینه ساخت نرم افزاهای میکس بسیار مشهور می باشد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوان فیلم های مختلف خود را با ابزارهای مختلف ویرایش و نیز افکت های بسیار زیبا میکس نمود. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید بر فیلم هایی که در جشن های مختلف خانوادگی خود گرفته اید مدیریت کنید. در واقع برای میکس فیلم آنرا به استدیوهای میکس و مونتاژ که در بیرون هستند ندهید بلکه در خانه و در رایانه شخصی خود اقدام به میکس فیلم به بهترین نحو نمایید. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایش فایلهای مالتی مدیا قرار دارد که برای ویرایش قسمت های مختلف فیلم و موزیک می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین تعداد بی شمار افکت های  تصویری و صوتی بسیار قشنگ در این نرم افزار قرار دارد که میتوانید آنها بر روی فیلم و موزیک قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید پس از پایان مراحل میکس، فیلم ساخته شده را با بهترین کیفیت و در بهترین فرمت های ویدیویی مانند HD و DVD ذخیره نمایید.

کتاب الکترونیکی دانستنی های لازم درمورد بیماریهای ریوی با فرمت جاوا Mobile Ebook

 

Mobile-Ebook-2_www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود یکی از کتاب های فوق العاده مفید موبایل را در زمینه ی پزشکی برای کاربران محترم قرار داده است که خواندن آن می تواند کمک شایانی به کاربران عزیز در زمینه ی آشنایی با بیماری های ریوی کند.این کتاب شامل بخش های گوناگونی جهت آشنایی با بیماری های زیر می باشد :
آسم (تنگی نفس)
آسم شغلي
آسم ناشي از ورزش
آمبولي‌ ريه‌
آمفيزم‌
آنفلوانزا
ادم‌ ريه‌
و...

فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا بوده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد.برای مشاهده ی لیست کامل عناوین این کتاب و دریافت آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان فوق العاده زیبای الهه ناز برای موبایل بصورت جاوا Elahe Naz Roman Java

 

Ebook-Roman-Mobile_www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود یکی دیگر از رمان های فوق العاده زیبا و خواندنی با نام الهه ناز را برای گوشی های موبایل قرار داده است.این رمان در دو جلد منتشر شده که هردو را برای کاربران محترم در سایت میهن دانلود قرار داده ایم.این رمان دارای فرمت جاوا بوده و می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب و اجرا کنید.برای دانلود هر دو جلد این رمان بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

بازی جدید و بسیار زیبای بولینگ برای نوکیا سری 60 ورژن 5 Real Bowling v1.10

Real_Bowling_v1.10_Retail_S60v5_www.MihanDownload.com.jpg

بازی بولینگ یکی از بازی های پرطرفدار درمیان کاربران می باشد که همواره طرفداران خاص خود را داشته است.سایت میهن دانلود نسخه ی جدید این بازی بسیار زیبا را برای گوشی های نوکیا قرار داده است که با نام Real Bowling v1.10 منتشر شده و نسبت به نسخه های پیشین دارای تفاوت های موثری بوده است.نسخه ی جدید این بازی از سنسورهای حرکتی گوشی پشیبانی می کند و به این ترتیب شما می توانید بدون فشردن کلید و با حرکت دادن گوشی بازی را انجام دهید که این امر جذابیت بازی را چندبرابر می نماید.فرمت این بازی sis و قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم می باشد.هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive