گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, August 27, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narm Afzar Haye 15 Tir 89::



 

 

 

 

Adminstartor  

 

 

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود به زودي با بخش هاي جديد و داغ منتظر باشيد!


دانلود بازی کامپیوتری جدید Sniper Ghost Warrior

100614111827962571.jpg

اين بازي براي اولين بار با كرك تست شده توسط سايت ميهن دانلود قرار داده شده است.
 

Sniper  در بازی های اول شخص از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است ،در کنار بازی های اول شخص اکشن که پر از صحنه های در گیری و استرتژی نفراتی است بازی های با حالت مخفی کاری و در عین حال اکشن می تواند بسیار جالب باشد .شما در بازی به نقاط مختلف جهان فرستاده می شوید تا  افراد خاصی را از بین ببرید.بازی در نقاط مختلف کره زمین اتفاق می افتد که صحنه های بکری را برای شما رقم خواهد زد.شما تا حد امکان باید  در استتار باشید تا کسی از وجود شما بویی نبرد و منتظر بمانید تا سوژه مورد نظرتان خودش را نشان دهد آن موقع است که با یک تیر مرگبار او را به به دیار باقی خواهید فرستاد.این بازی را به تمام طرفداران اول شخص تقدیم می کنم بازی که مطمئنا تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود.
برای دیدن عکس ها و دانلود بازی  به ادامه مطلب بروید.

دانلود تيتراژ پاياني سريال فاصله ها به صورت کامل و اورجينال با صداي علي لهراسبي

Ali_Lohrasebi_Faseleha_[www.MihanDownload.com]_2.jpg

به دليل درخواست متعدد کاربران محترم سايت ميهن دانلود مبني بر قرار دادن تيتراژ پاياني سريال فاصله ها که در حال حاضر قسمت اول اين سريال از شبکه سه سيما پخش شد بر آن شديم تا امروز اين موزيک پرطرفدار را براي علاقه مندان به آن قرار دهيم. اين موزيک توسط علي لهراسبي خواننده محبوب کشور سروده شده که آهنگسازي آن را فواد غفاري و تنظيم آن را شهاب اکبري و آرمان موسي پور بر عهده داشتند. همچنین به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت برخی از کاربران دو کیفیت 320kbps و 128kbps از این موزیک را برای دانلود قرار داده ایم تا همه بتوانند آنرا دانلود کنند.

دانلود رایگان بازی PLANTS vs ZOMBIES

plants-vs-zombies_resize.jpg

همیشه انتخاب بهترین بازی سال از نگاه منتقدان یک بازی پرفروش و با هزینه گزاف برای ساختن آن نیست.بازی هایی در دنیا وجود دارند که با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن ها صرف نمی شود اما فاکتور ها و پتانسیل هایی  را دارا هستند که از خیلی از بازی های تاپ و گران قیمت ارزش بیشتری داشته و می توانند از لحاظ فنی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.در این بازی خلاقانه و متفاوت لشکری از زامبی ها در مقابل گیاهان قرار می گیرند شما در نقش گیاهان نباید اجازه دهید که لشکر زامبی ها به خانه نزدیک شوند و در آن نفوذ کنند ،با پیشرفت در بازی به تعداد گیاهان و زامبی ها اضافه می شود و بازی لحظه به لحظه مهیج تر و نفس گیر تر دنبال می شود.اگر دقت و سرعت عمل مناسب داشته باشید می توانید بر دشمنان خود پیروز شده و لذت دوچندانی را تجربه کنید..

عکس هیوندا Hyundai i-flow Concept -2010

http://www.mihandownload.com/ali/Hyundai-i-flow-Concept--2010%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموع عکس های زیبا و دیدنی از Hyundai i-flow که به تمامی طرف داران عکس های ماشین تقدیم می کنیم امیدواریم از این عکس های زیبا و دیدنی لذت ببرید این عکس با کیفیت تصویری 1024x768 در یک بخش 10تایی برای شما قرار داده شده است .

نرم افزار کسب مشخصات دقیق از سخت افزار بکار رفته در رایانه SIW 2010 Build 0428

SIW_2010_Build_0428_[www.MihanDownload.com].jpg

رایانه شما از قطعات سخت افزاری مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها دارای مشخصاتی است. معمولآ مشخصات هر کدام از قطعات بکار رفته در رایانه در برگه فاکتور در هنگام خرید به مشتری ارائه می شود. اما ممکن است که فروشنده اطلاعات نادرستی را در مورد هر کدام از قطعات در برگه فاکتور قرار داده باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزار ساده و کوچکی را برایتان آماده کرده ایم که اطلاعات دقیقی از سخت افزار بکار رفته در سیستم شما را در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزار System Information for Windows به شما کمک می کند تا به آسانی اطلاعات دقیقی از هر کدام از قطعات سخت افزاری سیستم خود مانند ماذر بورد ، سی پی یو ، رم ، کارت گرافیک ، شبکه ، فن ها ، کارت صدا ، پورت یو اس بی و سایر قطعات سخت افزاری بکار رفته در سیستم خود بدست آورید. دانستن این اطلاعات علاوه بر مقایسه با فاکتور مزیت دیگری نیز دارد و آن در هنگام خرید بازی های و نرم افزارهای رایانه ای است که می توانید حداکثر سیستم مورد نیاز برای نصب بازی و یا نرم افزار مورد نظر را با قطعات سخت افزاری سیستم خود مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید آن نمایید. همچنین می توانید اطلاعات بدست آمده را درون فایل های متنی ذخیره کنید تا همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات سخت افزار سیستم خود در هارد رایانه داشته باشید.

دانلود اخرين نسخه مرورگر فايرفاكس Mozilla Firefox 3.6.6

Mozilla_Firefox_3.6.6_[www.MihanDownload.com].jpg

همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف در محیط اینترنت شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کنیم. اکثر شما مرورگر پیش فرض ویندوز اینترنت اکسپلورر را می شناسید.این مرورگر از امکانات محدودی برخوردار بوده و دارای محدودیتهایی متعددی می باشد که کاربران را وادار به استفاده از سایر مرورگرها می سازد. تا به حال در زمینه ستجو در اینترنت مرورگرها متعددی منتشر شده که در این میان فایرفاکس از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مرورگرها برخوردار است در واقع میتوان این مرورگر را جایگزین بسیار خوبی برای مرورگر پیش فرض ویندوز در نظر گرفت. زیرا ملاک اصلی کاربران برای انتخاب مرورگر سرعت آن در هنگام باز کردن صفحات اینترنتی می باشد که هرچه این سرعت بالاتر باشد مصلمآ کاربر علاقه ی بیشتری نسبت به آن مرورگر خواهد داشت. به جرات می توان گفت که اکثر کاربران اینترنتی در سر تا سر جهان و به خصوص در ایران که سرعت اینترنت به نسبت سایر کشور ها خیلی پایین می باشد فایرفاکس را به عنوان مروگر اصلی خود در هنگام استفاده از اینترنت انتخاب می کنند البته دلیل این انتخاب تنها سرعت بسیار بالای آن در هنگام لود صفحات نبوده بلکه امنیت فوق العاده و داشتن محیط ساده و کاربردی از دیگر ملاک های کاربران در انتخاب این مرورگر می باشد. چند روزی است که کمپانی موزیلا جدید ترین ورژن مرورگر خود یعنی Firefox 3.6.6 را در سایت رسمی خود برای دانلود کاربران اینترنتی قرار داده است از همین رو ما نیز امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه این مرورگر محبوب را برای شما کاربران محترم به صورت کاملآ رایگان قرار داده ایم. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.

نرم افزار ارسال ایمیل به صورت اتوماتیک Auto Mail Sender 4.23

Auto_Mail_Sender_4.23_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه راه های برقراری ارتباط میان افرادی که در مناطق بسیار دور از هم قرار گرفته اند، افزایش یافته است. شاید تا چند سال پیش تنها راه ارتباطی نامه نگاری بود ولی امروزه می بینیم که با پیشرفت تکنولوژی راه های ارتباطی نیز بسیار راحتتر و سریعتر شده است. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در ارسال نامه های الکترونیکی کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار Auto Mail Sender نرم افزار بسیار جالب و پرکاربردی است که می تواند نامه های الکترونیکی را به صورت اتوماتیک به مقصد برساند. در واقع شما قصد دارید تا در زمانی مشخص ایمیلی را به دوست خود ارسال کنید اما در آن زمان دسترسی به اینترنت ندارید در اینجا با کمک این نرم افزار می توانید متن ایمیل مورد نظر را به برنامه بدهید و با مشخص نمودن تنظیماتی همچون تاریخ و زمان اقدام به ارسال ایمیل مورد نظر خود در تاریخ و زمان مشخص شده نمایید. در واقع این نرم افزار است که به صورت خودکار اینکار را انجام می دهد و فقط شما تنظیمات اولیه آنرا انجام می دهید. همچنین در این نرم افزار امکانات و قابلیت های دیگری مانند ارسال ایمیل به صورت گروهی در تاریخ و زمان مشخص ، ارسال پاسخ ایمیل ها به صورت خودکار ، داشتن انواع ابزارهای نوشتاری ، امکان اضافه نمودن فایل به ایمیل و ... قرار گرفته که با استفاده از هر کدام از آنها می توانید بر ایمیلهای دریافتی و ارسالی خود مدیریت کاملی داشته باشید.

دانلود رایگان نرم افزار اسلامی ریحانه النبی ۸۹

Reyhanatol_Nabi_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار ریحانه النبی۸۹ از توليدات سایت شیعه ها و با همکاری سایت گل لیلا می باشد که شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل:
- مقالات و مطالب پیرامون حضرت فاطمه زهرا
- مولودی
- سخنرانی
- کتابخانه
- و ...
دسترسی خواهید داشت. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل
هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت خطوط مختلف اینترنت Internet Cyclone v2.01

 

Internet Cyclone v2.01_[www.MihanDownload.com].jpg

همانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد. نرم افزار Internet Cyclone قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار از با برسی رفت و آمد داده ها به انها نظم و ترتیب می بخشد و نیز  با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با كمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یك كاربر قرار دهید. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. به گفته شرکت سازنده نرم افزار بعد از نصب و بهینه سازی سرعت شما تا 200% افزایش خواهد یافت.

کتاب الکترونیکی آموزش جامع طراحی قالب وردپرس


 
کتاب  الکترونیکی آموزش جامع طراحی قالب وردپرس

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و بازمتن است. گستردگی افزودنی ها، پوسته ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت وبلاگ در آن حد می باشد که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبگاه با هرگونه امکانات سازگار نموده است. یکی از بخش های وردپرس که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و جزو جذاب ترین قسمت ها در وردپرس می باشد بخش پوسته ها است. پوسته ها در حقیقت نمای وبلاگ شما را می سازند و به همین علت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشند. در این قسمت کتاب الکترونیکی آموزش ساخت قالب برای این سیستم مدیریت محتوا را در اختیار شما قرار می دهیم. این کتاب آموزشی بصورت فارسی بوده و شامل 140 صفحه می باشد.

دانلود رایگان انیمیشن زیبای عصر یخبندان 2

IceAge2.jpg

اطلاعات:
حجم:300 مگابایت
فرمت:MKV
کیفیت:HDRIP
زبان:انگلیسی
خلاصه داستان:
عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین- سید، مانی و دیه گو- که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می گیرند تا قبل از آب شدن یخ ها خود را به منطقه ای امن برسانند. آنها در طول راه با الی- یک ماموت ماده- و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می کنند. الی که از کودکی با آن دو بزرگ شده خود را اُپوسوم می پندارد و تلاش مانی برای قانع کردن او فایده چندانی در بر ندارد. چون مانی قصد دارد به همراه او خانواده ای تشکیل داده و نسل ماموت ها را از انقراض نجات دهد. آنها در طول راه با حوادث زیادی روبرو می شوند، از جمله خطر خورده شدن توسط دو جانور دریایی که از درون یخ های ذوب شده بیرون آمده اند، اما سرانجام با رسیدن به مکانی امن و نجات الی توسط مانی همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود. اما اسکرات بیچاره در پایان این قسمت نیز موفق به دستیابی به بلوط محبوب اش نمی شود...  

دانلود رایگان نرم افزار اسلامی عاشق ترین معشوق

Asheghtarin_Mashogh_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار عاشق ترین معشوق از توليدات سايت گفتگوي ديني می باشد که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) منتشر شد. شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل:
- مقالات
- پيامكهاي علوي
- اشعار مدح مولا
- كتابهاي رايانه
- صوتي و تصويري
- نرم افزارهاي موبايل
- زيارت انلاين
- و ...
دسترسی خواهید داشت. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

دانلود رایگان قسمت دهم مستند لایف پستانداران اولیه Primates

bbcLife10.jpg


اطاعات:
حجم:250 مگابایت
کیفیت:bluray
فرمت:mkv
خلاصه قسمت دهم:
 

هوش و وفق پذیری به پستانداران اولیه اجازه می دهد تا بسیاری از تازعات حیات را مهار نمایند، و این مسئله ای است که نزدیکترین خویشاندان ما را این قدر موفق می نماید. این تدبیر پستانداران اولیه را قادر ساخته تا برگونه های باورنکردنی زیست بوم های مختلف چیره شوند. بابون های Hamadryas در دشت های باز اتیوپی در گروه های تا ۴۰۰ راس زندگی می کنند. قدرتمندی در تعداد به آنها اندکی محافظت در برابر غارتگران بالقوه می دهد، اما ممکن است راه و مسیر آنها با دسته های بابون دیگر برخورد نماید و این می تواند به یک نبرد تمام عیار منجر شود ، هنگامی که نرها تلاش در ربودن ماده ها از دیگری می کنند. بوزینه ژاپنی که شبیه ترین جانداران به انسان هستند، شمالی ترین ساکنان پستانداران نخستین هستند و آنها کشمکش های کاملا متفاوتی را تجربه می کنند...

دانلود بازی کامپیوتر کم حجم Hot Rod American Street Drag

1432.jpg

Hot Rod American Street Drag یکی دیگر از بازی های اتومبیل رانی مسابقه ای می باشد که با اکثر بازی های این سبک متفاوت است. چون در این جا به جای اینکه مسابقات در پیست های مسابقه برگزار شود در خیابان های کشور امریکا با حد اکثر سرعت و هیجان برگزار می شود. در هر بار که در مسابقات مقامی کسب می کنید مبلغی به عنوان جایزه به شما تعلق می گیرد که خواهید توانست که با آن هر جور که دلتان خواست به افزایش زیبایی و توانایی ماشین خود بپردازید. شما قادر خواهید بود که اتومبیل خود را از میان 20 ماشین برتری که از روی انتخاب مجله Hot Rod طراحی شده اند انتخاب کنید. مدل های افسانه ای و بسیار زیبا و خوش دست. یک ویژگی جالب در بازی این است که اگر در مسابقات مختلف عملکرد خوبی از خود نمایش دهید عکس شما به همراه ماشینتان در مجله مجازی Hot Rod چاپ خواهد شد! گرافیک بالای بازی با حجم کمی که دارد بر جذابیت آن می افزاید. پرداختن بی نقص به جزییات از جمله مناظر اطراف خیابان های امریکا باعث هر چه جذاب تر شدن بازی شده است. از دیگر ویژگی های آن پرتابل بودن (بدون نیاز به نصب) می باشد.

عکس بنز Mercedes Benz SLS AMG 2011

http://www.mihandownload.com/ali/Mercedes-Benz-SLS-AMG-2011%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

مجموع عکس های زیبا و دیدنی از Mercedes Benz SLS AMG که به تمامی طرف داران عکس های ماشین تقدیم می کنیم امیدواریم از این عکس های زیبا و دیدنی لذت ببرید این عکس با کیفیت تصویری 1024x768 در یک بخش 10تایی برای شما قرار داده شده است .

بازی کلاسیک و زیبا برای گوشی های جاوا Jewel Conquest

http://www.mihandownload.com/ali/Jewel-Conquest.jpg
 


 

بازی Jewel Conquest یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك فکری نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن  240x320 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

دانلود تم جدید سونی اریکسون سایز تصویر W700 K750 W810 176x220

 

Sony.ericssonThemePack.176x220.11t.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه تم های جدید را برای گوشی های سونی اریکسون دارای سایز تصویر 176x220 تهیه نموده که این مجموعه شامل 6 تم فوق العاده زیبا می باشد.فرمت این 6 تم thm بوده و می توانید از آنها در گوشی های زیر استفاده کنید :
 

K310 , K510 , W200 , K750 , W700 , W800 , W810 , K700 , ...
 

هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

مجموعه تم جدید سونی اریکسون سری C K850 K630 C905

 

SonyEricssonThemePack.Cseries.11t.www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه تم های جدید گوشی های سونی اریکسون که در سایت میهن دانلود تهیه شده و شامل 6 تم فوق العاده زیبا جهت استفاده در گوشی های سونی اریکسون سری C می باشند.این تم ها دارای فرمت thm بوده و می توانید از آنها در گوشی های زیر استفاده کنبد :
 

C510 , C702 , C901 , C902 , C903 , C905 , C907 , K850 , K630
 

برای دانلود این مجموعه می توانید با ادامه ی مطلب مراجعه کنید

بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های سری 60 ورژن پنجم AsiaCup 2010 Official

http://mihandownload.com/ali/AsiaCup-2010-Official-Game.jpg

 

بازی AsiaCup 2010 Official یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك ورزشی نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن  320x640 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

10 زنگ جدید و با کیفیت برای موبایل

http://www.mihandownload.com/ali/Ringtone-pack5%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

مجموعه چهاردهم از سری زنگ های موبایل را برای شما آماده کردیم تا شاید پاسخ استقبال خوب شما از سری های قبل این مجموعه را داده باشیم و با توجه به اینکه امروزه افراد اهمیت ویژه ای به زنگ گوشی خود می دهند و خواستار جدیدترین و بهترین یا مناسب ترین زنگ برای گوشی خود هستند از همين رو امروز در ميهن دانلود  مجموعه اي از رينگتون هاي داغ با حجم کم را برايتان آماده کرده ايم که شما مي توانيد از آنها به عنوان زنگ گوشي موبايل خود استفاده کنيد. تعداد اين رينگتون ها 10 عدد بوده که همگي در فرمت Mp3 مي باشند.

مجموعه تم جدید موبایل سونی اریکسون W580 K800 K770

SonyEricssonThemePack.240x320.11t.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه ای جدید از تم های سونی اریکسون را برای کاربران محترم تهیه نموده است که این مجموعه شامل 8 تم فوق العاده زیبا با موضوعات گوناگون می باشد.فرمت این تم ها thm بوده و می توانید از این تم ها در گوشی های زیر استفاده کنید :
 

W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
 

هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه فوق را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive